Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам'яне
Очікувана вартість
720 000,00 UAH
UA-2023-01-06-004546-a ● 9d249cee686b4d6b94ddd514aa044ea2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Северинівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44136504 |
Місцезнаходження: | 23126, Україна , Вінницька обл., село Северинівка, вул.Грушевського, будинок 31 |
Контактна особа: |
Альона Мельник +380977266051 melnikalyona14011995@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2023 20:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2023 15:06 |
Початок аукціону: | 28 січня 2023 15:09 |
Очікувана вартість: | 720 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 тонни
Вугілля кам'яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Вінницька область, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 лютого 2023
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2023 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2023 15:07 |
Додаток_1.docx | |
20 січня 2023 15:07 |
Додаток_2.docx | |
20 січня 2023 15:07 |
Додаток_4.docx | |
20 січня 2023 15:07 |
Додаток_5.docx | |
20 січня 2023 15:07 |
Додаток_3.docx | |
20 січня 2023 15:07 |
Тендерна документація.docx | |
20 січня 2023 15:07 |
Перелік змін.docx | |
12 січня 2023 09:06 |
Перелік змін.docx |
20 січня 2023 15:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 січня 2023 15:07 |
Додаток_1.docx
|
|||||||||
20 січня 2023 15:07 |
Додаток_2.docx
|
|||||||||
20 січня 2023 15:07 |
Додаток_4.docx
|
|||||||||
20 січня 2023 15:07 |
Додаток_5.docx
|
|||||||||
20 січня 2023 15:07 |
Додаток_3.docx
|
|||||||||
20 січня 2023 15:07 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
20 січня 2023 15:07 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
12 січня 2023 09:06 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
НЕЗАКОННІ ВИМОГИ
Дата подання: 08 січня 2023 01:08
Дата відповіді: 10 січня 2023 20:04
Відповідно до п. 29 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року у разі здійснення закупівлі твердого палива (вугілля) замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Станом на сьогодні чинним залишається ДСТУ 7146:2010, який передбачає виключно сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, як документ, що підтверджує якість товару. Тож просимо привести документацію у відповідність до вимог постанови та ДСТУ та виключити наступні документи: дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки, декларацію відповідності матеріально-технічної бази; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; сертифікати ISO. В іншому разі будемо змушені звернутися до АМКУ за для оскарження положень, що суперечать чинному законодавству України
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
НЕЗАКОННІ ВИМОГИ
Дата подання: 08 січня 2023 01:09
Дата відповіді: 10 січня 2023 19:50
Просимо виключити наступне положення тендерної документації: "для запобігання шкоді довкіллю, забезпечення екологічної безпеки, охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, Замовник самостійно перевіряє через «Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля» за посиланням http://eia.menr.gov.ua/ наявність у виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання, висновку з оцінки впливу на довкілля, який передбачений Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р. У разі обмеженого доступу до Реєстру (припинення функціонування) або оприлюднення неповної інформації в Реєстрі, що не дозволяє Замовнику здійснити перевірку самостійно, Учасник повинен надати повний висновок оцінки впливу на довкілля з зазначенням дати офіційного опублікування в Реєстрі (для вітчизняних виробників); - у разі, якщо виробник вугілля не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-УІІІ від 23.05.2017 р., учасником надається висновок державної екологічної експертизи, одержаний до введення в дію цього Закону та має статус висновку з оцінки впливу на довкілля, що виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання". Оскільки воно суперечить нормам п. 29 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року. Замовник не може вимагати документи, які не передбачені ДСТУ 7146:2010. В іншому випадку, будемо змушені звернутися до АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги надання документів виробника, встановлені у відповідності до ч. 5 ст. 23 Закону на підтвердження того, що пропонований Учасниками товар за своїми екологічними характеристиками відповідає вимогам чинного законодавства. Крім того, необхідність застосування заходів щодо безпеки та охорони довкілля, визначені ДСТУ 7146:2010, Законом України "Про охорону навколишнього природного середовища" та Законом України "Про відходи". Враховуючи те, що вугілля буде використовуватися для опалення приміщень закладу, де тривалий час перебуває велика кількість людей, питання екологічної безпеки має бути забезпечено керівництвом закладу. Тому, вимогами п.6.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД було встановлено: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: - довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинен міститися висновок з оцінки впливу на довкілля, передбачений Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання (у разі постачання вугілля вітчизняних виробників) (у разі обмеженого доступу до Реєстру (припинення функціонування) для перевірки Замовником даної інформації надати повний висновок з зазначенням дати офіційного опублікування в Реєстрі)); - у разі, якщо виробник вугілля не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-УІІІ від 23.05.2017 р., учасником надається висновок державної екологічної експертизи, одержаний до введення в дію цього Закону та має статус висновку з оцінки впливу на довкілля, що виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання. Встановлена Замовником вимога цілком та повністю відповідає діючому законодавству та не може вважатись дискримінаційною умовою по відношенню до Учасників закупівлі. Замовником здійснюється закупівля вугілля марки ДГ 13-100, яке отримується шляхом переробки (збагачення)/ сортування корисних копалин за класом. Тобто, якщо виробник займається легальним виробництвом вугілля шляхом сортування, тобто закуповує сировину та сортує її шляхом грохочення, виробник повинен обов’язково здійснити оцінку впливу на довкілля задля запобігання шкоді довкіллю, забезпеченню екологічної безпеки, охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та врахувати державні, громадські та приватні інтереси. В іншому разі, виробництво вугілля здійснюється незаконно та не відповідає нормам екологічного законодавства України. Отже, наявність у виробника висновку з оцінки впливу на довкілля підтверджує відповідність екологічним характеристикам товару, нормам екологічного законодавства України, а тому не може вважатись дискримінаційною умовою по відношенню до Учасників закупівлі.
НЕЗАКОННІ ВИМОГИ
Дата подання: 10 січня 2023 10:18
Дата відповіді: 10 січня 2023 20:04
Просимо виключити наступне положення тендерної документації: "для запобігання шкоді довкіллю, забезпечення екологічної безпеки, охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, Замовник самостійно перевіряє через «Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля» за посиланням http://eia.menr.gov.ua/ наявність у виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання, висновку з оцінки впливу на довкілля, який передбачений Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р. У разі обмеженого доступу до Реєстру (припинення функціонування) або оприлюднення неповної інформації в Реєстрі, що не дозволяє Замовнику здійснити перевірку самостійно, Учасник повинен надати повний висновок оцінки впливу на довкілля з зазначенням дати офіційного опублікування в Реєстрі (для вітчизняних виробників); - у разі, якщо виробник вугілля не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-УІІІ від 23.05.2017 р., учасником надається висновок державної екологічної експертизи, одержаний до введення в дію цього Закону та має статус висновку з оцінки впливу на довкілля, що виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання". Оскільки воно суперечить нормам п. 29 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року. Замовник не може вимагати документи, які не передбачені ДСТУ 7146:2010. В іншому випадку, будемо змушені звернутися до АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги надання документів виробника, встановлені у відповідності до ч. 5 ст. 23 Закону на підтвердження того, що пропонований Учасниками товар за своїми екологічними характеристиками відповідає вимогам чинного законодавства. Крім того, необхідність застосування заходів щодо безпеки та охорони довкілля, визначені ДСТУ 7146:2010, Законом України "Про охорону навколишнього природного середовища" та Законом України "Про відходи". Враховуючи те, що вугілля буде використовуватися для опалення приміщень закладу, де тривалий час перебуває велика кількість людей, питання екологічної безпеки має бути забезпечено керівництвом закладу. Тому, вимогами п.6.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД було встановлено: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: - довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинен міститися висновок з оцінки впливу на довкілля, передбачений Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання (у разі постачання вугілля вітчизняних виробників) (у разі обмеженого доступу до Реєстру (припинення функціонування) для перевірки Замовником даної інформації надати повний висновок з зазначенням дати офіційного опублікування в Реєстрі)); - у разі, якщо виробник вугілля не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-УІІІ від 23.05.2017 р., учасником надається висновок державної екологічної експертизи, одержаний до введення в дію цього Закону та має статус висновку з оцінки впливу на довкілля, що виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання. Встановлена Замовником вимога цілком та повністю відповідає діючому законодавству та не може вважатись дискримінаційною умовою по відношенню до Учасників закупівлі. Замовником здійснюється закупівля вугілля марки ДГ 13-100, яке отримується шляхом переробки (збагачення)/ сортування корисних копалин за класом. Тобто, якщо виробник займається легальним виробництвом вугілля шляхом сортування, тобто закуповує сировину та сортує її шляхом грохочення, виробник повинен обов’язково здійснити оцінку впливу на довкілля задля запобігання шкоді довкіллю, забезпеченню екологічної безпеки, охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та врахувати державні, громадські та приватні інтереси. В іншому разі, виробництво вугілля здійснюється незаконно та не відповідає нормам екологічного законодавства України. Отже, наявність у виробника висновку з оцінки впливу на довкілля підтверджує відповідність екологічним характеристикам товару, нормам екологічного законодавства України, а тому не може вважатись дискримінаційною умовою по відношенню до Учасників закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-06-004546-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:40401054
Дата подання: 10 січня 2023 16:52
Дата подання: 10 січня 2023 16:52
документація замовника містить умови які обмежують конкуренцію
документація замовника містить умови які обмежують конкуренцію
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 січня 2023 15:15
рішення від 12.01.2023 № 407.pdf
Дата публікації: 12 січня 2023 15:15
інформація про резолютивну частину рішення від 19.01.2023 № 689.pdf
Дата публікації: 19 січня 2023 17:13
рішення від 19.01.2023 № 689.pdf
Дата публікації: 23 січня 2023 16:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Прийнято рішення яким було вирішено виконати рішення АМКУ та внести зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 25 січня 2023 17:07
Номер скарги: UA-2023-01-06-004546-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 10 січня 2023 21:38
Дата подання: 10 січня 2023 21:38
СКАРГА
НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 06 січня 2023 року (зі змінами у редакції від 10.01.2022 року) містить явно дискримінаційні та незаконні вимоги, які позбавляють нас можливості участі у закупівлі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 січня 2023 15:02
рішення від 12.01.2023 № 387.pdf
Дата публікації: 12 січня 2023 15:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.01.2023 № 669.pdf
Дата публікації: 19 січня 2023 17:17
рішення від 19.01.2023 № 669.pdf
Дата публікації: 23 січня 2023 16:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Прийнято рішення яким було вирішено виконати рішення АМКУ та внести зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 25 січня 2023 17:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2023 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
535 536,00
UAH з ПДВ
|
535 536,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТД Лінком |
561 600,00
UAH з ПДВ
|
561 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" |
592 272,00
UAH з ПДВ
|
592 272,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРРЕСУРС." |
640 798,56
UAH з ПДВ
|
640 798,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД" |
71 712 000,00
UAH з ПДВ
|
71 712 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Переможець |
535 536,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2023 16:38
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 31 січня 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2023 16:29
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2023 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2023 10:01
|
Договір №24.pdf | укладений |
09 лютого 2023 09:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дати поставки. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |