Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Упраління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33365678 |
Місцезнаходження: | 19700, Україна , Черкаська обл., Золотоноша, вул. Садовий проїзд,8 |
Контактна особа: |
Бабенко Наталія Борисівна +380473723948 bux-ugkg-zolo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2023 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 952 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 760,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Підписання актів приймання виконаних обсягів робіт чи надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2023 16:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2023 16:00 |
Тендерна_документація_сніг_дорога.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-23-000018 ● 2f5b01679573405289e44b7080434e1d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2023 15:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.01.2023 № 7-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
23.01.2023 № 7-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-06-004221-a, 06.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-26 09:49:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу (послуги з експлуатаційного утримання вулично - дорожньої мережі на території Золотоніської МТГ в зимовий період (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-06-004221-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2023-01-06-004221-а відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- чому у тендерній документації на порушення абзацу п’ятого пункту 44 Особливостей, у підпункті 5.4 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» міститься вимога до учасника процедури закупівлі підтвердити відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки за формою додатку 1 до тендерної документації, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-30 17:51:02
Пояснення з питань проведення моніторингу
На запит органу державного фінансового контролю щодо моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями по закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання вулично - дорожньої мережі на території Золотоніської МТГ в зимовий період (ДК 021:2015 90620000-9 Послуги з прибирання снігу)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-01-06-004221-a ) повідомляємо , що вищеназвана закупівля проводилась відповідно до технічного завдання , що надано інженерно-технічним сектором технічно-експлуатаційного відділу Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради (службова записка № 690 від 23.12.2022 р. файл - службова записка 690.pdf ). В технічному завданні визначена кількісні та якісні показники послуги.. При визначенні обсягів послуги враховано аналіз обсягів фактично отриманих послуг у 2022 році та прийняті до уваги заплановані поточні завдання УЖКГ виконавчого комітету Золотоніської міської ради на 2023 рік в умовах утворення об’єднаної територіальної громади та приєднання до Золотоніської міської територіальної громади додаткових десяти населених пунктів.
Відповідно до наданого технічного завдання уповноваженою особою визначено відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі (затвердженого Наказом Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. №708) предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника : «(ДК 021:2015 90620000-9 Послуги з прибирання снігу», враховуючи , що предмет закупівлі є послугою .
З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі та при ймаючи до уваги положення «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» , затвердженої Наказом Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 (далі - Наказ 275), уповноваженою особою підготовлено та надіслано до потенційних надавачів такої послуги запити цінових пропозицій (запити № 699 від 29.12.2022р, № 700 від 29.12.2022 р, № 701 від 29.12.2022р. , файли - запит_699.pdf , запит_700.pdf запит_701.pdf ).
Для визначення очікуваної вартості закупівлі на запити цінових пропозицій отримані комерційні пропозиції від трьох потенційних надавачів відповідної послуги (файли відповідь_699.pdf, відповідь_700.pdf , відповідь_701.pdf) . Були отримані такі комерційні пропозиції на суми : 1910000,00 грн, 1950000,00 грн та 1996000,00 грн. Приймаючи до уваги положення Наказу 275, а саме пункту 1 розділу «ІІІ. Методи визначення очікуваної вартості», очікувана вартість закупівлі розрахована як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних за такою формулою : 1910000,00+1950000,00+1996000,00/3 = 1952000,00 грн.. В результаті розрахунків отримана очікувана вартість предмету закупівлі склала 1952000,00 гривень.
Бюджетні призначення по закупівлі затверджені Рішенням сесії Золотоніської міської ради № 25-61/VIII від 22.12.2022 р. «Про бюджет Золотоніської міської територіальної громади на 2023 рік». (файл - рішення_25_61.pdf)
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) : http://zolo.gov.ua/notices/obgruntuvannya-tehnichny-h-ta-yakisny-h-haraktery-sty-k-predmeta-zakupivli-poslugy-z-ekspluatatsijnogo-utry-mannya-vuly-chno-dorozhn-oyi-merezhi-na-tery-toriyi-zolotonis-koyi-mtg-v-zy-movy-j-period/
Надаємо пояснення щодо наявності вимоги у тендерній документації до учасника процедури закупівлі підтвердити відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки за формою додатку 1 до тендерної документації, тощо). У тендерній документації по закупівлі Замовником визначена вимога надати таку довідку довільного формату або за зразком додатка № 1 до тендерної документації , для реалізації вимоги абзацу четвертого пункту 44 Особливостей , а саме : «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції». Надаючи таку довідку , учасники мають змогу задекларувати (без надання документального підтвердження) відсутність вищеназваних підстав для відхилення пропозиції. Одночасно з цим у тендерній документації (пункт 5.4) визначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, лише для переможців процедури закупівлі. Також сам перелік документів, що підтвердять відсутність підстав для відхилення пропозиції, передбачений лише для переможця закупівлі у пункті 5.5. тендерної документації по закупівлі.
Таким чином наявність вимоги щодо надання довідок чи зведеної довідки міститься в тендерній документації лише з метою більш зручного декларування учасниками інформації про відсутність підстав для відхилення , передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та не містить вимоги до учасників процедури закупівлі надання ними під час подання тендерної пропозиції будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому пункту 44 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту Особливостей.
Додатки по пояснення:
1. Файл - службова записка 690.pdf (службова записка інженерно-технічного сектору технічно-експлуатаційного відділу № 690 від 23.12.2022р.
2. Файл – запит_699.pdf (Запит цінової пропозиції № 699 від 29.12.2022 р.)
3. Файл – запит_700.pdf (Запит цінової пропозиції № 700 від 29.12.2022 р.)
4. Файл – запит_701.pdf (Запит цінової пропозиції № 701 від 29.12.2022р.)
5. Файл – відповідь_699.pdf (комерційна пропозиція на запит № 699 від 29.12.2022р.)
6. Файл - відповідь_700.pdf (комерційна пропозиція на запит № 700 від 29.12.2022р.)
7. Файл - відповідь_701.pdf (комерційна пропозиція на запит № 701 від 29.12.2022р.
8. Файл - рішення_25-61.pdf (Рішення сесії Золотоніської міської ради № 25-61/VIII від 22.12.2022 р. «Про бюджет Золотоніської міської територіальної громади на 2023 рік»
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради здійснені заходи направлені на недопущення встановлених під час моніторингу закупівлі порушень в подальшій роботі та з цією метою начальником управління виданий наказ № 11 від 13.02.2023р. «Про вжиття заходів за результатами моніторингу закупівель» , в якому дані доручення уповноваженій особі щодо недопущення виявлених порушень у подальшій роботі та притягнуто її до відповідальності.
2023-02-15 10:34:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 23-33/2023 |
Дата публікації: | 20 березня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
20 березня 2023 15:23
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВ-ГРАНІТ" |
1 900 002,00
UAH з ПДВ
|
1 900 002,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВ-ГРАНІТ" #14207791 |
Переможець |
1 900 002,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2023 17:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2024 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 15:54
|
Додаток № 1 | укладений |
25 січня 2023 15:43
|
Договір № 16 від 25.01.2023р. | укладений |
25 січня 2023 15:43
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з експлуатаційного утримання вулично - дорожньої мережі на території Золотоніської МТГ в зимовий період | 1 | послуга |
1 900 002,00
UAH з ПДВ
|