Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони
Очікувана вартість
1 285 632,00 UAH
UA-2023-01-06-004219-a ● 610cb911e3714afeb79475295851fe6f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Олена Іванишина +380617086970 tender_uon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2023 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2023 00:05 |
Початок аукціону: | 15 січня 2023 00:05 |
Очікувана вартість: | 1 285 632,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 428,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, відповідно до дислокації закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2023 20:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2023 20:02 |
1-ТД_охорона.pdf | |
10 січня 2023 20:02 |
ЗМІНИ_09.01.2023.pdf | |
06 січня 2023 15:59 |
Додаток_4_проект договору.pdf | |
06 січня 2023 15:59 |
Додаток_2_кваліфікаційні критерії.pdf | |
06 січня 2023 15:59 |
Додаток_3_лист-згода.pdf | |
06 січня 2023 15:59 |
Додаток_1_технічні характеристики.pdf |
10 січня 2023 20:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 січня 2023 20:02 |
1-ТД_охорона.pdf
|
|||
10 січня 2023 20:02 |
ЗМІНИ_09.01.2023.pdf
|
|||
06 січня 2023 15:59 |
Додаток_4_проект договору.pdf
|
|||
06 січня 2023 15:59 |
Додаток_2_кваліфікаційні критерії.pdf
|
|||
06 січня 2023 15:59 |
Додаток_3_лист-згода.pdf
|
|||
06 січня 2023 15:59 |
Додаток_1_технічні характеристики.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги до учасників
Дата подання: 09 січня 2023 17:55
Дата відповіді: 12 січня 2023 20:18
Шановний Замовник. Вами у тендерній документації встановлена дискримінаційна вимога до учасників, а саме: "
Кількість одиниць (із
зазначенням дислокації по
кожному району м. Запоріжжя)
власного або орендованого
транспортного засобу
для груп швидкого реагування*"
та
- документи, що підтверджують право власності на наявну матеріальнотехнічну базу (офіс у м. Запоріжжя/приміщення ПЦС), або договір(и) оренди
приміщень разом з додатками та актами прийому-передачі (тощо) приміщення
(документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не
менше ніж до 31.12.2023) разом з документами, що підтверджують право
власності орендодавця на зазначене приміщення.
Дані вимоги є дискримінаційними, оскільки ми,як потенційний учасник після перемоги у даному тендері можемо передислокувати свої автомобілі у м. Запоріжжя. А от із приводу другої дискримінаційної вимоги, повідомляємо, що жодним нормативним документом не передбачено, що учасники повинні мати офіс / приміщення ПЦС у м. Запоріжжя.
Даними вимогами ви навмисно та цілеспрямовано обмежуєте коло потенційних учасників. Не для кого не таємниця, що ви прописали дану вимогу під "СВОГО" учасника, з яким у Вас є попередня домовленість.
Отже, вимагаємо прибрати дані дискримінаційні вимоги та необмежувати коло потенційних учасників. У разі ігнорування, звернемося в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про охоронну діяльність» основною метою охоронної діяльності є створення умов для захисту майна, забезпечення прав і законних інтересів суб'єктів господарювання та фізичних осіб.
Згідно зі ст. 6 зазначеного Закону охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування. Стаття 1 Закону України «Про охоронну діяльність» зазначає, що транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони.
Відповідно до додатку 1 тендерної документації Замовником передбачена вимога щодо надання послуги зі спостереження за об’єктами Замовника, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження Виконавця, з реагуванням озброєного наряду охорони з оперативним виїздом групи швидкого реагування на об’єкти Замовника при нештатних ситуаціях – не пізніше 5-7 хвилин в нічний час, та 7-10 хвилин в денний час після виклику. Тобто, у будь-якому випадку Учасник повинен мати офіс (власний та/або орендований) чи приміщення у м. Запоріжжя для розташування (місцезнаходження) технічних фахівців, озброєного наряду, що входить до групи швидкого реагування, транспортних засобів, кімнати для зберігання зброї, тощо.
Щодо питання стосовно надання інформації із зазначенням дислокації транспортних засобів Учасника по кожному району м. Запоріжжя, слід зазначити, що Замовником встановлена дана вимога для впевненості у можливості учасника швидкого реагування з оперативним виїздом групи на об’єкти Замовника у терміни, що зазначені у додатку 1 тендерної документації, а саме: при нештатних ситуаціях – не пізніше 5-7 хвилин в нічний час, та 7-10 хвилин в денний час після виклику.
Крім того, тендерна документація Замовника не містить жодних обмежень щодо зміни місць дислокації транспортних засобів Виконавця по кожному району м. Запоріжжя та ніщо не забороняє Виконавцю письмово повідомити про це Замовника після перемоги у торгах.
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тому Замовник, керуючись чинними нормами права, встановлює вимоги, які вважає за необхідне визначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівель.
Вимоги Замовника є обґрунтованими, враховуючи кількість, місцезнаходження та вид діяльності об’єктів охорони, правомірними та відповідають нормам чинного законодавства, що регулює охоронну діяльність в Україні і тому вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про охоронну діяльність» основною метою охоронної діяльності є створення умов для захисту майна, забезпечення прав і законних інтересів суб'єктів господарювання та фізичних осіб.
Згідно зі ст. 6 зазначеного Закону охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування. Стаття 1 Закону України «Про охоронну діяльність» зазначає, що транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони.
Відповідно до додатку 1 тендерної документації Замовником передбачена вимога щодо надання послуги зі спостереження за об’єктами Замовника, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження Виконавця, з реагуванням озброєного наряду охорони з оперативним виїздом групи швидкого реагування на об’єкти Замовника при нештатних ситуаціях – не пізніше 5-7 хвилин в нічний час, та 7-10 хвилин в денний час після виклику. Тобто, у будь-якому випадку Учасник повинен мати офіс (власний та/або орендований) чи приміщення у м. Запоріжжя для розташування (місцезнаходження) технічних фахівців, озброєного наряду, що входить до групи швидкого реагування, транспортних засобів, кімнати для зберігання зброї, тощо.
Щодо питання стосовно надання інформації із зазначенням дислокації транспортних засобів Учасника по кожному району м. Запоріжжя, слід зазначити, що Замовником встановлена дана вимога для впевненості у можливості учасника швидкого реагування з оперативним виїздом групи на об’єкти Замовника у терміни, що зазначені у додатку 1 тендерної документації, а саме: при нештатних ситуаціях – не пізніше 5-7 хвилин в нічний час, та 7-10 хвилин в денний час після виклику.
Крім того, тендерна документація Замовника не містить жодних обмежень щодо зміни місць дислокації транспортних засобів Виконавця по кожному району м. Запоріжжя та ніщо не забороняє Виконавцю письмово повідомити про це Замовника після перемоги у торгах.
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тому Замовник, керуючись чинними нормами права, встановлює вимоги, які вважає за необхідне визначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівель.
Вимоги Замовника є обґрунтованими, враховуючи кількість, місцезнаходження та вид діяльності об’єктів охорони, правомірними та відповідають нормам чинного законодавства, що регулює охоронну діяльність в Україні і тому вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 09 січня 2023 18:00
Дата відповіді: 12 січня 2023 19:00
Шановний Замовник. Вами встановлена дискрим інаційна вимога до учасників, а саме: "- посвідчення про допуск до роботи до 1000 В працівників, які будуть
здійснювати технічне обслуговування тривожної сигналізації (обов’язково
повинні бути: електромонтери - не менше 3 осіб та інженерно-технічні
робітники (інженери та/або техніки) - не менше 3 осіб, наявність у цих
працівників допуску до робіт в електроустановках не менше 3-ої групи для
електромонтерів та 4-ої групи для ІТР."
Вимагаємо прибрати дану дискримінацію, оскільки жоден із замовників не вправі диктувати скільки і яких працівників у штаті повинен мати учасник.
Якщо, Ви як замовник не дуже розумієтеся на законодавстві, а отримуєте прописану під себе документацію від свого учасника, то вимагаємо надати посилання на норми чинного законодавства, яким передбачено мати у штаті електромонтери - не менше 3 осіб та інженерно-технічні робітники (інженери та/або техніки) - не менше 3 осіб??? У разі відсутност посилань на норми чинного законодавства, вимагаємо прибрати дані безглузді та дискримінаційно - корупційні вимоги. У разі ігнорування, звернемося в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання, повідомляємо, що одним з кваліфікаційних критеріїв встановлено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник має право приймати відповідні рішення щодо необхідної мінімальної кількості та рівня кваліфікації працівників з метою отримання якісних послуг у встановлений строк та раціонального використання коштів.
Так, Замовником у п.1 додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Виконавець повинен забезпечити функціонування сигналізації, проводити згідно з експлуатаційною документацією профілактичні огляди, перевірку сигналізації з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть призвести до виходу її з експлуатації, ліквідацію несправностей, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації. Прибуття спеціально навчених технічних фахівців, які перебувають у штаті Виконавця для усунення несправностей сигналізації на об’єкті повинно відбутися протягом однієї години після отримання заявки від Замовника.
Відповідно до додатку 1 тендерної документації, до об’єктів Замовника для надання послуг зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони входять 279 закладів освіти, які розташовані у семи районах міста за різними адресами. Вихід з експлуатації охоронного обладнання ручної системи тривожної сигналізації «тривожна кнопка», може відбутися одночасно у різних районах та адресах на кількох об’єктах і за кожною адресою, протягом однієї години, повинен виїхати технічний фахівець (ці), в залежності від пошкоджень – електромонтери та/або інженерно-технічні робітники. Для Замовника вкрай необхідне дотримання швидкого реагування технічного персоналу Виконавця та оперативного усунення несправностей системи, тому вимога щодо обов’язкової наявності електромонтерів – не менше 3 осіб та інженерно-технічних робітників (інженери та/або техніки) – не менше 3 осіб у учасника торгів є свідченням про спроможність Виконавця забезпечити надання послуг у відповідності з вимогами діючого законодавства та нормативно – правової документації».
В той же час, слід зазначити, що згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи викладене, вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так, Замовником у п.1 додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Виконавець повинен забезпечити функціонування сигналізації, проводити згідно з експлуатаційною документацією профілактичні огляди, перевірку сигналізації з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть призвести до виходу її з експлуатації, ліквідацію несправностей, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації. Прибуття спеціально навчених технічних фахівців, які перебувають у штаті Виконавця для усунення несправностей сигналізації на об’єкті повинно відбутися протягом однієї години після отримання заявки від Замовника.
Відповідно до додатку 1 тендерної документації, до об’єктів Замовника для надання послуг зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони входять 279 закладів освіти, які розташовані у семи районах міста за різними адресами. Вихід з експлуатації охоронного обладнання ручної системи тривожної сигналізації «тривожна кнопка», може відбутися одночасно у різних районах та адресах на кількох об’єктах і за кожною адресою, протягом однієї години, повинен виїхати технічний фахівець (ці), в залежності від пошкоджень – електромонтери та/або інженерно-технічні робітники. Для Замовника вкрай необхідне дотримання швидкого реагування технічного персоналу Виконавця та оперативного усунення несправностей системи, тому вимога щодо обов’язкової наявності електромонтерів – не менше 3 осіб та інженерно-технічних робітників (інженери та/або техніки) – не менше 3 осіб у учасника торгів є свідченням про спроможність Виконавця забезпечити надання послуг у відповідності з вимогами діючого законодавства та нормативно – правової документації».
В той же час, слід зазначити, що згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи викладене, вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційна вимога'
Дата подання: 09 січня 2023 18:03
Дата відповіді: 12 січня 2023 18:07
Шановний ДИСКРИМІНАЦІЙНО-КОРУПЦІЙНИЙ замовник!- відгук(и) від замовників про належне виконання учасником договорів,
зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить
найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, предмету
закупівлі на який надано відгук, інформації про кількість об’єктів, належне
виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений
підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини
відносно дати розкриття пропозицій).
З якого дива ви вимагаєте надати відгук не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій???
Чим відрізняється відгук виданий 01.01.2018 року від 09.01.2023 року???
Приберіть дане непорозуміння, бо оскаржимо в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що п. 3 додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про надання відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій). Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) надано право саме Замовнику визначати яким має бути спосіб документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Тому, Замовник скористався своїм правом та в якості способу документального підтвердження виконання аналогічного (их) договору (ів), з метою отримання актуальної підтверджуючої інформації, визначив необхідність надання позитивного відгуку про виконання таких договорів не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій. Чинним законодавством не встановлюються обмеження щодо неодноразового звернення до контрагента з метою отримання позитивного відгуку про надання аналогічних послуг. Посилання учасника про обмеження конкуренції у процедурі закупівлі є необґрунтованим та не встановлює неможливість отримання таким учасником відповідного відгуку в межах встановленого часу. Враховуючи викладене, вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників закупівлі робіт»
Вимога, яка суперечить всім нормам чинного законодавства
Дата подання: 10 січня 2023 09:03
Дата відповіді: 13 січня 2023 14:59
Шановні, Вами зазначено: "Замовник залишає за собою право відвідати потужності учасника для встановлення
достовірності інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження
його відповідності кваліфікаційним критеріям, із залученням представників органів державної
влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Учасник зобов’язаний надати
вільний доступ до відповідних документів та об’єктів перевірки. Перевезення уповноважених осіб
замовника до місця призначення та у зворотному напрямку здійснюється транспортом учасника, у
разі якщо потужності знаходяться за межами м. Запоріжжя.".
Вимагаємо надати посилання на норми чинного законодавства, яким передбачено обов'язок до учасників возити якихось Замовників, щоб ті щось побачили?
Учасники проводять свою господарську діяльність на підставі отриманої ліцензії. Отримана ліцензія вже підтверджує, що учасник відповідає усім ліцензійним вимогам. Приберіть дані несінітниці. У разі ігнорування, звернемося в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо права Замовника відвідати потужності Учасника, тендерна пропозиція якого знаходиться на розгляді, повідомляємо, що умови додатку 1 тендерної документації, в частині можливого відвідання потужностей відповідного Учасника процедури закупівлі, не встановлюють вимоги які впливають на формування тендерної пропозиції Учасника. Передбачене право Замовника відвідати потужності Учасника для встановлення достовірності інформації, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, із залученням представників органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції не є обов’язковим заходом та насамперед не встановлює надання додаткових документів та/або інформації яка обмежує участь у процедурі закупівлі будь-якого з Учасників такої закупівлі. Зазначене право Замовника на відвідання потужностей Учасника стосується етапу оцінки тендерної пропозиції Учасника, а отже, не може вважатися дискримінаційною щодо можливості участі у процедурі закупівлі та подання відповідним Учасником тендерної пропозиції. Також, звертаємо увагу, що відповідно до додатку 1 тендерної документації Учасники за власним бажанням мають право надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям та підтвердження, таким чином, достовірності інформації, наданої у складі тендерної пропозиції. Враховуючи наведене умови тендерної документації в частині можливості відвідання потужностей Учасника не є дискримінаційними та не обмежують участь у процедурі закупівлі будь-якого суб’єкта господарювання.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 10 січня 2023 09:05
Дата відповіді: 13 січня 2023 22:27
Шановний Замовник. Вами встановлена дискримінаційна вимога до учасників, а саме: "Сертифікат на систему управління якості ДСТУ ISO 9001:2018" Вимагаємо надати пояснення, чому саме ДСТУ ISO 9001:2018? Чим Вам не підходить ДСТУ ISO 9001:2015???
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ ТА НЕПОРУШУВАТИ ЗАКОНОДАВСТВО!
Відповідь: З приводу наведеного питання, повідомляємо наступне. Відповідно до статті 11 Закону України «Про стандартизацію», розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163-р «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації», Державне підприємство «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» затвердило наказ від 30.11.2018 р. № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів». Відповідно до п. 1 даного Наказу ДСТУ EN ISO 9001:2018 прийнятий як національний стандарт, гармонізований з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05.12.2018 року. Повне найменування документу: «ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги». Оцінка відповідності (сертифікація) систем управління якістю проводиться за заявками підприємств усіх напрямків діяльності і будь-якої форми власності. Враховуючи наведене умови тендерної документації не є дискримінаційними та не обмежують участь у процедурі закупівлі будь-якого суб’єкта господарювання.
Порушення чинного законодавства
Дата подання: 10 січня 2023 09:23
Дата відповіді: 13 січня 2023 22:30
Шановні! Де перелік об'єктів? Чи він відомий лише "Вашому" учаснику??? Ми розуміємо, що ви плануєте щоб виграв саме ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ"
Відповідь: Шановний учасник, з приводу наведеного питання, повідомляємо наступне - повний перелік об’єктів викладено у додатку 1 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-06-004219-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:42509387
Дата подання: 09 січня 2023 14:07
щодо залучення співвиконавців
п7 ТД "Інформація про
субпідрядника/співвикон авця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)" Замовником визначено: - Не передбачається, оскільки предметом закупівлі є товар.
Згідно технічних вимог та назви предмету закупівлі - закуповуються саме послуги: "код ДК 021:2015 –79710000-4 – Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту
централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони)"
внесить зміни до ТД шляхом внесення змін щодо можливості залучення співвиконавців
Розгорнути
Згорнути
субпідрядника/співвикон авця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)" Замовником визначено: - Не передбачається, оскільки предметом закупівлі є товар.
Згідно технічних вимог та назви предмету закупівлі - закуповуються саме послуги: "код ДК 021:2015 –79710000-4 – Охоронні послуги (послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту
централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони)"
внесить зміни до ТД шляхом внесення змін щодо можливості залучення співвиконавців
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 січня 2023 20:15
відповідні зміни внесені до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-06-004219-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37902738
Дата подання: 26 січня 2023 17:58
Дата подання: 26 січня 2023 17:58
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 січня 2023 13:17
Рішення від 27.01.2023 № 970.pdf
Дата публікації: 27 січня 2023 13:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.02.2023 № 1208.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2023 17:12
Рішення від 02.02.2023 № 1208.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2023 16:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано.
Дата виконання рішення замовником: 08 лютого 2023 15:30
Номер скарги: UA-2023-01-06-004219-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 24 лютого 2023 13:04
Дата подання: 24 лютого 2023 13:04
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 лютого 2023 16:06
рішення від 27.02.2023 № 2248.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2023 16:05
інформація про резолютивну частину рішення від 07.03.2023 № 2741.pdf
Дата публікації: 08 березня 2023 14:34
рішення від 07.03.2023 № 2741.pdf
Дата публікації: 09 березня 2023 18:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано.
Дата виконання рішення замовником: 17 березня 2023 18:15
Номер скарги: UA-2023-01-06-004219-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 24 березня 2023 12:55
Дата подання: 24 березня 2023 12:55
щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника закупівель
щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника закупівель
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 березня 2023 15:04
Рішення від 28.03.2023 № 3796.pdf
Дата публікації: 28 березня 2023 15:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2023 № 4216.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2023 12:22
Рішення від 04.04.2023 № 4216.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2023 18:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2023 00:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Запорізькій області |
306 900,00
UAH з ПДВ
|
306 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" |
613 800,00
UAH з ПДВ
|
613 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ" |
705 870,00
UAH з ПДВ
|
705 870,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Запорізькій області #40108947 |
Рішення скасоване |
306 900,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 15:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 січня 2023 18:45
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 січня 2023 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" #38143880 |
Рішення скасоване |
613 800,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 15:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 січня 2023 23:57
|
ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ" #37902738 |
Рішення скасоване |
705 870,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 15:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 січня 2023 14:52
|
Управління поліції охорони в Запорізькій області #40108947 |
Рішення скасоване |
306 900,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 09:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2023 15:35
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 лютого 2023 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" #38143880 |
Рішення скасоване |
613 800,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 09:47
|
|
ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ" #37902738 |
Рішення скасоване |
705 870,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 09:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2023 15:15
|
Управління поліції охорони в Запорізькій області #40108947 |
Відхилено |
306 900,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 09:30
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 березня 2023 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" #38143880 |
Відхилено |
613 800,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 09:34
|
|
ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ" #37902738 |
Переможець |
705 870,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2023 16:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2023 18:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 17:19
|
7971_1 ДУ_2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 17:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2023 17:48
|
7971_1 ДУ_1.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2023 17:45
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 17:26
|
7971_1.pdf | укладений |
11 квітня 2023 17:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 7971/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 7971/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |