Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ходорківський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188493 |
Місцезнаходження: | 13520, Україна , Житомирська обл., Ходорків, вул.Слобода ,102 |
Контактна особа: |
Плужнік Юрій Андрійович +380979411145 xodbudinter_@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2023 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 16 січня 2023 00:04 |
Очікувана вартість: | 197 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 987,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки Товару згідно з видатковими накладними протягом 10 банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2023 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2023 14:21 |
Відкриті торги з особливостями ковбаса_сосиски.docx | |
06 січня 2023 14:21 |
ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА Закупівлі ковбаси_ сосиски.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-22-000082 ● b02d0c05888c48a8b2155edcc1d47d68
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.02.2023
№ 10-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.02.2023 № 10-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2023-01-06-003696-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-05 21:05:44
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкриті торги з особливостями проведеної Ходорківським психоневрологічним інтернатом (далі - Замовник) по предмету «М'ясопродукти (Ковбаса варена в/г, ковбаса напівкопчена в/г, сосиски в/г)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-06-003696-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п.23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (з наданням копій таких документів)?
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (з наданням скрін-копії з відповідного веб-сайту).
2. Відповідно до протоколів прийняття рішень уповноваженою особою від 18.01.2023 № 12 та від 20.01.2023 № 16, тендерні пропозиції учасників ФОП Колесника М.Ю. та ФОП Трохимчука Р.А. відхилено від участі у торгах у зв’язку з невідповідністю вказаних пропозицій вимогам передбаченим тендерною документацією, на підставі пп.2 п.41 Особливостей (відсутні копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством: посвідчення про якість та/або декларація виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції та /або паспорт(сертифікат) про якість на товар).
Однак, опрацюванням інформації викладеної уповноваженою особою у тендерній документації, затвердженій протокольним рішенням від 06.01.2023 № 6, посадовою особою органу державного фінансового контролю не встановлено наявність прямої вимоги у тендерній документації та її додатках щодо надання вищевказаних документів учасниками процедури закупівлі у складі тендерних пропозицій.
У зв’язку з викладеним, прошу вказати пункт (розділ тощо) тендерної документації (із зазначенням змісту), яким передбачено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копій документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством: посвідчення про якість та/або декларація виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції та /або паспорт(сертифікат) про якість на товар.
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-08 11:28:37
Відповідь на запит
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
У відповідь на запит Державної аудиторської служби у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету « М’ясопродукти ( Ковбаса варена в/г, ковбаса напівкопчена в/г, сосиски в/г» ( інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-01-06-003696-a. Згідно з Законом (ч. 5 ст. 8) «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.»
Повідомляємо про наступне:
1. ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ТА/АБО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ було здійснено на підставі:
1) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
2) Обґрунтування розміру бюджетною призначення: 197500,00 грн. розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до потреби на 2023 р. згідно фактичних даних за 2022 р. Розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про обласний бюджет України на 2023 рік» за КПКВК 0813102 «Забезпечення соціальними послугами стаціонарного догляду з наданням місця для проживання, всебічної підтримки, захисту та безпеки осіб, які не можуть вести самостійний спосіб життя через похилий вік, фізичні та розумові вади, психічні захворювання або інші хвороби» відповідно до кошторису на 2023 рік .
Для виконання зазначених послуг Замовник повинен, зокрема, забезпечити себе необхідними продуктами харчування.
3) Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби виходячи з натуральних добових норм харчування в інтернатних установах затверджених постановою Кабінету Міністрів України №324 від 13 березня 2002 року (норми із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ №35 від 25.01.2012 року: в редакції Постанови КМ №499 від 08.08.2016), обрахованої Замовником та обсягу фінансування.
4) Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом МЕРТУ від 18.02.2020 № 275 методом збору, порівняння та аналізу ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, а також аналізу обсягів,індексу інфляції та інформації про аналогічні закупівлі розміщені на сайті https://prozorro.gov.ua.
На дату проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями по предмету «М’ясопродукти (Ковбаса варена в/г, ковбаса напівкопчена в/г, сосиски в/г) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA92023-01-06-003696-а у КУ «Ходорківський психоневрологічний інтернат» був відсутній власний веб-сайт. У зв’язку із відсутністю власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не було розміщене на веб-сайті. Дане обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA92023-01-06-003696-а .
КУ «Ходорківський психоневрологічний інтернат» 08.02. 2023 року було розроблено власний веб-сайт: http://xodbudinter.ukraina.org.ua/. на якому розміщені обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по закупівлях, які оприлюднені в електронній системі закупівель після 08.02.2023 року.
2. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ Та КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є:
1) Лист в довільній формі, щодо підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
2) Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством:
- посвідчення про якість та/або декларація виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції та /або паспорт(сертифікат) про якість на товар.
3) Якщо учасник не є виробником продукції, надати скан-копію договору, який підтверджує відносини з виробником (дистриб'ютором, дилером, імпортером тощо) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб'юторский договір та/або договір поставки, тощо) дійсний впродовж терміну поставки предмету закупівлі.
4) Довідка (форма довільна) щодо застосування заходів із захисту довкілля.
В Примітках вказано:
Про документи, подання яких Учасником у складі пропозиції конкурсних торгів вимагається Замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації, Учасник повинен зазначити у довідці, поданій в довільній формі, в складі своєї тендерної пропозиції, якщо подання цих документів не передбачено чинним законодавством для такого Учасника
У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється.
У разі відсутності, будь-яких, із зазначених в цьому додатку до тендерної документації документів, учасник надає письмове роз’яснення щодо їх відсутності із зазначенням причин та/або посиланням на нормативні акти.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ та КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
У ФОП Колесник Максим Юрійович та ФОП Трохимчук Руслан Анатолійович були відсутні документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
1. Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством:
- посвідчення про якість та/або декларація виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції та /або паспорт (сертифікат) про якість на товар.
Учасниками також не надано письмове роз’яснення щодо відсутності вищевказаних копій документів із зазначенням причин та/або посиланням на нормативні акти .
Зважаючи на вимоги абзацу 2 п. 40 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Відповідно замовник немав права розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У зв’язку із викладеним та відповідно пп.2 п.41 ОСОБЛИВОСТЕЙ
Замовник відхилив тендерні пропозиції Учасників ФОП Колесник Максим Юрійович та ФОП Трохимчук Руслан Анатолійович із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень Доброго дня. Беручи до уваги висновок моніторингу зобов’язуємося дотримуватися норм Закону та в подальшому не допускати порушень вимог частини 5 статті 8, пункту 17 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пункту 23,абзацу 1 пункту 28, абзаців 2,5 та 6 підпункту 1 пункту 41,абзацу 5 пункту 44 Особливостей . Вивчивши це питання, з уповноваженою особою проведено роз’яснювальні роботи, проведено внутрішнє навчання та розгляд Законодавства в сфері публічних закупівель. Уповноважену особу - Середюк Наталію Валентинівну притягнуто до дисциплінарної відповідальності у вигляді винесення догани. Копія наказу додається.
2023-03-17 14:38:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності уповноваженої особи, якою вчинено порушення.
2023-03-17 15:43:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОЛЕСНИК МАКСИМ ЮРІЙОВИЧ" |
129 750,00
UAH з ПДВ
|
129 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Трохимчук Р.А. |
139 000,00
UAH з ПДВ
|
139 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ГАЛИНА МИХАЙЛІВНА" |
143 000,00
UAH з ПДВ
|
143 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Чокой Вадим Васильович |
149 500,00
UAH з ПДВ
|
149 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" |
192 150,00
UAH з ПДВ
|
192 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЛАН |
197 500,00
UAH з ПДВ
|
197 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОЛЕСНИК МАКСИМ ЮРІЙОВИЧ" #3281514351 |
Відхилено |
129 750,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2023 14:33
|
ФОП Трохимчук Р.А. #2965313557 |
Відхилено |
139 000,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2023 14:43
|
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ГАЛИНА МИХАЙЛІВНА" #2190815200 |
Переможець |
143 000,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2023 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2023 14:34
|
ДУ 1.PDF | зміни до договору |
09 червня 2023 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2023 13:08
|
Договір | укладений |
01 лютого 2023 13:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ковбаса варена в/г | 250 | кілограм |
108,00
UAH
|
Ковбаса напівкопчена в/г | 750 | кілограм |
120,00
UAH
|
Сосиски в/г | 250 | кілограм |
104,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ковбаса варена в/г | 250 | кілограм |
108,00
UAH
|
Ковбаса напівкопчена в/г | 750 | кілограм |
120,00
UAH
|
Сосиски в/г | 250 | кілограм |
104,00
UAH
|