Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "ЖАГА ЖИТТЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43263172 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГВАРДІЙСЬКА, будинок 7/5 |
Контактна особа: |
Закутня Валентина 380989268621 center_zz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2023 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2023 13:00 |
Очікувана вартість: | 600 894,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 004,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування для осіб, дітей з інвалідністю при денному їх перебуванні).
(послуги з організації харчування для осіб, дітей з інвалідністю при денному їх перебуванні).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2023 11:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2023 11:47 |
2ТД Кейтерингові послуги на 2023 рік.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-03-000025 ● 903b37aea53b45cd8c91be43c39f7aa3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 14:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.04.2023 № 18-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
03.04.2023 №18-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-01-06-002305-a, 06.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-04 16:00:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-06-002305-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-01-06-002305-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ФОП Баранової Н.А., якщо переможець не надав документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону, у спосіб, визначений підпунктом 5.5.4. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
- з яких підстав підпункт 5.4 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цього ж розділу тендерної документації містить вимоги про надання учасником інформації щодо пунктів 5, 6, 8, 12, 13 та частини другої статті 17 Закону?
- з яких підстав підпункт 5.5. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цього ж розділу тендерної документації складений без врахування абзацу третього пункту 44 Особливостей?
- з яких підстав у пункті 1 розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
- чому зазначені у пункті 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, підстави, згідно яких істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, не відповідають вимогам пункту 19 Особливостей?
- з яких підстав загальна ціна договору, укладеного з ФОП Барановою Н.А. від 30.01.2023 № 4, складає 600 500,00 грн, в т.ч. ПДВ 100 083,33 грн, не відповідає ціновій пропозиції переможця – 600 500,00 грн з ПДВ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-07 15:14:30
Відповідь на запит Держаудитслужби України
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-06-002305-a, яка проводилась ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "ЖАГА ЖИТТЯ" (далі – Замовник) повідомляємо наступне.
1. На питання - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Повідомляємо наступне.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі Розрахунок до проекту кошторису на 2023 рік ЦЕНТРУ КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "ЖАГА ЖИТТЯ" по КПКВК 0813105 "Надання реабілітаційних послуг особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю» за загальним фондом.
2. На питання - чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-01-06-002305-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
Повідомляємо наступне.
Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів, зокрема передбачено, рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Крім того, статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Тобто, вказаними нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту.
3. На питання - з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ФОП Баранової Н.А., якщо переможець не надав документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону, у спосіб, визначений підпунктом 5.5.4. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
Повідомляємо наступне.
У п. 5.5.4. пункту 5 тендерної документації було визначено, що на підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у торгах в порядку статті 17 Закону, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступну інформацію, зокрема, довідку в довільній формі про наявність/відсутність укладеного між учасником та Замовником даних торгів договору про закупівлю, невиконання якого з боку учасника призвело до його розірвання внаслідок чого Замовником було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.
У разі наявності вищезазначених обставин, учасник повинен надати підтвердження сплати штрафу або відшкодування збитків перед Замовником або письмове зобов’язання сплати відповідних зобов’язань та відшкодування завданих збитків у порядку визначеному чинним законодавством України.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Оскільки у Замовника є достеменна інформація про наявність/відсутність укладеного між вказаним учасником та Замовником даних торгів договору про закупівлю, невиконання якого з боку учасника призвело до його розірвання внаслідок чого Замовником було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, а тому ненадання такої інформації від учасника не спростовує та не підтверджує таку інформацію у Замовника, а тому вказана підстава не є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, і вказана обставина була прийнята Замовником як формальна помилка, а тому визначення переможця даної закупівлі є обґрунтованим і законним.
4. На питання - з яких підстав підпункт 5.4 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цього ж розділу тендерної документації містить вимоги про надання учасником інформації щодо пунктів 5, 6, 8, 12, 13 та частини другої статті 17 Закону?
Повідомляємо наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі – Закон), згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Також, пунктом 2) частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Водночас, згідно частини 3 статті 22,визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже наявність вищевказаних вимог у тендерній документації не суперечить вимогам Закону.
5. На питання - з яких підстав підпункт 5.5. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цього ж розділу тендерної документації складений без врахування абзацу третього пункту 44 Особливостей?
Повідомляємо наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі – Закон), згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Також, пунктом 2) частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Водночас, згідно частини 3 статті 22,визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже наявність вищевказаних вимог у тендерній документації не суперечить вимогам Закону.
6. На питання - з яких підстав у пункті 1 розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
Повідомляємо наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі – Закон), згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
У 6 частини тендерної документації вказано, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій: відповідно до електронної форми оголошення.
7. На питання - чому зазначені у пункті 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, підстави, згідно яких істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, не відповідають вимогам пункту 19 Особливостей?
Повідомляємо наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі – Закон), згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Також, у тендерній документації, у відповідності до вимог Закону та Особливостей, що
договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже порядок внесення змін до договору регулюється виключно Цивільним та Господарським кодексами України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Крім того, у тексті проекту договору вказано, що зазначені в цьому додатку основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель.
Водночас, статтею 180 Господарського кодексу України визначені істотні умови господарського договору.
1. Зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
2. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
3. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
4. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
5. Ціна у господарському договорі визначається в порядку, встановленому цим Кодексом, іншими законами, актами Кабінету Міністрів України. За згодою сторін у господарському договорі може бути передбачено доплати до встановленої ціни за продукцію (роботи, послуги) вищої якості або виконання робіт у скорочені строки порівняно з нормативними.
6. У разі визнання погодженої сторонами в договорі ціни такою, що порушує вимоги антимонопольно-конкурентного законодавства, антимонопольний орган має право вимагати від сторін зміни умови договору щодо ціни.
7. Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. На зобов'язання, що виникли у сторін до укладення ними господарського договору, не поширюються умови укладеного договору, якщо договором не передбачено інше. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору.
Згідно статті 185 Господарського кодексу визначено, що до укладення господарських договорів на організованих ринках капіталу, організованих товарних ринках, оптових ярмарках, публічних торгах застосовуються загальні правила укладення договорів на основі вільного волевиявлення, з урахуванням нормативно-правових актів, якими регулюється діяльність відповідних організованих ринків капіталу, організованих товарних ринків, ярмарків та публічних торгів.
Тож, з урахуванням вищенаведених доводів, Замовник у відповідності до вимог законодавства зазначив у тендерній документації порядок внесення змін до істотних умов договору, обов’язку щодо перелічення випадків таких змін не є обов’язковим, а отже тендерна документація складена Замовником у відповідності до чинного законодавства.
А також, приведення умов договору сторонам у відповідності до вимог пункту 19 Особливостей із дублюванням їх у самому тексті договору є правом сторін, проте відсутність такого переліку ніяким чином не виключає можливості внесення змін до істотних умов договору виключно у відповідності до вимог чинного законодавства.
8. На питання - з яких підстав загальна ціна договору, укладеного з ФОП Барановою Н.А. від 30.01.2023 № 4, складає 600 500,00 грн, в т.ч. ПДВ 100 083,33 грн, не відповідає ціновій пропозиції переможця – 600 500,00 грн з ПДВ?
Повідомляємо наступне.
Ціна договору укладеного з ФОП Барановою Н.А. від 30.01.2023 № 4, складає 600 500,00 грн, в т.ч. ПДВ 100 083,33 грн, що включене до ціни договору, та чим не збільшує та не змінює її, а тому ціна договору відповідає ціновій пропозиції переможця – 600 500,00 грн з ПДВ.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-06-002305-а повідомляємо, що Договір №4 від 30.01.2023 р. буде припинений, відшкодування ПДВ буде здійснено відповідно до виставлених Актів надання послуг з харчування. Акт №1 надання послуг з харчування від 03.02.2023 за січень в сумі – 37200,00 грн. в тому числі ПДВ 6200,00 грн.; Акт №2 надання послуг з харчування від 03.03.2023 за лютий в сумі – 33540,00 грн. в тому числі ПДВ 5590,00 грн.; Акт №3 надання послуг з харчування від 07.04.2023 за березень в сумі – 40560,00 грн. в тому числі ПДВ 6760,00 грн.; Акт №4 надання послуг з харчування від 04.05.2023 за квітень в сумі – 39180,00 грн. в тому числі ПДВ 6530,00 грн.;
2023-05-04 16:36:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розрахунку очікуваної вартості встановлено порушення підпункту «д» пункту 197.1.7 статті 197 Податкового кодексу України, зі змінами.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розрахунку очікуваної вартості встановлено порушення підпункту «д» пункту 197.1.7 статті 197 Податкового кодексу України, зі змінами.) • усунуто
Порушення усунуті шляхом припинення Замовником зобов'язань за договором.
2023-05-17 14:10:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Баранова Наталія Анатоліївна |
600 500,00
UAH з ПДВ
|
600 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Баранова Наталія Анатоліївна #2069603244 |
Переможець |
600 500,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2023 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2023 16:15
|
дод угода Харчування.pdf | укладений |
16 травня 2023 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2023 12:01
|
договір харчування.pdf | укладений |
30 січня 2023 12:01
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
150 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 080,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, шляхом припинення за зобов’язань за договором. |