Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницький заклад дошкільної освіти №29 «Ранкова зірка» Хмельницької міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 22777485 |
Місцезнаходження: | 29027, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Кармелюка 6/1 |
Контактна особа: |
Чорна Ірина Юріївна +380983790545 irynachorn@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2023 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 695 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 477,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2023 11:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2023 11:29 |
4.2. Додаток 2.doc | |
06 січня 2023 11:29 |
4.1. Додаток 1.docx | |
06 січня 2023 11:29 |
4. ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-31-000015 ● f25c9dbecb4747caa4727756e011021f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2023 11:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2023 № 3-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 31.01.2023 № 3-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
7. UA-2023-01-06-002051-a; 06.01.2023
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Хмельницький заклад дошкільної освіти № 29 «Ранкова зірка» Хмельницької міської ради Хмельницької області Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-06-002051-a, розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо аргументовані пояснення до Висновку. По-перше, щодо не накладення кваліфікованого електронного підпису посадової особи учасника після завантаження учасником-переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Відповідно до умов пункту 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.5. цієї документації. На виконання вказаних умов тендерної документації на закупівлю «код ДК 021:2015 - 15110000-2 «М’ясо» (М’ясо свинини охолоджене, Яловичина охолоджена, Філе куряче охолоджене) тендерну пропозицію Учасника - ТОВ "Деражня-Агро" було підписано 13:47 11.01.2021 року за допомогою кваліфікованого електронного підпису на захищеному типу носія, що підтверджується Протоколом створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису. У вищевказаному випадку документи пропозиції було підписано від імені Учасника за допомогою кваліфікованого електронного підпису на захищеному типу носія, тобто у повній відповідності до умов пункту 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Враховуючи вищевказане підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника згідно п. 41 Особливостей у Замовника не було. Окрім того, варто зауважити, що існує суттєва відмінність у розумінні поняття статусу Учасника та статусу Переможця. Аналогічно потрібно розрізняти поняття документів тендерної пропозиції і документів переможця процедури закупівель. Документи тендерної пропозиції завантажуються та підписуються Учасником, документи переможця завантажуються Переможцем процедури закупівлі, тобто Учасником, якого в установленому порядку обрано Переможцем процедури закупівлі. Так, в подальшому переможцем процедури закупівлі ТОВ "Деражня-Агро" у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, було надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, вказані документи не були підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» із урахуванням Особливостей на документи переможця згідно статті 17 Закону не потрібно накладати ніякого підпису, аналогічно жодних вимог щодо накладення підпису на документи переможця не було передбачено і умовами тендерної документації. Тобто, якщо на документи переможця процедури закупівлі не накладено електронного підпису це не є підставою для відхилення Переможця процедури закупівлі та не порушує умови жодного чинного нормативно-правового акту. Додатково, звертаємо увагу, на позицію національних адміністративних судів на ситуацію, що відсутність електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) не є беззаперечною обставиною порушення вимог тендерної документації, зазначені висновки вказані зокрема у Рішенні Хмельницького окружного адміністративного суду №560/8189/20 від 04 березня 2021 року, яке залишене без змін згідно Постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 03 червня 2021 року. Разом з тим, повідомляємо, що в подальшому зобов'язуємося не допускати виявлених порушень згідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-06-002051-a та дотримуватись вимог пункту 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082.
2023-02-09 15:34:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Після завантаження учасником-переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону на них не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи учасника.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Деражня-Агро" |
694 600,00
UAH з ПДВ
|
694 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Деражня-Агро" #39362358 |
Переможець |
694 600,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2023 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 10:40
|
додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2023 10:17
|
мясо дод уг 3.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2023 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2023 11:45
|
повідомлення.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2023 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 10:08
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
29 березня 2023 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 12:00
|
Договір | укладений |
23 січня 2023 11:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.п. 2 п. 19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | торони за взаємною згодою домовились зменшити обсяги закупівлі на підставі п.п. 1 п. 3.4. Розділу 3 III Договору №4 від «23» січня 2023 р. та п.п. 1 п.19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою домовились зменшити обсяги закупівлі на підставі п.п. 1 п. 3.4. Розділу 3 III Договору №4 від «23» січня 2023 р. та п.п. 1 п.19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |