Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Арцизька центральна опорна лікарня" Арцизької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01998638 |
Вебсайт: | http://dz.prom.ua |
Місцезнаходження: | 68404, Україна , Одеська обл., м. Арциз,, вул. Добровольського, буд. 5 |
Контактна особа: |
Ольга Бажак +380687495659 crb.arciz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2023 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2023 17:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2023 17:09 |
ТД на кисень.docx | |
09 січня 2023 17:09 |
Протокол внесення змін 12.pdf |
09 січня 2023 17:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 січня 2023 17:09 |
ТД на кисень.docx
|
|||
09 січня 2023 17:09 |
Протокол внесення змін 12.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-24-000089 ● 42475c4ca98d4e798e7fbb89bcb91102
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2023 16:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.01.2023 Одеса № 13
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 24.01.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.01.2023 № 13
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2023-01-06-002034-a 06.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-27 15:26:08
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
1. Відповідно до даних електронної системи закупівель та тендерної документації Замовником у межах цієї процедури закупівлі визначено предмет закупівлі ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (Послуги з доставки кисню медичного рідкого) та, відповідно, обсяг закупівлі визначено 25 штук.
Разом з тим, у Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації відсутня будь-яка інформація щодо маршруту доставки (з якої точки та до якої точки), кількості кілометрів, обсягу доставки товару та походження товару, який повинен доставлятись.
Враховуюче зазначене, необхідно надати інформацію та документи, які підтверджують закупівлю Замовником саме послуг, а не товару.
При цьому, відповідно до пункту 3 розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю «КРІОГЕН-СЕРВІС» (далі – ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС») умовам пункту 5 Додатку № 4 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію свідоцтва про підготовку водіїв з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів (не менше одного) та копію чинної на момент подачі тендерної пропозиції медичної довідки про придатність до керування транспортним засобом (не менше однієї)?
При цьому надана учасником ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом серії ААЖ № 521063 стосовно водія Бойка Віктора Олександровича не містить інформації щодо придатності водія транспортного засобу до керування транспортним засобом відповідної категорії.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію документу(ів), що підтверджують виконання аналогічного договору від 15.11.2021 № 20-10-2021, наданого у складі тендерної пропозиції учасника?
При цьому наданий учасником ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції лист-відгук від 18.11.2021 № 2296 не містить інформації щодо дати договору, стосовно якого надано відгук, та інформації щодо суми та повноти виконання договору.
Водночас, відповідно до пункту 4.1. договору від 15.11.2021 № 20-10-2021 оформлення факту надання послуг та прийому їх результатів по кожній конкретній заявці Сторони проводять шляхом підписання Акту наданих послуг. Після підписання Сторонами Акту наданих послуг послуги по заявці по Договору вважаються прийнятими.
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРІОГЕН-СЕРВІС» пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником надано у складі тендерної пропозиції довідку від 13.01.2023 № 185 (файл «Тех. Вимоги.docx»), яка не містить підпису уповноваженої особи учасника закупівлі та відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці цієї довідки, а також яка надана не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, на цій довідці)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі моніторингу UA-M-2023-01-24-000089 нами проведена робота з усунення порушень, а саме, розірвано Договір № ДКР/122/07 від 03 лютого 2023 року на "Послуги з доставки кисню медичного" з Товариством з обмеженою відповідальність Фірма "КРІОГЕНСЕРВІС" на суму 300 000,00 грн. (Триста тисяч грн.00 коп.) в т.ч. ПДВ.
2023-02-09 16:52:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.servicesWithoutProcurementProcedure • усунуто
.
2023-02-13 14:37:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРІОГЕН-СЕРВІС" |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРІОГЕН-СЕРВІС" #42804379 |
Переможець |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2023 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2023 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 10:01
|
Договір ДКР 122 07.pdf | укладений |
06 лютого 2023 09:59
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
300 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 50 000,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору через неможливість усунення виявлених порушень |