Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Олена ЧИЧИРКО +380444612559 olena.chychyrko@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2023 10:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 47 858 876,43 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг
Тендерна документація
06 січня 2023 10:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2023 10:34 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари 25.07.22.xlsx | |
06 січня 2023 10:34 |
ТД відповідно до Особливостей спецодяг весна-літо.docx | |
06 січня 2023 10:34 |
Додаток №4 до тендерної документації Проект договору.docx | |
06 січня 2023 10:34 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
06 січня 2023 10:34 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 31 березня 2023 15:34
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-19-000041 ● 2dfe41f4319f44cb84c3c9a7830b927b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2023 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.06.2023 № 26-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 19 червня 2023 року № 26-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2023-01-06-001314-a від 06.01.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-29 15:38:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «23Т-009_18110000-3 – Формений одяг (Одяг в асортименті ( Лот №1 ДК 021:2015 18110000-3 – Формений одяг (Костюм для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів), Лот №2 ДК 021:2015 18110000-3 – Формений одяг (Костюм для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів з антистатичними властивостями), Лот №3 ДК 021:2015 18110000-3 – Формений одяг (Костюм для захисту від загальних виробничих забруднень з вогнетривких матеріалів з антистатичними властивостями (тип 1), Лот №4 ДК 021:2015 18110000-3 – Формений одяг (Костюм для захисту від нафти та нафтопродуктів (захист від сирої нафти) (тип 1), Лот №5 ДК 021:2015 18110000-3 – Формений одяг (Костюм зварника зі спилковими накладками з вогнетривких матеріалів для захисту від підвищених температур (тип 1), Лот №6 ДК 021:2015 18110000-3 – Формений одяг (Костюм для захисту від кислот концентрацією до 80 %))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-06-001314-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із даного питання:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-03 10:55:19
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості) щодо закупівлі 18110000-3 – Формений одяг (Одяг в асортименті ( Лот №1 ДК 021:2015 18110000-3 – Формений одяг (Костюм для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів), Лот №2 ДК 021:2015 18110000-3 – Формений одяг (Костюм для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів з антистатичними властивостями), Лот №3 ДК 021:2015 18110000-3 – Формений одяг (Костюм для захисту від загальних виробничих забруднень з вогнетривких матеріалів з антистатичними властивостями (тип 1), Лот №4 ДК 021:2015 18110000-3 – Формений одяг (Костюм для захисту від нафти та нафтопродуктів (захист від сирої нафти) (тип 1), Лот №5 ДК 021:2015 18110000-3 – Формений одяг (Костюм зварника зі спилковими накладками з вогнетривких матеріалів для захисту від підвищених температур (тип 1), Лот №6 ДК 021:2015 18110000-3 – Формений одяг (Костюм для захисту від кислот концентрацією до 80 %)), №23Т-009 ідентифікатор закупівлі № UA-2023-01-06-001314-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 ДК 021:2015 18110000-3 – Формений одяг (Костюм для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 26 866 494,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 268 664,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.7 та п.8 Розділу І. Загальні положення та у додатку №8 цієї тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 805990 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.9 Розділу І. Загальні положення та у додатку 8.1 до тендерної документації |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата по факту поставки товару протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання–передачі Товару або видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2023 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ" |
26 046 720,00
UAH з ПДВ
|
26 046 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП" |
16 569 900,00
UAH з ПДВ
|
16 569 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" |
21 802 500,00
UAH з ПДВ
|
21 802 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" |
19 418 760,00
UAH з ПДВ
|
19 418 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" |
22 849 020,00
UAH з ПДВ
|
22 849 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" |
25 465 320,00
UAH з ПДВ
|
25 465 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП" #45121090 |
Відхилено |
16 569 900,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2023 09:01
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" #39961135 |
Рішення скасоване |
19 418 760,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2023 15:54
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" #39961135 |
Відхилено |
19 418 760,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2023 16:02
|
|
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" #40465034 |
Переможець |
21 802 500,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2023 13:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2023 09:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2023 15:53
|
Скан Договору СПЕЦТОРГ ТРЕЙД УГВ 289.pdf | укладений |
15 травня 2023 15:51
|