Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Консультаційні послуги в сфері публічних закупівель
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2023-01-05-006166-a ● caf50cbf6f334011bb830ef5f9a568e7
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ЖКС "Фонтанський" |
Код ЄДРПОУ: | 35302819 |
Місцезнаходження: | 65044, Україна , Одеська обл., місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А |
Контактна особа: |
Деде Дмитро Борисович +380487407262 fontanzakup@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2023 23:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 13 січня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % (п’ять відсотків) від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС "ФОНТАНСЬКИЙ" Місцезнаходження Замовника: 65044, Одеська область, місто Одеса, ФРАНЦУЗСЬКИЙ БУЛЬВАР, будинок 12, корпус А Код ЄДРПОУ: 35302819 Банківська гарантія повинна діяти не менше строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % (п’ять відсотків) від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Учасник в складі свої тендерної пропозиції надає гарантійний лист щодо погодження на надання забезпечення виконання договору про закупівлю у відповідності до умов цієї тендерної документації. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Консультаційні послуги в сфері публічних закупівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, ФРАНЦУЗСЬКИЙ БУЛЬВАР, будинок 12, корпус А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79418000-7 — Консультаційні послуги з питань закупівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Замовником Виконавцю щомісячної вартості наданих Послуг здійснюється в національній валюті України (гривня) в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником Виконавцю вартості наданих Послуг, зазначеної у відповідному(-их) Акті(-ах) приймання-передачі наданих послуг протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту(-ів) приймання-передачі наданих послуг, на поточний рахунок Виконавця, вказаний у цьому Договорі. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2023 23:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2023 23:30 |
Ф Додаток 3 до тендерноі_ документаціі_.pdf | |
05 січня 2023 23:30 |
Ф Додаток 2 до тендерноі_ документаціі_.pdf | |
05 січня 2023 23:30 |
Ф Додаток 1 до тендерноі_ документаціі_.pdf | |
05 січня 2023 23:30 |
Ф Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-05-006166-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "М3-КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:44431281
Дата подання: 09 січня 2023 12:16
Дискримінація_територіальна ознака
Просимо Замовника прийняти рішення щодо усунення обставин визначених у вимозі (додається), а саме вилучити/переглянути вимогу у пункті 2 Додатку 2 Документації про особисту присутність виконавця послуг, у разі вимоги, за місцезнаходженням Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 січня 2023 19:42
Розглянувши Вашу вимогу інформуємо Вас про наступне:
Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 були визначені вимоги щодо розміщення в електронній системі закупівель інформації про закупівлі та відповідно для перевірки відповідності інформації, що зазначається в електронній системі закупівель цьому та іншим нормативно-правовим актам за необхідності може знадобитись особиста присутність представника учасника за місцезнаходженням замовника. Вищезазначена присутність не включає заходів щодо саме оприлюднення представником учасника інформації в електронній системі закупівель, а лише передбачає сприяння уповноваженій особі замовника шляхом попередньої перевірки відповідності інформації, що зазначається в електронній системі закупівель нормативно-правовим актам.
Відповідна вимога є об’єктивною, доцільною та не вимагає від потенційних учасників мати фактичне місце розташування в межах Одеської області, оскільки виконати вимогу можливо шляхом наявності не місця розташування учасника, а лише його представника в межах територіальної доступності необхідної для надання послуг на визначених тендерною документацією вимогах, що виходячи з визначеного замовником часу не обмежується лише Одеською областю.
Твердження, що вищезазначена вимога є дискримінацією за територіальною ознакою є суб’єктивним, оскільки в будь якого потенційного учасника наявна фактична можливість виконання зазначеної вимоги, проте це потребує додаткових зусиль. В такому випадку вимога в будь якій закупівлі щодо місця поставки товару за місцем знаходження замовника також з Вашої точку зору може вважатись дискримінаційною за територіальною ознакою, однак як описано вище така вимога не є дискримінаційною та жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, а лише потребує від них додаткових зусиль для відповідності пропонованих ними послуг вимогам тендерної документації.
Дякуємо за розуміння.
Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 були визначені вимоги щодо розміщення в електронній системі закупівель інформації про закупівлі та відповідно для перевірки відповідності інформації, що зазначається в електронній системі закупівель цьому та іншим нормативно-правовим актам за необхідності може знадобитись особиста присутність представника учасника за місцезнаходженням замовника. Вищезазначена присутність не включає заходів щодо саме оприлюднення представником учасника інформації в електронній системі закупівель, а лише передбачає сприяння уповноваженій особі замовника шляхом попередньої перевірки відповідності інформації, що зазначається в електронній системі закупівель нормативно-правовим актам.
Відповідна вимога є об’єктивною, доцільною та не вимагає від потенційних учасників мати фактичне місце розташування в межах Одеської області, оскільки виконати вимогу можливо шляхом наявності не місця розташування учасника, а лише його представника в межах територіальної доступності необхідної для надання послуг на визначених тендерною документацією вимогах, що виходячи з визначеного замовником часу не обмежується лише Одеською областю.
Твердження, що вищезазначена вимога є дискримінацією за територіальною ознакою є суб’єктивним, оскільки в будь якого потенційного учасника наявна фактична можливість виконання зазначеної вимоги, проте це потребує додаткових зусиль. В такому випадку вимога в будь якій закупівлі щодо місця поставки товару за місцем знаходження замовника також з Вашої точку зору може вважатись дискримінаційною за територіальною ознакою, однак як описано вище така вимога не є дискримінаційною та жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, а лише потребує від них додаткових зусиль для відповідності пропонованих ними послуг вимогам тендерної документації.
Дякуємо за розуміння.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТ-ПЛЮС" |
168 000,00
UAH з ПДВ
|
168 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БАБУЩАК ІРИНА ОЛЕГІВНА" |
185 000,00
UAH з ПДВ
|
185 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТ-ПЛЮС" #31236046 |
Очікує рішення |
168 000,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2023 00:02
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 січня 2023 21:36 |
Кінець періоду оскарження: | 28 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 28 січня 2023 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: п. 4.4. Розділу 1 тендерної документації, п. 7 Додатку 2 до тендерної документації та п.6.3. Проекту договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) зазначено, що послуги згідно предмету закупівлю надаються з 20 січня 2023 року по 31 грудня 2023 року. |
Документи:
17 січня 2023 21:36
|
Електронний підпис |
17 січня 2023 21:35
|
протокол |