Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень).
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2023-01-05-005336-a ● 14bf86efe3ac4b9f965987a53ba4b4aa
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 1 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01993322 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Матейки, 34 |
Контактна особа: |
Куницький Любомир Васильович +380950280674 mkl1ivfr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2023 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 14 січня 2023 10:02 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Закупівля здійснюється відповідно до умов встановлених Постановою КМУ “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” №1178 від 12.10.2022 року.
Закупівля здійснюється відповідно до умов встановлених Постановою КМУ “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” №1178 від 12.10.2022 року.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 кілограми
Фармацевтичні препарати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Матейки, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
300 кілограми
Клінічні та їм подібні відходи (біологічні та анатомічні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Матейки, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
4500 кілограми
Клінічні та подібні їм відходи (голки, лабораторний посуд, скарифікатори, дзеркала, шприци, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, рукавички, в тому числі з відділень які задіяні в лікуванні хворих на COVID-19)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Матейки, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2023 09:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2023 09:15 |
Тендерна документація.Нова редакція..docx | |
09 січня 2023 09:14 |
Перелік змін 09.01.2023.pdf | |
05 січня 2023 16:44 |
Додаток 1.docx | |
05 січня 2023 16:44 |
Додаток 3.docx | |
05 січня 2023 16:44 |
Додаток 2.docx | |
05 січня 2023 16:44 |
Додаток 4.docx | |
05 січня 2023 16:44 |
Тендерна документація.docx |
09 січня 2023 09:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 січня 2023 09:15 |
Тендерна документація.Нова редакція..docx
|
||||||
09 січня 2023 09:14 |
Перелік змін 09.01.2023.pdf
|
||||||
05 січня 2023 16:44 |
Додаток 1.docx
|
||||||
05 січня 2023 16:44 |
Додаток 3.docx
|
||||||
05 січня 2023 16:44 |
Додаток 2.docx
|
||||||
05 січня 2023 16:44 |
Додаток 4.docx
|
||||||
05 січня 2023 16:44 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-05-005336-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 06 січня 2023 09:41
Зауваження до Закупівлі
Шановний Замовнику! На підставі яких НПА ви вимагаете саме 3 (трьох) вантажників? А чому не 5 або 10 ? На яких підставах Замовник дозволяє собі регулювати штатну чисельність комерційної структури? По друге, до яких саме відходів вимагається навчання по тоскикології? Відходи категорії "В" не відносяться до токсичних. Будь ласка, внесить зміні до Тендерної документації та видалить абсурдні вимоги вочевидь прописані під одного Учасника
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2023 08:34
Вимога не може бути задовільнена.
Шановний Замовник!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Під час проведення закупівлі, Замовник керується виключно Законом України Про публічні закупівлі, та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо наявності вантажників на підприємстві обумовлена потребою у розвантаженні та навантаженні відходів, які є предметом закупівлі. Вимога жодним чином не порушує чинне законодавство.
Таким чином ваша вимога не може бути задовільнена.
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Під час проведення закупівлі, Замовник керується виключно Законом України Про публічні закупівлі, та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо наявності вантажників на підприємстві обумовлена потребою у розвантаженні та навантаженні відходів, які є предметом закупівлі. Вимога жодним чином не порушує чинне законодавство.
Таким чином ваша вимога не може бути задовільнена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" |
126 852,00
UAH з ПДВ
|
126 852,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
147 720,00
UAH з ПДВ
|
147 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" #40277858 |
Відхилено |
126 852,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2023 13:25
|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Переможець |
147 720,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2023 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2023 14:04
|
Додаткова угода №1 до договору 54.pdf | укладений |
31 серпня 2023 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 11:12
|
Договір № 54 на 2023.pdf | укладений |
31 січня 2023 11:10
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Фармацевтичні препарати | 5 | кілограми |
20,00
UAH з ПДВ
|
Клінічні та їм подібні відходи (біологічні та анатомічні) | 300 | кілограми |
35,00
UAH з ПДВ
|
Клінічні та подібні їм відходи (голки, лабораторний посуд, скарифікатори, дзеркала, шприци, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, рукавички, в тому числі з відділень які задіяні в лікуванні хворих на COVID-19) | 4500 | кілограми |
25,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 січня 2023 — 31 серпня 2023 |
Сума оплати за договором: |
69 870,96
UAH (в тому числі ПДВ 11 645,16 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли взаємної згоди розірвати додатковою угодою договір. |