Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., Солом'янський район, ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, будинок 11-А |
Контактна особа: |
Полякова Катерина +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2023 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 317 041,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 585,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП або УЕП банківської гарантії, подана учасником пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути оформленою відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП або УЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення пропозиції складає 3 % очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозиції, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджується зачисленням грошового покриття на рахунок покриття та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підпису уповноваженої особи такого Банка*гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Пропозиція у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам оголошення, буде відхилена Замовником. Служба автомобільних доріг у Київській області вул. Святослава Хороброго (вул. Народного ополчення), 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA718201720355129005000014348 в Держказначейській службі України, м. Київ МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 249511.2 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги на підставі акту приймання-передачі наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками сторін в 10-денний строк з дня його підписання. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2023 15:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2023 15:31 |
Перелік змін.docx | |
11 січня 2023 15:31 |
Нова редакція ТД ТО машин.docx | |
11 січня 2023 15:31 |
ТЗ зміни.rar | |
05 січня 2023 16:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2023 16:08 |
Проект договору ТО авто.docx |
11 січня 2023 15:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
11 січня 2023 15:31 |
Перелік змін.docx
|
||
11 січня 2023 15:31 |
Нова редакція ТД ТО машин.docx
|
||
11 січня 2023 15:31 |
ТЗ зміни.rar
|
||
05 січня 2023 16:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
05 січня 2023 16:08 |
Проект договору ТО авто.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000045 ● a9f8ab2e3ac54717b30bc03881234ea0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 16:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.06.2023 № 49
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.06.2023 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-01-05-004912-a 05.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-03 17:04:36
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які належать Службі автомобільних доріг у Київській області)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-05-004912-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином забезпечено виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Надайте пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-05 15:21:47
Пояснення на запит
Пояснення на запит:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області (далі – Служба або Замовник) розглянула запит про надання пояснень по закупівлі послуг: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які належать Службі автомобільних доріг у Київській області) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-05-004912-a) та надає наступні пояснення:
Стосовно оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті та визначення цих показників, повідомляємо:
До виконання пункт 4 підпункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання держаних коштів» (зі змінами), відносяться органи місцевого самоврядування. Органами місцевого самоврядування являються виборні та інші органи територіальних громад, наділені повноваженнями вирішувати питання місцевого значення, Служба не відноситься до такого органу. Категорія Замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Також повідомляємо, що джерелом фінансування по даній закупівлі визначено - видатки, передбачені тимчасовим кошторисом на утримання Замовника.
Таким чином, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, не підлягає під виконання пункт 4 підпункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання держаних коштів» (зі змінами).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-07 18:16:45
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які належать Службі автомобільних доріг у Київській області)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-05-004912-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Пунктами 1 та 6 розділу 3 тендерної документації визначено, що учасники торгів в складі тендерної пропозиції подають інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 3.
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована на об’єми Технічного завдання (додаток № 3 до цієї тендерної документації).
Додатком №3 до тендерної документації визначені форми до Технічного завдання щодо кожної марки автомобіля.
По марці автомобіля Hyundai Н-1 в тендерну пропозицію ТОВ "БЕСТАВТОСЕРВІС" по ремонту автомобіля: задньої підвіски включено найменування матеріалів і їх вартість «пружина задня» не передбачена технічним завданням - додатком №3 (із внесеними змінами); по позиції «генератор» в пропозицію включено «Ремень генератора» та «Демпфер натягу ременя генератора» замість «генератора», не включено позицію «Стартер» передбачену технічним завданням. В технічному завданні по позиції «двері» вказано «Щітка склоочисника передня 2 шт» в пропозиції учасником вказано «двері» «Щітка склоочисника передня 3 шт».
По марці автомобіля Renault Dokker у вартість запчастин і матеріалів включено позицію «Гальма» «2 гальмівних шланга задніх», а згідно додатку №3 необхідно включити найменування «задній гальмівний шланг».
По марці автомобіля Audi A-6 у вартість запчастин і матеріалів учасником по позиції «Кондиціонер» включено «Електромуфта кондиціонера», яка не передбачена в додатку №3, натомість не включено позицію «Стартер», по позиції «генератор» в пропозицію включено «Ремень генератора» замість найменування «генератор».
По марці автомобіля Skoda Oktavia не включено позицію «Стартер», по позиції «генератор» в пропозицію включено «Ремень генератора» та «Демпфер натягу ременя генератора» замість позиції «генератор».
По марці автомобіля Toyota HI ACE в розрахунку вартості запчастин і матеріалів вказана сума 5569,2 грн без зазначення найменування запчастин і матеріалів, яка включена в загальну вартість послуг з технічного обслуговування і ремонту пасажирських автомобілів.
Крім того, в пропозиції у вартість запчастин і матеріалів включено позицію «Кондиціонер» «Електромуфта кондиціонера», яка відсутня в додатку № 3, не включено позицію «Стартер», по позиції «генератор» в пропозицію включено «Ремень генератора» замість «генератор».
По марці автомобіля Volkswagen Caddy в додатку № 3 по найменуваннях видів послуг
Кондиціонер. Почистити
Перевірка кондиціонера
Д/монтаж компресора кондиціонера
Д/монтаж електромуфти кондиціонера
Заправка кондиціонера
вказано «0» кількість обслуговувань по зазначених позиціях.
В пропозиції вказано по одному обслуговуванню по кожній позиції та обраховано вартість послуг на вказаний об’єм.
В пропозиції по позиціях:
Зняти/поставити передні колеса (2 колеса) - 1 обслуговування
Зняти/поставити задні колеса (2 колеса) - 1обслуговування
Заміна гальмівних дисків передніх 2 шт. (колеса зняті) - 1обслуговування.
В додатку №3 визначено по 2 обслуговування.
По вартості запчастин і матеріалів в пропозицію не включено позицію «Стартер», по позиції «двері» «Щітка склоочисника передня 2 шт» в пропозиції вказано «двері» «Щітка склоочисника передня 3 шт».
Надайте пояснення щодо дотримання учасником торгів ТОВ "БЕСТАВТОСЕРВІС" вимог тендерної документації.
Пунктом 5 розділу 3 тендерної документації та додатком №2 визначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Також, в додатку №2 вказано, що в умовах воєнного стану відсутній вільний доступ до публічної інформації, що міститься у зазначених вище відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є обмеженим.
З огляду на зазначене, переможець закупівлі надає гарантійні листи по вимогам ст.17 Закону в разі, якщо на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів відсутній вільний доступ до публічної інформації що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах.
Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем він зобов’язується надати наведені документи у додатку 2 до цієї тендерної документації, які передбачені для надання учасником переможцем, у строки встановлені чинним законодавством.
Водночас спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам за п.3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерною документацією не визначено. Вказана вимога щодо визначення способу підтвердження передбачена п.2 частини другої статті 22 Закону.
ТОВ "БЕСТАВТОСЕРВІС" як переможцем торгів не надано документи (інформацію), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону.
Поясніть вищевикладені невідповідності щодо підтвердження відповідності установленим вимогам за п.3 частини першої статті 17 Закону.
Протокольним рішенням №2-4-2023 від 23.01.2023 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТАЙР ЛЕНД». Вказано причину – не надано у складі пропозиції інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам до предмета закупівлі відповідно до додатку №3 тендерної документації, що не відповідає ч. 6 розділу ІІІ тендерної документації.
ТОВ «ТАЙР ЛЕНД» в складі пропозиції завантажено «Додаток 3.rar» - розрахунки в розрізі найменувань автомобілів на об’єми Технічного завдання (додаток № 3 до цієї тендерної документації), «гарантійний лист щодо виконання вимог тендерної документації» за технічним завданням.
Поясніть у чому полягає не відповідність пропозиції ТОВ «ТАЙР ЛЕНД» вимогам тендерної документації (які документи та інформація не надані учасником).
Згідно з п. 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
В електронну систему 11.01.2023 разом із новою редакцією тендерної документації та окремих додатків завантажено файл «Перелік змін до тендерної документації на закупівлю послуг». Вказаний документ містить перелік змін внесених до п.6 розділу 3 тендерної документації. Також, вказано, що Додатки №1 та №3 до тендерної документації викладені у новій редакції. Водночас перелік внесених змін до вказаних додатків відсутній.
Поясніть причини не оприлюднення переліку змін внесених до Додатків №1 та №3 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-12 12:37:55
Надання пояснень на запит
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області (далі – Служба або Замовник) розглянула запит про надання пояснень на закупівлю послуг: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які належать Службі автомобільних доріг у Київській області) (Оголошення № UA-2023-01-05-004912-a) та надає наступні пояснення:
І. Стосовно надання Учасником торгів в складі тендерної пропозиції інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до п.1 та п. 6 Розділу ІІІ та Додатку № 3 тендерної документації повідомляємо:
1. По марці автомобіля Huyndai H-1:
1.1 У технічному завданні замовником не було передбачено найменування «пружина задня», тому при розгляді пропозиції учасника цей пункт не було враховано.
1.2 Позиція «Генератор» розписана так само, як всі інші узли та агрегати у додатку до технічного завдання до кожного автомобіля, складається з двох з.ч. та відповідає Додатку №3 до технічного завдання тендерної документації.
1.3 Позіції «Стартер» не було в переліку запасних частин, окремою позицією. Тому у разі виникнення необхідності у його заміні, дана запасна частина буде прораховуватись окремо.
1.4 В додатку до технічного завдвння в таблиці булав вказана позиція «Щітка склоочистника передня» у кількості 3 шт. Тому по даному автомобілю було прораховано комплект – дві щітки переднього склоочистника і одна задня.
2. По марці автомобіля Renault Dokker:
2.1 По позиції «Гальма» було прораховано 2 гальмівних шланга на передню вісь, вартість комплекту двох шлангів – 560.00 грн без НДС. Якщо потрібно замінити один гальнмівний шланг, його вартість 290.00грн без ПДВ.
3. По марці автомобіля Audi A6:
3.1 Перевіривши інформацію у примірниках підписаних обома сторонами, позиція «Кондиціонер» - «Електромуфта кондиціонера» була включена в додаток №3 під номером 60.
3.2 У додатку №3 технічного завдання не була вказана позиція «Стартер», якщо б вона була вказана, учасник публічної закупівлі би прорахував вартість ремонту та запасної частини.
3.3 Позиція у клітинці 61 «Генератор» так і була розписана в технічному завданні і складається з двох позицій Позиція «Ремень генератора» та «Демпфер натягу ременя генератора».
4. По марці автомобіля Volkswagen Caddy:
4.1 Перевіривши інформацію у примірниках підписаних обома сторонами усі клітинки заповнені, кількість обслуговувань – (1).
4.2 В пропозиції по позиціях
«Зняти/поставити передні колеса (2 колеса)»
«Зняти/поставити задні колеса (2 колеса)»
«Заміна гальмівних дисків передніх 2шт. (колеса зняті)»
У додатку № 3 визначено по 2 обслуговування вказана вартість за одне обслуговування, тому при обслуговуванні вартість буде така сама.
4.3 В додатку до технічного завдання в таблиці булав вказана позиція «Щітка склоочисника передня» у кількості 3 шт. Тому по даному автомобілю було прораховано комплект – дві щітки переднього склоочисника і одна задня.
4.4 Позиція №61 «Генератор» («Ремінь генератора»). – вартість 4,500.00гн без ПДВ, це вартість «Демпферу натягу ременя генератора» в зборі з ременем.
5. По марці автомобіля Skoda Octavia
5.1. Позиція у клітинці 61 «Генератор» так і була розписана в технічному завданні і складається з двох позицій Позиція «Ремень генератора» та «Демпфер натягу ременя генератора».
ІІ. Стосовно надання Переможцем замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до п. 5 Розділу ІІІ та Додатку № 2 Тендерної документації, повідомляємо, що Переможець завантажив документальне підтвердження, визначене п. 3, 6 і 12 частини першої та довідку довільної форми щодо частини 2 ст. 17 Закону у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: 26 січня 2023 (файл: Витяг-580853-Шполянський-2023-01-16 (1).pdf, Довідка 44 стаття 17.pdf та файл: Довідка 45 стаття 17.pdf).
Відповідно до абз. 5 п. 2.2 Додатку 2 тендерної документації на період дії воєнного стану в Україні, Замовником зазначено, що переможець процедури закупівлі (в разі відсутності доступу до сказаного реєстру на момент подачі довідки) «може надати», проте не «зобов’язаний» надати гарантійний лист (довільної форми) про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває та пояснення щодо неможливості надання довідки з МВС у зв’язку із введенням воєнного стану в Україні. На підтвердження зазначеної вимоги, Переможцем завантажений ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», чим підтверджено дану вимогу Замовника.
ІІІ. Стосовно відхилення тендерної пропозицію учасника ТОВ «ТАЙР ЛЕНД» протокольним рішенням № 2-4-2023 від 23.01.2023, повідомляємо, що Учасником не було завантажено Інформацію у вигляді довідки, яка б підтвердила Замовнику відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам до предмета закупівлі відповідно до додатку № 3 тендерної документації, а були надані лише розрахунки відповідно до зазначеного Додатку, чим частково не дотримано вимогу ч. 6 розділу ІІІ тендерної документації.
IV. Стосовно внесення змін до тендерної документації та оприлюднення переліку змін, що вносяться, повідомляємо, у зв’язку з великою кількістю запитань від учасників щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та для розширення кола потенційних учасників цієї закупівлі, Замовником було прийнято рішення в частині внесення змін, а саме:
- ч. 6 Розділу 3 Тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована на об’єми Технічного завдання (додаток № 3 до цієї тендерної документації).
Ціна тендерної пропозиції вказується з ПДВ (стосується Учасників, які є платниками ПДВ)»,
- викладенні інформації, що зазначається у Додатках 1 та 3 до тендерної документації у новій редакції
- та доповнення тендерної документації новим додатком - Додатком 6, про що зазначено у Переліку змін (файл: Перелік змін.docx) та додатково до початкової редакції тендерної документації розміщено у машино зчитувальному форматі нову редакцію тендерної документації. Таким чином, Замовник надав можливість Учаснику, при складанні документів своєї тендерної пропозиції, порівняти початкову редакцію тендерної документації з новою редакцією та додатково в переліку змін зазначив інформацію, де саме вносилися зміни.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-07-19 17:35:09
ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ
Додаткові пояснення.
І. Стосовно надання Учасником торгів в складі тендерної пропозиції інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до п.1 та п. 6 Розділу ІІІ та Додатку № 3 тендерної документації повідомляємо:
1.По марці автомобіля Toyota HI ACE:
1.1 У технічному завданні замовником не було передбачено найменування «пружина задня», тому при розгляді пропозиції учасника цей пункт не було враховано.
1.2 Ми перевірили документацію,у примірниках підписаних обома сторонами, позиція «Кондиціонер» - «Електромуфта кондиціонера» була включена в додаток №3 під номером 60.
1.3 У додатку №3 технічного завдання не була вказана позиція «Стартер», якщо б вона була вказана, учасник публічної закупівлі би прорахував вартість ремонту та запасної частини.
1.4 Позиція у клітинці 61 «Генератор» так і була розписана в технічному завданні і складається з двох позицій Позиція «Ремень генератора» та «Демпфер натягу ременя генератора».
2. По марці автомобіля Volkswagen Caddy:
2.1 Ми перевірили документацію, у примірниках підписаних обома сторонами усі клітинки заповнені, кількість обслуговувань – (1).
2.2 В пропозиції по позиціях
«Зняти/поставити передні колеса (2 колеса)»
«Зняти/поставити задні колеса (2 колеса)»
«Заміна гальнівних дисків передніх 2шт. (колеса зняті)»
В додатку № 3 визначено по 2 обслуговування вказана вартість за одне обслуговування, тому при обслуговуванні вартість буде така сама.
2.3 У додатку №3 технічного завдання не була вказана позиція «Стартер», якщо б вона була вказана, учасник публічної закупівлі би прорахував вартість ремонту та запасної частини.
2.4 В додатку до технічного завдвння в таблиці булав вказана позиція «Щітка склоочистника передня» у кількості 3 шт. Тому по даному автомобілю було прораховано комплект – дві щітки переднього склоочистника і одна задня.
ІІ. Стосовно надання Переможцем замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до п. 5 Розділу ІІІ та Додатку № 2 Тендерної документації, повідомляємо, що Переможець завантажив документальне підтвердження, визначене п. 3, 6 і 12 частини першої та довідку довільної форми щодо частини 2 ст. 17 Закону у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: 26 січня 2023 (файл: Витяг-580853-Шполянський-2023-01-16 (1).pdf, Довідка 44 стаття 17.pdf та файл: Довідка 45 стаття 17.pdf).
Відповідно до абз. 5 п. 2.2 Додатку 2 тендерної документації на період дії воєнного стану в Україні, Замовником зазначено, що переможець процедури закупівлі (в разі відсутності доступу до сказаного реєстру на момент подачі довідки) «може надати», проте не «зобов’язаний» надати гарантійний лист (довільної форми) про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває та пояснення щодо неможливості надання довідки з МВС у зв’язку із введенням воєнного стану в Україні. На підтвердження зазначеної вимоги, Переможцем завантажений ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», чим підтверджено дану вимогу Замовника.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-07-31 16:55:07
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2023-01-05-004912-a
Служба автомобільних доріг у Київській області згідно з Наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31 березня 2023 року № Н-118 змінила назву на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області. Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області (далі – Замовник) розглянула Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі послуг: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які належать Службі автомобільних доріг у Київській області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-05-004912-a) та надає аргументовані заперечення:
1. Стосовно питання першого.
1. По марці автомобіля Huyndai H-1:
1.1 У технічному завданні замовником не було передбачено найменування «пружина задня», тому при розгляді пропозиції учасника цей пункт не було враховано.
1.2. Позиція «Генератор» розписана так само, як всі інші узли та агрегати у додатку до технічного завдання до кожного автомобіля, складається з двох з.ч. та відповідає Додатку № 3 до технічного завдання тендерної документації.
1.3. Позіції «Стартер» не було в переліку запасних частин, окремою позицією. Тому у разі виникнення необхідності у його заміні, дана запасна частина буде прораховуватись окремо.
1.4. В додатку до технічного завдвння в таблиці булав вказана позиція «Щітка склоочистника передня» у кількості 3 шт. Тому по даному автомобілю було прораховано комплект – дві щітки переднього склоочистника і одна задня.
2. По марці автомобіля Renault Dokker:
2.1 По позиції «Гальма» було прораховано 2 гальмівних шланга на передню вісь, вартість комплекту двох шлангів – 560.00 грн без ПДВ. Якщо потрібно замінити один гальнмівний шланг, його вартість 290.00 грн без ПДВ.
3. По марці автомобіля Audi A6:
3.1. Перевіривши інформацію у примірниках підписаних обома сторонами, позиція «Кондиціонер» - «Електромуфта кондиціонера» була включена в додаток №3 під номером 60.
3.2. У додатку №3 технічного завдання не була вказана позиція «Стартер», якщо б вона була вказана, учасник публічної закупівлі би прорахував вартість ремонту та запасної частини.
3.3. Позиція у клітинці 61 «Генератор» так і була розписана в технічному завданні і складається з двох позицій Позиція «Ремень генератора» та «Демпфер натягу ременя генератора».
4. По марці автомобіля Skoda Octavia
4.1. Позиція у клітинці 61 «Генератор» так і була розписана в технічному завданні і складається з двох позицій Позиція «Ремень генератора» та «Демпфер натягу ременя генератора».
5. По марці автомобіля Toyota HI ACE:
5.1. У технічному завданні замовником не було передбачено найменування «пружина задня», тому при розгляді пропозиції учасника цей пункт не було враховано.
5.2. Ми перевірили документацію,у примірниках підписаних обома сторонами, позиція «Кондиціонер» - «Електромуфта кондиціонера» була включена в додаток № 3 під номером 60.
5.3. У додатку № 3 технічного завдання не була вказана позиція «Стартер», якщо б вона була вказана, учасник публічної закупівлі би прорахував вартість ремонту та запасної частини.
5.4. Позиція у клітинці 61 «Генератор» так і була розписана в технічному завданні і складається з двох позицій Позиція «Ремень генератора» та «Демпфер натягу ременя генератора».
6. По марці автомобіля Volkswagen Caddy:
6.1. Ми перевірили документацію, у примірниках підписаних обома сторонами усі клітинки заповнені, кількість обслуговувань – (1).
6.2. В пропозиції по позиціях
«Зняти/поставити передні колеса (2 колеса)»
«Зняти/поставити задні колеса (2 колеса)»
«Заміна гальнівних дисків передніх 2 шт. (колеса зняті)»
В додатку № 3 визначено по 2 обслуговування вказана вартість за одне обслуговування, тому при обслуговуванні вартість буде така сама.
6.3. У додатку №3 технічного завдання не була вказана позиція «Стартер», якщо б вона була вказана, учасник публічної закупівлі би прорахував вартість ремонту та запасної частини.
6.4. В додатку до технічного завдвння в таблиці булав вказана позиція «Щітка склоочистника передня» у кількості 3 шт. Тому по даному автомобілю було прораховано комплект – дві щітки переднього склоочистника і одна задня.
З огляду на зазначене, Учасником - ТОВ «БЕСТАВТОСЕРВІС» дотримано вимогу додатку № 3 Тендерної документації Замовника в частині підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
2. Стосовно питання другого.
Переможцем – ТОВ «БЕСТАВТОСЕРВІС» до укладання договору в електронній системі закупівель 26.01.2023 та 27.01.2023 завантажено довідки з розрахунками до кожної марки автомобіля, які містять ціну, підпис Уповноваженої особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору, а також відбиток печатки підприємства. Склавши загальну вартість по кожному автомобілю виходить ціна укладеного договору з урахуванням ПДВ і тому Замовником не порушено вимогу пп. 2 пункту 41 Особливостей.
3. Стосовно питання третього.
Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ та Додатку № 2 Тендерної документації, повідомляємо, що Переможець завантажив документальне підтвердження, визначене п. 3, 6 і 12 частини першої та довідку довільної форми щодо частини 2 ст. 17 Закону у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: 26 січня 2023 (файл: Витяг-580853-Шполянський-2023-01-16 (1).pdf, Довідка 44 стаття 17.pdf та файл: Довідка 45 стаття 17.pdf).
Відповідно до абз. 5 п. 2.2 Додатку 2 тендерної документації на період дії воєнного стану в Україні, Замовником зазначено, що переможець процедури закупівлі (в разі відсутності доступу до сказаного реєстру на момент подачі довідки) «може надати», проте не «зобов’язаний» надати гарантійний лист (довільної форми) про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває та пояснення щодо неможливості надання довідки з МВС у зв’язку із введенням воєнного стану в Україні. На підтвердження зазначеної вимоги, Переможцем завантажений ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», чим підтверджено дану вимогу Замовника.
Крім того, Учасник процедури закупівлі підтвердив відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 (47) Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Замовник перевірив цю інформацію на майданчику і тому відсутні підстави для відхилення в частині пп.3 п. 41 Особливостей.
4. Стосовно питання четвертого.
Внесення змін до тендерної документації та оприлюднення переліку змін, що вносяться, повідомляємо, у зв’язку з великою кількістю запитань від учасників щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та для розширення кола потенційних учасників цієї закупівлі, Замовником було прийнято рішення в частині внесення змін, а саме:
- ч. 6 Розділу 3 Тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована на об’єми Технічного завдання (додаток № 3 до цієї тендерної документації).
Ціна тендерної пропозиції вказується з ПДВ (стосується Учасників, які є платниками ПДВ)»,
- викладенні інформації, що зазначається у Додатках 1 та 3 до тендерної документації у новій редакції
- та доповнення тендерної документації новим додатком - Додатком 6, про що зазначено у Переліку змін (файл: Перелік змін.docx) та додатково до початкової редакції тендерної документації розміщено у машино зчитувальному форматі нову редакцію тендерної документації. Таким чином, Замовник надав можливість Учаснику, при складанні документів своєї тендерної пропозиції, порівняти початкову редакцію тендерної документації з новою редакцією та додатково в переліку змін зазначив інформацію, де саме вносилися зміни.
5. Стосовно питання п’ятого.
Більшість транспортних засобів, які знаходяться на балансі Служби 2000-2013 року випуску. Хоча вся техніка знаходиться в задовільному технічному стані, однак підтримання її у такому вигляді вимагає значних трудовитрат та фінансових ресурсів, крім того дана техніка являється морально та технічно застарілою та не відповідає умовам сьогодення.
Враховуючи постійну необхідність обстеження та експлуатаційного нагляду технічного стану об’єктів критичної інфраструктури закріпленими за Службою які розміщуються у віддалених, важкодоступних місцях, а також забезпечення сталої роботи дорожнього комплексу Київської області у Службі виникає необхідність в оновлені автопарку, у зв’язку із цим і було виключено старий автопарк та включено новий. Більш новіші автомобілі по
року виписку та пробігу потребують на багато менше фінансових ресурсів.
6. Стосовно питання шостого.
Замовник не зобов’язаний оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель відповідно до вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), оскільки кошти на оплату послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, які належать Службі автомобільних доріг у Київській області не є державними, а власними. Оплата здійснюється з банківського рахунку Служби та кошти передбачені в кошторисі на утримання Замовника, і тому відсутні причини для звітування.
Враховуючи вищенаведене, Учасник закупівлі ТОВ «БЕСТАВТОСЕРВІС» виконав вимоги Тендерної документації щодо вищенаведених питань і у Замовника не виникло підстав для відхилення його тендерної пропозиції і наразі відсутні підстави щодо розірвання договору.
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі буде оскаржено в суді.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710.)
Оскарження в суді
Опис: | Подано позов до Київського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 07 серпня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/887/24 |
Дата відкриття провадження: | 15 січня 2024 |
Документи:
24 січня 2024 12:50
|
Електронний підпис |
07 серпня 2023 12:51
|
Електронний підпис |
07 серпня 2023 12:51
|
Док. підтв. под. поз. до суду.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Тайр Ленд |
7 169 666,40
UAH з ПДВ
|
7 169 666,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТАВТОСЕРВІС" |
7 499 999,00
UAH з ПДВ
|
7 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Тайр Ленд #38233874 |
Відхилено |
7 169 666,40
UAH з ПДВ
|
23 січня 2023 10:31
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТАВТОСЕРВІС" #39023397 |
Переможець |
7 499 999,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2023 16:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 січня 2023 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2024 15:49
|
ДУ № 6 від 26.04.2024.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2024 15:47
|
ДУ № 6 від 26.04.2024.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2024 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2024 12:28
|
ДУ №5 від 02.02.2023.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2024 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2024 14:51
|
ДУ № 4 від 05.01.2024р.pdf | зміни до договору |
05 січня 2024 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:34
|
ДУ № 3 від 29.12.2023.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2023 11:23
|
ДУ № 2 від 07.06.2023р..pdf | зміни до договору |
07 червня 2023 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2023 16:53
|
ДУ № 1 від 08.02.2023.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2023 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2023 12:13
|
Договір від 02.02.2023 № 110-23.pdf | укладений |
02 лютого 2023 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись абз.2 п.1.1. та п. 12.2 Договору, у зв’язку зі заміною автомобілів Замовника, Сторони домовились абз. 2 п.1.1. Договору викласти в наступній редакції: «абз.2 п.1.1. Кількість послуг: ремонт і технічне обслуговування 45 транспортних засобів, визначених Додатком 1 до Договору (протягом виконання договору кількість транспортних засобів може бути змінена).» 2. Керуючись абз.2 п.1.1. та п. 12.2 Договору, Сторони домовились внести зміни у Додаток 1 до Договору (Перелік транспортних засобів Служби автомобільних доріг у Київській області) та викласти його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 110-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Згідно з Наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31 березня 2023 року № Н-118 та відповідно до п. 12.2 та п. 12.5 Договору, Сторони домовились змінити назву Замовника на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області і р. XІV. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, а саме реквізити Замовника викласти в новій редакції: Замовник Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Україна, 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 11-А Поштова адреса: 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 11-А тел: +380 (44) 249-86-95- прийм, (44) 275-62-55 – бухгалтерія Код ЄДРПОУ — 26345736 Індивідуальний Податковий Номер юридичної особи: 263457326589 Поточний рахунок: UA 963052990000026001035001571 в АТ КБ «Приватбанк» МФО: 305299 2. Керуючись абз.2 п.1.1. та п. 12.2 Договору, Сторони домовились внести зміни у Додаток 1 до Договору (Перелік транспортних засобів Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області) та викласти його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 110-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 10.3. та 10.5. Договору, Сторони домовились продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку та інше не встановлено законодавством України згідно з ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та викласти п 5.1. та п. 10.1. у наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг складає: з дати підписання договору до 31 березня 2024 року включно»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 березня 2024 року включно». |
Номер договору про закупівлю: | 110-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 10.3. та 10.5. Договору, Сторони домовились збільшити ціну Договору в обсязі 20 % від його вартості на суму: 1 499 999,80 грн (один мільйон чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 80 копійок), в тому числі ПДВ: 249 999,97 грн та викласти п. 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 8 999 998,80 грн (вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 80 копійок), у тому числі ПДВ: 1 499 999,80 грн». |
Номер договору про закупівлю: | 110-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до п. 12.2. Договору, Сторони домовились продовжити строк надання послуг і строк дії Договору та викласти п 5.1. і п. 10.1. у такій редакції: «5.1. Строк надання послуг складає: з дати підписання договору до 31 травня 2024 року включно»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 травня 2024 року включно». |
Номер договору про закупівлю: | 110-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп. 5 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), та п.3.2, п.3.3, п.10.4 Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 2 316 958, 61 (два мільйона триста шістнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім гривень шістдесят одна копійка), в тому числі ПДВ: 386 159,80 грн та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 6 683 040,19 (шість мільйонів шістсот вісімдесят три тисячі сорок гривень дев’ятнадцять копійок), в т.ч. ПДВ - 1 113 840,00 грн. (один мільйон сто тринадцять тисяч вісімсот сорок гривень 00 копійок)». |
Номер договору про закупівлю: | 110-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |