Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Ілинич Михайло Петрович +380988907963 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2023 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 21 214 341,20 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Тендерна документація
13 січня 2023 12:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2023 12:46 |
Т_Д_харчування 2023 _зі змінами.pdf | |
13 січня 2023 12:46 |
перелік змін харчування.pdf | |
13 січня 2023 12:46 |
Додаток _ 6 Проєкт договору зі змінами.doc | |
05 січня 2023 15:31 |
Т_Д_харчування 2023.pdf | |
05 січня 2023 15:31 |
Додаток _ 6 Проєкт договору.doc |
13 січня 2023 12:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 січня 2023 12:46 |
Т_Д_харчування 2023 _зі змінами.pdf
|
||||||
13 січня 2023 12:46 |
перелік змін харчування.pdf
|
||||||
13 січня 2023 12:46 |
Додаток _ 6 Проєкт договору зі змінами.doc
|
||||||
05 січня 2023 15:31 |
Т_Д_харчування 2023.pdf
|
||||||
05 січня 2023 15:31 |
Додаток _ 6 Проєкт договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Теплове обладнання: марміти, електричні сковорідки, електричні плити, пароконвектомати, та інше обладнання для термічної обробки продуктів.
Вимоги про усунення порушення
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни в оголошення, а саме, зазначити очікувану вартість без ПДВ.
Зміни до Оголошення про закупівлю внесено.
Дякуємо що звернули увагу на допущену технічну (механічну помилку).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-22-000029 ● e8bb0aa9060d4cf0ade386bbc404a690
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 11:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.02.2023 № 50
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-01-05-004434-a 05.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-01 17:50:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із організації харчування, код за ДК 021:2015:55320000-9 — Послуги з організації харчування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-05-004434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-03 11:13:45
Пояснення
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва) (UA-2023-01-05-004434-a) та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до ринкових цін у місті Києві, потреби з організації мультипрофільного харчування в закладах освіти відповідно та на підставі законів України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», «Про охорону дитинства», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», «Про освіту», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про повну загальну середню освіту», Постанов Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116 «Про затвердження порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних закладах, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість», від 19.06.2002 №856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», виходячи з очікуваної кількості дітей, які потребують пільгового харчування у 2023 році та в межах бюджетних призначень на 2023 рік.
Технічні та якісні характеристики до закупівлі ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва) (UA-2023-01-05-004434-a) сформовано відповідно до показників безпечності та якості для харчових продуктів, згідно з чинними нормативними документами, зокрема, Законів України: «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-V, постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. N 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», зі змінами, а також спільних наказів МОН України та МОЗ України «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» від 17.04.2006 р. № 298/227, «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - (https://svyatruo.org.ua/blog/2023/01/24/ obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-4/ )
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про вжиття заходів для застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору.
2023-03-24 18:51:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва) Біличі |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 740 692,28 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 37 406,92 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2023 00:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" |
3 737 591,00
UAH
|
3 737 591,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
3 715 283,00
UAH
|
3 715 283,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Відхилено |
3 715 283,00
UAH
|
27 січня 2023 18:34
|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" #40665499 |
Переможець |
3 737 591,00
UAH
|
31 січня 2023 08:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 14:48
|
Д у 2 Договору 114 .pdf | зміни до договору |
15 січня 2024 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 14:33
|
Д у 1 Договору 114 .pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2023 11:26
|
договір 114.pdf | укладений |
08 лютого 2023 11:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |