Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А |
Контактна особа: |
Дем'яновський Андрій 380444836361 engin.shevruo@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2023 09:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 16 січня 2023 12:02 |
Очікувана вартість: | 7 124 883,63 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 624,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Лот 1
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ викладений іноземною мовою без перекладу).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок проводиться в безготівковому виді шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, згідно актів виконаних робіт на протязі 14 календарних дня з дати їх підписання. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2023 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2023 16:17 |
Тендерна документація.docx |
05 січня 2023 16:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 січня 2023 16:17 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-22-000017 ● 4e2c486efc63463d8e1faf83a3aa2f9e
- Статус: вирішено ● Дата: 12 квітня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 11:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.02.2023 № 50
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2023-01-05-000407-a 05.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-27 16:56:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-05-000407-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-02 15:54:42
Надання відповіді на запит
Уповноваженою особою управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації уважно опрацьовано рішення про проведення моніторингу з боку Державної аудиторської служби, згідно наказу від 22.02.2023 № 50 Київ, Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, щодо торгів, які проводились на закупівлю «Технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-05-000407-a).
За результатами опрацювання інформуємо, що обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закіпівлі та визначення її очікуваної вартості здійснено на підставі Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в цілому, розділу 4 наказу Міністерства охорони здоровʼя України від 25.09.2020 р. № 2205 р. «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», розділу 5 наказу Міністерства охорони здоровʼя України від 24.03.2016 р. № 234, «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, п. 5.6 розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 04.03.2020 № 172 «Про затвердження положення про Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації», п. №№ 3.3, 3,6 «Плану заходів з підготовки закладів освіти Шевченківського району м. Києва до початку 2022-2023 навчального року», які затверджені розпорядженням Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 04.03.2020 р. № 251, зокрема, та інших. Інформація про визначені технічні та якісні характеристики предмету закупівлі і технічна специфікація містяться в самій закупівлі «Технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-05-000407-a).
Визначення очікуваної вартості робіт здійснено шляхом виконання розрахунку очікуваної вартості на підставі цін попередніх/аналогічних закупівель, які здійснювало управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації),та (як допоміжний) методом порівняння ринкових цін на підставі даних із загальнодоступних джерел інформації. Після отримання очікуваної вартості майбутнього предмету закупівлі в цілому подано бюджетний запит до Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради, в заякому зазначено розмір бюджетного призначення (очікуваної вартості) для здійснення закупівлі з «Технічного обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-05-000407-a).
Зазначений розмір бюджетного призначення затверджений рішенням Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2023 рік» від 08.12.2022 № 5828/5869.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено шляхом укладання додаткової угоди на розірвання договору.
2023-03-24 10:36:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм
Замовник розірвав договір від 31.01.2023 №107 (далі – Договір), згідно додаткової угоди від 24.03.2023 №1 до Договору.
2023-03-31 14:03:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 січня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДСПЕЦМОНТАЖ" |
5 900 593,16
UAH з ПДВ
|
5 900 593,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БАХМУТ-ЕНЕРГІЯ" |
6 307 607,20
UAH з ПДВ
|
6 307 607,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДСПЕЦМОНТАЖ" #30858494 |
Переможець |
5 900 593,16
UAH з ПДВ
|
18 січня 2023 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2023 11:47
|
Звіт на розірвання.pdf | укладений |
24 березня 2023 11:21
|
Протокол № 20 (розірвання).pdf | укладений |
24 березня 2023 10:41
|
ДУ 1 (розірвання).pdf | укладений |
24 березня 2023 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 15:39
|
Договір 107 від 31.01.2023.pdf | укладений |
31 січня 2023 15:37
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
5 900 593,16
UAH (в тому числі ПДВ 983 432,19 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Виконання рішення Державної аудиторської служби від 17.03.2023 року. |