Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02004634 |
Місцезнаходження: | 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Кам’янецька, будинок 94 |
Контактна особа: |
Годунова Олена +380978439812 xodl2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2023 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 4 412 510,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 062,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2023 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2023 16:51 |
4. ТД ліки НАЦ пер.doc | |
04 січня 2023 16:51 |
4.3. Додаток 3.docx | |
04 січня 2023 16:51 |
4.2. Техзавдання -ЛІКИ Нац.перелік.doc | |
04 січня 2023 16:51 |
4.1. Додаток-1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-24-000083 ● 4f2d5e9e78b34b29a4ba0e20230b6e0e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2023 № 18-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 24.04.2023 № 18-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-01-04-005237-a від 04.01.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-25 16:36:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Azithromycin, Epinephrine, Azithromycin, Azithromycin, Azithromycin, Allopurinol, Albendazole, Albumin, Ammonia, Chlorpromazine, Amino acids, Amikacin, Amikacin, Amoxicillin, Propranolol, Amiodarone, Atropine, Barium sulfate without suspending agents, Beclometasone, Oxybuprocaine, Povidone-iodine, Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm., Sulfamethoxazole and trimethoprim, Bisoprolol, Ibuprofen, Vancomycin, Salbutamol, Mebendazole, Aqua pro injectioni, Voriconazole, Medicinal charcoal, Gentamicin, Heparin, Aciclovir, Aciclovir, Aciclovir, Glucagon, Glucose, Dexamethasone, Dexamethasone, Valproic acid, Valproic acid, Diclofenac, Acetazolamide, Dopamine,, Drotaverine, Enalapril, Enalapril, Insulin glulisine, Erythropoietin, Levothyroxine sodium, Theophylline, Ceftazidime, Povidone-iodine, Ibuprofen, Imipenem and cilastatin, Phytomenadione, Insulin glargine, Insulin glargine, Levofloxacin, Lidocaine, Loratadine, Loratadine, Meropenem, Meropenem, Metformin, Naloxone, Sodium chloride, Insulin aspart, Norepinephrine, Norepinephrine, Omeprazole, Ondansetron, Ondansetron, Cefixime, Cefixime, Multienzymes (lipase, protease etc.), Paracetamol, Paracetamol, Pilocarpine, Prednisolone, Prednisolone, Neostigmine, Budesonide, Ranitidine, Fat emulsions, Ethanol, Ethanol, Spironolactone, Thiopental, Insulin glargine, Insulin glargine, Ofloxacin, Nifedipine, Xylometazoline, Ofloxacin, Fluconazole, Folic acid, Fosfomycin, Furosemide, Chlorhexidine, Cefepime, Cefotaxime, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Cyclopentolate, Cyanocobalamin (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-04-005237-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-28 11:09:10
Пояснення
КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ уважно вивчило Ваш Запит на надання пояснень від 2023-04-25 16:36:15 та повідомляє наступне.
І. При здійсненні закупівлі по предмету: «код ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» (Azithromycin, Epinephrine, Azithromycin, Azithromycin, Azithromycin, Allopurinol, Albendazole, Albumin, Ammonia, Chlorpromazine, Amino acids, Amikacin, Amikacin, Amoxicillin, Propranolol, Amiodarone, Atropine, Barium sulfate without suspending agents, Beclometasone, Oxybuprocaine, Povidone-iodine, Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm., Sulfamethoxazole and trimethoprim, Bisoprolol, Ibuprofen, Vancomycin, Salbutamol, Mebendazole, Aqua pro injectioni, Voriconazole, Medicinal charcoal, Gentamicin, Heparin, Aciclovir, Aciclovir, Aciclovir, Glucagon, Glucose, Dexamethasone, Dexamethasone, Valproic acid, Valproic acid, Diclofenac, Acetazolamide, Dopamine,, Drotaverine, Enalapril, Enalapril, Insulin glulisine, Erythropoietin, Levothyroxine sodium, Theophylline, Ceftazidime, Povidone-iodine, Ibuprofen, Imipenem and cilastatin, Phytomenadione, Insulin glargine, Insulin glargine, Levofloxacin, Lidocaine, Loratadine, Loratadine, Meropenem, Meropenem, Metformin, Naloxone, Sodium chloride, Insulin aspart, Norepinephrine, Norepinephrine, Omeprazole, Ondansetron, Ondansetron, Cefixime, Cefixime, Multienzymes (lipase, protease etc.), Paracetamol, Paracetamol, Pilocarpine, Prednisolone, Prednisolone, Neostigmine, Budesonide, Ranitidine, Fat emulsions, Ethanol, Ethanol, Spironolactone, Thiopental, Insulin glargine, Insulin glargine, Ofloxacin, Nifedipine, Xylometazoline, Ofloxacin, Fluconazole, Folic acid, Fosfomycin, Furosemide, Chlorhexidine, Cefepime, Cefotaxime, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Cyclopentolate, Cyanocobalamin) Уповноваженою особою було залучено фахівців, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі потреб відділень лікарні та опрацьовані фармацевтом. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та пацієнтів лікарні.
КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент".
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
Окрім того, з метою об’єктивного визначення очікуваної вартості нами здійснювався аналіз ринку (через систему Прозорро).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД" |
4 125 659,64
UAH з ПДВ
|
4 125 659,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД" #37412155 |
Переможець |
4 125 659,64
UAH з ПДВ
|
16 січня 2023 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2024 14:49
|
ДУ 5 до дог.18.pdf | зміни до договору |
23 січня 2024 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:57
|
ДУ 4 до дог. 18 Кормед.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:22
|
ДУ 3 до дог. 18 Кормед.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2023 13:06
|
ДУ 2 ДО ДОГ.18.pdf | зміни до договору |
19 липня 2023 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2023 10:41
|
ДУ1 до дог.18.pdf | зміни до договору |
02 травня 2023 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 16:38
|
договір 18 (2).pdf | укладений |
23 січня 2023 16:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |