Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 43968702 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вулиця Шевченка 107 |
Контактна особа: |
Вовчук Христина Богданівна +380686265235 christinavovchuk09@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2023 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 1 986 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 930,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2023 15:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2023 14:48 |
ТД Сирні продукти.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-10-000034 ● f4ed1bb278af4c2fbd3b4bd8e3180403
- Статус: вирішено ● Дата: 31 березня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 14:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2023 № 5
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.01.2023 №5.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-04-003744-a, 04.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-13 10:37:58
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-04-003744-a, яка проведиться Управлінням освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування досліджуваної закупівлі є місцевий бюджет (КЕКВ: 2230 — Продукти харчування).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту (власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Кабінетом Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Зокрема, відповідно до пункту 35 Особливостей №1178 (в редакції Постанови КМУ №1495 від 30.12.2022) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Водночас, у тендерній документації Замовника (частина 2 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначено, що розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону, а також визначено розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (0,5% від очікуваної вартості закупівлі).
Також, за нормою пункту 44 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Під час моніторингу встановлено, що у тендерній документації (Додаток № 2 до тендерної документації «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі») визначено перелік документів, які повинен надати переможець Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 7, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію з обгрунтуванням підстав включення до тендерної документації положень щодо проведення аукціону, встановлення кроку пониження ціни під час електронного аукціону, а також встновлення вимоги щодо надання переможцем документів на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 7, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-16 15:36:25
Пояснення
1.Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість здійснювалося відповідно затвердженого бюджету на 2023р.Рішенням №1409 від 15 грудня 2022р. Стрийської міської ради, яке офіційно розміщено на офіційному сайті https://stryi-rada.gov.ua/, на підставі наявної річної потреби у даному виді продукції, моніторингу ринку цін, відомостей Головного управління статистики у Львівській області у листопаді місяці 2022р. 2.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі розміщено на офіційному сайті http://osvita-stryi.gov.ua/, розділ Державні закупівлі.
3. Закупівля оголошена 04.01.2023р.зміни внесені до Постанови 1178 з 03.01.2023р. При оголошенні даної закупівлі Замовник допустив схематичну помилку не прибравши пояснення про аукціон, спрацював людський фактор. Жодним чином це не вплинуло на проходження даної закупівлі, так як це було виявлено на етапі кваліфікації переможця замовник не може внести жодних змін з технічних причин. Відповідно до ч.44 Постанови 1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно за п.2,7,8 частина 1 ст.17 замовник не має змоги переглянути інформацію про переможця, адже дані реєстри є закритими, тому відповідно ч.44 Особливостей має право їх вимагати. Стосовно п.9 ч.1 ст.17 на момент оголошення тимчасово доступ був обмежений тому замовником була встановлена вимога. Дана вимога є порушенням норми чинного законодавства і так як закупівля знаходиться на етапі кваліфікації переможця замовник не має можливості внести зміни, тому відповідно до п.2 ч.47 Особливостей а саме — неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, відміняє відкриті торги.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178) • усунуто
порушення усунено, тендер відмінено
2023-03-31 09:46:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Мідик Тарас Ярославович |
1 851 000,00
UAH з ПДВ
|
1 851 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мідик Тарас Ярославович #2686811378 |
Очікує рішення |
1 851 000,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2023 16:01
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 10:57 |
Кінець періоду оскарження: | 27 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 27 січня 2023 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. |
16 січня 2023 10:57
|
Електронний підпис |
16 січня 2023 10:56
|
протокол відміни сирні.PDF |