Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35343771 |
Вебсайт: | http://tke.org.ua |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 48 |
Контактна особа: |
Тетяна Єгоровська +380972580634 tanya2022tke@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2023 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 19 808 832,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 044,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2023 14:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2023 14:39 |
Тендерна документаця та додатки до неї.docx | |
04 січня 2023 14:39 |
Додаток №5 Проект договору.docx | |
04 січня 2023 14:39 |
Обґрунтування.docx | |
04 січня 2023 14:39 |
Лист-згода на обр.персон.даних.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-14-000039 ● a209c0f33190478c8a51d675dd365dae
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 11:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2023 № 37
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2023-01-04-003631-a 04.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-21 10:47:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із Реконструкції теплової мережі від ТК-50б до ТК-108а за адресою: вул. Князів Острозьких м. Житомир» (коригування) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-04-003631-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-24 13:44:31
Відповідь на звернення
У відповідь на Ваше звернення при проведенні моніторингу на процедуру закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-04-003631-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 повідомляємо наступне.
Розмір очікуваної вартості предмету закупівлі за об’єктом: «Реконструкція теплової мережі від ТК-50б до ТК-108а за адресою: вул. Князів Острозьких м. Житомир» (коригування), за кодом ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, визначено згідно Настанови визначення вартості будівництва згідно Наказу Міністерства розвитку громад та територій України Про затвердження кошторисних норм в Україні №281 від 01.112021 року.
Відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу Філія ДП «Укрдержбудекспертиза» в Житомирській області (експертний звіт №06-0138/01-22 від 05 серпня 2022 року), загальна вартість становить – 21 174,3558 тис. грн., в тому числі
вартість робіт І черга – 9665,925 тис.грн.;
вартість робіт ІІ черги – 11508,4308 тис.грн.
Вартість будівельно-монтажних робіт, необхідних для реалізації проекту за даним кошторисом становить 19 808,83280 тис.грн.
Відповідно до проведеної експертизи встановлено, що кошторисну документацію розроблено з дотриманням вимог чинного законодавства. На підставі вище зазначеного Замовником, а саме Комунальним підприємством «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради, було затверджено проектно-кошторисну документацію Наказ №90/аг від 05.08.2022 року.
Також слід зазначити, що орієнтовна вартість визначена Згідно Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 року №275 Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та змін і доповнень, внесеними наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07 квітня 2020 року № 649 згідно абзацу третього пункту 4 розділу ІІІ - Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 N 374.
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 N 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 N 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-02-24 13:45:54
Відповідь на звернення
У відповідь на Ваше звернення при проведенні моніторингу на процедуру закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-04-003631-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 повідомляємо наступне.
Розмір очікуваної вартості предмету закупівлі за об’єктом: «Реконструкція теплової мережі від ТК-50б до ТК-108а за адресою: вул. Князів Острозьких м. Житомир» (коригування), за кодом ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, визначено згідно Настанови визначення вартості будівництва згідно Наказу Міністерства розвитку громад та територій України Про затвердження кошторисних норм в Україні №281 від 01.112021 року.
Відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу Філія ДП «Укрдержбудекспертиза» в Житомирській області (експертний звіт №06-0138/01-22 від 05 серпня 2022 року), загальна вартість становить – 21 174,3558 тис. грн., в тому числі
вартість робіт І черга – 9665,925 тис.грн.;
вартість робіт ІІ черги – 11508,4308 тис.грн.
Вартість будівельно-монтажних робіт, необхідних для реалізації проекту за даним кошторисом становить 19 808,83280 тис.грн.
Відповідно до проведеної експертизи встановлено, що кошторисну документацію розроблено з дотриманням вимог чинного законодавства. На підставі вище зазначеного Замовником, а саме Комунальним підприємством «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради, було затверджено проектно-кошторисну документацію Наказ №90/аг від 05.08.2022 року.
Також слід зазначити, що орієнтовна вартість визначена Згідно Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 року №275 Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та змін і доповнень, внесеними наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07 квітня 2020 року № 649 згідно абзацу третього пункту 4 розділу ІІІ - Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 N 374.
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 N 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 N 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-02-24 13:47:56
Відповідь на звернення
У відповідь на Ваше звернення при проведенні моніторингу на процедуру закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-04-003631-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 повідомляємо наступне.
Розмір очікуваної вартості предмету закупівлі за об’єктом: «Реконструкція теплової мережі від ТК-50б до ТК-108а за адресою: вул. Князів Острозьких м. Житомир» (коригування), за кодом ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, визначено згідно Настанови визначення вартості будівництва згідно Наказу Міністерства розвитку громад та територій України Про затвердження кошторисних норм в Україні №281 від 01.112021 року.
Відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу Філія ДП «Укрдержбудекспертиза» в Житомирській області (експертний звіт №06-0138/01-22 від 05 серпня 2022 року), загальна вартість становить – 21 174,3558 тис. грн., в тому числі
вартість робіт І черга – 9665,925 тис.грн.;
вартість робіт ІІ черги – 11508,4308 тис.грн.
Вартість будівельно-монтажних робіт, необхідних для реалізації проекту за даним кошторисом становить 19 808,83280 тис.грн.
Відповідно до проведеної експертизи встановлено, що кошторисну документацію розроблено з дотриманням вимог чинного законодавства. На підставі вище зазначеного Замовником, а саме Комунальним підприємством «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради, було затверджено проектно-кошторисну документацію Наказ №90/аг від 05.08.2022 року.
Також слід зазначити, що орієнтовна вартість визначена Згідно Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 року №275 Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та змін і доповнень, внесеними наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07 квітня 2020 року № 649 згідно абзацу третього пункту 4 розділу ІІІ - Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 N 374.
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 N 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 N 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-03-21 16:41:36
Звернення до Держаудитслужби України
Порушення, зазначені у висновку про результат моніторингу даної процедури закупівлі, обговорені на технічній раді працівників підприємства, яким вказано на недопущення їх в подальшому та неухильному дотриманню вимог законодавства у сфері публічних закупівель при складанні тендерної документації та додатків до неї, а також кваліфікації учасників.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення, зазначені у висновку про результат моніторингу даної процедури закупівлі, обговорені на технічній раді працівників підприємства, яким вказано на недопущення їх в подальшому та неухильному дотриманню вимог законодавства у сфері публічних закупівель при складанні тендерної документації та додатків до неї, а також кваліфікації учасників.
2023-03-21 16:48:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" |
19 701 096,48
UAH з ПДВ
|
19 701 096,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" #38622372 |
Переможець |
19 701 096,48
UAH з ПДВ
|
19 січня 2023 08:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2023 10:45
|
Додаткова угода № 161-23-1.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2023 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 08:45
|
Додатки до договору.pdf | укладений |
27 січня 2023 08:44
|
Договір 161-23.pdf | укладений |
27 січня 2023 08:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 161-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 161-23/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |