Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони майна на Об’єктах з реагування та обслуговування Сигналізації, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагування
Очікувана вартість
245 399,00 UAH
UA-2023-01-04-003447-a ● 70eb301f45b843fc8ad079d0dfb61b7d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Львівській області (філія ГСЦ МВС) |
Код ЄДРПОУ: | 43611996 |
Місцезнаходження: | 79040, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Данила Апостола, буд. 11 |
Контактна особа: |
Фок Антоніна Іванівна 380632850539 pagor1992@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2023 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 245 399,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 453,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони майна на Об’єктах з реагування та обслуговування Сигналізації, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги Виконавця здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок "Виконавця" за фактично надані послуги щомісячно на підставі актів приймання наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання актів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2023 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2023 14:24 |
ТД охорона 2023.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дискрамінаційної вимоги
Дата подання: 04 січня 2023 15:38
Дата відповіді: 06 січня 2023 10:38
В додатку № 2 до тендерної документації встановлена наступна вимога: «У складі пропозиції Учасник для підтвердження відповідності технічним вимогам Замовника надає Сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами, який відповідає вимогам ДСТУ ЕN 50518-2019».
Вищезазначена вимога є дискримінаційною, тою яка обмежує коло Учасників тендеру, і наводить на думку, що у Вас є попередня домовленість з Управлінням поліції. Також зверніть увагу на наступне: що встановлюючи таку вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Навіть Наказ «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», затверджений Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 (який не є вже чинним) не передбачав обов’язкову сертифікацію. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію: (http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv) «В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.». ЛИШЕ ПОЛІЦІЯ МАЄ ТАКИЙ ПУЛЬТ, згідно цих ДСТУ. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Для підтвердження відповідності послуг, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, замовник може вимагати від надавача послуг в тому числі і сертифікат відповідності. У свою чергу надавач послуг, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує, може звернутись до спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. Не сертифікована продукція може поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій.
Державні стандарти України (далі - ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів.
Замовник прописав у тендерній документації наявність діючого сертифіката відповідності ПЦС вимогам ДСТУ ЕN 50518-2019 у надавача відповідних послуг. Замовник вважає, що матеріально-технічна база Учасника має відповідати усім вимогам безпеки, що може бути підтверджена, зокрема, сертифікатом відповідності виданим відповідним органом. Отримання сертифікатів надавачем послуг свідчить про відповідність надання якісних послуг та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримати сертифікати ДСТУ ЕN 50518-2019, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001: 2015, IDT) може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Також наявність зазначених сертифікатів в учасника свідчить про контроль за якісним наданням визначених послуг зі сторони акредитованого органу сертифікації Державного центру сертифікації, адже як відомо, дані сертифікати видаються на обмежений термін часу. Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 93 ( 20194-18 ) від 26.01.2018 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів». З 1 січня 2018 року взагалі скасована обов'язкова сертифікація. Водночас, згідно положень Закону передбачається добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тобто, скасовано лише обов’язковість сертифікації, а не сама сертифікація як така.
Додатково повідомляю, що відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити та відповідно до Роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону та указує в документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Отже, Замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення відсутні.
Державні стандарти України (далі - ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів.
Замовник прописав у тендерній документації наявність діючого сертифіката відповідності ПЦС вимогам ДСТУ ЕN 50518-2019 у надавача відповідних послуг. Замовник вважає, що матеріально-технічна база Учасника має відповідати усім вимогам безпеки, що може бути підтверджена, зокрема, сертифікатом відповідності виданим відповідним органом. Отримання сертифікатів надавачем послуг свідчить про відповідність надання якісних послуг та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні. Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу. Отримати сертифікати ДСТУ ЕN 50518-2019, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001: 2015, IDT) може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Також наявність зазначених сертифікатів в учасника свідчить про контроль за якісним наданням визначених послуг зі сторони акредитованого органу сертифікації Державного центру сертифікації, адже як відомо, дані сертифікати видаються на обмежений термін часу. Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 93 ( 20194-18 ) від 26.01.2018 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів». З 1 січня 2018 року взагалі скасована обов'язкова сертифікація. Водночас, згідно положень Закону передбачається добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тобто, скасовано лише обов’язковість сертифікації, а не сама сертифікація як така.
Додатково повідомляю, що відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити та відповідно до Роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону та указує в документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Отже, Замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони у Львівській області |
245 399,00
UAH з ПДВ
|
245 399,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони у Львівській області #40108887 |
Переможець |
245 399,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2023 12:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 09:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2023 16:12
|
ДУ №1 до договору №1-23 від 27.01.2023.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2023 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 12:44
|
Договір 1-23 від 27.01.2023.pdf | укладений |
27 січня 2023 12:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп.1 п.19 Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зі змінами Виконавець і Замовник прийшли до згоди внести зміни до договору від 27.01.2023 №1-23, а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 1-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |