Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне, торф’яні брикети, паливні брикети з твердих порід деревини
Очікувана вартість
386 500,00 UAH
UA-2023-01-04-002563-a ● ac02c45ab61e45ee965b960ddcbab431
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Самгородоцької сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44060535 |
Місцезнаходження: | 22163, Україна , Вінницька обл., село Самгородок, вулиця Миру 46 |
Контактна особа: |
Білецька Яна Русланівна +380688293805 smg.osvita_buh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2023 12:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 386 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 932,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 тонни
Вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22163, Україна, Вінницька область, Відповідно, до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
8.8 тонни
Торф’яні брикети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22163, Україна, Вінницька область, Відповідно, до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09112200-9 — Торф
10 тонни
Паливні брикети з твердих порід деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22163, Україна, Вінницька область, Відповідно, до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09111400-4 — Деревне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2023 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2023 12:10 |
ЗМІНИ ВІД 19.01.2023 .docx | |
19 січня 2023 12:10 |
Додаток_3 із змінами 19.01.23.docx | |
19 січня 2023 12:10 |
Тендерна документація 19.01.2023.docx | |
10 січня 2023 10:21 |
ЗМІНИ ВІД 10.01.2023.docx | |
04 січня 2023 12:58 |
Додаток 5.docx | |
04 січня 2023 12:58 |
Додаток 4.docx | |
04 січня 2023 12:58 |
Додаток 2.docx | |
04 січня 2023 12:58 |
Додаток 1.docx |
19 січня 2023 12:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 січня 2023 12:10 |
ЗМІНИ ВІД 19.01.2023 .docx
|
||||||
19 січня 2023 12:10 |
Додаток_3 із змінами 19.01.23.docx
|
||||||
19 січня 2023 12:10 |
Тендерна документація 19.01.2023.docx
|
||||||
10 січня 2023 10:21 |
ЗМІНИ ВІД 10.01.2023.docx
|
||||||
04 січня 2023 12:58 |
Додаток 5.docx
|
||||||
04 січня 2023 12:58 |
Додаток 4.docx
|
||||||
04 січня 2023 12:58 |
Додаток 2.docx
|
||||||
04 січня 2023 12:58 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прошу привести документацію у відповідність
Дата подання: 04 січня 2023 15:38
Дата відповіді: 06 січня 2023 11:29
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для
замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення
пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
От же питання: хто порадив внести в документацію безпідставні вимоги:
- інформацію (складену учасником в довільній формі) про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для постачання, відповідатимуть встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Для цього, учасник повинен використовувати систему управління якістю та систему екологічного управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71):
- копії діючих сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, виданих на ім’я учасника органом з оцінки відповідності, який пройшов акредитацію в Україні відповідно до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" та внесений до реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності НААУ МЕРТУ щодо зазначених систем, що засвідчує використання учасником системи управління якості та системи екологічного управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71);
- копії діючих сертифікатів ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) та ISO 45001:2019, що засвідчують використання учасником вказаних систем стосовно оптової торгівлі твердим паливом (код ДКПП 46.71), виданих на ім’я учасника торгів органом з сертифікації систем управління;
- довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинен міститися висновок з оцінки впливу на довкілля, передбачений Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання (у разі постачання вугілля вітчизняних виробників) (у разі обмеженого доступу до реєстру (припинення функціонування) для перевірки даної інформації надати повний висновок);
РІШЕННЯМ № 19 -р/пк-пз від 02.01.2023 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель такі вимоги визнані - дискримінаційними.
Прошу привести документацію у відповідність
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З цього приводу слід зазначити, що відповідно до статті 22 Закону, Замовник під час складання вимог ТД, з метою відбору добросовісного суб’єкта господарювання, потенційного учасника-переможця, має право встановлювати в ТД умови, що передбачені законодавством України до всіх без винятку Учасників закупівлі.
Зауважимо, що вимоги надання документів виробника, встановлені у відповідності до ч. 5 ст. 23 Закону на підтвердження того, що пропонований Учасниками товар за своїми екологічними характеристиками відповідає вимогам чинного законодавства. Крім того, необхідність застосування заходів щодо безпеки та охорони довкілля, визначені ДСТУ 7146:2010, Законом України "Про охорону навколишнього природного середовища" та Законом України "Про відходи".
Враховуючи те, що вугілля буде використовуватися для опалення приміщень закладу, де тривалий час перебуває велика кількість людей, питання екологічної безпеки має бути забезпечено керівництвом закладу.
Тому, вимогами п.6.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД було встановлено:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником:
- довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинен міститися висновок з оцінки впливу на довкілля, передбачений Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання (у разі постачання вугілля вітчизняних виробників) (у разі обмеженого доступу до Реєстру (припинення функціонування) для перевірки Замовником даної інформації надати повний висновок з зазначенням дати офіційного опублікування в Реєстрі));
- у разі, якщо виробник вугілля не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-УІІІ від 23.05.2017 р., учасником надається висновок державної екологічної експертизи, одержаний до введення в дію цього Закону та має статус висновку з оцінки впливу на довкілля, що виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання.
Встановлена Замовником вимога цілком та повністю відповідає діючому законодавству та не може вважатись дискримінаційною умовою по відношенню до Учасників закупівлі.
Зауважимо, що Замовником здійснюється закупівля вугілля марки ДГ 13-25, яке отримується шляхом переробки (збагачення)/ сортування корисних копалин за класом. Тобто, якщо виробник займається легальним виробництвом вугілля шляхом сортування, тобто закуповує сировину та сортує її шляхом грохочення, виробник повинен обов’язково здійснити оцінку впливу на довкілля задля запобігання шкоді довкіллю, забезпеченню екологічної безпеки, охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та врахувати державні, громадські та приватні інтереси. В іншому разі, виробництво вугілля здійснюється незаконно та не відповідає нормам екологічного законодавства України.
Отже, наявність у виробника висновку з оцінки впливу на довкілля підтверджує відповідність екологічним характеристикам товару, нормам екологічного законодавства України, а тому не може вважатись дискримінаційною умовою по відношенню до Учасників закупівлі.
Повідомляємо також, що будь який Учасник, який працює не безпосередньо з виробником, а купує товар у інших організацій-посередників, має можливість отримати дозвільні документи виробника від організації, у якої купує товар та яка співпрацює з виробником, що не створює умов дискримінації для Учасників.
Вимога шодо надання сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 встановлені для того, щоб бути впевненим у тому що, товар, який є предметом даної закупівлі, повністю відповідає усім вимогам та стандартам.
Керуючись Законом України "Про стандартизацію" та згідно наказу ДП "УкрНДНЦ" від 31.12.2015 р. № 221 Міжнародні стандарти ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. ВИМОГИ" та ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування" були прийняті у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015), тому вимога Замовника, щодо надання учасниками сертифікатів, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі". Обидва стандарти є частиною національного законодавства України та їх дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі.
Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів на систему якості підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема №18408-р/пк-пз від 11.12.2019, № 3463-р/пк-пз від 13.04.2018.
Вимога шодо надання сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) встановлена також для того, щоб бути впевненим у тому що, товар, який є предметом даної закупівлі, повністю відповідає усім вимогам та стандартам.
Положення ДСТУ ISO 28000:2008 (або ISO 28000:2007) встановлюють вимоги до системи управління безпекою, зокрема стосовно аспектів, які є критичними щодо гарантування безпеки ланцюга постачання. Цей стандарт є стандартом, який дає змогу організації розробити загальну систему управління безпекою ланцюга постачання та мінімізувати ризики збою в постачанні.
Вимога висувається саме до учасника через те, що саме учасник буде здійснювати постачання вугілля кам’яного та саме від нього вимагатиметься під час постачання гарантування якісних, кількісних та технічних характеристик вугілля, своєчасність його поставки.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Щодо вимоги сертифікату ISO 45001:2019, то цей стандарт установлює вимоги до системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП), його настанови дають змогу створити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігаючи травмам і погіршенню стану здоров’я, що пов’язані під час роботи з вугіллям.
Зауважимо, що вимоги надання документів виробника, встановлені у відповідності до ч. 5 ст. 23 Закону на підтвердження того, що пропонований Учасниками товар за своїми екологічними характеристиками відповідає вимогам чинного законодавства. Крім того, необхідність застосування заходів щодо безпеки та охорони довкілля, визначені ДСТУ 7146:2010, Законом України "Про охорону навколишнього природного середовища" та Законом України "Про відходи".
Враховуючи те, що вугілля буде використовуватися для опалення приміщень закладу, де тривалий час перебуває велика кількість людей, питання екологічної безпеки має бути забезпечено керівництвом закладу.
Тому, вимогами п.6.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД було встановлено:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником:
- довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинен міститися висновок з оцінки впливу на довкілля, передбачений Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання (у разі постачання вугілля вітчизняних виробників) (у разі обмеженого доступу до Реєстру (припинення функціонування) для перевірки Замовником даної інформації надати повний висновок з зазначенням дати офіційного опублікування в Реєстрі));
- у разі, якщо виробник вугілля не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-УІІІ від 23.05.2017 р., учасником надається висновок державної екологічної експертизи, одержаний до введення в дію цього Закону та має статус висновку з оцінки впливу на довкілля, що виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання.
Встановлена Замовником вимога цілком та повністю відповідає діючому законодавству та не може вважатись дискримінаційною умовою по відношенню до Учасників закупівлі.
Зауважимо, що Замовником здійснюється закупівля вугілля марки ДГ 13-25, яке отримується шляхом переробки (збагачення)/ сортування корисних копалин за класом. Тобто, якщо виробник займається легальним виробництвом вугілля шляхом сортування, тобто закуповує сировину та сортує її шляхом грохочення, виробник повинен обов’язково здійснити оцінку впливу на довкілля задля запобігання шкоді довкіллю, забезпеченню екологічної безпеки, охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та врахувати державні, громадські та приватні інтереси. В іншому разі, виробництво вугілля здійснюється незаконно та не відповідає нормам екологічного законодавства України.
Отже, наявність у виробника висновку з оцінки впливу на довкілля підтверджує відповідність екологічним характеристикам товару, нормам екологічного законодавства України, а тому не може вважатись дискримінаційною умовою по відношенню до Учасників закупівлі.
Повідомляємо також, що будь який Учасник, який працює не безпосередньо з виробником, а купує товар у інших організацій-посередників, має можливість отримати дозвільні документи виробника від організації, у якої купує товар та яка співпрацює з виробником, що не створює умов дискримінації для Учасників.
Вимога шодо надання сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 встановлені для того, щоб бути впевненим у тому що, товар, який є предметом даної закупівлі, повністю відповідає усім вимогам та стандартам.
Керуючись Законом України "Про стандартизацію" та згідно наказу ДП "УкрНДНЦ" від 31.12.2015 р. № 221 Міжнародні стандарти ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. ВИМОГИ" та ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування" були прийняті у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015), тому вимога Замовника, щодо надання учасниками сертифікатів, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі". Обидва стандарти є частиною національного законодавства України та їх дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі.
Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів на систему якості підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема №18408-р/пк-пз від 11.12.2019, № 3463-р/пк-пз від 13.04.2018.
Вимога шодо надання сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) встановлена також для того, щоб бути впевненим у тому що, товар, який є предметом даної закупівлі, повністю відповідає усім вимогам та стандартам.
Положення ДСТУ ISO 28000:2008 (або ISO 28000:2007) встановлюють вимоги до системи управління безпекою, зокрема стосовно аспектів, які є критичними щодо гарантування безпеки ланцюга постачання. Цей стандарт є стандартом, який дає змогу організації розробити загальну систему управління безпекою ланцюга постачання та мінімізувати ризики збою в постачанні.
Вимога висувається саме до учасника через те, що саме учасник буде здійснювати постачання вугілля кам’яного та саме від нього вимагатиметься під час постачання гарантування якісних, кількісних та технічних характеристик вугілля, своєчасність його поставки.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Щодо вимоги сертифікату ISO 45001:2019, то цей стандарт установлює вимоги до системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП), його настанови дають змогу створити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігаючи травмам і погіршенню стану здоров’я, що пов’язані під час роботи з вугіллям.
Документація містить посилання на торгівельну марку конструкцію або спосіб виготовлення
Дата подання: 19 січня 2023 14:27
Дата відповіді: 20 січня 2023 13:47
Учасник надає чинний сертифікат відповідності на паливні брикети з деревини твердих порід щодо відповідності пп. 3.1,4.1,5.1.1,5.1.2,6.1 (Таблиці 1 поз. 1,3,4,5,6,7,8,9,17) ДСТУ 8358:2015, виданого на виробника продукції не раніше 2022 року органом з сертифікації, що акредитований відповідно до вимог стандарту ISO 17065; - протокол випробування на паливні брикети з деревини твердих порід виданого на виробника продукції не раніше 2022 року незалежною лабораторією, яка акредитована відповідно до вимог стандарту ISO 17025 із зазначенням всіх показників згідно вимог Додатку 3 тендерної документації; Далі в таблиці 2 вказані технічні показники брикетів паливних серед яких зазначена конкретна торгівельна марка або спосіб виготовлення без зазначення еквіваленту Брикети мають бути з деревини листяних порід, прямокутні, з внутрішніми порожнинами, виготовлені за технологією Pini Kay. Просимо превести тендерну документацію у відповідність і прибрати вираз "виготовлені за технологією Pini Kay."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації, п.6.3 Розділу III встановлено:
У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Таким чином, вимоги встановлені в Додатку 3 жодним чином не дискримінують Учасників торгів.
У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Таким чином, вимоги встановлені в Додатку 3 жодним чином не дискримінують Учасників торгів.
Поясніть чи буде відповідати встановленим вимогам пропозиція учасника
Дата подання: 20 січня 2023 14:04
Дата відповіді: 20 січня 2023 15:34
Поясніть чи буде відповідати Вашим вимогам пропозиція учасника яки пропонує до постачання паливні брикети з деревини які будуть відповідати за технічними та якісними показниками вимогам встановленим замовником, проте виготовлені за іншою технологією ніж Pini Key?
Відповідь: Так
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-04-002563-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:40401054
Дата подання: 08 січня 2023 22:49
Дата подання: 08 січня 2023 22:49
Тендерна Документація містить умови які обмежують конкуренцію
вважаємо, що тендерна документація містить ряд незаконних та дискримінаційних умов, які підлягають виключенню.
Тендерна документація Замовника для здійснення закупівлі твердого палива складена з порушенням принципів здійснення закупівлі, закріплених в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципів недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, чим порушено наші права та інтереси.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 січня 2023 14:34
рішення від 10.01.2023 № 320.pdf
Дата публікації: 10 січня 2023 14:34
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.01.2023 № 480.pdf
Дата публікації: 17 січня 2023 12:17
рішення від 16.01.2023 № 480.pdf
Дата публікації: 19 січня 2023 11:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: З метою усунення порушень на виконання рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №480-р/пк-пз від 16.01.2023 внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 19 січня 2023 12:29
Номер скарги: UA-2023-01-04-002563-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СЛАВРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 27 січня 2023 16:34
Дата подання: 27 січня 2023 16:34
Замовником порушено порядок проведення відкритих торгів з особливостями
Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Отже, вважаємо що Замовником порушено порядок проведення відкритих торгів з особливостями, та просимо орган оскарження зобов’язати замовника надати учаснику 24 години для усунення виявлених невідповідностей
Враховуючи наведене вище, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 січня 2023 16:00
Рішення від 31.01.2023 № 991.pdf
Дата публікації: 31 січня 2023 16:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2023 № 1276.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2023 17:42
Рішення від 06.02.2023 № 1276.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2023 17:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" |
320 409,60
UAH з ПДВ
|
320 409,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" |
386 277,60
UAH з ПДВ
|
386 277,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" #37939071 |
Відхилено |
320 409,60
UAH з ПДВ
|
24 січня 2023 15:17
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" #42841714 |
Переможець |
386 277,60
UAH з ПДВ
|
24 січня 2023 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 11:21
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2023 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2023 10:04
|
Договір | укладений |
10 лютого 2023 10:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |