Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби: какао – 285,00 кг.
Очікувана вартість
98 325,00 UAH
UA-2023-01-04-000459-a 36c52f4a3ba04954990565116870a083
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябчук Катерина Михайлівна

+380482340480 nkholodniak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703235
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99
Контактна особа: Рябчук Катерина Михайлівна
+380482340480
nkholodniak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
285 кілограм
какао
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, місто Одеса, Заклади освіти Суворовського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Тендерна документація

04 січня 2023 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ»
#32521649
Переможець 98 325,00
UAH з ПДВ
04 січня 2023 09:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 11:12
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 14:25
Дод угода 4 2С.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 14:24
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2023 16:04
Дод угода 3 2С.pdf зміни до договору
05 жовтня 2023 16:03
Електронний підпис укладений
14 червня 2023 10:34
Дод угода 2 2С (Какао).pdf зміни до договору
14 червня 2023 10:33
Електронний підпис укладений
25 квітня 2023 10:31
Дод угода 1 2С.pdf зміни до договору
25 квітня 2023 10:30
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 16:50
Договір 2С (какао).pdf зміни до договору
04 січня 2023 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна дисклокації
Номер договору про закупівлю: 2 С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 2 С
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли до згоди внести зміни в Договір щодо зміни найменування Замовника з назви Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м.Одеси» на найменування Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м.Одеси» відповідно до Рішення Одеської міської ради №1346 – VІІІ від 19.07.2023 «Про зміну найменувань комунальних установ «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси», «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м.Одеси» та затвердження статутів установ у новій редакції». Відповідні зміни стосуються усіх додатків та документів наданих до договору.
Номер договору про закупівлю: 2 С
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися зменшити обсяг закупівель
Номер договору про закупівлю: 2 С
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 98 297,40
UAH (в тому числі ПДВ 16 382,90 UAH)