Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод (послуги з централізованого водовідведення (каналізаційні послуги))
Очікувана вартість
3 819 546,00 UAH
UA-2023-01-04-000230-a 96cbe5245e104e2389699b6660a3837f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябчук Катерина Михайлівна

+380482340480 nkholodniak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703235
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99
Контактна особа: Рябчук Катерина Михайлівна
+380482340480
nkholodniak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Закупівля на 2023 рік. Відповідно до п. 3—7 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз (згідно із Законом № 2526-ІХ від 16.08.2022). Станом на момент оприлюднення закупівлі, питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг врегульовано Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Постанова). Відповідно до пп. 6 п. 13 Постанови придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1.5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником Для забезпечення у 2023 році безперебійного водовідведення в закладах освіти, які підпорядковані КУ «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси», необхідно провести процедуру закупівлі послуг з централізованого водовідведення (каналізаційні послуги). Відповідно до «Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України», Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України «Про питну воду та питне водопостачання» – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНФОКС», філія «ІНФОКСВОДОКАНАЛ» здійснює централізоване водовідведення та водопостачання всім категоріям споживачів, в тому числі установам і організаціям, що фінансуються з державного і місцевих бюджетів, та суб'єктам господарювання. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про природні монополії» та Зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеного на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua) на виконання розпорядження Антимонопольного комітету України №874-р від 28.11.2012 «Про затвердження порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНФОКС» філія «ІНФОКСВОДОКАНАЛ» відноситься до суб’єктів природних монополій Одеської області, яке надає послуги з водовідведення та водопостачання населенню, бюджетним і виробничим організаціям (установам) міста Одеси. Отже, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНФОКС», філія «ІНФОКСВОДОКАНАЛ» є єдиним підприємством, яке надає вищезазначені послуги у м. Одесі. На підставі вищезазначеного, відповідно до пп. 5 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою пропонується, необхідну закупівлю по предмету ДК 021:2015 – 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод (послуги з централізованого водовідведення (каналізаційні послуги)) здійснити без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
221500 метри кубічні
90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод (послуги з централізованого водовідведення (каналізаційні послуги))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Заклади освіти Суворовського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

04 січня 2023 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНФОКС"
#26472133
Переможець 3 819 546,00
UAH з ПДВ
04 січня 2023 09:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 11:07
Електронний підпис укладений
19 грудня 2023 13:47
ДУ 6 4-23с.pdf зміни до договору
19 грудня 2023 13:47
Електронний підпис укладений
23 листопада 2023 14:20
ДУ 5 4-23с.pdf зміни до договору
23 листопада 2023 14:19
Електронний підпис укладений
29 вересня 2023 12:07
ДУ 4 4-23с.pdf зміни до договору
29 вересня 2023 12:06
Електронний підпис укладений
27 вересня 2023 13:46
ДУ 3 4-23с.pdf зміни до договору
27 вересня 2023 13:45
Електронний підпис укладений
25 липня 2023 13:03
Доп.уг._ 2.pdf зміни до договору
25 липня 2023 13:02
Електронний підпис укладений
09 травня 2023 08:42
ДУ 1 до договору 4-23с.pdf зміни до договору
09 травня 2023 08:42
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 16:50
Договір _ 4.23 с.pdf зміни до договору
04 січня 2023 09:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі Закону України «Про публічні закупівлі» згідно статті 41 п.5. «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»: - зменшити суму Договору на 133 664 грн. 00 коп. (сто тридцять три тисячі шістсот шістдесят чотири грн. 00 коп.) у т. ч. ПДВ – 22 277 грн. 33 коп. (двадцять дві тисячі двісті сімдесят сім грн. 33 коп.) на підставі вищенаведеного, пункт 4.1 Договору доповнити та читати в наступній редакції: - загальна суму Договору становить: 3 685 882 грн. 00 коп. (три мільйони шістсот вісімдесят п’ять тисяч вісімсот вісімдесят дві грн. 00 коп.) у т. ч. ПДВ – 614 313 грн. 66 коп. (шістсот чотирнадцять тисяч триста тринадцять грн. 66 коп.) 2. У зв’язку із зменшенням суми Договору, пункт 1.4 Договору доповнити та читати в наступній редакції: - кількість послуг водовідведення зменшити на 7 751,33 м3. Послуги водовідведення надаються згідно ДК 021:2015 за кодом 90430000-0 (Послуги з відведення стічних вод) в кількості 213 748,67 м3.
Номер договору про закупівлю: 4/23с
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі Закону України «Про публічні закупівлі» згідно статті 41 п.5. «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»: - зменшити суму Договору на 210 000 грн. 00 коп. (двісті десять тисяч грн. 00 коп.) у т. ч. ПДВ – 35 000 грн. 00 коп. (тридцять п’ять тисяч грн. 00 коп.) на підставі вищенаведеного, пункт 4.1 Договору доповнити та читати в наступній редакції: - загальна суму Договору становить: 3 475 882 грн. 00 коп. (три мільйони чотириста сімдесят п’ять тисяч вісімсот вісімдесят дві грн. 00 коп.) у т. ч. ПДВ – 579 313 грн. 66 коп. (п’ятьсот сімдесят дев’ять тисяч триста тринадцять грн. 66 коп.) 2. У зв’язку із зменшенням суми Договору, пункт 1.4 Договору доповнити та читати в наступній редакції: - кількість послуг водовідведення зменшити на 12 178,14 м3. Послуги водовідведення надаються згідно ДК 021:2015 за кодом 90430000-0 (Послуги з відведення стічних вод) в кількості 201 570,53 м3.
Номер договору про закупівлю: 4/23с
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли до згоди внести зміни в Договір щодо зміни найменування Споживача з назви Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси» на найменування Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси» відповідно до Рішення Одеської міської ради від 19.07.2023 № 1346-VIII «Про зміну найменувань комунальних установ «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси», «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси» та затвердження статутів установ у новій редакції». Відповідні зміни стосуються усіх додатків та документів наданих до Договору.
Номер договору про закупівлю: 4/23с
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 4/23с
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» згідно з пп. 1 п.19 «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» Сторони дійшли згоди: - зменшити суму Договору
Номер договору про закупівлю: 4/23с
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» згідно з пп. 1 п.19 «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» Сторони дійшли згоди: - зменшити суму Договору
Номер договору про закупівлю: 4/23с
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 656 389,66
UAH (в тому числі ПДВ 276 064,94 UAH)