Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги щодо очищення промислових об’єктів (послуги з обслуговування димовентиляційних каналів) за
ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Очікувана вартість
4 291 176,00 UAH
UA-2023-01-03-005466-a ● 0377427642c5414da2859a0cc7e8bc6a
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 34966254 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська обл., Київ, вул. Білоруська, буд. № 1 |
Контактна особа: |
Марчук Анастасія Сергіївна 380673817717 tasyamarchuk6@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2023 17:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2023 12:02 |
Очікувана вартість: | 4 291 176,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 911,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія з грошовим покриттям у розмірі що не перевищує 3 % (три відсотки) від суми закупівлі, на суму 128 735.28 грн. (сто двадцять вісім тисяч сімсот тридцять п'ять гривень 28 копійок) у формі електронного документу підписаного КЕП/УЕП уповноваженої особи банка-гаранта. Строк дії гарантії – не менше 120 (сто двадцять) календарних днів від дати розкриття тендерних пропозицій. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами). На підтвердження зарахування грошового покриття надається довідка про наявність повного грошового покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта. До довідки додається виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії. До банківської гарантії додаються копії банківських документів – ліцензія НБУ, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Обов’язковим є надання до електронної банківської гарантії, завіреної копії Договору між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії. Договір між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії повинен відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути завірений ЕЦП уповноваження особи, яка підписує банківську гарантію. ------------------------------------------------------------------------------------- Електронна банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови: Назву документа – «Гарантія»; Номер, дату та місце складання; Термін дії повинен бути не менше ніж 120 (сто двадцять) календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій; Повну назву Банка-Гаранта із позначенням (головне/центральне/ управління/офіс, філія, дирекція, відділення); Повну або скорочену назву Учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; Назву бенефіціара, його місце знаходження або місце проживання; Назву банку бенефіціара – його повну назву та адресу, SWIFT-код; Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; Суму гарантії цифрами та словами, код і валюту платежу; Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом (за згодою бенефіціара) лише за письмовою згодою із бенефіціаром; Обов’язок банка сплати повну суму забезпечення тендерної пропозиції (гарантована сума) за першою письмовою вимогою замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Термін сплати грошових коштів протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання вимоги; Електронна банківська гарантія набирає чинності з дати розкриття тендерних пропозиції. ------------------------------------------------------------------------------------- Реквізити для оформлення електронної банківської гарантії: КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» Код ЄДРПОУ 34966254 04050, м. Київ, вул. Білоруська, 1 UA403226690000026000300839918 у ТВБВ №10026/0159 філії Головного управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» ------------------------------------------------------------------------------------- Електронна банківська гарантія та інші документи до неї надаються у складі тендерної пропозиції учасника, та у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення, що не відповідає вимогам даної тендерної документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 128735.28 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо очищення промислових об’єктів (послуги з обслуговування димовентиляційних каналів) за
ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, вул. Білоруська, буд. № 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2023 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2023 14:30 |
Зміни 24.02.2023.docx | |
24 лютого 2023 14:29 |
Тендерна документація 2023.docx | |
20 лютого 2023 16:26 |
Зміни 20.02.2023.docx | |
20 лютого 2023 16:25 |
Додаток №2 Кваліф.docx | |
31 січня 2023 18:29 |
Зміни 31.01.2023 (2).docx | |
31 січня 2023 17:46 |
Зміни 31.01.2023.docx | |
27 січня 2023 16:54 |
Зміни 27.01.2023.docx | |
03 січня 2023 17:20 |
Додаток до договору №3.docx | |
03 січня 2023 17:20 |
Додаток до договору №1 (1.2) ВК -2023.docx | |
03 січня 2023 17:20 |
Додаток до договору №1 (1.3) ВК в квартирах з ДВК - 2023.docx | |
03 січня 2023 17:20 |
Додаток до договору №1 (1.1) ДВК - 2023.docx | |
03 січня 2023 17:20 |
Додаток №7.docx | |
03 січня 2023 17:20 |
Додаток №6.docx | |
03 січня 2023 17:20 |
Додаток до договору №2.docx | |
03 січня 2023 17:19 |
Додаток №5.docx | |
03 січня 2023 17:19 |
Додаток №3.docx | |
03 січня 2023 17:19 |
Додаток №4.docx | |
03 січня 2023 17:19 |
Додаток №1.docx |
24 лютого 2023 14:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
24 лютого 2023 14:30 |
Зміни 24.02.2023.docx
|
|||||||||||||||||||||
24 лютого 2023 14:29 |
Тендерна документація 2023.docx
|
|||||||||||||||||||||
20 лютого 2023 16:26 |
Зміни 20.02.2023.docx
|
|||||||||||||||||||||
20 лютого 2023 16:25 |
Додаток №2 Кваліф.docx
|
|||||||||||||||||||||
31 січня 2023 18:29 |
Зміни 31.01.2023 (2).docx
|
|||||||||||||||||||||
31 січня 2023 17:46 |
Зміни 31.01.2023.docx
|
|||||||||||||||||||||
27 січня 2023 16:54 |
Зміни 27.01.2023.docx
|
|||||||||||||||||||||
03 січня 2023 17:20 |
Додаток до договору №3.docx
|
|||||||||||||||||||||
03 січня 2023 17:20 |
Додаток до договору №1 (1.2) ВК -2023.docx
|
|||||||||||||||||||||
03 січня 2023 17:20 |
Додаток до договору №1 (1.3) ВК в квартирах з ДВК - 2023.docx
|
|||||||||||||||||||||
03 січня 2023 17:20 |
Додаток до договору №1 (1.1) ДВК - 2023.docx
|
|||||||||||||||||||||
03 січня 2023 17:20 |
Додаток №7.docx
|
|||||||||||||||||||||
03 січня 2023 17:20 |
Додаток №6.docx
|
|||||||||||||||||||||
03 січня 2023 17:20 |
Додаток до договору №2.docx
|
|||||||||||||||||||||
03 січня 2023 17:19 |
Додаток №5.docx
|
|||||||||||||||||||||
03 січня 2023 17:19 |
Додаток №3.docx
|
|||||||||||||||||||||
03 січня 2023 17:19 |
Додаток №4.docx
|
|||||||||||||||||||||
03 січня 2023 17:19 |
Додаток №1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Цінова пропозиція неплатника ПДВ
Дата подання: 27 січня 2023 21:13
Дата відповіді: 30 січня 2023 16:03
Питання по дискримінаційному пункту 1.3 розділу 5.
Яким чином учасник не платник ПДВ, який заповнивши форму тендерної пропозиції з ціною не платника ПДВ, повинен подати цінову пропозицію з ПДВ, як описано в пункті 1.3, розділу 5 ТД?
В чинній редакції Закон № 922 не вимагає від Замовника вказувати в умовах тендерної
документації (ТД) щодо методики оцінки тендерної пропозиції (ТП), чи враховує ціна
пропозиції учасника ПДВ чи ні.
Частина 2 ст. 21 Закону № 922 встановлює вартість закупівлі товарів, робіт і послуг в цілому.
Тобто вартість закупівлі — це сума, що враховує податки та обов’язкові платежі, яку
фактично планує витратити замовник.
Замовником в тендерній документації в п.1 розділу 5 визначено, що «1.2.Єдиним критерієм
оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий учасник обов’язково
зазначає ціну з урахування ПДВ.
1.3. У разі якщо учасник не є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий учасник
обов’язково зазначає ціну з позначкою «Без ПДВ».
Але в наступних абзацах п.п.1.3 п.1.розділу 5 Замовник вказує на те, що неплатник ПДВ в
ціновій пропозиції повинен включити вартість з ПДВ.
Якщо замовник встановлює в методиці оцінки ТП зобов’язання, що учасник, який не є
платником ПДВ, має додавати до ціни ТП 20% ПДВ, то ця вимога ТД може оцінюватись як
дискримінаційна. Адже згідно із ст.5 Закону участь у публічних закупівлях беруть вітчизняні
та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах,
а значить і незалежно від системи оподаткування.
Згідно з позицією Верховного Суду України у справі № 904/1143/19 під час оцінки ТП
учасників слід приймати методику порівняння повних відпускних цін учасників,
незалежно від того, який режим оподаткування застосовує учасник.
(https://reyestr.court.gov.ua/Review/89108852)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» у тендерній документації, серед іншого, замовник зазначає: інструкцію з підготовки ТП, а також перелік критеріїв і методику оцінки ТП із показником питомої ваги кожного критерію.
Окрім обов’язкової інформації, ТД може містити іншу інформацію, вимоги до наявності якої передбачає законодавство та яку замовник вважає за необхідне включити до неї. Так законодавством передбачено встановлення різних критеріїв оцінки тендерної пропозиції учасника, а також можливість встановлення різних методик оцінки за встановленими критеріями.
В ТД зазначено, що єдиним критерієм оцінки є ціна, а також описана методика оцінки за критерієм «ціна».
Оскільки очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, саме для недискримінації учасників закупівлі і рівних умов участі в закупівлі учасники – неплатники ПДВ повинні привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція, зазначена в електронному полі повинна бути з урахуванням ПДВ (20%).
Окрім обов’язкової інформації, ТД може містити іншу інформацію, вимоги до наявності якої передбачає законодавство та яку замовник вважає за необхідне включити до неї. Так законодавством передбачено встановлення різних критеріїв оцінки тендерної пропозиції учасника, а також можливість встановлення різних методик оцінки за встановленими критеріями.
В ТД зазначено, що єдиним критерієм оцінки є ціна, а також описана методика оцінки за критерієм «ціна».
Оскільки очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, саме для недискримінації учасників закупівлі і рівних умов участі в закупівлі учасники – неплатники ПДВ повинні привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція, зазначена в електронному полі повинна бути з урахуванням ПДВ (20%).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-03-005466-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ОРГАНІЗАЦІЯ "СПЕЦГАЗ", Код ЄДРПОУ:43124566
Дата подання: 06 січня 2023 13:03
Дата подання: 06 січня 2023 13:03
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 січня 2023 14:04
рішення від 10.01.2023 № 288.pdf
Дата публікації: 10 січня 2023 14:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.01.2023 № 488.pdf
Дата публікації: 17 січня 2023 11:58
рішення від 16.01.2023 № 488.pdf
Дата публікації: 18 січня 2023 17:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни в тендерну документацію відповідно до рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 27 січня 2023 16:58
Номер скарги: UA-2023-01-03-005466-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ОРГАНІЗАЦІЯ "СПЕЦГАЗ", Код ЄДРПОУ:43124566
Дата подання: 02 лютого 2023 11:44
Дата подання: 02 лютого 2023 11:44
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 лютого 2023 13:53
рішення від 03.02.2023 №1248.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2023 13:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.02.2023 №1533.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2023 17:35
рішення від 09.02.2023 №1533.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2023 10:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни в тендерну документацію відповідно до рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 20 лютого 2023 16:31
Номер скарги: UA-2023-01-03-005466-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЗАУБЕР, Код ЄДРПОУ:43503957
Дата подання: 28 березня 2023 22:03
Дата подання: 28 березня 2023 22:03
Скарга на рішення Замовника
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду
Шевченківського району м. Києва» про визнання переможцем та намір укласти
договір про закупівлю із ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ»
23 березня 2023 року Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» (надалі – Замовник) було прийняте рішення про визнання переможцем та намір укласти договір про закупівлю із ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ». Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАУБЕР» (надалі – ТОВ «ЗАУБЕР» або Скаржник) не погоджується з таким рішенням Замовника, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» (надалі – Учасник або ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ»)не відповідає вимогам тендерної документації до закупівлі UA-2023-01-03-005466-a та чинного законодавства.
1. Згідно до частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції.
Згідно вимог тендерної документації, електронна банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови, зокрема:
− Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом (за згодою бенефіціара) лише за письмовою згодою із бенефіціаром;
В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено архівний файл «ЕБГ СО СПЕЦГАЗ UA-2023-01-03-005466-a.zip», в якому міститься Банківська гарантія «ГАРАНТІЯ № BG/UА/03-2-00186 (нова редакція) вихідний номер № 1247/03-2 від 27.02.2023 року» від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК». Згідно пункту 6 наданої гарантії зазначено:
6. Зміни до цієї гарантії̈ можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом (за згодою бенефіціара) лише за письмовою згодою із бенефіціаром.
Також у складі тендерної пропозиції Учасника завантажено:
1) архівна папка «Договір_00186.zip», в якій міститься Договір № BG/UА/03-2-00186 про надання гарантії від 30.01.2023 року, додатком до якого є ГАРАНТІЯ № BG/UА/03-2-00186 від 30.01.2023 року;
2) архівна папка «Додатковий договір_001186.zip», в якій міститься Додатковий договір № 1 до Договору № BG/UА/03-2-00186 про надання гарантії від 30.01.2023 року від 23.02.2023 року;
3) архівна папка «Додаткова угода 2_001186.zip», в якій міститься Додатковий договір № 2 до Договору № BG/UА/03-2-00186 про надання гарантії від 30.01.2023 року від 27.02.2023 року.
Даними документами підтверджується внесення змін до наданої в складі тендерної пропозиції Учасника банківської гарантії.
Додатково внесення змін до поданої банківської гарантії підтверджується документами, що завантажені у складі архівних папок:
БГ копія договору.pdf.p7s.zip 23 лютого 2023 20:32
гарантія (1).zip 23 лютого 2023 20:32
які були спершу завантажені 23 лютого 2023 року, а потім довантажені вже зі змінами 28 лютого 2023 року у складі наступних архівних папок:
Додатковий договір_00186.zip 28 лютого 2023 19:09
Додаткова угода 2_00186.zip 28 лютого 2023 19:09
9.ЕБГ СО СПЕЦГАЗ UA-2023-01-03-005466-a.zip 28 лютого 2023 19:09
Але, згідно пункту 13 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та пункту 39 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості):
Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно до цієї норми закону, єдиним можливим способом, яким Замовник міг би надати письмову згоду на внесення змін до Гарантії є завантаження такого документа у складі тендерної документації. Але тендерна документація до закупівлі UA-2023-01-03-005466-a такого документа не містить.
Таким чином:
‒ або Банківська гарантія «ГАРАНТІЯ № BG/UА/03-2-00186 (нова редакція) вихідний номер № 1247/03-2 від 27.02.2023 року» не відповідає вимогам тендерної документації та є нікчемною, тобто до її тексту було внесено зміни без письмової згоди Замовника.
‒ або ж, можливо, учасником ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» було отримано письмову згоду від КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва», а отже велись переговори з приводу внесення змін до змісту поданої тендерної пропозиції, чим учасником і замовником було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Після внесення змін до тендерної документації, ТОВ «ЗАУБЕР» також зіткнулось з необхідністю внесення змін до банківської гарантії. Але оскільки вимогу отримувати письмову згоду від замовника ми побачили тільки під час оформлення банківської гарантії і не встигли оскаржити її як дискримінаційну в період оскарження умов закупівлі, то аби не порушувати вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ЗАУБЕР» було змушене піти на додаткові витрати і тричі замовляти нову банківську гарантію (три банківські довідки і відповідні банківські виписки додаються до скарги).
Виходячи з вищенаведеного, Банківська гарантія «ГАРАНТІЯ № BG/UА/03-2-00186 (нова редакція) вихідний номер № 1247/03-2 від 27.02.2023 року», що подана в складі тендерної пропозиції ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» в будь-якому разі не відповідає вимогам тендерної документації чи чинного законодавства, а тому його тендерна пропозиція підлягає відхиленню згідно статті 31 Закону та пункту 41 Особливостей, оскільки учасник ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» не надав належного забезпечення тендерної пропозиції.
2. Згідно частини 6 розділу 3 тендерної документації:
Учасник процедури закупівлі подає в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником та наведеним у Додатку 3 до тендерної документації, у формі гарантійного листа щодо відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі із відповідною технічною специфікацією.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» міститься, зокрема Гарантійний лист № 08-23 від 30.01.2023 року, яким учасник гарантує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником та наведеним у Додатку 3 Тендерної документації.
Також у складі тендерної пропозиції міститься документ «Технічні вимоги до предмета закупівлі» № 01-23 від 30.01.2023 року, до якого просто скопійовано текст Додатку 3 до тендерної документації, без підтвердження відповідності ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» зазначеним вимогам.
До того ж, як у Гарантійному листі про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі № 08-23 від 30.01.2023 року, так і у документі «Технічні вимоги до предмета закупівлі» № 01-23 від 30.01.2023 року, відсутня технічна специфікація до предмету закупівлі. А саме - адреси, за якими повинні надаватись послуги з обслуговування димовентиляційних каналів, на які тричі посилається ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» у документі «Технічні вимоги до предмета закупівлі» № 01-23 від 30.01.2023 року: «Адреси в додатках» на сторінках 2, 3 та 7 даного документу.
Тобто у складі тендерної пропозиції учасника не міститься гарантійний лист, саме який вимагався тендерною документацією із відповідною технічною специфікацією, а отже тендерна пропозиція ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» в цій частині не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню згідно статті 31 Закону та пункту 41 Особливостей.
3. Згідно пункту 3.1. частини 2 Додатку 2 зазначено:
3.1. Учасником - юридичною особою надається Статут, положення якого повинні бути приведенні у відповідність до вимог чинного законодавства України. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення/протоколу засновників про створення такої юридичної особи та рішення/протокол засновників/учасників про діяльність на підставі модельного статуту. Також учасником надається в складі пропозиції лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац, тощо) установчих документів, в яких зазначено, що учасник здійснює господарську діяльність згідно з положеннями його Статуту.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» міститься лише копія Статуту, завірена підписом і печаткою Учасника. Також міститься Довідка № 16-23 від 30.01.2023 року, наступного змісту:
Даною довідкою Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ОРГАНІЗАЦІЯ «СПЕЦГАЗ», як учасник закупівлі № UA-2023-01-03-005466-a, здійснює свою господарську діяльність згідно з положеннями п.п. 1.3-1.5 статті 1 свого Статуту в редакції від 04 листопада 2022 року.
З тексту цієї довідки не зрозуміло що саме підтверджує Учасник. До того ж, положеннями п.п. 1.3-1.5 Статуту, поданого у складі тендерної пропозиції учасника, не підтверджується вимога «що учасник здійснює господарську діяльність згідно з положеннями його Статуту», а отже тендерна пропозиція ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» в цій частині не відповідає вимогам тендерної документації.
4. Згідно Форми 4, наведеної в пункті 3.3. Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагається, зокрема, але не виключно, надати «Інформацію про всі обслуговуючі банки та банківські рахунки».
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» міститься документ «Відомості про учасника» № 20-23 від 30.01.2023 року, в якому за згаданою вимогою зазначено тільки реквізити рахунку в АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Також в складі тендерної пропозиції учасника містяться довідка та виписка від Акціонерного товариства «Український будівельно-інвестиційний банк», якими підтверджується розміщення ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» суми 128735,28 грн. на рахунку, відкритому на ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» UA773803770000029329100406829 в АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК», а значить документ «Відомості про учасника» № 20-23 від 30.01.2023 року не відповідає вимогам тендерної документації, а Учасник ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів, адже документи тендерної пропозиції протирічать один одному.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» в цій частині не відповідає вимогам тендерної документації.
5. Згідно пункту 1.1. частини 1 Розділу 3 тендерної документації вимагається, зокрема, але не виключно, подання листа-згоди з проектом договору та підписаний керівником або уповноваженою особою учасника проект договору, розміщеному в Додатку 5.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» міститься лист-згода з проектом договору № 09-23 від 30.01.2023 року, наведеному в Додатку 5. Також міститься документ № 03-23 від 30.01.2023 року із проектом Договору.
Згідно пункту 3.2. проекту договору зазначено:
1.1. Для здійснення розрахунків між Замовником та Виконавцем використовується калькуляція на технічне обслуговування димовентиляційних каналів від газових приладів (колонок), яка надана Виконавцем в складі документації конкурсних торгів.
Але в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» відсутній заповнений документ «Калькуляція» на технічне обслуговування димовентиляційних каналів від газових приладів (колонок), а отже тендерна пропозиція ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» в цій частині не відповідає вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
6. Згідно пункту 1.1. частини 1 Розділу 3 тендерної документації вимагається, зокрема, але не виключно, подання листів-згод на обробку персональних даних згідно Додатку 6 до тендерної документації:
Згідно вимог до Додатку 6 зазначено:
Даний додаток заповнюється всіма фізичними особами, персональні дані яких надаються у складі тендерної пропозиції учасника.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» містяться листи-згоди на наступних осіб, персональні дані яких подані у складі тендерної пропозиції:
‒ Директор Зіско М.Ю.,
‒ Чистильник димоходів, лежаків та топок Герасимчук Я.І.,
‒ Чистильник димоходів, лежаків та топок Левенда Л.М.,
‒ Чистильник димоходів, лежаків та топок Чуприна І.В.,
‒ Чистильник димоходів, лежаків та топок Морозов В.М.,
‒ Начальник управління документарних операцій департаменту кредитування АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК» Дерев’янко Н.Є.
Але, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» також містяться Повідомлення про прийняття на роботу працівників ТОВ «СПЕЦГАЗ-СЕРВІС» та квитанції до них, в яких зазначені персональні дані інших фізичних осіб, а саме:
‒ Аліман Ігор Володимирович (ідентифікаційний код 2235407573),
‒ Рубель Валентин Михайлович (ідентифікаційний код 3317812050),
‒ Рогозіна Ніна Миколаївна (ідентифікаційний код 2325405567),
‒ Білоус Сергій Анатолійович (ідентифікаційний код 3051426797).
Таким чином, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні листи-згоди на використання персональних даних зазначених вище осіб, а отже тендерна пропозиція ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» в цій частині не відповідає вимогам тендерної документації.
7. Згідно пункту 1.1. частини 1 Розділу 3 тендерної документації вимагається, зокрема, але не виключно, подання листа-згоди з умовами тендерної документації згідно Додатку 6.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» міститься лист-згода з умовами тендерної документації № 02-23 від 30.01.2023 року. Але після 30.01.2023 року замовником до тендерної документації вносились зміни від 31.01.2023 року, від 20.02.2023 року та від 24.02.2023 року. Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ, що підтверджує згоду учасника з умовами останньої редакції тендерної документації, а отже тендерна пропозиція ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» в цій частині не відповідає вимогам тендерної документації.
8. Згідно пункту 5 Додатку 4 тендерної документації вимагається, зокрема, але не виключно, подання у складі документів переможця відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю.
27 березня 2023 року ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» завантажило до Системи пакет документів, що вимагається тендерною документацією від переможця закупівлі:
1) Електронний підпис
2) установчі документи.pdf
3) тендерна пропозиція.pdf
4) довідка торгівля людьми.pdf
5) довідка відсутність невиконаних договорів.pdf
6) Витяг-725555-ЗІСКО-2023-03-03.pdf.p7s
7) Витяг-725555-ЗІСКО-2023-03-03 (1).pdf
8) Витяг з ЄДР.zip
Згідно пункту 5 Додатку 4 «Перелік документів, які надаються переможцем торгів» переможець повинен надати:
5. Відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників або копія наказу про призначення, або довіреність, видана згідно чинного законодавства з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах, тощо, або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання документів та укладання договору за результатами торгів.
На виконання цієї вимоги Учасник у складі файлу «установчі документи.pdf» надав Наказ № 21 від 06.06.2022 року (далі – Наказ), згідно якого, у відповідності до Рішення № 22 від 03.06.2022 року єдиного учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ», Зісько Микола Юрійович приймає на себе виконання обов’язків директора вищезазначеного Товариства з 06.06.2022 року.
Але сам по собі Наказ не підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання документів тендерної пропозиції та укладання договору.
Наказ лише підтверджує, що Зісько Микола Юрійович виконує обов’язки директора ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» з 06.06.2023 року. Список прав та обов’язків директора у цьому Наказі не надається. Вочевидь, Учасник вважає, що такий список прав та обов’язків директора наведено у Статуті Учасника, але у складі документів, завантажених Учасником на вимоги тендерної документації від переможця закупівлі, Статут відсутній.
Статут ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» було завантажено раніше у складі тендерної пропозиції у файлі «Статут.pdf». Згідно пункту 2.1 цього Статуту:
2.1. Органами Товариства є Загальні збори учасників та одноосібний виконавчий орган – Директор.
У пунктах 2.12.1-2.12.10 зазначено, які компетенції, зокрема, належать Директору.
У пункті 2.12.4 зазначено:
2.12.4 Вчинення правочинів, в тому числі зовнішньоекономічних;
Таким чином, надання у складі документів переможця торгів окрім Наказу ще й Статуту Учасника могло б бути підтвердженням повноважень уповноваженої особи Учасника на підписання документів та укладання договору. Але, у пункті 2.4. та пункті 2.4.14 Статуту Учасника зазначено:
2.4. До компетенції загальних зборів учасників належить:
…
2.4.14. Надання виконавчому органу дозволу на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу.
Тобто, директор Учасника не має права укладати договори на суму, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу. Кінець попереднього кварталу на цей час співпадає з кінцем попереднього 2022 року, тому відповідні дані ми можемо взяти з фінансового звіту Учасника, наданого у файлі «5. фін звіт.pdf». Станом на кінець 2022 року 50 відсотків вартості чистих активів Товариства складає: 1 326 500 грн.
Код рядка 1495 = 2653 тис.грн. → 50 % від 2653 тис.грн. = 1 326 500 грн.
Тендерна пропозиція Учасника та сума можливого договору складає 1 503 682 грн. (з урахуванням форми оподаткування Учасника), тобто більше, ніж зазначена вище сума.
Директор ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» не міг підписувати документи тендерної пропозиції, та не може підписати договір за результатами торгів без відповідного Рішення Загальних зборів ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ». Але у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» такий документ відсутній.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання документів та укладання договору за результатами торгів, а вимога пункту 5 Додатку 4 тендерної документації не виконана.
Виходячи з наведеного вище, та враховуючи той факт, що документи, які надаються переможцем торгів, не підпадають під дію пункту 40 Особливостей, вважаємо тендерну пропозицію ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та такою що підлягає відхиленню.
Згідно Статті 5 Закону основними принципами здійснення публічних закупівель є, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду дану Скаргу.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ».
3. Відмінити рішення Замовника про визнання ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» переможцем закупівлі UA-2023-01-03-005466-a, затверджене у протоколі розгляду тендерних пропозицій 32-23 від 23.03.2023 року.
4. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Спеціалізована організація «СПЕЦГАЗ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 березня 2023 14:31
рішення від 30.03.2023 № 3946.pdf
Дата публікації: 30 березня 2023 14:30
інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.2023 № 4269.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2023 12:42
рішення від 05.04.2023 № 4269.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2023 16:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про визначення переможця, та надано можливість виправлення невідповідностей впродовж 24 годин, відповідно до рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 18 квітня 2023 13:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ОРГАНІЗАЦІЯ "СПЕЦГАЗ" |
1 804 418,40
UAH з ПДВ
|
1 804 418,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЗАУБЕР |
4 291 176,00
UAH з ПДВ
|
4 291 176,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ОРГАНІЗАЦІЯ "СПЕЦГАЗ" #43124566 |
Рішення скасоване |
1 804 418,40
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2023 11:30
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 березня 2023 00:00
|
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ОРГАНІЗАЦІЯ "СПЕЦГАЗ" #43124566 |
Очікує рішення |
1 804 418,40
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2023 11:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2023 13:38
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 квітня 2023 00:00
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 20 квітня 2023 19:37 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
20 квітня 2023 19:38
|
Протокол скасування.pdf |
20 квітня 2023 19:38
|
Доповідна 2.pdf |
20 квітня 2023 19:38
|
Наказ.pdf |
20 квітня 2023 19:38
|
Доповідна 1.pdf |
Виконано
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2023 19:43 |
Кінець періоду оскарження: | 01 травня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 01 травня 2023 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
20 квітня 2023 19:43
|
Електронний підпис |
20 квітня 2023 19:41
|
Протокол скасування.pdf |
20 квітня 2023 19:41
|
Доповідна 2.pdf |
20 квітня 2023 19:41
|
Наказ.pdf |
20 квітня 2023 19:41
|
Доповідна 1.pdf |