Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052169 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1, |
Контактна особа: |
Личана Тетяна Володимирівна 0564920308 vdzue@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2023 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 3 975 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 січня 2023 16:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2023 16:42 |
Договор проект бп 2023 ПРЕСА.rtf | |
03 січня 2023 16:42 |
ТД виствітлення особливості.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000068 ● 0ca1ce3c50e04a838a41e0d41192b53a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 11:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2023 № 119
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.05.2023 року.
В.о.начальника Артур ЄГІОЗАР`ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 08.05.2023 № 119
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2023-01-03-005280-a 03.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-10 13:00:28
Запит про надання пояснень
Керівнику
Виконавчого комітету Криворізької міської ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуга з висвітлення офіційної інформації щодо діяльності виконкому міської ради у друкованих засобах масової інформації, ДК ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-01-03-005280-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-12 11:30:17
Відповідь
Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі предмета закупівлі:
На основі проведеного аналізу закупівлі за минулі роки та враховуючи рівень індексу інфляції і зростання собівартості випуску друкованого засобу масової інформації, через зростання витрат на газетний папір, друкарських послуг, доставку «Укрпоштою», було визначену очікувану вартість запланованої закупівлі у 2023 році. Крім того проведено моніторинг цін по Україні за надання послуги з висвітлення в друкованих ЗМІ, за допомогою інтернет-ресурсів.
Закупівля за Послуги, пов’язані з друком (публікація інформаційних матеріалів для висвітлення діяльності Криворізької міської ради), може бути здійснена у міській газеті, з місцевою сферою розповсюдження та чітко визначеною тематичною спрямованістю – висвітлення діяльності місцевих органів влади та подій у місті, на сторінках газети друкуються рішення міської ради, регуляторні акти, нормативні документи, графіки прийому громадян керівниками міста, управлінь та відділів міськради.
Крім того, згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації», розпорядники інформації зобов'язані оприлюднювати нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньо організаційних), проекти рішень, що підлягають обговоренню, інформацію про нормативно-правові засади діяльності. Даний обов’язок оприлюднення інформації її розпорядниками забезпечує громадянам право на доступ до публічної інформації.
Крім цього, момент набуття чинності нормативно-правовим актом пов’язаний з моментом його оприлюднення. Тому питання своєчасного та повного оприлюднення прийнятих актів є важливим для органу місцевого самоврядування, оскільки тільки оприлюднений у встановленому законом порядку акт, набирає законної сили.
При цьому, ч.11 ст. 59 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 12 ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», передбачає, що акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування та регуляторні акти, офіційно оприлюднюються в друкованих засобах масової інформації відповідних рад, а у разі їх відсутності - у місцевих друкованих засобах масової інформації, визначених цими органами та посадовими особами Згідно з ч. 2ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.
Посилання на обґрунтування - https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation/view/id/1077.html, проте, у зв’язку з воєнним станом та заходами з попередження доступу ворога до інформації про місто та розташованих у ньому інфраструктурних, цивільних та інших об’єктів, тимчасово обмежений доступ до сайту «Криворізький ресурсний центр». Таким чином, перевірити оприлюднення інформації про обґрунтування технічних характеристик та очікуваної вартості предмету закупівлі під час дії воєнного стану - неможливо. Робота сайту відновиться після завершення воєнного стану.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-16 11:22:08
Запит про надання пояснень
Керівнику
Виконавчого комітету Криворізької міської ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуга з висвітлення офіційної інформації щодо діяльності виконкому міської ради у друкованих засобах масової інформації, ДК ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-01-03-005280-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Чому Вами не опубліковано в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме Додаткову угоду № 1 до Договору від 23.01.2023 року № 60 протягом трьох робочих днів з дня внесення змін як це передбачено вимогами пункту 11 частини 1 статті 10 Закону?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-18 11:43:52
Відповідь
Вимогами пункту 11 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено оприлюднення інформації про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону – протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Додаткова угода №1 до договору №60 від 23.01.2023 доповнювала текст договору та містила змін до істотних умов договору, тому не відноситься до змін визначених частиною п’ятою статті 41 Закону. Таким чином, замовник не зобов’язаний був оприлюднювати додаткову угоду №1 відповідно до пункту 11 частини 1 статті 10 Закону.
Додаткова угода №1 додається до пояснень
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДРУК-КР" |
1 969 830,00
UAH з ПДВ
|
1 969 830,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕДАКЦІЯ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ ГАЗЕТИ "ЧЕРВОНИЙ ГІРНИК" |
2 798 000,00
UAH з ПДВ
|
2 798 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДРУК-КР" #38254737 |
Переможець |
1 969 830,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2023 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:44
|
ду3-60.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2023 11:20
|
дог 60 доп.угода.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2023 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 10:31
|
Друк КР.pdf | укладений |
23 січня 2023 10:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено вартість договору на суму ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів з урахуванням фактичних видатків |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |