Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент комунікацій та внутрішньої політики Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37919542 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Швайко Ірина Миколаївна +380322999555 zahoduloda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2023 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03120000-8: Продукція рослинництва, у тому числі тепличного
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 січня 2023 13:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2023 13:02 |
проект договору.doc | |
03 січня 2023 13:02 |
Форма пропозиції.doc | |
03 січня 2023 13:02 |
Технічні вимоги.doc | |
03 січня 2023 13:02 |
перелік інших документів.doc | |
03 січня 2023 13:02 |
кваліфікаційні критерії.doc | |
03 січня 2023 13:02 |
Оголошення.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-01-000019 ● fcf7e367a77047eeb8dddc0fc5b7ec49
- Статус: вирішено ● Дата: 10 квітня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2023 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.02.2023 № 34
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.02.2023 № 34.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-03-002791-a, 03.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-07 12:14:37
Запит про надання пояснень
Дата: 07.02.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-03-002791-a, яка проводилась Департаментом комунікацій та внутрішньої політики Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-09 15:05:37
Пояснення
На запит Державної аудиторської Служби України Західний Офіс Держаудитслужби про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-03-002791-a процедури закупівлі «Квіткова продукція» (Класифікація за ДК 021:2015: 03120000-8 - Продукція рослинництва, у тому числі тепличного), рішення про початок моніторингу від 01.02.2022р. UA-M-2023-02-01-000019, з очікуваною вартістю 300,00 тис. грн., повідомляємо наступне.
Обґрунтування бюджетного призначення, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі розпорядження начальника Львівської обласної військової адміністрації від 17 грудня 2022 р. № 734/0/5-22 ВА «Про внесення змін до Програми відновлення, збереження національної пам’яті та протокольних заходів на 2021-2025 роки» та Розрахунку витрат на виконання Програми відновлення, збереження національної пам’яті та протокольних заходів на 2021-2025 роки у 2023 році. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Переліку уточнених заходів на реалізацію Програми відновлення, збереження національної пам’яті та протокольних заходів на 2023 рік, склала 300,0 тис. грн., кошти обласного бюджету. Розрахунок витрат на закупівлю квіткової продукції на виконання Програми відновлення, збереження національної пам'яті та протокольних заходів на 2021-2025 роки у 2023 році наведений у додатку 2 до Протокольного рішення (протокол) уповноваженої особи департаменту комунікацій та внутрішньої політики Львівської обласної державної адміністрації № 1 від 03.01.2023 р. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 2 до тендерної документації цієї закупівлі, розроблена з метою проведення на належному рівні заходів з нагоди відзначення державних свят та пам’ятних дат місцевого значення, на підставі загальноприйнятих норм та вимог, а також враховуючи досвід попередніх років.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення) повідомляємо. У відповідності до діючого законодавства, на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, зазначену інформацію оприлюднено на сайті https://loda.gov.ua за посиланням https://loda.gov.ua/documents/52694.
Додатки:
- розпорядження начальника Львівської обласної військової адміністрації від 17 грудня 2022 р. № 734/0/5-22 ВА «Про внесення змін до Програми відновлення, збереження національної пам’яті та протокольних заходів на 2021-2025 роки»;
- Перелік уточнених заходів на реалізацію Програми відновлення, збереження національної пам’яті та протокольних заходів на 2023 рік;
- розрахунок витрат на виконання Програми відновлення, збереження національної пам’яті та протокольних заходів на 2021-2025 роки у 2023 році;
- Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи департаменту комунікацій та внутрішньої політики Львівської обласної державної адміністрації № 1 від 03.01.2023 р.;
- обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: квіткова продукція.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку моніторингу процедури закупівлі Квіткової продукції «ДК 021:2015: 03120000-8 – Продукція рослинництва, у тому числі тепличного» повідомляємо: Уповноваженою особою вжито заходів задля припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору та надіслано письмове звернення до ФОП Гарасимович А.П. щодо розірвання договору. 27 лютого 2023 р між Замовником, департаментом комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації, та Виконавцем, ФОП "Гарасимович Андріяна Петрівна", було укладено додаткову угоду, якою сторони дійшли взаємної згоди та вирішили достроково розірвати (припинити) дію договору № 3/23 від 20.01.2023р. Щодо вжиття заходів (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону та пунктів 24 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, повідомляємо наступне: департаментом було проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою щодо недопущення у подальшому порушення вимог пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону та пунктів 24 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Відтак, Замовником виконано зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зазначеного у висновку Державної аудиторської служби про результати моніторингу процедури закупівлі.
2023-02-28 14:35:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2023-04-10 11:31:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Гарасимович Андріяна Петрівна" |
252 750,00
UAH з ПДВ
|
252 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Гарасимович Андріяна Петрівна" #2632117389 |
Переможець |
252 750,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2023 17:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 15:27
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2023 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 15:03
|
Договір Гарасимович 3.23.PDF | укладений |
20 січня 2023 15:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 3/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 січня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
25 730,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли взаємної згоди цією додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору № 3/23 від 20 січня 2023 року |