Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщень бюджетних установ (забезпечення охорони об’єкту нерухомості та прилеглої території території КЗ «ПК «Північний» КМР)
Очікувана вартість
189 000,00 UAH
UA-2023-01-03-002071-a ● 6dde32791c0b4604a011b4d9047deae5
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПАЛАЦ КУЛЬТУРИ "ПІВНІЧНИЙ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42731510 |
Місцезнаходження: | 50089, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Маршака, буд.1В |
Контактна особа: |
Дорощук Галина Василівна 0969878497 pk.pivnichnyy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2023 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 189 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 890,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщень бюджетних установ (забезпечення охорони об’єкту нерухомості та прилеглої території території КЗ «ПК «Північний» КМР)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50089, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Маршака, 1в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2023 14:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2023 14:26 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
06 січня 2023 14:26 |
ТД охорона 2023 зі змінами години.doc | |
03 січня 2023 18:59 |
ТД охорона 2023 зі змінами.doc | |
03 січня 2023 11:48 |
ТД охорона 2023.doc |
06 січня 2023 14:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 січня 2023 14:26 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
||||||
06 січня 2023 14:26 |
ТД охорона 2023 зі змінами години.doc
|
||||||
03 січня 2023 18:59 |
ТД охорона 2023 зі змінами.doc
|
||||||
03 січня 2023 11:48 |
ТД охорона 2023.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
просимо надати роз’яснення або внести відповідні зміни
Дата подання: 03 січня 2023 14:08
Дата відповіді: 03 січня 2023 18:01
просимо надати роз’яснення або внести відповідні зміни
у Додаток 4 до тендерної документації «Інформація про характер і необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» вказано, що
У разі надходження на ПЦС сигналу про спрацювання сигналізації на об'єкті, що знаходиться під охороною:
- негайне направлення на об'єкт Замовника рухомий НР, який прибуває на об'єкт до 10 хвилин, в складі 1 охоронець, який вживає усі заходи з припинення протиправних дій факторів протиправного характеру;
Питання: в якому пункті договору прописано саме умови надходження на ПЦС сигналу про спрацювання сигналізації на об'єкті? Існує інформація тільки про пост фізичної охорони кожного дня з 18 години до 06 години.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Зміни внесені. Пункт про ПЦС в додатку 4 змінено. Тільки пост фізичної охорони кожного дня з 18.00 до 06 години
Прошу надати роз’яснення та зробити відповідні змини
Дата подання: 03 січня 2023 14:29
Дата відповіді: 03 січня 2023 16:55
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Довідка про досвід виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі (під аналогічним предметом закупівлі розуміється надання послуг з охорони) за період 2019-2022 рр. за формою таблиці:
Питання:
1.Чи можна подати договір який ще не закінчений?
2.Який саме строк виконання договору допускається наприклад , договір був украдений на два місяці. Чи тільки рік? Прошу конкретно вказати та прописати в тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Аналогічний договір на послуги з охорони (період виконання договору повний рік або 6 місяців) з повним виконанням обов'язків та актами наданих послуг на всю суму договору. Це прописано в додатку 3 до тендерної документації пункт 3.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Довідка про досвід виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі (під аналогічним предметом закупівлі розуміється надання послуг з охорони) за період 2019-2022 рр. за формою нижченаведеної таблиці:
№ з/п Повна назва замовника Номер та дата укладення договору Предмет договору Сума договору Контактні дані замовника
На підтвердження інформації наведеної в таблиці надаються:
1) Оригінали, або копії договорів, в зазначених в довідці про досвід виконання аналогічного договору. Якщо в договорі міститься посилання на додатки до договору, то вони мають бути також надані учасником;
2) Документи, що підтверджують виконання договорів, зазначених в довідці про досвід виконання аналогічних договорів, а саме:
- Лист-відгук від контрагента, з яким співпрацював учасник, в якому зазначено про повне надання послуг учасником;
- Акти наданих послуг на всю суму договору.
Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.
Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Довідка про досвід виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі (під аналогічним предметом закупівлі розуміється надання послуг з охорони) за період 2019-2022 рр. за формою нижченаведеної таблиці:
№ з/п Повна назва замовника Номер та дата укладення договору Предмет договору Сума договору Контактні дані замовника
На підтвердження інформації наведеної в таблиці надаються:
1) Оригінали, або копії договорів, в зазначених в довідці про досвід виконання аналогічного договору. Якщо в договорі міститься посилання на додатки до договору, то вони мають бути також надані учасником;
2) Документи, що підтверджують виконання договорів, зазначених в довідці про досвід виконання аналогічних договорів, а саме:
- Лист-відгук від контрагента, з яким співпрацював учасник, в якому зазначено про повне надання послуг учасником;
- Акти наданих послуг на всю суму договору.
Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.
Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.
Вкажіть конкретно кількість годин охорони
Дата подання: 03 січня 2023 14:42
Дата відповіді: 03 січня 2023 16:02
Вкажіть конкретно кількість годин охорони за весь період.
Ця сума розрахована з 01.02.2023р до 31.12.2023р?
Відповідь: Добрий день. Конкретну кількість годин охорони за весь період нажаль надати неможливо у зв'язку із термінами проведення закупівлі та термінами на підписання договору відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" . Тому кількість годин буде визначатися на момент підписання договору за результатами закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-03-002071-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "КАМРАТ", Код ЄДРПОУ:42001001
Дата подання: 03 січня 2023 14:12
Вимагаємо виправити помилку
у Додаток 4 до тендерної документації «Інформація про характер і необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» вказано, що Обсяг надання послуг: щоденно з 18.00 до 06.00 годин це 12 годин.
У таблиці помилка вказано «Кількість годин охорони на добу15 годин»
У таблиці помилка вказано «Кількість годин охорони на добу15 годин»
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 січня 2023 17:32
Добрий день. Помилка виправлена.
Кількість годин охорони на добу
12 годин
Кількість годин охорони на добу
12 годин
Номер вимоги: UA-2023-01-03-002071-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "КАМРАТ", Код ЄДРПОУ:42001001
Дата подання: 03 січня 2023 14:21
Вимагаємо скасувати наявність власного автотранспорту
У Додатоку 3 до тендерної документації «Документально підтверджена інформація, яка вимагається від учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим відповідно до ст. 16 Закону»
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність у нього відповідного обладнання та транспорту (власне або орендоване) (довідка має містити відомості про обладнання, його стан та підстави використання з документальним підтвердженням для транспорту (копії технічних паспортів (якщо транспорт орендований + копії договорів оренди)) з переліком обладнання та матеріально-технічної бази, яке він планує використовувати для виконання робіт (надання послуг) згідно запропонованої форми:
Також звертаємо увагу на те ,що тендерної документації дозволено залучати субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Самим договором який є в тендерної документації не передбачено використання транспорту на пряму. Для виклику мобільної групи охорони в кількості одна особа можна залучити субпідрядника.
Вимагаємо скасувати наявність власного автотранспорту
Розгорнути
Згорнути
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність у нього відповідного обладнання та транспорту (власне або орендоване) (довідка має містити відомості про обладнання, його стан та підстави використання з документальним підтвердженням для транспорту (копії технічних паспортів (якщо транспорт орендований + копії договорів оренди)) з переліком обладнання та матеріально-технічної бази, яке він планує використовувати для виконання робіт (надання послуг) згідно запропонованої форми:
Також звертаємо увагу на те ,що тендерної документації дозволено залучати субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Самим договором який є в тендерної документації не передбачено використання транспорту на пряму. Для виклику мобільної групи охорони в кількості одна особа можна залучити субпідрядника.
Вимагаємо скасувати наявність власного автотранспорту
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 січня 2023 18:55
Добрий день. В Тендерній документації зі змінами в додатку 5 проект договору внесені зміни п2.6.
Номер вимоги: UA-2023-01-03-002071-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "КАМРАТ", Код ЄДРПОУ:42001001
Дата подання: 03 січня 2023 14:33
Вимагаємо виправити помилку
у Додаток 4 до тендерної документації «Інформація про характер і необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» вказано, що - приймати під охорону об'єкт КЗ «ПК « Північний » КМР та прилеглої території, щоденно о 15.00 год; як це можливо? Якщо обсяг надання послуг: щоденно з 18.00 до 06.00 годин.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 січня 2023 17:30
Добрий день. Помилку виправлено.
- приймати під охорону об'єкт КЗ «ПК « Північний » КМР та прилеглої території, щоденно о 18.00 год;
- приймати під охорону об'єкт КЗ «ПК « Північний » КМР та прилеглої території, щоденно о 18.00 год;
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-03-002071-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ТАЙПАН КР", Код ЄДРПОУ:43416393
Дата подання: 19 січня 2023 13:18
Дата подання: 19 січня 2023 13:18
Скарга на непровомірні дії Замовника щодо визначення переможця
С К А Р Г А
щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПАЛАЦ КУЛЬТУРИ "ПІВНІЧНИЙ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) здійснив закупівлю Послуг з охорони приміщень бюджетних установ (забезпечення охорони об’єкту нерухомості та прилеглої території території КЗ «ПК «Північний» КМР) (ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги) за процедурою відкритих торгів з особливостями, що оприлюднена в електронній системі закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-03-002071-a
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої Пропозиції для участі в Процедурі закупівлі надали наступні учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБК-7" - Переможець
2. ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ТАЙПАН КР" - Скаржник
Дата і час розкриття Пропозицій відбулось: 11 січня 2023 00:00.
13 січня 2023 року Замовником було здійснено Повідомлення про усунення невідповідностей ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБК-7" (далі – ТОВ "АБК-7") відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі»), з урахуванням ч.40 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей з здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
16 січня 2023 року переможцем Процедури закупівлі було визначено ТОВ "АБК-7", згідно Протоколу № 9.
Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "АБК-7" оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 16 січня 2023 року.
Скаржник не погоджується із зазначеними рішеннями Замовника, вважає їх протиправними, прийнятими з порушеннями вимог чинного законодавства та такими, що підлягають скасуванню.
Детально ознайомившись із документами Переможця ТОВ "АБК-7", встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у Тендерній документації.
1. На виконання п.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТОВ "АБК-7" не надав довідку в довільній формі про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, згідно з вимогами, зазначеними в Додатку 4 до тендерної документації.
Замовником було здійснено Вимогу про усунення невідповідностей, чим ТОВ "АБК-7" скористався, та завантажив відповідну Довідку від 13 січня 2023 р. (файл «5. Довідка підтвердження відповідності тендерної пропозиції .pdf.»).
Вважаємо, що Замовник порушив вимоги чинного законодавства, та не мав право надавати ТОВ "АБК-7" Повідомлення про усунення невідповідностей, оскільки:
- по-перше, Документ вимагався п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
- по-друге, на виконання вищевказаного пункту Документ взагалі відсутній у складі пропозиції ТОВ "АБК-7". Оскільки п.40 Постанови № 1178 передбачає, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. – тобто (в даному випадку) дозволяє виправити тільки в наданих документах та/або інформації, що відноситься до технічних, якісних характеристик предмета закупівлі;
- по-третє, відповідно до п.40 Постанови № 1178 Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Вважаємо, що Замовник не дотримався законодавства та повинен відхилити Тендерну пропозицію ТОВ "АБК-7".
2. На виконання п. 8 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції ТОВ "АБК-7" відсутня інформація про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Також, відповідно п.4 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), яка містить відомості про учасника: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс); б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів); в) інформація про реквізити банківського рахунку(рахунків); г) форма оподаткування; д) інформація про найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
У складі Пропозиції ТОВ "АБК-7" містяться:
- Відомості про учасника від 04 січня 2023 р. (файл «2.4. довідка про Учасника.pdf», у якій відсутня інформація відповідно до пункту д);
- Довідка від 13 січня 2023 р. (файл «6,довідка про учасника.pdf»), у якій також відсутня будь-яка інформація про залучення або незалучення субпідрядника.
Слід зазначити, що інформація про субпідрядника зазначається у випадку закупівлі робіт чи послуг.
Отже, Тендерна пропозиція ТОВ "АБК-7" підлягає відхиленню.
3. На виконання пп.3 п.2 Додатку 3 до тендерної документації у складі ТОВ "АБК-7" містяться копії трудових книжок (файл «3.2.3 КОПІЇ ТРУДОВИХ КНИЖОК.pdf») наступних працівників:
- Алексєєв Олександр Юрійович, 1979 року народження;
- Бекетов Руслан Миколайович, 1984 року народження;
- Джулай Станіслав Георгійович, 1956 року народження.
Згідно ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД від 04 січня 2023 року (файл «3.2.1 наявність у штаті працівників.pdf»), стаж роботи всіх працівників зазначений 01 рік, 01 міс.
Виникають сумніви, що людина за все своє життя ніде не працювала, та не має стажу роботи.
Схиляємось до того, що ТОВ "АБК-7" у тендерній пропозиції надав недостовірні документи.
Вважаємо, що Замовник проігнорував цей факт та не скориставшись п.39 Постанови № 1178 «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі», порушив принципи здійснення публічних закупівель.
4. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасники повинні завантажити тендерну пропозицію (Додаток 6 тендерної документації).
Через те, що Додаток 6 до тендерної документації відсутній, вважаємо, що сам Документ «Тендерна пропозиція» повинен бути у складі Пропозиції.
Оскільки відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означає, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі, вважаємо, що у складі Пропозиції ТОВ "АБК-7" відсутній документ «Тендерна пропозиція».
Тому Тендерна пропозиція ТОВ "АБК-7" підлягає відхиленню.
5. При перевірці наданої інформації стосовно ціни Тендерної пропозиції ТОВ "АБК-7" (файл «довідка ціна ТП») встановлено наступне:
1) ТОВ "АБК-7" пропонує ціну охорони на годину охорони в розмірі 33 (тридцять три) гривні 00 копійок, без ПДВ.
Загальна вартість Пропозиції складає 132 264,00 грн, без ПДВ.
Згідно з технічним завданням (Додаток 4 до тендерної документації), обсяг надання послуг - 3624 год.
Якщо, загальну вартість поділити на ціну за годину охорони виходить 4 008 год:
132 264,00 ÷ 33,00 = 4 008 годин, що не відповідає технічному завданню та підлягає відхиленню.
2) Так само, якщо загальну вартість Пропозиції ТОВ "АБК-7" поділити на обсяг надання послуг згідно з технічним завданням, виходить ціна за годину охорони, яка має безліч чисел після коми.
132 264,00 ÷ 3624 = 36,49668874172185 грн - суперечить умовам Додатку №4 тендерної документації, оскільки Технічним завданням чітко вказано, що загальна вартість пропозиції (ціна тендерної пропозиції) і всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені.
Тому Тендерна пропозиція ТОВ "АБК-7" підлягає відхиленню.
Крім того, проєктом Договору передбачено Розрахунок вартості охорони Об’єкту (Додаток № 1 до проєкту Договору) у якому вказується Вартість 1 (однієї) години надання послуг охорони
Відповідно до п.18 Постанови № 1178 Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у Замовника виникнуть проблеми при його укладенні, та реєстрації.
Дії Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВ "АБК-7" без необхідних документів та належної оцінки прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись п.52 Постанови № 1178, ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПАЛАЦ КУЛЬТУРИ "ПІВНІЧНИЙ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБК-7" переможцем процедури закупівлі – «Послуги з охорони приміщень бюджетних установ (забезпечення охорони об’єкту нерухомості та прилеглої території території КЗ «ПК «Північний» КМР)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-03-002071-a.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 січня 2023 17:48
рішення від 23.01.2023 № 717.pdf
Дата публікації: 23 січня 2023 17:48
інформація про перенесення розгляду скарги від 30.01.2023 № 57.pdf
Дата публікації: 30 січня 2023 14:31
інформація про резолютивну частину рішення від 31.01.2023 № 1075.pdf
Дата публікації: 31 січня 2023 16:11
рішення від 31.01.2023 № 1075.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2023 10:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 09 лютого 2023 16:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБК-7" |
132 264,00
UAH з ПДВ
|
132 264,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ТАЙПАН КР" |
165 979,20
UAH з ПДВ
|
165 979,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБК-7" #44414753 |
Рішення скасоване |
132 264,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2023 16:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2023 10:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБК-7" #44414753 |
Відхилено |
132 264,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2023 16:42
|
|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ТАЙПАН КР" #43416393 |
Відхилено |
165 979,20
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2023 16:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2023 10:16
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій