Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція (санація) самотічного каналізаційного колектора Д 400-500 мм від вул. Романа Атаманюка по вул. Генерала Чібісова, Новорічній до вул. Київської
Очікувана вартість
23 385 464,00 UAH
UA-2023-01-03-001000-a ee9f62dd68e54bed9387104af692b7cc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700597 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700597
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція (санація) самотічного каналізаційного колектора Д 400-500 мм від вул. Романа Атаманюка по вул. Генерала Чібісова, Новорічній до вул. Київської
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, самотічний каналізаційний колектор Д 400-500 мм від вул. Романа Атаманюка по вул. Генерала Чібісова, Новорічній до вул. Київської
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

03 січня 2023 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ІВАНОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2831903616
Переможець 23 385 464,00
UAH з ПДВ
03 січня 2023 10:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2024 09:03
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2023 14:45
Додаткова угода №7_0001.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 14:44
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2023 16:26
Додаткова угода №6_0001.pdf зміни до договору
28 вересня 2023 16:25
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2023 13:55
Додаткова угода №4_0001.pdf зміни до договору
19 травня 2023 13:54
Документальне підтвердження_0001.pdf зміни до договору
19 травня 2023 13:54
Договір №928-к_0001.pdf укладений
03 січня 2023 10:21
Обгрунтування_0001.pdf укладений
03 січня 2023 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу та Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та на підставі службової записки начальниці відділу ремонту об’єктів ЖКГ та благоустрою, виникла необхідність у продовженні терміну виконання робіт за договором №928-к від 27.12.2022 до 30.09.2024 та терміну дії договору – до 31.12.2024 року. Підстава – недостатнє фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 928-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із логістичними затримками з постачання матеріалів, термін виконання робіт продовжений до 27.10.2023
Номер договору про закупівлю: 928-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі на 2 621 043,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 928-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 20 764 421,00
UAH