Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 22850000-3 – Швидкозшивачі та супутнє приладдя.
Очікувана вартість
80 500,00 UAH
UA-2023-01-02-004665-a d34416a9e39344c78677cf4f7f9f620b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацібора Зоріна Юріївна

+380977971929 oklpev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 01994095
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1
Контактна особа: Мацібора Зоріна Юріївна
+380977971929
oklpev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2023 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2023 15:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2023 15:09
Початок аукціону: 12 січня 2023 15:45
Очікувана вартість: 80 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 410,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22850000-3: Швидкозшивачі та супутнє приладдя


Код ДК 021:2015 - 22850000-3 – Швидкозшивачі та супутнє приладдя.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 штуки
Папка-швидкозшивач А4 з перфорацією (різнокольорові) з прозорим верхом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22851000-0 — Швидкозшивачі
300 штуки
Папка пластикова А4 30 файлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22852100-8 — Теки з файлами
300 штуки
Папка пластикова А4 60 файлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22852100-8 — Теки з файлами
200 штуки
Папка пластикова А4 100 файлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22852100-8 — Теки з файлами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2023 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2023 15:05
договір.docx
02 січня 2023 15:05
оголошення спрощені 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 січня 2023 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А. 61 000,00
UAH з ПДВ
50 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 65 538,00
UAH з ПДВ
50 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2023 13:53
Електронний підпис
10 січня 2023 13:53
Паспорт повний (1).pdf
10 січня 2023 13:53
Пластик.pdf
10 січня 2023 13:53
Витяг ЄДРЮ і ФОП (2022).PDF
10 січня 2023 13:53
Стаття 17.pdf
10 січня 2023 13:53
Довідка Ліцензії.pdf
10 січня 2023 13:53
Довідка про статут.pdf
10 січня 2023 13:53
Довідка ч.2 ст.17.pdf
10 січня 2023 13:53
Довідка щодо підпису.pdf
10 січня 2023 13:53
Довідка ISO.pdf
10 січня 2023 13:53
Тех хар-ки.pdf
10 січня 2023 13:53
ЦП.pdf
10 січня 2023 13:53
РНОКПП.PDF

Публічні документи

11 січня 2023 12:12
Електронний підпис
11 січня 2023 11:58
Електронний підпис
11 січня 2023 11:58
Цінова пропозиція.pdf
11 січня 2023 11:58
Паспорт, код копія.pdf
11 січня 2023 11:58
Захист довкілля.pdf
11 січня 2023 11:58
Статут 19.02.2022.pdf
11 січня 2023 11:58
Витяг ПДВ від 28.11.22.pdf.p7s
11 січня 2023 11:58
Згода з умовами.pdf
11 січня 2023 11:58
Дозвіл та ліцензія.pdf
11 січня 2023 11:58
Копія витяг ЄДРПОУ.pdf
11 січня 2023 11:58
Сертифікати якості.pdf
11 січня 2023 11:58
Про субпідрядників.pdf
11 січня 2023 11:58
Опис 19.02.2022.pdf
11 січня 2023 11:58
Відомості.pdf
11 січня 2023 11:58
Витяг ПДВ копія.pdf
11 січня 2023 11:58
згода Директор.pdf
11 січня 2023 11:58
Довідка бенефіціар.pdf
11 січня 2023 11:58
Витяг ПДВ від 28.11.22.pdf
11 січня 2023 11:58
ч. 2 ст. 17.pdf
11 січня 2023 11:58
Протокол №1.pdf
11 січня 2023 11:58
Протокол №2.pdf
11 січня 2023 11:58
Протокол правочин.pdf
11 січня 2023 11:58
Витяг ЄДР від 21.12.2022.pdf
11 січня 2023 11:58
Протокол №5 19.02.2022.pdf
11 січня 2023 11:58
Наказ директор.pdf
11 січня 2023 11:58
Протокол №2.1.pdf
11 січня 2023 11:58
Висновок СЕС.pdf
11 січня 2023 11:58
Копії документів (2).pdf
11 січня 2023 11:58
Копії документів (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бердник В.А.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
Відхилено 50 240,00
UAH з ПДВ
18 січня 2023 16:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 січня 2023 14:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 50 250,00
UAH з ПДВ
23 січня 2023 15:27

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей: 1) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Сертифікат ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості, виданий на ім'я учасника торгів. Всупереч вимогам пункту 9.7. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції ФОП Бердник В.А. не надав Сертифікат ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості, виданий на ім'я учасника торгів. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Сертифікат ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості, виданий на ім'я учасника торгів. 2) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги і керівництво з застосування», виданий на ім'я учасника торгів. Всупереч вимогам пункту 9.8. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції ФОП Бердник В.А. не надав Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги і керівництво з застосування», виданий на ім'я учасника торгів. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги і керівництво з застосування», виданий на ім'я учасника торгів.

Документи

18 січня 2023 16:11
Електронний підпис
18 січня 2023 16:10
Протокол

Документи

23 січня 2023 15:27
Електронний підпис
23 січня 2023 15:24
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2023 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
50 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2023 15:27
Електронний підпис
23 січня 2023 15:24
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 лютого 2023 09:50
Договір укладений
06 лютого 2023 09:49