Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (CPV) 14410000-8 – Кам’яна сіль (Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою)
Очікувана вартість
17 500 000,00 UAH
UA-2023-01-02-004454-a ● 299059c2ba7e4393a03c9aaccd109104
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056115 |
Місцезнаходження: | 79058, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
Контактна особа: |
Потурай Орислава Василівна 380322521984 o.poturay@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2023 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2023 13:19 |
Початок аукціону: | 10 січня 2023 13:19 |
Очікувана вартість: | 17 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 87 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (детальніше в Тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1667 тонни
Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, Інструментальна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2023
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти місцевого бюджету. Всі виплати Виконавцю здійснюються Замовником після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Розрахунок за поставлений товар здійснюється Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого Виконавцем рахунка. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2023 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2023 14:47 |
3.1. Додаток 3 Проект договору.docx | |
02 січня 2023 14:47 |
3. ТД сіль технічна.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо посилання на ДСТУ
Дата подання: 03 січня 2023 08:57
Дата відповіді: 03 січня 2023 09:42
Шановний замовнику!
У Додатку 3 до Тендерної Документації "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль – Кам’яна сіль (Сіль технічна) у розділі "Технічні вимоги" зазначено:
"Товар повинен відповідати державним нормам, стандартам, в частинах - ДСТУ 3583-97(ГОСТ 13830-97) і ГОСТ Р 51574-2000; ГСТУ 14.4-00032744-005-2003 і ДСТУ 4246:2003, мати повну відповідність технологічній документації і специфікаціям виробника, мати паспорти якості (або еквівалент) на конкретну партію Товару та за своїми властивостями рекомендовані для застосування у дорожньому господарстві для посипання доріг (помел №3) з антизлежувальною добавкою.
При вологості солі більше 0,3% і в несприятливих погодно-кліматичних умовах, а саме: відносній вологості повітря більше 75%, температурі повітря нижче -15°C, з метою недопущення змерзання та злежування солі при транспортуванні та зберіганні в прогнозовано несприятливих погодних умовах сіль постачається з внесенням добавки - ферроцианіду калію (K [Fe (CN) ] · 3H O) у кількості згідно: ДСТУ 4246:2003 - 150 г/т".
Як вбачається, з вищенаведеного Технічне завдання до предмету закупівлі в Тендерній документації сформульоване абсолютно некоректно, оскільки в ньому наявні посилання, як на харчову, так і на технічну (для промислового переробляння) сіль, що є по суті різними продуктами. Крім того, Технічне завдання містить посилання на стандарт, що втратив чинність - ДСТУ 3583-97, який замінений на ДСТУ 3583:2015 "Сіль кухонна харчова. Загальні технічні умови - На заміну ДСТУ 3583-97 (ГОСТ 13830-97)", та на російський "государственный стандарт российской федерации" ГОСТ Р 51574-2000 "Соль поваренная пищевая. Технические условия". Також міститься посилання на ГСТУ 14.4-00032744-005-2003 "Концентрат мінеральний "Галiт". Технічні умови" та на ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови".
Всі перелічені нормативно-технічні документи мають суттєві відмінності, внаслідок чого Додаток 3 не відповідає вимогам правової визначеності щодо технічних вимог до предмету закупівлі.
Враховуючи викладене вище, просимо надати роз'яснення: вимогам якого саме нормативно-технічного документу повинні відповідати технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль – Кам’яна сіль (Сіль технічна)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що твердження наведені Вами у Вашому звернені не відповідають дійсності.
Так, найменування предмета закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 14410000-8 – Кам’яна сіль (Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою). У Додатку №3 до Тендерної документації наведений «Проект договору». Також, звертаємо Вашу увагу, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені у Додатку №2 до Тендерної документації.
Додатком №2 до Тендерної документації визначено що «Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ 4246:2003». Поряд з цим, Тендерна документація не містить інформації та або вимог щодо відповідності товару іншим, окрім ДСТУ 4246:2003, нормативним документам, зокрема, зазначеним Вами у Вашому звернені.
З огляду на викладене просимо детальніше ознайомитись із вимогами Тендерної документації та до предмета закупівлі.
Так, найменування предмета закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 14410000-8 – Кам’яна сіль (Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою). У Додатку №3 до Тендерної документації наведений «Проект договору». Також, звертаємо Вашу увагу, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені у Додатку №2 до Тендерної документації.
Додатком №2 до Тендерної документації визначено що «Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ 4246:2003». Поряд з цим, Тендерна документація не містить інформації та або вимог щодо відповідності товару іншим, окрім ДСТУ 4246:2003, нормативним документам, зокрема, зазначеним Вами у Вашому звернені.
З огляду на викладене просимо детальніше ознайомитись із вимогами Тендерної документації та до предмета закупівлі.
Технічна помилка
Дата подання: 03 січня 2023 09:10
Дата відповіді: 03 січня 2023 09:43
Враховуючи перебої зі світлом запитання було поставлено на іншій закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до норм пункту 51 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення звернення за роз’ясненнями надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично зупиняє перебіг відкритих торгів.
З огляду на викладене, Замовник зобов’язаний надати роз’яснення на кожне звернення.
З огляду на викладене, Замовник зобов’язаний надати роз’яснення на кожне звернення.
Щодо прозорості закупівлі
Дата подання: 05 січня 2023 00:12
Дата відповіді: 05 січня 2023 16:58
Добрий день.
Пунктом 1.1. Додатку 1 тендерної документації вимагається від учасника наявність: приміщень/територій з твердим покриттям, в межах Львівської міської територіальної громади, для зберігання товару.
Вважаю дану вимогу як таку що порушує основні вимоги Закону України "Про публічні закупівлі№ а саме: недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням тощо. У договорі впишить умову поставки солі протягом періоду, який вам потрібен.
Прошу внести зміни в частині цих ганебних вимог.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до абзацу першого пункту 71 розділу V “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 № 718-р "Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Львівської області" визначено території Львівської територіальної громади. Так, до складу Львівської територіальної громади увійшло 20 населених пунктів, площа територіальної громади складає 315,6 км2.
Предметом даної закупівлі є сіль для промислового переробляння з антизлежувальною добавкою яка використовується Замовником для боротьби з зимовою слизькістю та ожеледицею для забезпечення безпечного та безперервного руху учасників вулично-дорожньої інфраструктури на території Львівської міської територіальної громади на яких свої повноваження здійснює Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради, а також за необхідності на дорогах місцевого значення, що з'єднюють населені пункти. Оскільки у Замовника відсутнє приміщення та/або територія для зберігання товару, що є предметом закупівлі, з метою належного забезпечення заготівлі протиожеледних матеріалів, після укладення договору про закупівлю Замовник здійснює оплату за товар та у відповідності до норм §1 Глави 66 Цивільного кодексу передає Постачальнику на зберігання. Відтак, поставка товару на адресу Замовника визначену у п. 4.3. Розділу 1 до Тендерної документації, здійснюється Постачальником партіями у обсягах, що визначаються Замовником до повного його використання (дана інформація міститься у пункті 3 Розділу V Тендерної документації.)
Додатком №2 до Тендерної документації встановлено, що поставка товару повинна здійснюватись без пакування, за адресою Замовника – м. Львів, вул. Інструментальна, 13, автомобільним транспортом постачальника. Товар поставляється партіями, від 20 т до 150 т в 1 (один) день, згідно усної/письмової заявки Замовника у строк протягом 10 (десять) календарних днів. В разі наявності нагальної потреби у поповненні запасів Замовника, товар повинен бути поставлений на адресу, визначену Замовником, у строк не пізніше 1 (одного) календарного дня після дня усної/письмової заявки Замовника в обсягах, що визначені Замовником.
У Додатку №3 до Тендерної документації міститься Проект договору в якому Замовником оприлюднено основні умови на яких повинен бути укладений Договір про закупівлю, зокрема, у пункті 4.1. Проекту договору встановлено, що розрахунки за поставлений «Товар» здійснюються Замовником на підставі рахунку та видаткової накладної після доставки Товару на територію зберігання Постачальника. У пункті 5.1. Проекту договору визначено, що товар поставляється партіями з адреси зберігання (яку зазначає Постачальник) до адреси Замовника (адреси поставки товару). У пункті 5.8. Проекту договору визначено, що при відмові Постачальника від поставки Товару у строки, визначені у п.5.2. і п. 5.3. або порушення строків поставки товару, Замовник може самостійно чи силами іншої організації здійснити поставку «Товару» з адреси зберігання, визначеної у п. 5.1., а використані на поставку «Товару» кошти стягує з Постачальника.
Звертаємо Вашу увагу, що об'єм товару який можливо тимчасово зберігати за адресою Замовника (адресою навантаження снігоприбиральної техніки) не може перевищувати 150 тонн, відтак Постачальником повинно здійснюватись постійне поновлення Товару в залежності від потреб та заявок Замовника в міру його використання. Крім того, в разі наявності нагальної потреби (до прикладу погіршення погодніх умов що впливають на використання протиожеледних матеріалів) Постачальник повинен поставити Замовнику товар не пізніше 1 (одного) календарного дня в обсягах, що визначаються Замовником.
З огляду на викладене, для отримання підтвердження, що учасник в повній мірі спроможний виконати вимоги щодо поставки необхідного товару в необхідному обсязі та термінах, встановлених Замовником, у відповідності до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційний критерій, зокрема, наявність матеріально-технічної бази та технологій. Так на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасники повинні надати підтвердження щодо наявності приміщень/територій з твердим покриттям, в межах Львівської міської територіальної громади, для зберігання товару.
Додатково повідомляємо, що Замовником не встановлювалась жодна вимога та/або обмежень щодо правових підстав набуття права користування (згідно договорів надання послуг, оренди, суборенди, право власності тощо) таких приміщень/територій.
А, отже, Замовником об’єктивно, обгрунтовано та з дотриманням принципів публічних закупівель встановлено вищевказану вимогу.
Предметом даної закупівлі є сіль для промислового переробляння з антизлежувальною добавкою яка використовується Замовником для боротьби з зимовою слизькістю та ожеледицею для забезпечення безпечного та безперервного руху учасників вулично-дорожньої інфраструктури на території Львівської міської територіальної громади на яких свої повноваження здійснює Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради, а також за необхідності на дорогах місцевого значення, що з'єднюють населені пункти. Оскільки у Замовника відсутнє приміщення та/або територія для зберігання товару, що є предметом закупівлі, з метою належного забезпечення заготівлі протиожеледних матеріалів, після укладення договору про закупівлю Замовник здійснює оплату за товар та у відповідності до норм §1 Глави 66 Цивільного кодексу передає Постачальнику на зберігання. Відтак, поставка товару на адресу Замовника визначену у п. 4.3. Розділу 1 до Тендерної документації, здійснюється Постачальником партіями у обсягах, що визначаються Замовником до повного його використання (дана інформація міститься у пункті 3 Розділу V Тендерної документації.)
Додатком №2 до Тендерної документації встановлено, що поставка товару повинна здійснюватись без пакування, за адресою Замовника – м. Львів, вул. Інструментальна, 13, автомобільним транспортом постачальника. Товар поставляється партіями, від 20 т до 150 т в 1 (один) день, згідно усної/письмової заявки Замовника у строк протягом 10 (десять) календарних днів. В разі наявності нагальної потреби у поповненні запасів Замовника, товар повинен бути поставлений на адресу, визначену Замовником, у строк не пізніше 1 (одного) календарного дня після дня усної/письмової заявки Замовника в обсягах, що визначені Замовником.
У Додатку №3 до Тендерної документації міститься Проект договору в якому Замовником оприлюднено основні умови на яких повинен бути укладений Договір про закупівлю, зокрема, у пункті 4.1. Проекту договору встановлено, що розрахунки за поставлений «Товар» здійснюються Замовником на підставі рахунку та видаткової накладної після доставки Товару на територію зберігання Постачальника. У пункті 5.1. Проекту договору визначено, що товар поставляється партіями з адреси зберігання (яку зазначає Постачальник) до адреси Замовника (адреси поставки товару). У пункті 5.8. Проекту договору визначено, що при відмові Постачальника від поставки Товару у строки, визначені у п.5.2. і п. 5.3. або порушення строків поставки товару, Замовник може самостійно чи силами іншої організації здійснити поставку «Товару» з адреси зберігання, визначеної у п. 5.1., а використані на поставку «Товару» кошти стягує з Постачальника.
Звертаємо Вашу увагу, що об'єм товару який можливо тимчасово зберігати за адресою Замовника (адресою навантаження снігоприбиральної техніки) не може перевищувати 150 тонн, відтак Постачальником повинно здійснюватись постійне поновлення Товару в залежності від потреб та заявок Замовника в міру його використання. Крім того, в разі наявності нагальної потреби (до прикладу погіршення погодніх умов що впливають на використання протиожеледних матеріалів) Постачальник повинен поставити Замовнику товар не пізніше 1 (одного) календарного дня в обсягах, що визначаються Замовником.
З огляду на викладене, для отримання підтвердження, що учасник в повній мірі спроможний виконати вимоги щодо поставки необхідного товару в необхідному обсязі та термінах, встановлених Замовником, у відповідності до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційний критерій, зокрема, наявність матеріально-технічної бази та технологій. Так на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасники повинні надати підтвердження щодо наявності приміщень/територій з твердим покриттям, в межах Львівської міської територіальної громади, для зберігання товару.
Додатково повідомляємо, що Замовником не встановлювалась жодна вимога та/або обмежень щодо правових підстав набуття права користування (згідно договорів надання послуг, оренди, суборенди, право власності тощо) таких приміщень/територій.
А, отже, Замовником об’єктивно, обгрунтовано та з дотриманням принципів публічних закупівель встановлено вищевказану вимогу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2023 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Торгова група Укрресурс" |
16 388 277,00
UAH з ПДВ
|
16 388 277,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРЄВРОСВІТ" |
16 953 390,00
UAH з ПДВ
|
16 953 390,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А.Т. СМАРТ ТРЕЙДИНГ" |
17 003 400,00
UAH з ПДВ
|
17 003 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торгова група Укрресурс" #38057032 |
Переможець |
16 388 277,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2023 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 15:16
|
2-т-23.pdf | укладений |
19 січня 2023 15:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою | 1667 | тонни |
9 831,00
UAH з ПДВ
|