Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Турчина Вікторія Анатоліївна 380500508234 turchyna-va@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2023 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2023 22:00 |
Очікувана вартість: | 4 625 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації: Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів, з моменту підписання Сторонами належно оформлених нарядів-замовлень/Актів наданих послуг, а також реєстрації Виконавцем до дати платежу в Єдиному реєстрі податкових накладних всіх належним чином оформлених податкових накладних за операціями надання Послуг, які є подіями для складання податкової накладної згідно з нормами Податкового кодексу України (якщо Виконавець є платником податку на додану вартість) та за умови відсутності неусунених Виконавцем зауважень Замовника до змісту та форми зазначених документів. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2023 14:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2023 14:22 |
Додаток 6 до тендерної документації-проєкт договору ТО Mercedes-Benz.docx.p7s | |
02 січня 2023 14:22 |
Додаток № 4 до проекту договору - Каталог складових частин та матеріалів Mercedes.xls | |
02 січня 2023 14:22 |
Додаток № 4 до проекту договору - Каталог складових частин та матеріалів Mercedes.xls.p7s | |
02 січня 2023 14:22 |
Додаток № 5 до проекту договору - Нормативи витрат часу Виконавця.xlsx.p7s | |
02 січня 2023 14:22 |
Додаток 6 до тендерної документації-проєкт договору ТО Mercedes-Benz.docx | |
02 січня 2023 14:22 |
ТД ВТ з Особливостями_ ТО Мерседес.docx | |
02 січня 2023 14:22 |
Додаток № 5 до проекту договору - Нормативи витрат часу Виконавця.xlsx | |
02 січня 2023 14:22 |
ТД ВТ з Особливостями_ ТО Мерседес.docx.p7s |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-18-000001 ● 38a0f70c920941a1babfcb7e956b9fcc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2023 16:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.05.2023
№ 32-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.05.2023 № 32-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
14. UA-2023-01-02-004133-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-24 14:03:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Mercedes-Benz» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-02-004133-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Приватного акціонерного товариства «АТП «Атлант» на відповідність тендерній документації Акціонерного товариства «Укрпошта» КНП з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Також, просимо надати скан-копію рішення уповноваженої особи від 02.01.2023 щодо затвердження тендерної документації.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-29 13:00:37
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
В порядку ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне:
1. Предметом цієї закупівлі є послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Mercedes-Benz на усій території України, з яких близько 40% автомобілів знаходиться в лізингу (договір фінансового лізингу №120221-02/162 ФЛ від 15.02.2021 з ТОВ «ОТП ЛІЗИНГ), на виконання умов якого обслуговування та ремонт зазначених автомобілів проводиться виключно на авторизованих станціях технічного обслуговування (дилерів).
З метою дотримання вищенаведеної умови, Замовником сформована очікувана вартість на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель» з урахуванням специфіки предмета закупівлі, а саме відповідно до вартості послуг з ремонту та технічного обслуговування за договором минулого періоду №280422-02Е від «28» квітня 2022 року (відповідно до якого ціна за 1 людино-годину – 1 050,00 грн. з ПДВ) та отриманої комерційної пропозиції від офіційного дилера Mercedes-Benz – ПРАТ «АТП «АТЛАНТ», який надає послуги на території областей по місцях дислокації автомобілів Замовника, з використанням оригінальних запасних (складових) частин та матеріалів та дотриманням встановлених виробником нормативів витрат часу Виконавця на надання відповідних послуг.
Очікувана вартість розрахована як сума послуг з ремонту і технічного обслуговування автотранспорту на офіційних станціях з урахуванням знижки 15% від роздрібної ціни людино-години та вартості запасних (складових) частин та матеріалів, необхідних для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту, зі знижкою у 15% від роздрібного прайсу, та складає 4625000,00 грн. з урахуванням ПДВ. Комерційна пропозиція ПРАТ «АТП «АТЛАНТ» та витяг з дилерського договору Mercedes-Benz додаються.
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2023 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: АТ«Укрпошта» є єдиним національним оператором поштового зв’язку та має близько 11000 відділень, які забезпечують покриття у 100% населених пунктів України та надає поштові, логістичні, фінансові й торговельні послуги для приватних осіб та корпоративних клієнтів. Для своєчасного забезпечення діяльності товариства необхідне своєчасне та якісне обслуговування власного транспортного парку. Умови закупівлі встановлені відповідно до визначених Замовником потреб, а саме з метою отримання у 2023 році послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки Mercedes-Benz, дислокованих у різних областях України, зазначені послуги мають отримуватись Замовником на авторизованих станціях технічного обслуговування з використанням оригінальних запасних (складових) частин та матеріалів. Обрані технічні та якісні характеристики необхідних послуг, які закуповуються, повністю відповідають нормативно-правовим актам України. Обсяги формувалися, виходячи з необхідних планових послуг з технічного обслуговування та послуг з ремонту автомобілів, з урахуванням кількості автомобілів та встановлених нормативів витрат часу Виконавця на надання відповідних послуг, в тому числі зважаючи на обсяги аналогічних послуг за договорами минулих періодів, які були достатніми для забезпечення своєчасного обслуговування транспортного парку автомобілів марки Mercedes-Benz Замовника. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
2. Відповідно пункту 19 частини 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та абзацу 2 п. 5 розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки, допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) із урахуванням положень пункту 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості). Таким чином, розгляд тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації проводиться з урахуванням того, що наявність формальної помилки в тендерній пропозиції учасника не впливає на її зміст та не призводить до її відхилення. Відповідно, за результатами розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою не встановлено факт здійснення учасником формальних помилок, які б потребували оформлення окремим протокольним рішенням, у зв'язку з чим прийнято рішення про визначення ПРАТ «АТП «АТЛАНТ» переможцем процедури закупівлі та про намір укласти договір, що оформлене протокольним рішенням від 16.01.2023 № ВТО-67-3 та розміщене в електронній системі закупівель.
3. Протокольне рішення уповноваженої особи від 02.01.2023 №ВТО-67-2 про організацію процедури закупівлі та затвердження тендерної документації, оформлене у формі електронного документу з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», додається.
Додатки:
- комерційна пропозиція ПРАТ «АТП «АТЛАНТ» та електронне листування
- витяг з дилерського договору Mercedes-Benz
- Протокольне рішення уповноваженої особи про організацію процедури закупівлі та затвердження тендерної документації
- Пояснення моніторинг ТО Мерседес_29.05.2023.docx
- Пояснення моніторинг ТО Мерседес_29.05.2023.docx.p7s
- КП Атлант.pdf
- Комерційна пропозиція та курс.pdf
- Розмір знижки електронна пошта.pdf
- Витяг дилерський договір.pdf
- 2. Рішення УО про початок ВТО_ТО Мерседес.docx
- 2. Рішення УО про початок ВТО_ТО Мерседес.docx.p7s
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання п. 3 висновку за моніторингом UA-M-2023-05-18-000001 від 18.05.2023 процедури закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Mercedes-Benz згідно коду ДК021-2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-02-004133-a) додається підтвердження здійснення заходів, направлених на недопущення відповідальними особами встановлених порушень у подальшому: 1. Наказ АТ «Укрпошта» №1029 від 08.06.2023 «Про посилення виконавської дисципліни деяких працівників» 2. Службова записка No101.004.002.003.-3996-23 від 07.06.2023 щодо затвердження шаблону типової тендерної документації з метою дотримання вимог абзацу 1 частини 3 статті 22, частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 1 пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 No1178 зі змінами, в частині встановлення кваліфікаційних вимог до учасників процедур (Додаток 1 до тендерної документації).
2023-06-09 13:48:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності винної особи, а саме, знижено рейтинг виконання за ціллю «Забезпечення відповідності законодавству та іншим встановленим вимогам у звітному кварталі 2023 року» до рівня «В».
2023-06-19 16:25:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2023 22:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство АТП «Атлант» |
4 625 000,00
UAH з ПДВ
|
4 625 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство АТП «Атлант» #01004557 |
Переможець |
4 625 000,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2023 10:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2023 10:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2024 17:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 23:04
|
ATP ATLANT.zip | зміни до договору |
19 грудня 2023 23:04
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 19:48
|
03.Dohovir ATP ATLANT.zip | укладений |
27 січня 2023 19:47
|
02.Dohovir ATP ATLANT.zip | укладений |
27 січня 2023 19:47
|
01.Dohovir ATP ATLANT.zip | укладений |
27 січня 2023 19:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 12.7 Договору та підпунктом 8 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників», передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору із збільшенням обсягу Послуг до 20 відсотків від суми Договору та викласти: пункт 5.1. Договору у такій редакції: «5.1. Ціна цього Договору становить 5 550 000,00 грн. (П'ять мільйонів п'ятсот п'ятдесят тисяч гривень 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20 % – 925 000,00 грн. (Дев'ятсот двадцять п'ять тисяч гривень 00 коп.)»; речення перше пункту 11.1. Договору викласти у такій редакції: «11.1. Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін, скріплення печатками Сторін (за умови використання) та діє до 31.03.2024 включно».; Додаток № 2 до Договору «Відомості щодо вартості Послуг» в новій редакції, що додається (Додаток № 1 до цієї Угоди). |
Номер договору про закупівлю: | 270123-01Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |