Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виготовлення поліграфічної продукції
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2023-01-02-003156-a 3f2d7da2ba254f37a6ef3a50a1c18fb8
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Писарева - Тесленко Маріанна

0442340421
+380958493454
operaukr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Національний академічний театр опери та балету України імені Т. Г. Шевченка"
Код ЄДРПОУ: 02224531
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд.50,
Контактна особа: Писарева - Тесленко Маріанна
0442340421, +380958493454
operaukr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2023 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 07 січня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2023 00:00
Початок аукціону: 10 січня 2023 14:23
Початок аукціону: 10 січня 2023 14:23
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Код CPV згідно 79820000-8 Послуги пов'язані з друком (79823000-9 Послуги з друку та доставки надрукованої продукції)

Код CPV згідно 79820000-8 Послуги пов'язані з друком (79823000-9 Послуги з друку та доставки надрукованої продукції)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Плакат 730*1320, 4+0, папір Сіті.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
350 штуки
Плакат 640*940, 4+0, папір Сіті.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
600 штуки
Афіша 640*940, 4+0, папір Сіті.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
200 штуки
Буклет А4, 2 біга, картон 350 гр, 4+4.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
600 штуки
Буклет А4, 2 біга, картон 350 гр, 4+4.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
200 штуки
Буклет А4, 1 біг, картон 350 гр, 4+4.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
300 штуки
Буклет А4, 1 біг, картон 350 гр, 4+4.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
22000 штуки
Буклет (репертуарний план), А4, мел 150 гр, 4+4, 2 фальца
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
30 штуки
Банер 10*3 метра, 4+0, люверси по периметру.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
15 штуки
Банер 2*3 метра, 4+0, люверси по периметру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
50 штуки
Порізка оракалу за м2 550х240 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
50 штуки
Оракал з друком у м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
3000 штуки
Буклет А4, О- 4+4, 4 стор, 200 гр, глян лам 1+0 Б- 1+1, 4 стор. мел 150 гр, вкладка 4 стр 4+4, мел 200 гр, скоба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
3000 штуки
Буклет А4, О- 4+4, 4 стор, 200 гр, глян лам 1+0 Б- 1+1, 8 стор. мел 150 гр, вкладка 4 стр 4+4, мел 200 гр, скоба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
3000 штуки
Буклет А4, О- 4+4, 4 стор, 200 гр, глян лам 1+0 Б- 1+1, 16 стор. мел 150 гр, вкладка 4 стр 4+4, мел 200 гр, скоба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
4500 штуки
Буклет А4, О- 4+4, 4 стор, 250 гр, глян лам 1+0 Б- 4+4, 4 стор. мел 200 гр, скоба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
4500 штуки
Буклет А4, О- 4+4, 4 стор, 200 гр, глян лам 1+0 Б- 4+4, 4 стор. мел 150 гр, вкладка 4 стр 4+4, мел 200 гр, скоба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
4500 штуки
Буклет А4, О- 4+4, 4 стор, 200 гр, глян лам 1+0 Б- 4+4, 8 стор. мел 150 гр, вкладка 4 стр 4+4, мел 200 гр, скоба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
4500 штуки
Буклет А4, О- 4+4, 4 стор, 200 гр, глян лам 1+0 Б- 4+4, 12 стор. мел 150 гр, вкладка 4 стр 4+4, мел 200 гр, скоба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
7500 штуки
Буклет А4, О- 4+4, 4 стор, 200 гр, мат лам 1+0 Б- 4+4, 8 стор. крейд 150 гр, скоба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
7500 штуки
Буклет А4, О- 4+4, 4 стор, 200 гр, мат лам 1+0 Б- 4+4, 12 стор. крейд 150 гр, скоба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
15000 штуки
Буклет А4, О- 4+4, 4 стор, 200 гр, мат лам 1+0 Б- 4+4, 16 стор. крейд 150 гр, скоба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
7500 штуки
Буклет А4, О- 4+4, 4 стор, 200 гр, мат лам 1+0 Б- 4+4, 20 стор. крейд 150 гр, скоба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
7500 штуки
Буклет А4, О- 4+4, 4 стор, 200 гр, мат лам 1+0 Б- 4+4, 24 стор. крейд 150 гр, скоба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
1000 штуки
Розклад роботи солістів 600*700, 1+0,офс 200 гр (А1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
1000 штуки
Розклад роботи балетної трупи А3, 1+0, офс 100 гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
1000 штуки
Розклад роботи хору А3, 1+0,офс 100 гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
2000 штуки
Бланк А4,1+1, 100 офсет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
5000 штуки
Бланк А4,1+0, 100 офсет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
5000 штуки
Бланк А4,2+0 (1+0 пантон), 100 офсет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
2500 штуки
Бланк А4, 4+0, 100 офсет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
16 штуки
Розклад роботи Артистів оркестру 600*940, 1+0, папір Сіті.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
1000 штуки
Тимчасова перепустка 90*67,мел 300 гр,4+1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
1000 штуки
Постійна перепустка 90*67,мел 300 гр,4+1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
3000 штуки
Особистий рахунок 200*390,200 офс 1+0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
1000 штуки
Паспорт на інструмент, 148*210, 8 стор, 1+1, колотек 250 гр, номерація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
1000 штуки
Паспорт на смичок, 148*210, 8 стор, 1+1, колотек 250 гр, номерація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
8 штуки
Банер 10*6 метра, сітка, 4+0, люверси по периметру.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
8 штуки
Табличка з оракалом (32*12 см), поклейка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
8 штуки
Табличка з оракалом (60*10,5 см), поклейка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
8 штуки
Табличка з оракалом (75*18 см), поклейка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
3000 штуки
Бланк табель робочого часу Бланк "Табель" А4 у складеному вигляді (А3 в развороті). Печать 1+1 чорний , Плотность 80 г/м, 1 фальц
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
2000 штуки
Бланк особиста картка працівника А4 Офсетний білий папір ; не меньше 140 г/м. ,1 фальц, 1+0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
2500 штуки
Запрошення 285*85, 4+4, 1 біг, Ivory Board 250 гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
2500 штуки
Запрошення 50*90, 4+0, тиснення, SplendorGel 300 гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
2000 штуки
Запрошення 200*200, 4+4, 1 біг., Standream silver 250 гр., 4+1.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
400 штуки
Папка А4 без карману, 4+0, 1+0 зах. 300 льон.,тисн 10*10 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
1200 штуки
Папка А4 без карману,300 льон.,тисн 10*10 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
1200 штуки
Папка А4 без карману,300 дизайн.папір.,тисн 10*10 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
1800 штуки
Папка А4 без карману,300 дизайн.папір.,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
600 штуки
Папка А4 з карманом, 4+0, 1+0 зах. 300 мел.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
200 штуки
Запрошення 210*210, 4+4, 1 біг, мел мат 250 гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
200 штуки
Друк на готовому конверті, Е65, 1+0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
1000 штуки
Друк на готовому конверті, Е65, 1+0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
1000 штуки
Обкладинка А4 розворот, мел мат 200 гр, 4+0, 1 біг, тисн золотом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
3000 штуки
Пакет 250(ш)*400(в)*120(г),4+0,мел 300 гр,ламінація глянцева,усилене дно і ручки, шнур, люверс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
2000 штуки
Папка А4 з карманом, 4+0, 1+0 лам глян, 300 мел.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
600 штуки
Папка в розв 450*310, карт двухторонній 250 гр,біговка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
600 штуки
Папка 240*340, баладек, карт з парал, форз папір крейд 250 гр, лясе стрічка, тисн золотом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
300 штуки
Плакат виставочний А3, 4+0, крейдований 200 гр., глянцевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
500 штуки
Книга 220*290, 264 стор,1+1, офс 80 гр, форз 0+0, офс 160 гр, обл 7БЦ, карт 3 мм, мел 130 гр, мат лам, 4+0 тисн 100*240 мм 12*240 мм золотом, вставка 24 стр 4+4, мел глян 115 гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 січня 2023 12:47

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

02 січня 2023 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2023 12:49
ТД 7982- послуси з друку - проєкт договору ВТ з особл. 2023р..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-04-27-000013 ● 97af041f859b494b8a215af4eb9f9a51
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 квітня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 квітня 2023 15:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
26.04.2023 № 11-З
Сєвєродонецьк



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 26.04.2023 № 11-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-01-02-003156-а 02.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-05-04 22:26:37

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015:79820000-8 Послуги, пов’язані з друком, опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-02-003156-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
-  яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-05-08 14:35:49

обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі

Пояснення щодо проведення процедури публічної закупівлі "Послуги з виготовлення поліграфічної продукції" , код CPV згідно ДК 021:2015- 79820000-8 Послуги пов'язані з друком (79823000-9 Послуги з друку та доставки надрукованої продукції) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-02-003156-a).
На запит Державної аудиторської служби України від 04.05.2023 про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 27.04.2023р. UA-M-2023-04-27-000013) процедури закупівлі "Послуги з виготовлення поліграфічної продукції" , код CPV згідно ДК 021:2015- 79820000-8 Послуги пов'язані з друком (79823000-9 Послуги з друку та доставки надрукованої продукції) з очікуваною вартістю 3 000 000 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-02-003156-a, повідомляємо наступне:
В умовах правового режиму воєнного стану з тих чи інших правових або ситуаційних аспектів ДП "Національна опера України" (надалі - Замовник) важко прорахувати як розмір, так і очікувану вартість предмета закупівлі, щоб у подальшому процедура закупівлі пройшла з максимальною економією та в подальшому взагалі відбулась. Ситуація, що склалась, змушує ще ретельніше Замовнику планувати витрати на 2023 рік.
Закупівля "Послуги з виготовлення поліграфічної продукції" , код CPV згідно ДК 021:2015- 79820000-8 Послуги пов'язані з друком (79823000-9 Послуги з друку та доставки надрукованої продукції) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-02-003156-a ", була запланована на 2023 рік та проводилась на підставі службової від заст. начальника видавничо-інформаційного відділу Коспи О.М.. Прорахувати , які саме вистави будуть відбуватися протягом року складно. Об'єми закупівлі прораховуються відповідно до репертуарного плану, роботи театру та можливих вистав, також згідно потреб відвідувачів театру при відвідуванні вистав.
Закупівля даного виду послуг Замовником проводиться кожного року, вже більш ніж 10 років. Ця закупівля невід'ємно пов'язана з роботою театру, показом вистав і доходом за рахунок реалізації виготовленої на замовлення поліграфічної продукції.
При розрахунку очікуваної вартості послуг Замовник найчастіше керується методом порівняння ринкових цін. Цей метод визначення очікуваної вартості на підставі моніторингу даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, дає більш менш точний прогноз визначення орієнтовної очікуваної вартості закупівлі.
Під час збору інформації для розрахунку очікуваної вартості замовник аналізує співставні з умовами закупівлі, інформація про які міститься у відкритих джерелах "Prozorro". Крім того, Замовник також направляє не менше 2-ох письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, надавачам послуг ( листи від надавачів послуг додаються).
Під час воєнного стану , постійних масованих атак та відключення електричної енергії обмежилась конкуренція на ринку послуг з виготовлення поліграфії на замовлення, що унеможливлює отримання достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін, тому Замовник також застосовує метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель по тих же самих закупівлях.
Просимо звернути увагу, що закупівля даної послуги проходить виключно за нагальних потреб Замовника на даний час. Послуги з виготовлення поліграфічної продукції згідно проєкту договору п.2.1. Розділу.2 "Виконуються у кількості відповідно до заявки Замовника" та згідно п.1.3. Розділу 1 " Кількість Послуг та вимог до них можуть зменшуватись в залежності від фактичних потреб та фінансових можливостей Замовника".

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державне підприємство «Національний академічний театр опери та балету України імені Т. Г. Шевченка», щодо виявлених порушень повідомляє наступне : Замовником не було детально вказано місце поставки товару/ надання послуг з огляду на безпеку, зважаючи на військовий стан в країні, та керуючись п.10 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» який регламентує що: « У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація в договорі про закупівлю, який оприлюднюється в електронній системі закупівель, може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги)». Підсумовуючи результати моніторингу та його розгляду, уповноважена особа прийняла рішення, вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема зазначаємо, що в подальшому при оприлюдненні інформації та враховуючи безпекову ситуацію в країні, буде зазначатись більш детальна інформація про місце поставки товарів/послуг/робіт. Інформація буде містити – країну,місто, індекс, назву вулиці/будинок тощо.

2023-05-17 15:17:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 травня 2023
Кінцевий строк оскарження: 01 червня 2023

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2023 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Бєляєв Олексій Володимирович 2 547 196,00
UAH з ПДВ
2 547 196,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ПЕТРИНА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" 2 850 890,00
UAH з ПДВ
2 850 890,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 січня 2023 16:02
Електронний підпис
17 січня 2023 16:00
ІПН.pdf
17 січня 2023 16:00
Довідка.pdf.p7s
17 січня 2023 16:00
Довідка.pdf
17 січня 2023 16:00
pasport_all_z_originalom.pdf
12 січня 2023 15:17
Електронний підпис
09 січня 2023 10:33
Електронний підпис
08 січня 2023 16:28
Електронний підпис
08 січня 2023 16:28
Лист-відгук.pdf.p7s
08 січня 2023 16:28
Лист-відгук.pdf

Публічні документи

09 січня 2023 14:22
Електронний підпис
09 січня 2023 14:21
13. Витяг ПДВ.pdf
09 січня 2023 14:21
14. Паспорт.pdf.asice
09 січня 2023 14:21
13. Витяг ПДВ.pdf.asice
09 січня 2023 14:21
2.4. Лист відгук ДП ЦОІ.pdf
09 січня 2023 14:21
11. Виписка ЄДР.pdf (2).asice
09 січня 2023 14:21
12. Витяг ЄДР.pdf.asice
09 січня 2023 14:21
12. Витяг ЄДР.pdf
09 січня 2023 14:21
11. Виписка ЄДР (2).pdf
09 січня 2023 14:21
14. Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бєляєв Олексій Володимирович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "ПЕТРИНА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Бєляєв Олексій Володимирович
#2761011638
Переможець 2 547 196,00
UAH з ПДВ
16 січня 2023 06:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2023 07:40

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду замовником тендерної пропозиції компанії ФОП Бєляєв Олексій Володимирович виявлено такі невідповідності: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.1. Відповідно до вимог додатку № 1 до тендерної документації, ФОП Бєляєв Олексій Володимирович у складі пропозиції надав довідку № б.н. від 07.01.2023р про досвід виконання аналогічного договору. Учасник не вказав контактний телефон контрагента ДП«Національний цирк України». 1.1.2. Відповідно до вимог п.3 Розділу 2. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації, ФОП Бєляєв Олексій Володимирович у складі пропозиції надав лист-погодження № б.н. від 07.01.2023р, складений в довільній формі, щодо згоди з умовами Проекту договору цієї тендерної документації. Учасник не вірно вказав номер оголошення закупівлі № UA- 2023- 01-02-003156-а Замовника ДП "Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка" . 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.2.1. Вимога п.3 додатку № 1 до тендерної документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв згідно із статтею 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності пропозиції учасника таким критеріям»: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічного договору (не менш одного), крім відомостей, що становлять комерційну таємницю, обов’язково вказати: - номер договору, - дату укладання договору, - найменування контрагента, - номер контактного телефону; - строк дії договору. 1.2.2. Вимога п.3 Розділу 2. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації : лист-погодження, складений в довільній формі, щодо згоди з умовами Проекту договору цієї тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.3.1. Надати відповідний довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в документації торгів , у якому має вказати контактний телефон контрагента ДП « Національний цирк України» 1.3.2. Надати відповідний лист-погодження, складений в довільній формі, щодо згоди з умовами проєкту договору цієї тендерної документації. Вказати вірно номер оголошення закупівлі № UA- 2023- 01-02-003156-а Замовника ДП "Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка".

Документи

16 січня 2023 06:48
Електронний підпис
12 січня 2023 07:42
Електронний підпис
12 січня 2023 07:41
Протокол 24 години.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2023 06:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бєляєв Олексій Володимирович
#2761011638
2 547 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 січня 2023 06:48
Електронний підпис
12 січня 2023 07:42
Електронний підпис
12 січня 2023 07:41
Протокол 24 години.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2023 15:29
ДУ до Договору № 8 ФОП Бєляев О.В..pdf зміни до договору
19 грудня 2023 15:28
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 15:13
Договір № 8 Поліграфія 2023 .pdf укладений
23 січня 2023 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дію Договору № 8 від 23.01.2023 р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % (двадцять відсотків) суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, а саме: 509 439,19 без ПДВ. 2. Інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML