Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузки в асортименті
Очікувана вартість
290 268,00 UAH
UA-2023-01-02-002732-a ● 696400fd15374f579f5e6af121f80da5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04061576 |
Вебсайт: | http://shpola-otg.gov.ua |
Місцезнаходження: | 20603, Україна , Черкаська обл., м. Шпола, вул. Лозуватська, буд. 59 |
Контактна особа: |
Юрій Курінний +380474120128 uo2020@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2023 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2023 12:55 |
Очікувана вартість: | 290 268,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 451,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Закупівля здійснюється в порядку Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами), та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня_2022 р. №1178
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7200 штуки
Підгузки для дорослих Large (3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20635, Україна, Черкаська область, с. Лебедин, вул. Небесної Сотні,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
1440 штуки
Підгузки для дорослих Extra Large (4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20635, Україна, Черкаська область, с. Лебедин, вул. Небесної Сотні,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
720 штуки
Підгузки для дорослих Extra Extra Large (5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20635, Україна, Черкаська область, с. Лебедин, вул. Небесної Сотні,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
1440 штуки
Підгузки - труси для дорослих (4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20635, Україна, Черкаська область, с. Лебедин, вул. Небесної Сотні,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
1104 штуки
Підгузки дитячі (3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20603, Україна, Черкаська область, м. Шпола, вул. Соборна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
960 штуки
Підгузки дитячі (4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20603, Україна, Черкаська область, м. Шпола, вул. Соборна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
1296 штуки
Підгузки дитячі (5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20603, Україна, Черкаська область, м. Шпола, вул. Соборна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
768 штуки
Підгузки дитячі (6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20603, Україна, Черкаська область, м. Шпола, вул. Соборна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за кожну поставлену партію Продукції здійснюється Покупцем у безготівковому порядку в українській національній валюті (гривнях) шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної на протязі 15 – ти календарних днів з дня поставки товару. Найменування: Шполянська міська рада об'єднаної територіальної громади. Код згідно з ЄДРПОУ: #04061576 - Місцезнаходження: Україна, Черкаська область, Шпола, 20603, вул. Лозуватська, 59. - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір мінімального кроку пониження ціни 0,5 %. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2023 12:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2023 12:56 |
ТД Шпола ОТГ Підгузки 2023 (2) (Нова редакція від 09.01.2023).doc | |
09 січня 2023 12:56 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 09 01 2023 р.docx | |
04 січня 2023 13:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 04 01 2023 р.docx |
09 січня 2023 12:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 січня 2023 12:56 |
ТД Шпола ОТГ Підгузки 2023 (2) (Нова редакція від 09.01.2023).doc
|
||||||
09 січня 2023 12:56 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 09 01 2023 р.docx
|
||||||
04 січня 2023 13:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 04 01 2023 р.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо технічних характеристик
Дата подання: 06 січня 2023 11:13
Дата відповіді: 09 січня 2023 12:20
Добрий день! В Додатку №4 Вами вказано допустиме відхилення за верхньою межею, допускається зі значенням +/- 10 см.). Що Ви маєте на увазі "за верхньою межею"?
Відповідь: Доброго дня.
Мається на увазі що допустиме відхилення від вказаного технічного параметру у пропозиції учасника може бути зі значенням +/- 10 см. Тобто якщо вимагається охоплення талії та стегон 100-150 см., то учасник може запропонувати охоплення талії та стегон від 100 до (140 -160 см.) не змінюючи нижню межу розміру у 100 см..
Мається на увазі що допустиме відхилення від вказаного технічного параметру у пропозиції учасника може бути зі значенням +/- 10 см. Тобто якщо вимагається охоплення талії та стегон 100-150 см., то учасник може запропонувати охоплення талії та стегон від 100 до (140 -160 см.) не змінюючи нижню межу розміру у 100 см..
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-02-002732-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41893248
Дата подання: 03 січня 2023 16:05
вимога
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Також, відповідно до частини 4 статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частинами 3 і 4 ст. 23 Закону встановлено, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Ознайомившись із змістом тендерної документації, зокрема з Додатком №4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (технічна специфікація) Вами встановлені технічні характеристики та технічний опис до товару по позиціях 1,2,3, а саме:
№ п/п Найменування товару Технічні характеристики та
технічний опис
1. Підгузки для дорослих
Large (3)
охоплення талії та стегон 100-150 см.
наявний подвійний поглинаючий шар з антибактеріальним суперабсорбентом;
наявний захист від протікання;
наявні подвійні липучки для кріплення;
наявний індикатор вологонасичення;
стать – універсальні;
наявна системи нейтралізації неприємного запаху;
відповідає діючим в Україні – ДСТУ ISO, ГОСТ, ТУ У виробника – Так,: (_________________________)
(учасник зазначає якому саме)
2. Підгузки для дорослих
Extra Large (4)
охоплення талії та стегон 130 - 170 см.
наявний подвійний поглинаючий шар з антибактеріальним суперабсорбентом;
наявний захист від протікання;
наявні подвійні липучки для кріплення;
наявний індикатор вологонасичення;
стать – універсальні;
наявна системи нейтралізації неприємного запаху;
відповідає діючим в Україні – ДСТУ ISO, ГОСТ, ТУ У виробника – Так,: (_________________________)
(учасник зазначає якому саме)
3. Підгузки для дорослих
Extra Extra Large (5)
охоплення талії та стегон 140 – 190 см.
наявний подвійний поглинаючий шар з антибактеріальним суперабсорбентом;
наявний захист від протікання;
наявні подвійні липучки для кріплення;
наявний індикатор вологонасичення;
стать – універсальні;
наявна системи нейтралізації неприємного запаху;
відповідає діючим в Україні – ДСТУ ISO, ГОСТ, ТУ У виробника – Так,: (_________________________)
(учасник зазначає якому саме)
Тобто, із зазначених Вами технічних характеристик та технічного опису до товару, а саме чіткого діапазону щодо охоплення талії та стегон (без зазначення можливого відхилення) вбачається, що незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент» та відсутності назви конкретної торгової марки, суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Взяти участь у закупівлі, відповідаючи розміру охоплення талії та стегон, може продукція лише одного виробника – ТОВ «Белла-Трейд» що є офіційним імпортером товарів TZMO S.A. в Україні, таких як: SENI.
Крім того, встановленим Вами в позиції №3 розміру охоплення талії та стегон 140-190 см відповідає лише товар ТМ SENI ACTIVE. Жодного іншого товару із зазначеним розміром не існує на ринку України, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації для потенційних учасників процедури закупівлі
Обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачений ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зауважимо, що технічні вимоги, викладені Вами в Додатку №4, розроблені під обмежене коло учасників, а в частині позицій 1,2,3 – навіть під одного виробника, що в свою чергу робить неможливим нашу участь та участь інших Учасників у зазначених торгах.
Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1)добросовісна конкуренція серед учасників;
2)максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4)недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6)запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на вищевикладене
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до Додатку 4 тендерної документації щодо закупівлі товарів через систему електронних закупівель PROZORRO та усунути вимоги, які є дискримінаційними і не дають можливості постачальникам надати свої пропозиції для участі в закупівлі шляхом викладення в наступній редакції:
№ п/п Найменування товару Технічні характеристики та
технічний опис
1 Підгузки для дорослих
Large (3)
охоплення талії та стегон 100-150 см +-10 см
наявний подвійний поглинаючий шар з антибактеріальним суперабсорбентом;
наявний захист від протікання;
наявні подвійні липучки для кріплення;
наявний індикатор вологонасичення;
стать – універсальні;
наявна системи нейтралізації неприємного запаху;
відповідає діючим в Україні – ДСТУ ISO, ГОСТ, ТУ У виробника – Так,: (_________________________)
(учасник зазначає якому саме)
2 Підгузки для дорослих
Extra Large (4)
охоплення талії та стегон 130 - 170 см +-10см
наявний подвійний поглинаючий шар з антибактеріальним суперабсорбентом;
наявний захист від протікання;
наявні подвійні липучки для кріплення;
наявний індикатор вологонасичення;
стать – універсальні;
наявна системи нейтралізації неприємного запаху;
відповідає діючим в Україні – ДСТУ ISO, ГОСТ, ТУ У виробника – Так,: (_________________________)
(учасник зазначає якому саме)
3 Підгузки для дорослих
Extra Extra Large (5)
охоплення талії та стегон 130 - 170 см +-10см
наявний подвійний поглинаючий шар з антибактеріальним суперабсорбентом;
наявний захист від протікання;
наявні подвійні липучки для кріплення;
наявний індикатор вологонасичення;
стать – універсальні;
наявна системи нейтралізації неприємного запаху;
відповідає діючим в Україні – ДСТУ ISO, ГОСТ, ТУ У виробника – Так,: (_________________________)
(учасник зазначає якому саме)
В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Також, відповідно до частини 4 статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частинами 3 і 4 ст. 23 Закону встановлено, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Ознайомившись із змістом тендерної документації, зокрема з Додатком №4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (технічна специфікація) Вами встановлені технічні характеристики та технічний опис до товару по позиціях 1,2,3, а саме:
№ п/п Найменування товару Технічні характеристики та
технічний опис
1. Підгузки для дорослих
Large (3)
охоплення талії та стегон 100-150 см.
наявний подвійний поглинаючий шар з антибактеріальним суперабсорбентом;
наявний захист від протікання;
наявні подвійні липучки для кріплення;
наявний індикатор вологонасичення;
стать – універсальні;
наявна системи нейтралізації неприємного запаху;
відповідає діючим в Україні – ДСТУ ISO, ГОСТ, ТУ У виробника – Так,: (_________________________)
(учасник зазначає якому саме)
2. Підгузки для дорослих
Extra Large (4)
охоплення талії та стегон 130 - 170 см.
наявний подвійний поглинаючий шар з антибактеріальним суперабсорбентом;
наявний захист від протікання;
наявні подвійні липучки для кріплення;
наявний індикатор вологонасичення;
стать – універсальні;
наявна системи нейтралізації неприємного запаху;
відповідає діючим в Україні – ДСТУ ISO, ГОСТ, ТУ У виробника – Так,: (_________________________)
(учасник зазначає якому саме)
3. Підгузки для дорослих
Extra Extra Large (5)
охоплення талії та стегон 140 – 190 см.
наявний подвійний поглинаючий шар з антибактеріальним суперабсорбентом;
наявний захист від протікання;
наявні подвійні липучки для кріплення;
наявний індикатор вологонасичення;
стать – універсальні;
наявна системи нейтралізації неприємного запаху;
відповідає діючим в Україні – ДСТУ ISO, ГОСТ, ТУ У виробника – Так,: (_________________________)
(учасник зазначає якому саме)
Тобто, із зазначених Вами технічних характеристик та технічного опису до товару, а саме чіткого діапазону щодо охоплення талії та стегон (без зазначення можливого відхилення) вбачається, що незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент» та відсутності назви конкретної торгової марки, суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Взяти участь у закупівлі, відповідаючи розміру охоплення талії та стегон, може продукція лише одного виробника – ТОВ «Белла-Трейд» що є офіційним імпортером товарів TZMO S.A. в Україні, таких як: SENI.
Крім того, встановленим Вами в позиції №3 розміру охоплення талії та стегон 140-190 см відповідає лише товар ТМ SENI ACTIVE. Жодного іншого товару із зазначеним розміром не існує на ринку України, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації для потенційних учасників процедури закупівлі
Обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачений ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зауважимо, що технічні вимоги, викладені Вами в Додатку №4, розроблені під обмежене коло учасників, а в частині позицій 1,2,3 – навіть під одного виробника, що в свою чергу робить неможливим нашу участь та участь інших Учасників у зазначених торгах.
Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1)добросовісна конкуренція серед учасників;
2)максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4)недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6)запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на вищевикладене
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до Додатку 4 тендерної документації щодо закупівлі товарів через систему електронних закупівель PROZORRO та усунути вимоги, які є дискримінаційними і не дають можливості постачальникам надати свої пропозиції для участі в закупівлі шляхом викладення в наступній редакції:
№ п/п Найменування товару Технічні характеристики та
технічний опис
1 Підгузки для дорослих
Large (3)
охоплення талії та стегон 100-150 см +-10 см
наявний подвійний поглинаючий шар з антибактеріальним суперабсорбентом;
наявний захист від протікання;
наявні подвійні липучки для кріплення;
наявний індикатор вологонасичення;
стать – універсальні;
наявна системи нейтралізації неприємного запаху;
відповідає діючим в Україні – ДСТУ ISO, ГОСТ, ТУ У виробника – Так,: (_________________________)
(учасник зазначає якому саме)
2 Підгузки для дорослих
Extra Large (4)
охоплення талії та стегон 130 - 170 см +-10см
наявний подвійний поглинаючий шар з антибактеріальним суперабсорбентом;
наявний захист від протікання;
наявні подвійні липучки для кріплення;
наявний індикатор вологонасичення;
стать – універсальні;
наявна системи нейтралізації неприємного запаху;
відповідає діючим в Україні – ДСТУ ISO, ГОСТ, ТУ У виробника – Так,: (_________________________)
(учасник зазначає якому саме)
3 Підгузки для дорослих
Extra Extra Large (5)
охоплення талії та стегон 130 - 170 см +-10см
наявний подвійний поглинаючий шар з антибактеріальним суперабсорбентом;
наявний захист від протікання;
наявні подвійні липучки для кріплення;
наявний індикатор вологонасичення;
стать – універсальні;
наявна системи нейтралізації неприємного запаху;
відповідає діючим в Україні – ДСТУ ISO, ГОСТ, ТУ У виробника – Так,: (_________________________)
(учасник зазначає якому саме)
В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 січня 2023 13:41
Доброго дня.
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що в найближчий час будуть внесені зміни до тендерної документації, з урахуванням ваших зауважень.
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що в найближчий час будуть внесені зміни до тендерної документації, з урахуванням ваших зауважень.
Номер вимоги: UA-2023-01-02-002732-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41893248
Дата подання: 06 січня 2023 14:47
вимога
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Також, відповідно до частини 4 статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частинами 3 і 4 ст. 23 Закону встановлено, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Ознайомившись із змістом тендерної документації, зокрема з Додатком №4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (технічна специфікація) Вами встановлені технічні характеристики та технічний опис до товару позиції 3, а саме:
1. Підгузки для дорослих
Extra Extra Large (5)
охоплення талії та стегон 140 – 190 см.
охоплення талії та стегон 140 – 190 см. (допустиме відхилення за верхньою межею, допускається зі значенням +/- 10 см.)
наявний подвійний поглинаючий шар з антибактеріальним суперабсорбентом;
наявний захист від протікання;
наявні подвійні липучки для кріплення;
наявний індикатор вологонасичення;
стать – універсальні;
наявна системи нейтралізації неприємного запаху;
відповідає діючим в Україні – ДСТУ ISO, ГОСТ, ТУ У виробника – Так,: (_________________________)
(учасник зазначає якому саме) шт. 720 Згідно заявки замовника
Встановлену Вами технічну характеристику «охоплення талії та стегон 140 – 190 см. (допустиме відхилення за верхньою межею, допускається зі значенням +/- 10 см.)» вважаємо дискримінаційною та таку, що обмежує коло потенційних учасників.
Вказану Вами позицію вважаємо «захисною», оскільки, жоден виробник станом на сьогодні не виготовляє товар із зазначеними параметрами «охоплення талії та стегон 140 – 190 см» та й взагалі знятий із виробництва.
Таким чином, жоден учасник не має змоги поставити Вам товар, який би відповідав зазначеній характеристиці.
Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1)добросовісна конкуренція серед учасників;
2)максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4)недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6)запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на вищевикладене
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до Додатку 4 тендерної документації щодо закупівлі товарів через систему електронних закупівель PROZORRO та усунути вимоги, які є дискримінаційними і не дають можливості постачальникам надати свої пропозиції для участі в закупівлі.
В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до компетентних органів з метою перевірки даної закупівлі зазначеного товару.
Розгорнути
Згорнути
Також, відповідно до частини 4 статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частинами 3 і 4 ст. 23 Закону встановлено, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Ознайомившись із змістом тендерної документації, зокрема з Додатком №4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (технічна специфікація) Вами встановлені технічні характеристики та технічний опис до товару позиції 3, а саме:
1. Підгузки для дорослих
Extra Extra Large (5)
охоплення талії та стегон 140 – 190 см.
охоплення талії та стегон 140 – 190 см. (допустиме відхилення за верхньою межею, допускається зі значенням +/- 10 см.)
наявний подвійний поглинаючий шар з антибактеріальним суперабсорбентом;
наявний захист від протікання;
наявні подвійні липучки для кріплення;
наявний індикатор вологонасичення;
стать – універсальні;
наявна системи нейтралізації неприємного запаху;
відповідає діючим в Україні – ДСТУ ISO, ГОСТ, ТУ У виробника – Так,: (_________________________)
(учасник зазначає якому саме) шт. 720 Згідно заявки замовника
Встановлену Вами технічну характеристику «охоплення талії та стегон 140 – 190 см. (допустиме відхилення за верхньою межею, допускається зі значенням +/- 10 см.)» вважаємо дискримінаційною та таку, що обмежує коло потенційних учасників.
Вказану Вами позицію вважаємо «захисною», оскільки, жоден виробник станом на сьогодні не виготовляє товар із зазначеними параметрами «охоплення талії та стегон 140 – 190 см» та й взагалі знятий із виробництва.
Таким чином, жоден учасник не має змоги поставити Вам товар, який би відповідав зазначеній характеристиці.
Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1)добросовісна конкуренція серед учасників;
2)максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4)недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6)запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на вищевикладене
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до Додатку 4 тендерної документації щодо закупівлі товарів через систему електронних закупівель PROZORRO та усунути вимоги, які є дискримінаційними і не дають можливості постачальникам надати свої пропозиції для участі в закупівлі.
В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до компетентних органів з метою перевірки даної закупівлі зазначеного товару.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 січня 2023 12:27
Доброго дня. Очікуйте, будуть внесені зміни до умов оголошення та тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-01-02-002732-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41893248
Дата подання: 09 січня 2023 13:16
Щодо неіснуючого товару
Добрий день .
Шановний замовнику, напишіть , будь ласка, хоч одну ТМ Підгузника з обхватом 140-190 (Навіть з допуститим відхиленням у 10 см .) Окрім, звичайно, Joly , який існує тільки по документах .
Оптимальний обхват талії у підгузників розміру ХЛ : 120-170.
Шановний замовнику, напишіть , будь ласка, хоч одну ТМ Підгузника з обхватом 140-190 (Навіть з допуститим відхиленням у 10 см .) Окрім, звичайно, Joly , який існує тільки по документах .
Оптимальний обхват талії у підгузників розміру ХЛ : 120-170.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2023 14:17
Доброго дня.
Шановний потенційний учасник ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ", зазначаємо що зміни до тендерної документації було внесено у відповідності до Вашої попередньої вимоги, та відповідно передбачено можливість відхилення від встановленого розміру, а отже усунуто дискримінацію Вас як постачальника за теоретично наявним у Вас товаром.
Також зазначаємо що у технічній характеристиці з обхватом талії та стегон з розміром 140-190 вимагається підгузок для дорослих XXL, а не XL.
Вважаємо, що оскільки Ви не є виробником будь яких підгузків, то можете здійснити закупівлю підгузків будь якого розміру, будь якого виробника для участі у тендерній закупівлі.
З ваших останніх дій вбачається зловживання правом звернення до замовника торгів та навмисне затягування термінів проведення процедури закупівлі.
Враховуючи викладене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Шановний потенційний учасник ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ", зазначаємо що зміни до тендерної документації було внесено у відповідності до Вашої попередньої вимоги, та відповідно передбачено можливість відхилення від встановленого розміру, а отже усунуто дискримінацію Вас як постачальника за теоретично наявним у Вас товаром.
Також зазначаємо що у технічній характеристиці з обхватом талії та стегон з розміром 140-190 вимагається підгузок для дорослих XXL, а не XL.
Вважаємо, що оскільки Ви не є виробником будь яких підгузків, то можете здійснити закупівлю підгузків будь якого розміру, будь якого виробника для участі у тендерній закупівлі.
З ваших останніх дій вбачається зловживання правом звернення до замовника торгів та навмисне затягування термінів проведення процедури закупівлі.
Враховуючи викладене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2023 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СИЛКА ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ" |
266 323,20
UAH з ПДВ
|
266 323,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СИЛКА ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ" #3187222434 |
Переможець |
266 323,20
UAH з ПДВ
|
17 січня 2023 09:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2023 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2023 08:42
|
Дог №302 від 27.01.2023 Підгузки.pdf | укладений |
30 січня 2023 08:39
|