Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 39830000-9 - Продукція для чищення (миючі засоби,порошок пральний)
Очікувана вартість
495 100,00 UAH
UA-2023-01-02-001523-a ● f486ab783c374ce6afb8a618607b2689
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Коростенський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці" |
Код ЄДРПОУ: | 37909225 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81 |
Контактна особа: |
Мостівенко Вікторія Вікторівна +380414258301 korosten.pansionat.v.v.p@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2023 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 495 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 951,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 кілограм
Порошок пральний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Григорія Сковороди 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
60 штуки
Засіб для видалення жиру з кухонних поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Григорія Сковороди 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
600 штуки
Засіб для миття посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Григорія Сковороди 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
1000 штуки
Засіб для чищення порошкоподібний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Григорія Сковороди 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
70 штуки
Засіб для миття скла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Григорія Сковороди 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
150 штуки
Засіб миючий для туалету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Григорія Сковороди 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2023 08:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2023 08:16 |
додаток 1.docx | |
05 січня 2023 08:16 |
Відкриті торги з особливостями порошок.doc | |
02 січня 2023 10:49 |
додаток 2 технічна специфікація.docx | |
02 січня 2023 10:49 |
Проект договора.docx | |
02 січня 2023 10:49 |
Лист згода.docx |
05 січня 2023 08:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 січня 2023 08:16 |
додаток 1.docx
|
|||
05 січня 2023 08:16 |
Відкриті торги з особливостями порошок.doc
|
|||
02 січня 2023 10:49 |
додаток 2 технічна специфікація.docx
|
|||
02 січня 2023 10:49 |
Проект договора.docx
|
|||
02 січня 2023 10:49 |
Лист згода.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 03 січня 2023 20:16
Дата відповіді: 05 січня 2023 08:12
Шановний Замовнику, предметом закупівлі є ДК 021:2015 39830000-9 - Продукція для чищення (миючі засоби), навіщо тоді Ви вимагаєте документи від учасників, які не стосуються предмета закупівлі, а саме: наявність фургонів -рефрижераторів, Копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, та автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, з установами, які мають право на проведення таких робіт, а також актів виконання робіт (не рідше одного разу на місяць) у 2022 році, за наданими договорами. 1.5. Копія договору на послуги із проведення лабораторних досліджень з установою, яка має право на проведення таких робіт та результати бактеріологічного контролю якості дезінфекції, оформлені у вигляді лабораторних досліджень (в складі пропозиції надається копія протоколу випробувань, виданого не раніше червертого кварталу 2022 року) на складські приміщення (холодильні камери), які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. 1.6. Копія протоколу дозиметричного контролю спеціалізованих автотранспортних засобів фургонів-рефрижераторів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, виданого установою, що має право на здійснення дозиметричного контролю. 1.7. Копія документу, що засвідчує проведення повірки вимірювального обладнання, яке буде залучене при виконанні договору про закупівлю для завантаження і розвантаження товару (дата повірки повинна бути не більше шестимісячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій). 1.8. Перелік потужностей операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитися постачання харчових продуктів із зазначенням номеру державної потужності оператора ринку та дати видачі чинного експлуатаційного дозволу та/або державної реєстрації таких потужностей. 1.9. Сканований оригінал акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР(чинний на момент подання тендерної пропозиції). Копії особових медичних книжок (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання договору з постачання предмету закупівлі та вказані в довідці , складеній відповідно до вимог пп. 2.1. Таблиці 1 даного Додатку, обов’язкового профілактичного медичного огляду
Вище перелічені документи не мають жодного відношення до зберігання та торгівлі миючими засобами.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, прибрати дискримінаційні вимоги, та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.Дякую за зауваження. Помилки будуть виправлені
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 05 січня 2023 14:55 |
Кінець періоду оскарження: | 16 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 16 січня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | В тендерній документації були допущені помилки,яка унеможливлює подальше проведення закупівлі. |
Документи:
05 січня 2023 14:55
|
Електронний підпис |
05 січня 2023 14:39
|
Протокол |