Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для офісної техніки
Очікувана вартість
1 440 000,00 UAH
UA-2023-01-02-001268-a ● 259f39c648444e70896c699115e0df4b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03348471 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |
Контактна особа: |
Воєвода Соломія Михайлівна 380936468772 s.voievoda2022@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2023 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2023 12:45 |
Початок аукціону: | 11 січня 2023 12:45 |
Очікувана вартість: | 1 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7200 пачок
папір для офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79017, Україна, Львівська область, Львів, м.Львів, вул.Зелена,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | післяоплата впродовж 30 календарних днів від дати підписання Замовником видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2023 09:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2023 09:45 |
Протокол змін №23-5В-3.pdf | |
06 січня 2023 09:45 |
Протокол змін №23-5В-3.docx | |
06 січня 2023 09:45 |
тендерна документація (зі змінами).docx | |
06 січня 2023 09:45 |
Додаток 2 (зі змінами).docx | |
02 січня 2023 10:33 |
Додаток 3.docx | |
02 січня 2023 10:33 |
Додаток 1.docx |
06 січня 2023 09:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 січня 2023 09:45 |
Протокол змін №23-5В-3.pdf
|
|||
06 січня 2023 09:45 |
Протокол змін №23-5В-3.docx
|
|||
06 січня 2023 09:45 |
тендерна документація (зі змінами).docx
|
|||
06 січня 2023 09:45 |
Додаток 2 (зі змінами).docx
|
|||
02 січня 2023 10:33 |
Додаток 3.docx
|
|||
02 січня 2023 10:33 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-02-001268-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 04 січня 2023 09:24
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-01-02-001268-a на закупівлю «Папір для офісної техніки» де Замовником виступає Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал".
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-01-02-001268-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-01-02-001268-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 січня 2023 09:43
Для збільшення кола учасників на закупівлю (Папір для офісної техніки) ДК 021:2015: 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне» та на підставі службової записки від ініціатора закупівлі, необхідно внести зміни до технічних вимог.
На підставі вищезазначеної інформації, слід задовольнити вимогу потенційного учасника.
На підставі вищезазначеної інформації, слід задовольнити вимогу потенційного учасника.
Номер вимоги: UA-2023-01-02-001268-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 06 січня 2023 10:48
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-01-02-001268-a на закупівлю «Папір для офісної техніки» де Замовником виступає Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал".
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-01-02-001268-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-01-02-001268-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2023 09:50
У відповідь на Вимогу щодо внесення змін та дискримінаційних параметрів повідомляємо наступне:
Папір класу «Б» - папір офісній «покращеної якості». Щільність середня, як і пористість. Папір призначений для високоякісного чорно-білого однобічного чи двостороннього друку з середньою швидкістю (180 сторінок на хвилину).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням реальних потреб і оптимального співвідношення ціни та якості. Папір повинен бути багатоцільовим, для усіх видів копіювальних, факсимільних апаратів та принтерів, що перебувають у користуванні працівників ЛМКП «Львівводоканал».
Дані технічні вимоги для паперу А-4 є загальними для паперу даного виду. В
зазначених технічних вимогах відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника
паперу або торговельну марку. Папір з даними технічними характеристиками
закуповується Замовником протягом багатьох років, максимально підходить до офісної
техніки, яка за своїми технічними характеристиками потребує використання якісного матеріалу (паперу), забезпечує високу якість при двосторонньому друці, відсутність заломів та зажовувань в друкувальних пристроях, має відмінні характеристики при тривалому архівному зберіганні.
Тому використання паперу з іншими, більш низькими характеристиками, може призвести до виходу з ладу та скорочення термінів експлуатації офісної техніки та її комплектуючих, що в свою чергу спричинить додаткові витрати бюджетних коштів на ремонт.
У додатку 2 відсутні посилання на будь - якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, Замовником зазначені технічні характеристики оригіналу або еквіваленту, тобто передбачена можливість для Учасників надавати еквівалент зазначеного паперу. На ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками
Таким чином, доводи щодо дискримінаційних вимог до Учасників закупівлі паперу офісного формату А4 слід вважати безпідставними, а вимогу щодо зміни показників, зазначених у додатку 2 недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу та надання адміністративних послуг.
Щодо надання у складі тендерної пропозиції «сертифікату відповідності та /або паспорту якості на товар, що пропонується» , повідомляємо таке :
- що сертифікат відповідності чи паспорт якості може бути виданий як виробником, так і самим учасником, а також зазначаємо, що сертифікат якості, відповідності та паспорт якості – це різні документи, що засвідчують технічні характеристики.
На підставі вищезазначеної інформації відсутні підстави для задоволення умов Вимоги.
Папір класу «Б» - папір офісній «покращеної якості». Щільність середня, як і пористість. Папір призначений для високоякісного чорно-білого однобічного чи двостороннього друку з середньою швидкістю (180 сторінок на хвилину).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням реальних потреб і оптимального співвідношення ціни та якості. Папір повинен бути багатоцільовим, для усіх видів копіювальних, факсимільних апаратів та принтерів, що перебувають у користуванні працівників ЛМКП «Львівводоканал».
Дані технічні вимоги для паперу А-4 є загальними для паперу даного виду. В
зазначених технічних вимогах відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника
паперу або торговельну марку. Папір з даними технічними характеристиками
закуповується Замовником протягом багатьох років, максимально підходить до офісної
техніки, яка за своїми технічними характеристиками потребує використання якісного матеріалу (паперу), забезпечує високу якість при двосторонньому друці, відсутність заломів та зажовувань в друкувальних пристроях, має відмінні характеристики при тривалому архівному зберіганні.
Тому використання паперу з іншими, більш низькими характеристиками, може призвести до виходу з ладу та скорочення термінів експлуатації офісної техніки та її комплектуючих, що в свою чергу спричинить додаткові витрати бюджетних коштів на ремонт.
У додатку 2 відсутні посилання на будь - якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, Замовником зазначені технічні характеристики оригіналу або еквіваленту, тобто передбачена можливість для Учасників надавати еквівалент зазначеного паперу. На ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками
Таким чином, доводи щодо дискримінаційних вимог до Учасників закупівлі паперу офісного формату А4 слід вважати безпідставними, а вимогу щодо зміни показників, зазначених у додатку 2 недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу та надання адміністративних послуг.
Щодо надання у складі тендерної пропозиції «сертифікату відповідності та /або паспорту якості на товар, що пропонується» , повідомляємо таке :
- що сертифікат відповідності чи паспорт якості може бути виданий як виробником, так і самим учасником, а також зазначаємо, що сертифікат якості, відповідності та паспорт якості – це різні документи, що засвідчують технічні характеристики.
На підставі вищезазначеної інформації відсутні підстави для задоволення умов Вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2023 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" |
1 332 000,00
UAH з ПДВ
|
1 332 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
1 394 928,00
UAH з ПДВ
|
1 394 928,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" #40526877 |
Відхилено |
1 332 000,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2023 11:34
|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" #38295925 |
Переможець |
1 394 928,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2023 09:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2024 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 09:23
|
ДУ №1 до Договору №32-66ТЛ від 27.01.2023 року.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 10:44
|
Договір № 32-66ТЛ.pdf | укладений |
31 січня 2023 10:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме до 18.02.2024 року на суму 278 985,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 32-66ТЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 до Договору №32-66ТЛ від 27.01.2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |