Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарчі товари
Очікувана вартість
43 100,00 UAH
UA-2023-01-02-000435-a a391d4d2e0d54364ace87cf64f8aa38a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Алексєєва

+380503901210 torgi.kareta@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОПІДПРИЄМСТВО САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01995663
Місцезнаходження: 49008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 88 А
Контактна особа: Анастасія Алексєєва
+380503901210
torgi.kareta@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2023 09:24
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2023 10:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2023 10:21
Очікувана вартість: 43 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24960000-1: Хімічна продукція різна


Господарчі товари (окремими файлами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Господарчі товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49008, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 88 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 січня 2023  —  31 березня 2023
ДК 021:2015: 24960000-1 — Хімічна продукція різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 40 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Мило господарче
Дата подання: 05 січня 2023 12:50
Дата відповіді: 06 січня 2023 08:25
Мило господарче 4*125гр біле відсутнє на ринку України представлених Вами виробників: «DURU», «Каваті», «Evyap». Мило господарче біле ТМ "DURU" випускається фасуванням 4*120г. Мило господарче біле ТМ "Каваті" і «Evyap» не випускається взагалі. Просимо внести відповідні зміни і дозволити пропонувати мило фасуванням 4*120г.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Для удосконалення технічних вимог до товару внесено зміни у Вимоги до предмету закупівлі.
Змінний балон Air Wick Freshmatic
Дата подання: 06 січня 2023 08:50
Дата відповіді: 06 січня 2023 09:33
Чи підійте вам Змінний балон для автоматичного освіжувача повітря Air Wick Freshmatic з ароматом мандарину 250 мл на позицію №23 замість Освіжувач повітря 250мл AIRWICK апельсин/грейпфрут запаска?
Відповідь: Доброго дня! До розгляду будуть допущенні товари виробників зазначені в Оголошенні про проведення закупівлі та інших доданих файлів! Якщо Ви маєте товар аналогічних або кращих характеристик звертайтеся за номером технічного експерта – консультанта Віктора Миколайовича 099-195-90-30, та ми додамо запропонований Вами товар до переліку у разі відповідності, при наступних закупівлях товару, оскільки наразі строки зміни документації неможливі.
Некомпетентність замовника
Дата подання: 06 січня 2023 09:45
Дата відповіді: 09 січня 2023 10:27
А нащо ви там сидите? Період уточнень створений для того, щоб учасник отримав відповідь від замовника у електронній системі Prozorro для прозорої конкуренції. Самі дзвоніть за вказаним номером, виясніть хто так безвідповідально складає документацію і не плутайте учасників. На основі чого взагалі складався бюджет вашої закупівлі? Скільки комерційних пропозицій ви запросили для формування ціни та асортименту товару? Через вашу бездіяльність страждають як учасники, так і ваша організація, яка з першого разу не змогла закупити потрібний товар. А зазначений вами "експерт" далі магазинних прилавків товар в очі не бачив і не знає його характеристик.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, процедура даної закупівлі здійснюється згідно Наказу КП «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР від 01.12.2022 № 167, яким було затверджено Положення про застосування електронної системи закупівель товарів, робіт і послуг КП «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР (далі - Положення).
Зі змісту запитання від 06 січня 2023 року вбачається, що доводи заявника фактично зводяться до незгоди з бюджетом закупівлі.
Згідно вимог п.V.8 розділу V Положення вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі зі способами їх підтвердження зазначаються Замовником в окремому документі, який публікується в Системі одночасно з оголошенням про проведення закупівлі, проектом типового договору про придбання товарів, надання послуг чи виконання робіт та іншою необхідною інформацією.
Таким чином, вищенаведеним нормативним актом саме замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі, та викладати їх в окремих додатках.
Відповідно до п.V.5 розділу V Положення відповідальна особа (особи) з метою придбання товарів, робіт і послуг оприлюднює в Системі оголошення про проведення закупівель, в якому обов’язково зазначається: очікувана вартість предмета закупівлі; розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
Отже, саме на відповідальну особу замовника покладено обов’язок щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмету закупівлі була визначена на підставі аналізу цін на відповідні товари, що опубліковані у відкритих джерелах інформації.
В той же час, заявником не доведено, яким чином вищевказані вимоги документації замовника порушують його права чи законні інтереси та перешкоджають йому взяти участь у процедурі закупівлі
Доводи заявника фактично зводяться до твердження про неможливість в межах власної господарської діяльності забезпечити виконання вимог замовника, а отже не свідчать про дискримінаційний характер окремих вимог тендерної документації. Невідповідність конкретного учасника умовам конкурсної документації не є підставою для визнання таких вимог дискримінаційними. Аналогічний висновок висловлено Верховним Судом у постанові від 28 жовтня 2020 року по справі №640/4170/19 та постанові від 05 березня 2020 року у справі №826/14444/16.
Крім того, повідомляємо, що КП «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР вільне у здійсненні господарської діяльності, проведенні закупівель та оцінки діяльності свої працівників, а тому не потребує порад та/або оцінок від анонімних заявників.
Бюджет закупівлі
Дата подання: 06 січня 2023 10:15
Дата відповіді: 09 січня 2023 10:27
Доброго дня! Повідомляємо, що бюджет закупівлі явно занижений. Як Ви можете спостерігати ціни на господарські товари змінюються в сторону збільшення, лише з початку року ціни зросли на 20-30% на товари таких брендів як "AIRWICK", "Mr. Proper", "Фрекен Бок", "Mr. Muscle", "CIF", "Domestos". З огляду на це просимо внести зміни в закупівлю шляхом збільшення бюджету закупівлі (якщо це можливо) або зменшення кількості товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Процедура даної закупівлі здійснюється згідно Наказу КП «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР від 01.12.2022 № 167, яким було затверджено Положення про застосування електронної системи закупівель товарів, робіт і послуг КП «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР (далі - Положення).
Зі змісту запитання від 06 січня 2023 року вбачається, що доводи заявника фактично зводяться до незгоди з бюджетом закупівлі.
Згідно вимог п.V.8 розділу V Положення вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі зі способами їх підтвердження зазначаються Замовником в окремому документі, який публікується в Системі одночасно з оголошенням про проведення закупівлі, проектом типового договору про придбання товарів, надання послуг чи виконання робіт та іншою необхідною інформацією.
Таким чином, вищенаведеним нормативним актом саме замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі, та викладати їх в окремих додатках.
Відповідно до п.V.5 розділу V Положення відповідальна особа (особи) з метою придбання товарів, робіт і послуг оприлюднює в Системі оголошення про проведення закупівель, в якому обов’язково зазначається: очікувана вартість предмета закупівлі; розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
Отже, саме на відповідальну особу замовника покладено обов’язок щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмету закупівлі була визначена на підставі аналізу цін на відповідні товари, що опубліковані у відкритих джерелах інформації.
Неможливість потенційного учасника в межах власної господарської діяльності забезпечити виконання вимог замовника у частині ціни за одиницю товару, не є підставою для внесення змін до оголошення про проведення закупівлі та доданих до нього документів.
Крім того, саме економія коштів комунального підприємства є одним із принципів проведення закупівель.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2023 10:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 43 057,92
UAH з ПДВ
43 057,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2023 16:37
Електронний підпис
13 січня 2023 16:33
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 січня 2023 13:25
СЭС_КПД 2019.pdf
13 січня 2023 13:19
Гарантійний лист2.pdf
10 січня 2023 16:51
Електронний підпис
10 січня 2023 16:38
ГИГИЕНА МЫЛО, ГЕЛЬ 2019.pdf
10 січня 2023 16:38
Бланик СЭС 1 стр.jpg
10 січня 2023 16:38
СГЗ Губки кух 2.pdf
10 січня 2023 16:38
Бланик СЭС 2 стр.jpg
10 січня 2023 16:38
3111_210208171713_001.pdf
10 січня 2023 16:38
Висновок щетки (2).jpg
10 січня 2023 16:38
СГЗ Губки кух 1.pdf
10 січня 2023 16:38
Zewa.pdf
10 січня 2023 16:38
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 січня 2023 16:38
Висновок щетки.jpg
10 січня 2023 16:38
Висновок Кріт.pdf
10 січня 2023 16:38
Domestos, Cif.pdf
10 січня 2023 16:38
Гарантійний лист.pdf
10 січня 2023 16:38
ЛИСТ (ліцензія).pdf
10 січня 2023 16:38
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 43 057,92
UAH з ПДВ
16 січня 2023 09:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2023 11:03

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: 8. Гарантійний лист в довільній формі, щодо погодження з Проектом договору (окремим документом); п. 14. Копія сертифікату відповідності/якості або іншому визначеному законодавством документу (у разі відсутності, будь якого документу на товар, довідку у довільній формі щодо відсутності документу). 2) посилання на вимогу (вимоги) документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ; згідно з «Вимогами до кваліфікації учасників». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п. 8 Гарантійний лист в довільній формі, щодо погодження з Проектом договору (окремим документом); п. 14. Копія сертифікату відповідності/якості або іншому визначеному законодавством документу (у разі відсутності, будь якого документу на товар, довідку у довільній формі щодо відсутності документу).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2023 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
43 057,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 10:51
Договір № 69 АП.pdf укладений
24 січня 2023 10:50