Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Кременецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40210966 |
Вебсайт: | http://www.kremvo.pp.ua/p/blog-page_28.html |
Місцезнаходження: | 47003, Україна , Тернопільська обл., м. Кременець, вул. Шевченка, 67 |
Контактна особа: |
Яна Олійник +380967719123 mega.yana1806@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2023 09:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 719 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 595,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2023 09:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2023 09:16 |
Тенд.док.сир к-с, сир твердий.docx | |
02 січня 2023 09:16 |
Тенд.док.сир к-с, сир твердий.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-23-000002 ● 283d098461014d1491d24b621bedcf16
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2023 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.01.2023 № 6-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.01.2023 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2023-01-02-000366-a від 02.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-23 15:09:46
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сир кисломолочний, сир твердий; ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти Єдиного закупівельного словника», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-02-000366-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-26 12:58:37
Відповідь-пояснення до закупівлі на сир к/с, сир твердий UA-2023-01-02-000366-a.
Відповідь на запитання до закупівлі UA-2023-01-02-000366-a. (Західному офісу Держаудитслужби) в Тернопільській області.
Замовник Відділ освіти Кременецької міської ради, код ЄДРПОУ 40210966 - відповідь на поставлене запитання Західним офісом Держаудитслужби в Тернопільській області.
Повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного Законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, у статті 5 Закону та в особливостях до Постанови № 1178 від 12. 10. 2022 року. Деталізована відповідь наведена у прикріплених додатках.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку. ( застосування наслідків нікчемності, недійсності правочину Договору). Замовником Відділом освіти Кременецької міської ради вирішено: усунути порушення шляхом звернення Замовника до Постачальника (лист №68/01-16), договір №7 від 17.01.2023р. було розірвано ( додаткова угода № 01 від 07.02.2023р.). Розірвано договір на підставі п. 2 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник та Постачальник дійшли згоди припинити зобов'язання та розірвати договір №7 від 17.01.2023 р., що укладений між ними. За даним договором не здійснювалось постачання, відповідно не було проведено оплату. Документи
2023-02-08 18:35:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Порушення усунуто.
2023-02-09 08:48:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТОКАРСЬКИЙ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
719 000,00
UAH
|
719 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТОКАРСЬКИЙ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3079214794 |
Переможець |
719 000,00
UAH
|
10 січня 2023 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2023 17:22
|
Лист-обгрун.UA-2023-01-02-000366-a.PDF | укладений |
07 лютого 2023 17:19
|
Додат.угода№01 до дог№7.PDF | укладений |
07 лютого 2023 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 19:57
|
Договір № 7 Сир.PDF | укладений |
19 січня 2023 19:55
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сир кисломолочний; ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти Єдиного закупівельного словника. | 3500 | кілограм |
110,00
UAH
|
сир твердий; ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти Єдиного закупівельного словника. | 1300 | кілограм |
240,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 січня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Згідно висновку Управління Західного офісу Держаудиту у Тернопільській області, усунено порушення шляхом розірвання договору № 7 від 17.01.2023 року. та на підставі п. 2 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник та Постачальник дійшли згоди припинити зобов'язання та розірвати договір № 7 від 17. 01. 2023 р., що укладений між ними. За даним договором не здійснювалось постачання і відповідно не було проведено оплату. |