Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси |
Код ЄДРПОУ: | 40702912 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22 |
Контактна особа: |
Лисак Тетяна Олегівна +380487628249 lisakmalin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2023 08:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2023 08:39 |
Очікувана вартість: | 24 452 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 122 262,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за фактично надані послуги згідно з актом наданих послуг на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2023 08:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2023 08:34 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
02 січня 2023 08:34 |
Додаток 3 відомості про учасника.docx | |
02 січня 2023 08:34 |
Додаток 2 тендерна пропозиція.docx | |
02 січня 2023 08:34 |
Додаток 1 технічні вимоги.docx | |
02 січня 2023 08:34 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-02-000002 ● a0626af47eb84d3b8a5810c1a28c2833
- Статус: вирішено ● Дата: 28 березня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 17:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.02.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2023-01-02-000115-a 02.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-08 16:41:57
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Малиновського району м. Одеси за кодом ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-02-000115-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-13 12:01:59
Пояснення на запит щодо закупівлі «Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Малиновського району м.Одеси» за кодом ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (UA-2023-01-02-000115-a)
Пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо закупівлі «Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Малиновського району м.Одеси» за кодом ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (UA-2023-01-02-000115-a)
1. Визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі здійснено Замовником у відповідності до Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006р. №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Даними нормативно-правовими актами встановлені кількісні та якісні характеристики процесу харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах.
Так, з урахуванням встановлених діючим законодавством України норм, Замовником визначені та викладені у Додатку 3 до Тендерної документації обов’язкові до надання потенційними учасниками закупівлі вимоги щодо: надання орієнтованого чотирьохтижневого меню харчування в закладах освіти, для відповідної категорії учнів, затвердженого органом Держпродспоживслужби на 2023 рік; надання зразка блюд на «дієтичний стіл» та «вітамінний стіл»; надання документів, які підтверджують якість наступних продуктів харчування: молоко коров’яче, масло вершкове, м'ясо (яловичина), куряча продукція, риба, яйце куряче, сир кисломолочний, сир твердий, сметана; надання копії сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, видану учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018); надання копії сертифікату на систему управління якістю, видану учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015).
Всі вищезазначені вимоги щодо встановлених у тендерній процедурі технічних та якісних показників шкільного харчування (забезпечення сніданком учнів 1-4 класів загальноосвітніх закладів, забезпечення обіду для учнів пільгового контингенту та забезпечення сніданком, обідом та полуденником дітей пільгової категорії у пришкільних таборах (в літній період)), передбачені Наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006р. №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та статтею 5 ЗУ «Про охорону дитинства», якою встановлено, що: «Місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до їх компетенції, визначеної законом, забезпечують організацію безкоштовного харчування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах, та учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям"».
2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі UA-2023-01-02-000115-a – розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розрахунку до проекту кошторису Комунальної установи "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси" на 2023 рік.
3. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі Наказу № 275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» та на підставі Рішення Одеської міської ради №981-VIII від 28.09.2022 р. про внесення змін до рішення ОМР від 27.08.2014 р. №5233-VI «Про встановлення вартості харчування учнів та вихованців в закладах освіти м. Одеси».
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась орієнтовна кількість дітей для яких надаватимуться послуги а саме:
1-4 класи - 4050 учнів;
Пільговий контингент -500 учнів;
Пришкільний табір (літнє оздоровлення) – 400 учнів;
Кількість дітей є орієнтовною та може змінюватися, що зазначено у Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Обов’язковою умовою є дотримання чинного рішення Одеської міської ради щодо встановлення вартості харчування учнів та вихованців в закладах освіти м. Одеси.
Розрахунок вартості харчування 1 учня на день визначається на підставі чотирьохтижневих меню, калькуляції витрат на 1 послугу, та кількості навчальних днів, а саме:
1-4 класи - 120 днів;
Пільговий контингент -120 днів;
Пришкільний табір (літнє оздоровлення) –14 днів;
Кількість днів харчування є орієнтовною та може змінюватися, що зазначено у Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та з обов’язковим дотриманням чинного на момент публікації закупівлі Рішення Одеської міської ради №981-VIII від 28.09.2022 р. про внесення змін до рішення ОМР від 27.08.2014 р. №5233-VI «Про встановлення вартості харчування учнів та вихованців в закладах освіти м. Одеси».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-13 16:31:05
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Малиновського району м. Одеси за кодом ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-02-000115-a) установлено.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації «якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію будь-якого документу, текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу на його копії, тощо), вважатиметься, що учасник не надав такого документу, та з настанням відповідних наслідків згідно пункту 41 Особливостей».
Відповідно до вимог додатку № 1 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати документи, які підтверджують якість продуктів харчування, зокрема, риби.
Зважаючи на зазначене, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо визначення переможцем торгів ПП «РАЦІОН ГРУП», тоді як, у складі його тендерної пропозиції на недотримання вимог пункту 1 Розділу 3 тендерної документації надано документ «34 Документи якості», що на сторінці 10 є нечитабельним, що у свою чергу призводить до невиконання вимог додатку № 1 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-16 11:31:22
Пояснення на запит щодо закупівлі «Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Малиновського району м.Одеси» за кодом ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (UA-2023-01-02-000115-a)
Пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо закупівлі «Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Малиновського району м.Одеси» за кодом ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (UA-2023-01-02-000115-a). Завантажені у форматі ПДФ документи забезпечують можливість коректно прочитати та розібрати текст, що є необхідним для підтвердження зазначеного вище. Так, Замовник проаналізувавши декларації виробників, надані ПП «РАЦІОН ГРУП », встановив, що у всіх документах зазначена дата виробництва, кожен продукт виготовлений з дотриманням санітарних правил і відповідає відповідній нормативній документації (ГОСТ, ДСТУ,ТУ). Чинні нормативно-правові акти України, що регулюють оборот харчової продукції, не визначають сертифікат якості (декларацію виробника / якісне посвідчення) як обов'язковий документ. Ні одним нормативно правовим актом не закріплена форма такого документу. Тому Замовник в межах встановлених законом, проаналізував сертифікати якості, які надав Учасник. Якість сертифікатів надана у прийнятому читабельному форматі, що дозволили встановити відповідність пропозиції ПП «РАЦІОН ГРУП» встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-15 13:33:14
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Малиновського району м. Одеси за кодом ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-02-000115-a) установлено.
Відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації учасники надають документи, що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в тому числі:
- копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих складських приміщень з холодильним обладнанням (документи на право власності, або договір оренди, або договір на складське обслуговування);
- копія акту (актів) перевірки складського(их) приміщення(нь), виданого у 2021-2022 р. територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщення Закону України «Про основні принципи щодо безпечності та якості харчових продуктів.
Так, учасником ПП «РАЦІОН ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано договір оренди нерухомого майна від 10.11.2022 №10/11/22, а саме оренда нежитлового приміщення, що знаходиться за адресою вул. Онезька,
буд. 5, м. Одеса.
Інших документів що підтверджують наявність власних або орендованих складських приміщень з холодильним обладнанням (документи на право власності, або договір оренди, або договір на складське обслуговування) учасником ПП «РАЦІОН ГРУП» не надано.
Зважаючи на зазначене, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо визначення переможцем торгів ПП «РАЦІОН ГРУП», тоді як, у складі його тендерної пропозиції не надано копію акту перевірки складського приміщення
за адресою вул. Онезька, буд. 5, м. Одеса, виданого у 2021-2022 р. територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщення Закону України «Про основні принципи щодо безпечності та якості харчових продуктів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-17 09:41:16
Пояснення на запит щодо закупівлі «Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Малиновського району м.Одеси» за кодом ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (UA-2023-01-02-000115-a)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Малиновського району м. Одеси за кодом ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-02-000115-a) установлено.
Відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації учасники надають документи, що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в тому числі:
- копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих складських приміщень з холодильним обладнанням (документи на право власності, або договір оренди, або договір на складське обслуговування);
- копія акту (актів) перевірки складського(их) приміщення(нь), виданого у 2021-2022 р. територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщення Закону України «Про основні принципи щодо безпечності та якості харчових продуктів.
Так, учасником ПП «РАЦІОН ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано договір оренди нерухомого майна від 10.11.2022 №10/11/22, а саме оренда нежитлового приміщення, що знаходиться за адресою вул. Онезька, буд. 5, м. Одеса.
Інших документів що підтверджують наявність власних або орендованих складських приміщень з холодильним обладнанням (документи на право власності, або договір оренди, або договір на складське обслуговування) учасником ПП «РАЦІОН ГРУП» не надано.
Зважаючи на зазначене, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо визначення переможцем торгів ПП «РАЦІОН ГРУП», тоді як, у складі його тендерної пропозиції не надано копію акту перевірки складського приміщення
за адресою вул. Онезька, буд. 5, м. Одеса, виданого у 2021-2022 р. територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщення Закону України «Про основні принципи щодо безпечності та якості харчових продуктів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Учасником ПП «РАЦІОН ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано договір оренди нерухомого майна від 10.11.2022 р. №10/11/22, щодо оренди нежитлового приміщення, що знаходиться за адресою: м. Одеса, вул. Онезька, буд. 5.
Відповідно до підпункту 1.2 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник повинен був надати копії акту (актів) перевірки складського(их) приміщення(нь), виданого у 2021-2022 р. територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщення Закону України «Про основні принципи щодо безпечності та якості харчових продуктів». Учасником у складі пропозиції наданий відповідний Акт № 326 від 25.02.2021 р. перевірки складського приміщення, що знаходиться за адресою: місто Одеса, вулиця Онезька, будинок 5, зважаючи на наступне. (9. Акт держпрод контроль)
Так, на сторінці 2 зазначеного Акту, вказаний номер та дата державної реєстрації потужності, за якою проводилася перевірка: № r-UA-15-27-2796 від 04.09.2019 р., а також номер та дата Експлуатаційного дозволу на потужність № a-UA-15-27-359-0-CS від 17.10.2019 р. У складі пропозиції Учасника міститься Експлуатаційний дозвіл (11. Експлуатаційний дозвіл. pdf), в якому вказано точно такий реєстраційний номер потужності та адреса потужності:
- в пункті 7 «реєстраційний номер потужності» зазначено: № a-UA-15-27-359-0-CS, - даний номер потужності збігається з номером потужності, що вказаний в Акті перевірки складського приміщення № 326 від 25.02.221 р.;
- в пункті 5 «назва потужності, яка перебуває в управлінні оператора ринку» зазначена адреса потужності, а саме: вулиця Онезька, будинок 5, місто Одеса, Одеська область, - адреса потужності збігається з адресою, що вказана в договорі оренди нерухомого майна №10/11/22 від 10.11.2022 р.
Окрім того інформація щодо потужності Приватного підприємства «Раціон груп» № r-UA-15-27-2796, зареєстрованої за адресою: м. Одеса, Одеська обл., вул. Онезька, буд. 5, наявна у відкритому реєстрі потужностей операторів ринку харчових продуктів https://www.agro-id.gov.ua/reestr.rs/rs/. Адреса та номер потужності, що вказана у Експлуатаційному дозволі, в Акті перевірки складського приміщення № 326 та даних в реєстрі - є ідентичними.
А тому учасник виконав всі вимоги, що були передбачені тендерною документацією, в частині: надати копії акту (актів) перевірки складського(их) приміщення(нь), виданого у 2021-2022 р. територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщення Закону України «Про основні принципи щодо безпечності та якості харчових продуктів»:
- надано санкопію акту складеного Головним управлінням Держпродспоживслужби в Одеській області;
- акт складений 25.02.2021 р.;
- акт складений за результатами проведення заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин;
- акт підтверджує, що складські приміщення розташовані за адресою м. Одеса, вул. Онезька, буд. 5, відповідають положенням Закону України «Про основні принципи щодо безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. (сторінки 5-16 Акту № 326);
- в описі виявлених порушень органами Держпродспоживслужби встановлено: відсутність порушень вимог законодавства.
Зважаючи на всі вищезазначені аргументи Замовника, Учасник ПП «Раціон груп» виконав всі вимоги Тендерної документації, а Замовник прийняв рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника умовам закупівлі, з урахуванням усіх норм чинного законодавства та вимог тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що встановлені зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель виконані, Замовником було припинено зобов’язання за Договором, шляхом розірвання Договору про закупівлю та внесенням у систему Prozorro відповідних змін. Додаток: Додаткова угода про розірвання договору №12/23 від 19.01.2023 р.
2023-03-03 14:55:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2023-03-28 11:58:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2023 08:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП РАЦІОН ГРУП |
24 266 800,00
UAH
|
24 266 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП РАЦІОН ГРУП #43179166 |
Переможець |
24 266 800,00
UAH
|
13 січня 2023 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2023 14:48
|
Додаткова угода № 2 | укладений |
03 березня 2023 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2023 13:55
|
д.у _ 1 до дог _ 12-23.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2023 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 14:29
|
Договір № 12/23 | укладений |
23 січня 2023 13:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі послуг |
Номер договору про закупівлю: | 12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |