Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІдділ освіти Кривоозерської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44060205 |
Місцезнаходження: | 55104, Україна , Миколаївська обл., криве озеро, - |
Контактна особа: |
Колінщук Інна Володимирівна +380513324243 innakolinchuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2023 08:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 935 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Тверде паливо | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2023 08:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2023 08:29 |
Проект договору 2023р..docx | |
02 січня 2023 08:29 |
ТД з особливостями вугілля 2023р..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно - Чому висновок або лист замовнику про еквівалентність повинен бути тільки від ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ»? Відповідно до пункту 3.6 ДСТУ 7146:2010 для вугілля встановлюють кодове число та визначають додаткові параметри кодифікації згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів. За результатами дослідження оформлюють сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик. Єдиним органом, який видає сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик та може надати чітку відповідь щодо еквіваленту є ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ».
Наявність дозволів Державної служби України з питань праці на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки та виконання робіт підвищеної небезпеки передбачено нормами чинного законодавства України.
З вичерпним переліком робіт, з приводу яких отримується дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, можна ознайомитися у постанові Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» в редакції від 3 лютого 2021 р. № 77.
Відповідно до вищезазначеного вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, адже застосовується до всіх учасників без винятку.
Аналогічні питання неодноразово розглядались Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету, рішення № 18506-р/пк-пз від 12.08.2021р., 12980-р/пк-пз від 09.06.2021, No3751-р/пк-пз від 01.03.2021, No 20187-р/пк-пз 29.10.2020 р., та прийнято рішення : « Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-14-000017 ● 56d8445581c94baf8afe235d85552a7a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 12:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2023 № 37
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
37 UA-2023-01-02-000100-a 02.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-16 17:29:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі твердого палива (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-02-000100-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди № 1 від 15.02.2023 до Договору від 24.01.2023
№ 30.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-21 13:44:35
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ТА/АБО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Щодо першого питання
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів та вимог законодавства. Товар повинен відповідати ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне і антрацит для побутових потреб та ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація».
Товар за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника виходячи із характеристик котлів, встановлених у замовника.
Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання вугілля кам’яного у попередньому році та обсягу фінансування. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно по КЕКВ 2275 з очікуваною вартістю предмета закупівлі 10 935 000,00 грн.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін, дані яких містяться на веб-порталі уповноваженого органу щодо даного предмету закупівлі в Миколаївській області, а саме:
- UA-2022-11-10-010436-a
- UA-2022-11-14-015774-a
- UA-2022-12-09-007685-a
- UA-2022-11-24-006400-a;
- UA-2022-11-15-013812-a
Щодо другого питання
Додаткова угода № 1 від 15.02.2023 до Договору від 24.01.2023 укладалась з метою уточнення технічних та якісних показників, зміст яких був передбачений Додатком 2 Тендерної документації, але не був передбачений проектом договору. Беручи до уваги, що Додаткова угода № 1 від 15.02.2023 не змінює/не змінювала істотних умов договору, документально підтверджені об’єктивні обставини відсутні як такі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-02-000100-a детально розглянуто, зміст такого висновку доведено до уповноваженої особи. Зобов’язуємось недопускати такого у подальшому, а також розглянемо можливість щодо підвищення кваліфікації уповноваженої особи
2023-03-13 16:11:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
10 930 950,00
UAH з ПДВ
|
10 930 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" #39635487 |
Переможець |
10 930 950,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2023 10:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2023 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2023 16:01
|
д/у №1.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2023 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2023 10:32
|
Протокол | зміни до договору |
30 січня 2023 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 14:57
|
підписаний договір | укладений |
24 січня 2023 16:14
|
договір | укладений |
17 січня 2023 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виявлено технічну помилку,допущену при внесені інформації про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |