Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Енергія електрична ДК 021:2015 — 09310000-5,
107500 кВт.год.
м.Чернігів, пр-т Миру,15 (Електрична енергія для потреб організації)
Очікувана вартість
634 250,00 UAH
UA-2022-12-31-001584-a ● 757ab6d85e7e46529ca338044d9c8162
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОККВП "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФІЛАРМОНІЙНИЙ ЦЕНТР ФЕСТИВАЛІВ ТА КОНЦЕРТНИХ ПРОГРАМ" |
Код ЄДРПОУ: | 31275331 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, Проспект Миру, 15 |
Контактна особа: |
Ушатенко Олександр Миколайович +380462675424 centre2000dzo@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2022 23:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 634 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 685,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
107500 Кіловат-година
Енергія електрична ДК 021:2015 — 09310000-5,
107500 кВт.год.
м.Чернігів, пр-т Миру,15 (Електрична енергія для потреб організації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Миру, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2022 23:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2022 23:27 |
2022-12-30 ТД - ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Додаток 4 (ВТ з особл) на 2023 рік - ФЦ - Е-Ен.docx | |
31 грудня 2022 23:27 |
2022-12-30 Тендерна документація (ВТ з особл) на 2023 рік - ФЦ - Е-Ен.docx | |
31 грудня 2022 23:27 |
2022-12-30 ТД - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Додаток 5 (ВТ з особл) на 2023 рік - ФЦ - Е-Ен.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тариф на передачу електричної енергії
Дата подання: 02 січня 2023 17:12
Дата відповіді: 04 січня 2023 09:34
Шановний замовник! Яка вартість за передачу електричної енергії була включена в очіковану варстість за 1 кВт/год, так як 22.12.22 опублікована Постанова НКРЕКП №1788 від 21.12.2022, щодо зміни тарифу на передачу електричної енергії?
Відповідь: Шановний учасник! Закупівля проводиться на очікувану вартість електричної енергії (товару). Вартість послуг з передачі електричної енергії оплачується відповідному Постачальнику за окремим договором у відповідності до Постанови НКРЕКП №1788 від 21.12.2022.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-12-31-001584-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ", Код ЄДРПОУ:41823846
Дата подання: 05 січня 2023 15:01
Стандарт ISO
Шановний Замовник! Пунктом 4 ч. 1 та ч. 4 ст.і 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що закупівлі здійснюються за таки принципом: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч. 2 - 4 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються, серед іншого, такі відомості:
- один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Сертифікат ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001) є міжнародним стандартом з інформаційної безпеки, що не відноситься до специфіки предмету закупівлі, у зв’язку з чим обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» звертає увагу на те, що ця вимога не передбачена законодавством, оскільки відповідно до законів України «Про ліцензування видів господарської діяльності», «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про ринок електричної енергії» НКРЕКП видано енергопостачальним компаніям, зокрема, ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ», ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу (постанова НКРЕКП від 14.06.2018 № 429), така господарська діяльність згідно вимог чинного законодавства не підлягає обов’язковій сертифікації.
До того ж ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» має інші сертифікати ДСТУ ISO, які стосуються предмету закупівлі та вимагаються згідно тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вимога згідно закупівлі № UA-2022-12-31-001584-a щодо надання сертифіката ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001) порушує ст.ст. 5, 22 Закону та є дискримінаційною та незаконною, у зв’язку з чим ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» вимагає її виключити шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч. 2 - 4 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються, серед іншого, такі відомості:
- один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Сертифікат ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001) є міжнародним стандартом з інформаційної безпеки, що не відноситься до специфіки предмету закупівлі, у зв’язку з чим обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» звертає увагу на те, що ця вимога не передбачена законодавством, оскільки відповідно до законів України «Про ліцензування видів господарської діяльності», «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про ринок електричної енергії» НКРЕКП видано енергопостачальним компаніям, зокрема, ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ», ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу (постанова НКРЕКП від 14.06.2018 № 429), така господарська діяльність згідно вимог чинного законодавства не підлягає обов’язковій сертифікації.
До того ж ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» має інші сертифікати ДСТУ ISO, які стосуються предмету закупівлі та вимагаються згідно тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вимога згідно закупівлі № UA-2022-12-31-001584-a щодо надання сертифіката ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001) порушує ст.ст. 5, 22 Закону та є дискримінаційною та незаконною, у зв’язку з чим ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» вимагає її виключити шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 січня 2023 23:56
Шановний Учасник! Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закону) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Водночас, окрім зазначених відомостей у відповідності до ч.2 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону).
Відповідно до преамбули Закону України «Про стандартизацію» цей Закон установлює правові та організаційні засади стандартизації в Україні і спрямований на забезпечення формування та реалізації державної політики у відповідній сфері. Відповідно до частини першої статті 1 вказаного Закону міжнародна організація стандартизації - організація, що займається стандартизацією, членство в якій відкрите для відповідних національних органів усіх держав; міжнародний стандарт - стандарт, прийнятий міжнародною організацією із стандартизації і доступний для широкого кола користувачів; національний орган стандартизації - орган стандартизації, визнаний на національному рівні, що має право бути національним членом відповідних міжнародних та регіональних організацій стандартизації; національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів; Частиною другою статті 17 Закону України «Про стандартизацію» визначено, що Національні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них розробляються на основі, в тому числі, міжнародних стандартів. Частиною другою статті 21 вказаного Закону передбачено, що міжнародні стандарти та зміни до них приймаються як національні стандарти національним органом стандартизації. Відповідно до абзацу другого пункту 6 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про стандартизацію» Кабінету Міністрів України у шестимісячний строк з дня опублікування цього Закону доручено забезпечити утворення або визначення державного підприємства, що не підлягає приватизації і виконує функції національного органу стандартизації. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163 «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації» визначено, що державне підприємство «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» виконує функції національного органу стандартизації. Наказом державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 18.12.2015 № 193 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, скасування національних стандартів України» вирішено прийняти національні стандарти України, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, з набранням чинності з 01 січня 2017 року. Відповідно до наказу державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 18.08.2017 № 223 «Про прийняття національних нормативних документів, гармонізованих з європейськими та міжнародними нормативними документами» прийнято рішення прийняти національні нормативні документи, гармонізовані з європейськими та міжнародними нормативними документами, методом підтвердження з наданням чинності з 01 жовтня 2017 року. Таким чином вищевикладені положення законодавства України дають підстави стверджувати про те, що міжнародні стандарти Сертифікат системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001: 2018, звіт з аудиту ДСТУ EN ISO 9001: 2018 та лист щодо прийняття рішення за результатами аудиту є тотожними національним стандартам ДСТУ ISO 9001: 2015, ISO 27001:2013 та ISO 37001:2016 є тотожними національним стандартам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою.
Крім того, з цього питання Учасники можуть ознайомитись з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19599 -р/пк-пз 20.10.2020р.
Відповідність Учасників зазначеним у Тендерній документації стандартам, в тому числі вимогам ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001), який є провідним міжнародним стандартом для впровадження цілісної системи управління інформаційною безпекою, не є дискримінаційною, незаконною та не обмежує конкуренцію, а направлена на забезпечення якості, професійності та відповідальності Учасників.
Таким чином, законних підстав для задоволення вимоги Учасника виключити наявність в Тендерній документації Сертифікату ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001) не має.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
509 550,00
UAH з ПДВ
|
509 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" #43965848 |
Переможець |
509 550,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2023 23:31
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з фактичними видатками згідно кошторисних призначень на 2023 рік (зменшення обсягів закупівлі), а також частково використаними коштами на оплату діючого до 31.01.2023 року договору щодо закупівлі Електричної енергії ДК 021:2015 — 09310000-5 — Електрична енергія на початок 2023 року на підставі листа від 26.01.2023 року №19/01-08 та відповідно до п.19 Постанови Кобінету Міністрів від 12.10.2022 року №1178 та пункту 13.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 60АВ200-502-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для виправлення технічних помилок в Додатковій угоді №1 від 26.01.2023р до Договору №60АВ200-502-23 від 26.01.2023р. Стопони домовились внести наступні зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 60АВ200-502-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Керуючись Постановою НКРЕКП «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» від 21.12.2022 №1788 та пункту 14.6 Договору №60АВ200-502-23 від 26.01.2023 року (далі - Договір) про таке (підвищення ціни (тарифу) послуг оператора системи передачі, яка встановлена Регулятором на відповідний розрахунковий період) 2. Очікувані договірні обсяги закупівлі електричної енергії за цим Договором становлять 91 456 кВт 3.Викласти реквізити Споживача у Договорі у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 60АВ200-502-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Постановою НКРЕКП «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» від 21.12.2022 №1788 та пункту 14.6 Договору №60АВ200-502-23 від 26.01.2023 року (далі - Договір) про таке (підвищення ціни (тарифу) послуг оператора системи передачі, яка встановлена Регулятором на відповідний розрахунковий період), і відповідно, зменшення договірних обсягів закупівлі. Очікувані договірні обсяги закупівлі електричної енергії за цим Договором становлять 90 578 кВт*год |
Номер договору про закупівлю: | 60АВ200-502-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з коливанням ціни електричної енергії на ринку (Цінова довідка Львівської Торгово-промислової палати №19-09/783 від 02.08.2023р. додається) відповідно до пункту 3 7 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі», п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 та пункту 14.6 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 60АВ200-502-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з коливанням ціни електричної енергії на ринку (Експертний Висновок Харківської торгово-промислової палати №865/23 від 31.08.2023р. додається) відповідно до пункту 3 7 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі», п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 та пункту 14.6 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 60АВ200-502-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з коливанням ціни електричної енергії на ринку (Експертний Висновок Львівської торгово-промислової палати №19-09/1321 від 30.11.2023р. додається) відповідно до пункту 3 7 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі», п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 та пункту 14.6 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 60АВ200-502-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку зі зміною кошторисних призначень на 2023 рік (зменшення) на підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону, а саме: істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника сторони погодили внести наступні зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 60АВ200-502-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |