Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП КОР "Київський обласний онкологічний диспансер" |
Код ЄДРПОУ: | 05492261 |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Багговутівська, 1 |
Контактна особа: |
Шевель Анатолій Миколайович, tenderkood@gmail.com tender_kood@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2022 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 70 362 492,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 351 813,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у вигляді гарантії (банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) подається у вигляді електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі «.pdf» файлу з накладанням КЕП гаранта. Електронна банківська гарантія повинна містити усі реквізити, які передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції. Банківська гарантія повинна відповідати формі і вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 р. Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку шляхом накладання КЕП та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності електронної печатки), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії та печатки банку-гаранта відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження оформлення банківської гарантії, учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал платіжного доручення щодо сплати комісії за оформлення банківської гарантії посвідченої банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 351 812 грн. 46 коп. (Триста п’ятдесят одна тисяча вісімсот дванадцять гривень сорок шість копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Разом із банківською гарантією учасник надає документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії, довідку банку про те, що покриття розміщене на весь строк дії забезпечення, копією платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів в покриття забезпечення. Тендерна пропозиція, що супроводжується банківською гарантією, на якій КЕП відсутній або не може бути перевірений, або якщо банківська гарантія не відповідає всім вимогам даного пункту тендерної документації - відхиляється замовником. Текст банківської гарантії не може містити: умов про зменшення відповідальності банку-гаранта в будь-якому випадку (окрім випадків, якщо вимога замовника (бенефіціара) не відповідає умовам гарантії або мало місце прострочення подання вимоги); умов, які не відповідають або суперечать вимогам тендерної документації; додаткових, ніж визначено законодавством та тендерною документацією, умов припинення зобов’язань банку-гаранта; умов про можливість відкликання банківської гарантії банком-гарантом. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми банківської гарантії, на яку вона видана, тобто те, що часткові сплати Гарантом суми банківської гарантії заборонені. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено про безвідкличність та безумовність банківської гарантії, а також: зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника/Бенефіціара; умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника/Принципала, без згоди та погодження з Замовником/Бенефіціара, після її передавання/надсилання Замовнику/Бенефіціару; законодавчі акти, згідно яких гарантія оформлена та видана. Умовами тендерної документації передбачена перевірка Замовником КЕП уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії, яким підписана банківська гарантія за допомогою ресурсу центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. В ході перевірки КЕП повинні відображатися прізвище, ім’я, по-батькові (або ініціали) уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії (власника ключа), час підпису. При цьому зазначена у тексті банківської гарантії уповноважена особа банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії має спiвпадати з пiдписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис на банківську гарантію. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи банку гаранта на підпис банківської гарантії. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної банком. Зазначені документи надаються з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 351812.46 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% (відсотка) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання умов договору становить не менше строку дії договору про закупівлю. Гарантія надається: КОМУНАЛЬНОМУ НЕКОМЕРЦІЙНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР", Переможець надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої на підписання особи та електронної цифрової печатки фінансової установи (у розширенні *.р7s). через електронну систему закупівель, з обов'язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, шо надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), Переможець повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні р7s. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю, та містити інформацію про умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, з посиланням на відповідні законодавчі норми та з обов'язковим зазначенням номеру та дати оголошення закупівлі, вказаному на офіційному сайті: prozorro.gov.ua. Переможець торгів під час надання забезпечення виконання договору про закупівлю, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); внутрішні правила (далі - «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю» (далі - «Програма»), складену до «Правил» затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування», «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)». Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» (та у «Програмі») та\або додатках до них (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовника); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них); в) підтверджують право гарантування та укладення з боку страховика договорів добровільного страхування «фінансового ризику невиконання або неналежного виконання умов договору про закупівлю»; г) підтверджують обов'язок страховика відшкодовувати страхові ризики, що можуть виникнути внаслідок «невиконання (неналежного виконання) страхувальником умов договору про закупівлю». В наданій гарантії обов’язкове посилання на пункт, частину, розділ «Правил», що підтверджують обов'язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Зокрема, «страхова гарантія» обов'язково повинна містити такі реквізити: назву документа - «страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП). інформацію про адресу реєстрації (місця проживання); суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання страхової гарантії; назву бенефіціара (внгодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, Юридичну адресу, банківські реквізити; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); підпис та відбиток печатки страхової компанії; умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов'язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення виконання умов договору про закупівлю. Переможець під час укладання договору про закупівлю надає Замовнику підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції) шляхом завантаження через електронну систему закупівель. Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затверджених Нацкомфінпослуг чи НБУ, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов виконання договору про закупівлю не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не є обов’язковим, але у разі його не надання з боку Переможця, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимогам оголошення про проведення строщеної закупівлі замовника. Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов'язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов'язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що разом зі страховою Гарантією надає Замовнику Переможець лист-гарантію в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала страхову гарантію. Ненадання Переможцем будь-якою документу, який передбачений цим пунктом оголошення, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання забезпечення виконання умов договору про закупівлю», що призведе до відхилення пропозиції такого Переможця. Реквізити бенефіціара: назва: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР"; Місцезнаходження Замовника: Україна, 04107, м. Київ, вул. Багговутівська, 1; Код ЄДРПОУ: 05492261 Страхова гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Пропозиція повинна містити лист від страхової компанії (із зазначенням ідентифікатору закупівлі) щодо досягнення попередньої домовленості про надання такої страхової гарантії. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт частини приміщень першого та четвертого поверхів лікувального корпусу розташованого за адресою: м. Біла Церква, провулок 2-й Рокитнянський, 9а
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2023 14:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2023 14:50 |
Перелік змін до ТД_Капітальний ремонт_20.01.23.pdf | |
20 січня 2023 14:49 |
ТД_Капітальний ремонт_20.01.23_нов_ред.pdf | |
31 грудня 2022 14:03 |
Додаток 4 технічне завдання ПВР.pdf | |
31 грудня 2022 14:03 |
Додаток 4 технічне завдання ЗВОР.pdf |
20 січня 2023 14:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 січня 2023 14:50 |
Перелік змін до ТД_Капітальний ремонт_20.01.23.pdf
|
|||||||||
20 січня 2023 14:49 |
ТД_Капітальний ремонт_20.01.23_нов_ред.pdf
|
|||||||||
31 грудня 2022 14:03 |
Додаток 4 технічне завдання ПВР.pdf
|
|||||||||
31 грудня 2022 14:03 |
Додаток 4 технічне завдання ЗВОР.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з абзацом 2 частини 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії
правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або
скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року
за №1178 (далі – Постанова КМУ№1178), встановлено, що фізична/юридична особа має
право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції
звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо
тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення
під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення
порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації
особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх
оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній
системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати
роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно
до статті 10 цього Закону. Тому, у відповідь на Ваше звернення надаємо роз’яснення щодо
оформлення забезпечення тендерної пропозиції. Права та обов’язки, якими володіє Замовник
під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про
публічні закупівлі». Вимоги до проведення відкритих торгів закріплені у Законі та Постанові
КМУ №1178.
Тендерна документація (зі змінами) на закупівлю «Капітальний ремонт частини
приміщень першого та четвертого поверхів лікувального корпусу розташованого за адресою:
м. Біла Церква, провулок 2-й Рокитнянський, 9а» за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші
завершальні будівельні роботи, що затверджена рішенням уповноваженої особи - протокол №
12 від 13.01.2023 року (далі – Тендерна документація) містить вимоги щодо оформлення
банківської гарантії в частині 2 та 3 розділу ІІІ Тендерної документації. Також повідомляємо,
що найближчим часом буде оприлюднена нова редакція Тендерної документації, яка буде
конкретизувати всі умови даної закупівлі, в тому числі буде уточнено умови оформлення
банківської гарантії з повним грошовим покриттям, що є відповіддю на Ваше поставлення
запитання до оформлення банківської гарантії.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-01-000015 ● 094fb46b64e249b09b34b018b746ce44
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2023 11:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2023 № 61
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2022-12-31-000728-a 31.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-08 12:15:34
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщень першого та четвертого поверхів лікувального корпусу розташованого за адресою: м. Біла Церква, провулок 2-й Рокитнянський, 9а (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-31-000728-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання, а саме надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-10 17:58:38
Обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено з урахуванням приписів Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710.
Для капітального ремонту частини приміщень першого та четвертого поверхів лікувального корпусу розташованого за адресою: м. Біла Церква, провулок 2-й Рокитнянський, 9а КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативними актами чинного законодавства, оприлюднено в електронній системі закупівель ProZorro закупівлю за процедурою відкриті торги (UA-2022-12-31-000728-a).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі проектно-кошторисної документації, виготовленої Приватним підприємством «Архітектурна майстерня "АТТІК"». Згідно розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт частини приміщень першого та четвертого поверхів лікувального корпусу розташованого за адресою: м. Біла Церква, провулок 2-й Рокитнянський, 9а» отримано позитивний експертний звіт ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» № 221019-03/В від 28 листопада 2022 р. (реєстраційний номер EX01:1525-5240-6240-6647).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі проектно-кошторисної документації, а саме відомостей обсягів робіт та підсумкових відомостей ресурсів (по І і ІІ чергах), що наявні у складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт частини приміщень першого та четвертого поверхів лікувального корпусу розташованого за адресою: м. Біла Церква, провулок 2-й Рокитнянський, 9а».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта реконструкції № 1 по черзі І та Зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта реконструкції № 2 по черзі ІІ. Розрахунок очікуваної вартості згідно предмету закупівлі здійснювався наступним чином:
Очікувана вартість закупівлі = (Всього по зведеному кошторисному розрахунку по черзі І – ((Разом по главi 10 по черзі І + Разом по главi 12 по черзі І) х 1,2) ) + (Всього по зведеному кошторисному розрахунку по черзі ІІ – ((Разом по главi 10 по черзі ІІ + Разом по главi 12 по черзі ІІ) х 1,2) ), де
Всього по зведеному кошторисному розрахунку по черзі І: 40 627 484,00 грн.;
Разом по главi 10 по черзі І: 710 610,00 грн.;
Разом по главi 12 по черзі І: 1 790 280,00 грн.;
Всього по зведеному кошторисному розрахунку по черзі ІІ: 35 576 160,00 грн.;
Разом по главi 10 по черзі ІІ: 658,190 грн.;
Разом по главi 12 по черзі ІІ: 0 грн.;
Отже, очікувана вартість закупівлі становить 70 362 492,00 грн., оскільки:
(40 627 484,00 – ((710 610,00 + 1 790 280,00) х 1,2)) + (35 576 160,00 – ((658,190 + 0) х 1,2)) = 70 362 492,00 грн.
Щодо запиту про надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: https://kood.kyiv.ua
Додатки:
- позитивний експертний звіт ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» № 221019-03/В від 28 листопада 2022 р. (реєстраційний номер EX01:1525-5240-6240-6647);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва;
- Загальна пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв;
- Загальна відомість обсягів робіт.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022- 12-31-000728-a (ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-01-000015). 1. Відповідно до п.п. 2.1. п. 5 розділу 3 ТД установлено вимогу про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленого кваліфікаційного критерію, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема необхідно надати: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, із інформацією про працівників учасника, зокрема ПІБ інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій, їх посад (або виду роботи працівника якої професії чи посади буде виконувати працівник за договором цивільно-правового характеру), підстави залучення (трудовий договір/контракт/договір цивільно-правового характеру або працівників субпідрядника). Обов’язкова наявність наступних працівників: інженера з охорони праці (не менше одного), інженера проектувальника в частині кошторисної документації (не менше одного), виконавця робіт (не менше одного), інженера електричних мереж (не менше одного) та не менше 5 кваліфікованих робітників, що залучатимуться до виконання робіт, з них: з кваліфікацією електромонтерів не менше 3 розряду – не менше 2 працівників, електромонтажника з освітлення та освітлювальних силових мереж – не менше 1 працівника, малярів – не менше 2 працівників.(далі– мінімальна кількість) Разом з довідкою подаються копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій, які будуть залучатися до виконання робіт (дипломи, свідоцтва, посвідчення, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи). На підтвердження вищезазначеного учасник ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції опублікував довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт від 25.01.2023 № 017/25/01/23 (далі – Довідка № 017/25/01/23), в якій зазначив кількість працівників з урахуванням мінімальної кількості, посади яких є обов’язковими для виконання робіт, відповідно до вимог ТД., зокрема: інженер з охорони праці - Затишний В.В., інженер проектувальник в частині кошторисної документації - Тиніцький В.В., виконавець робіт – Орловський А.Б., інженер електричних мереж – Нефьодов О.І., три електромонтери – Патик Р.Б., Коліоніченко В.І., Шульга О.Л., електромонтажник з освітлення та освітлювальних силових мереж – Штуль Р.Б. та два маляри – Нестів В.В. Крім того, учасник ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» в Довідці № 017/25/01/23 зазначив додаткових працівників які будуть залучені до виконання робіт, а саме інженера-будівельника – Васеньов О.В., будівельника – Красножон В.Ю., водія – Різник О.С. ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» в складі пропозиції оприлюднив копії документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій, які будуть залучатися до виконання робіт, відповідно до п.п. 2.1. п. 5 розділу 3 ТД. Щодо підтвердження освіти будівельника - Красножон Віталія Юрійовича учасник надав документ, що підтверджує спеціальну професійну підготовку цього працівника - атестат про закінчення Державного професійно-технічного навчального закладу «Білоцерківське вище професійне училище будівництва та сервісу» від 30.06.2008 КХ № 34142610. Згідно ч. 1 ст. 17 Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту» заклад професійної (професійно-технічної) освіти - це заклад освіти, що забезпечує реалізацію потреб громадян у професійній (професійно-технічній) освіті, оволодінні робітничими професіями, спеціальностями, кваліфікацією відповідно до їх інтересів, здібностей, стану здоров'я. Атестат про закінчення професійно-технічного навчального закладу підтверджує наявність професійної освіти, оволодіння робітничою професією, спеціальністю, кваліфікацією, тобто підтверджує наявність спеціальної професійної підготовки працівника. Крім того, ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» підтвердив цивільно-правовим договором, укладеним з Красножон Віталієм Юрійовичем посаду (будівельник), щодо якої він буде залучений до виконання робіт. Вимогами ТД посада будівельника, не входила до переліку обов’язкових. Таким чином, підтверджено виконання ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» вимоги п.п. 2.1. п. 5 розділу 3 ТД, а порушення зазначене у моніторингу відсутнє. Слід зазначити, що до формальних (несуттєвих) помилок належать, зокрема коли у складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документу в ТД. 2. Пунктом 1 розділу 3 ТД передбачено, що відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) службовою (посадовою) особою (або представником учасника процедури закупівлі), яку уповноважено учасником на підписання тендерної пропозиції. Електронна печатка Учасника не вважається КЕП уповноваженої особи. Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися ПІБ особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), назва організації- учасника (установи). Під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» нами встановлено, що наявний файл електронного підпису окремо на документах тендерної пропозиції та загально на тендерну пропозицію. Під час перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify та з урахуванням листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 встановлено, що на тендерну пропозицію учасника накладено ЕЦП, що не відповідало встановленим нами у ТД вимоги. При цьому на окремих документах тендерної пропозиції учасника накладені електронні підписи КЕП. Відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості Постанови №1178) Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Відповідно до пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. В свою чергу пунктом 12 частини 1 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначено, що електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. Враховуючи викладене, електронний підпис містить інформацію у формі даних. Слід зазначити, що електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа (ст. 5 Закону «Про електронні документи та електронний документообіг»). Відповідно до ст. 6 цього ж Закону – створення електронного документу завершується накладанням електронного підпису. Отже, накладений КЕП є частиною документа, що завершує фіксацію інформації в документі, а отже зазначена невідповідність КЕП підлягала виправленню. Таким чином з урахуванням положень п. 40 Особливостей не підлягає виправленню виключно невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником та/або подання яких вимагається ТД: відсутність забезпечення тендерної пропозиції, якщо воно вимагалося, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Відсутність накладеного загально на тендерну пропозицію КЕП (зазначення типу носія особистого ключа: «незахищений» замість «захищений», і типу підпису: «удосконалений» замість «кваліфікований») не є відсутністю забезпечення тендерної пропозиції, та не є відсутністю/невідповідністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Виходячи з цього, нами у встановлений п. 40 Особливостей Постанови №1178 розміщено повідомлення учаснику ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» з вимогою про усунення невідповідності, яку він усунув шляхом накладання на тендерну пропозицію КЕП, інформація в якому збігалася з інформацією на електронному підписі КЕП, накладеному на окремих документах тендерної пропозиції. 3. Відповідно до п. 4 розділу 6 ТД у складі пропозиції надається проект договору та усі додатки до нього з наданням документу, який посвідчує особу, уповноважену підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері. У випадку ненадання у складі пропозиції проекту договору, або якщо текст наданого проекту договору не відповідає тексту, зазначеному в тендерній документації чи її вимогам, відсутні додатки до договору у повному складі тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Крім того, відповідно до пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, розрахунок договірної ціни*, підписані сертифікованим кошторисником (на шдтвердження надається відповідний кваліфікаційний сертифікат) та складеною у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 0 1.11.2021р. №281, до складу якого входять : договірна ціна; розрахунки до договірної ціни за усіма її статтями витрат; локальні кошториси (складені у відповідності до технічного завдання замовника (перелік та обсяг робіт повинні відповідати технічному завданню); відомість ресурсів (складена у відповідності до технічного завдання замовника (перелік та обсяг ресурсів повинні відповідати технічному завданню); графік виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, сформований у розрізі локальних кошторисів та із зазначенням конкретного календарного місяця по кожному із етапів робіт (місяць, рік). Графік виконання робіт уточняється під час укладання договору: початок виконання робіт, вирахування терміну який було витрачено на проведення даної закупівлі, інше. На виконання вказаних вимог у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» надав проект договору та в окремих файлах документи, зокрема передбачені в п. 12.1 проекту договору про закупівлю, а саме: 1.Договірна ціна (Додаток № 1) наявна у файлі «4_ДЦ_ДЦ.pdf» та «4_ДЦ_ДЦ_підписан_сертифік_кошторис.pdf» в папці «Кошторис_rtf_pdf_2_частина». 2.Кошторис (Додаток № 2) в складі якого надається наступна документація: - Розрахунок за статтями витрат Договірної ціни та пояснювальна записка – файл «4_ДЦ_ДЦ_підписан_сертифік_кошторис.pdf» та «4_ПЗ.pdf» відповідно в папці «Кошторис_rtf_pdf_2_частина». - Локальні кошториси - 68 файлів в папці «Кошторис_rtf_pdf_2_частина». - Об’єктні кошториси – файл «4_ДЦ_ОС_02- 01.pdf» в папці «Кошторис_rtf_pdf_2_частина». - Підсумкова відомість ресурсів - файл «4_ДЦ_ИВР.pdf» в папці Кошторис_rtf_pdf_2_частина»; відомості ресурсів до локальних кошторисів - 21 файл в папці «Кошторис_rtf_pdf_2_частина» та 43 файли в папці «Кошторис_rtf_pdf_1_частина». 3.Календарний графік виконання робіт (Додаток № 3) наявний у файлі «Кален_графік_БЦ_онко.xls» в папці «Кошторис_rtf_pdf_2_частина». Отже, ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС»у складі пропозиції надано усі доступні до перегляду додатки, які передбачені в п. 12.1 проекту договору про закупівлю, чим дотримано вимоги п. 4 розділу 6 ТД. Крім того варто зауважити про наступне. У висновку за результатом моніторингу зазначено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Зважаючи на відсутність порушень, зобов’язання щодо усунення порушень шляхом розірвання договору не підлягають виконанню з огляду на наступне. По перше, неможливо усунути порушення, яких на момент проведення моніторингу закупівлі не було. По друге, відсутні правові підстави для розірвання договору, оскільки такі підстави мають міститься в ГК України або ЦК України, або в Законі України «Про публічні закупівлі». По третє, як вбачається з вищезазначених заперечень, Замовником не було порушено вимоги законодавства в сфері державних закупівель, що підтверджується запереченнями та документами тендерної пропозиції, які б зумовлювали наявність підстав для одностороннього розірвання договору. Просимо врахувати наші пояснення та вважати порушення усунутими згідно статті 8 Закону.
2023-03-30 19:56:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей.) • усунуто
.
2023-04-05 10:36:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС" |
69 368 398,00
UAH з ПДВ
|
69 368 398,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС" #40864614 |
Переможець |
69 368 398,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 15:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 лютого 2023 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 16:00
|
ДУ 6 121.pdf | укладений |
01 травня 2024 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 12:23
|
ДУ 5 121.PDF | укладений |
15 квітня 2024 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 16:01
|
ДУ 4 121.PDF | укладений |
03 січня 2024 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2023 10:22
|
ДУ 3 121.PDF | укладений |
07 липня 2023 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2023 11:25
|
ДУ 2 121.PDF | укладений |
05 червня 2023 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2023 11:03
|
Додаткова угода №1 ТОВ БЦРЕМСЕРВІС.PDF | зміни до договору |
11 травня 2023 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2023 18:00
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2023 17:49
|
Додаток до договору 16.pdf | укладений |
10 березня 2023 17:39
|
Договір 121-3.PDF | укладений |
09 березня 2023 17:05
|
Договір 121-4.PDF | укладений |
09 березня 2023 17:05
|
Договір 121-5.PDF | укладений |
09 березня 2023 17:05
|
Договір 121-6.PDF | укладений |
09 березня 2023 17:05
|
Договір 121-7.PDF | укладений |
09 березня 2023 17:05
|
Договір 121-8.PDF | укладений |
09 березня 2023 17:05
|
Договір 121-9.PDF | укладений |
09 березня 2023 17:05
|
Договір 121-10.PDF | укладений |
09 березня 2023 17:04
|
Договір 121-11.PDF | укладений |
09 березня 2023 17:04
|
Договір 121-12.PDF | укладений |
09 березня 2023 17:04
|
Договір 121-13.PDF | укладений |
09 березня 2023 17:04
|
Договір 121-14.PDF | укладений |
09 березня 2023 17:04
|
Договір 121-15.PDF | укладений |
09 березня 2023 17:04
|
Договір 121-2.PDF | укладений |
09 березня 2023 17:03
|
Договір 121 -1.PDF | укладений |
09 березня 2023 17:03
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт частини приміщень першого та четвертого поверхів лікувального корпусу розташованого за адресою: м. Біла Церква, провулок 2-й Рокитнянський, 9а | 1 | роботи |
69 368 398,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток до договору |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 121 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторонами Договору внесено доповнення до Договору в частині джерела фінансування закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторонами Договору внесено доповнення до Договору в частині розмежування джерел фінансування закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів генпідрядника |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт частини приміщень першого та четвертого поверхів лікувального корпусу розташованого за адресою: м. Біла Церква, провулок 2-й Рокитнянський, 9а | 1 | роботи |
69 368 398,00
UAH
|