Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЖИТЛОСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 36229211 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, вул. Житомирська, будинок 45 |
Контактна особа: |
Галина Бакало +380964056594 uokpnvgitloservis@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2022 23:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 161 737,31 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
05 січня 2023 22:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2023 22:48 |
ТД 2022 з особливостями_Нафта і дистиляти_зі змінами.doc | |
05 січня 2023 22:48 |
Перелік змін_паливо з особливостями_.pdf |
05 січня 2023 22:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 січня 2023 22:48 |
ТД 2022 з особливостями_Нафта і дистиляти_зі змінами.doc
|
||||||
05 січня 2023 22:48 |
Перелік змін_паливо з особливостями_.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Розглянувши проект договору, що доданий до тендерної документації, вважаємо за необхідне звернутися до Вас з вимогою щодо внесення змін в проект договору.
В п. 4.2.3 проекту договору зазначено, що:
«4.2.3 ціна на одиницю товару може бути змінена у випадку, якщо відбулось збільшення або зменшення ціни такого товару (коливання на ринку) більш ніж на 1% порівняно з цінами такого товару на ринку на момент проведення аукціону або після підписання додаткової угоди, пов'язаної із зміною ціни товару. При цьому збільшення ціни товару не може перевищувати 10% за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі.
Сторони укладають додаткову угоду, пов'язану із зміною ціни за одиницю товару. Документом, що слугує підтвердженням коливання ціни товару на ринку, може бути довідка органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, у тому числі експертний висновок (довідка) торгово-промислової палати про ціну на товар / коливання такої ціни на ринку (%) і це є достатнім доказом для обгрунтованості змін до Договору закупівлі.»
Даний пункт проекту договору є «застарілим» та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, оскільки не враховує останні зміни.
Так, з 19.10.2022 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості), прийнята відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон).
Отже, з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
П. 19 Особливостей передбачено перелік випадків зміни істотних умов договору, у тому числі надано право змінювати ціну за одиницю товару у договорі про закупівлю пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку за умови документального підтвердження такого коливання. Зокрема: підпункт 2 п. 19 Особливостей визначає що: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;»
У зв’язку з вищевикладеним, з метою приведення проекту договору про закупівлю у відповідність но норм пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” та п. 19 Особливостей, а також детального врегулювання порядку внесення змін до договору про закупівлю,
ПРОПОНУЄМО:
1. Задовільнити дану вимогу
2. Внести зміни в Тендерну документацію та в проект договору про закупівлю та викласти відповідні пункти в новій редакції:
«2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Внесення таких змін можливе за наявності пред’явленого Постачальником обґрунтованого документального підтвердження коливання ціни такого Товару на ринку. Наявність факту коливання ціни Товару на ринку підтверджується даними із загальнодоступних джерел, зокрема, але не виключно: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/ (середні ціни по Україні, або по відповідній області), або https://vseazs.com/, також Постачальник може надати довідку отриманого від уповноваженого органу (довідка (експертний висновок) з Торгово-промислової палати України чи її територіального відділення чи ДП «Держзовнішінформ»» або органів Державної служби статистики України, або установи, уповноваженої надавати відповідну інформацію (перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни продукції на ринку не є вичерпним). Документ, що надається Учасником повинен містити інформацію про ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на дату укладання договору (попередньої додаткової угоди) та ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на момент укладання додаткової угоди (документ, що підтверджує коливання ціни товару на ринку повинен бути виданим не більше 5 календарних днів відносно дати укладення договору / додаткової угоди);
Сторони протягом дії цього Договору можуть вносити зміни декілька разів, в частині ціни за одиницю Товару в т.ч. більше ніж на 10 (десять) відсотків кожного разу, з урахуванням попередніх внесених змін, сукупність яких може перевищувати 10 (десять) відсотків від ціни за одиницю Товару, визначеної Сторонами на момент укладання цього Договору та за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі.
У разі, якщо Постачальник планує зміну ціни за одиницю Товару, він зобов’язаний письмово повідомити про зміну ціни Покупця не пізніше, ніж за 1 (один) робочий день, що передує дню, у якому почне діяти нова ціна на Товар.
Сторона, що отримала проект додаткової угоди про зміну істотних умов цього Договору, зобов’язана розглянути їх протягом 3 (трьох) робочих днів починаючи з дати отримання відповідної додаткової угоди. Відмова будь-якої із Сторін цього Договору від підписання додаткової угоди, за наявності всіх підтверджуючих документів, повинна бути обґрунтована та підтверджена достатніми документальними фактами, що надаються іншій Стороні з боку Сторони, що відмовляється від її підписання.»
У разі відхилення даної вимоги та не усунення дискримінаційних умов ми будемо змушені звернутись до АМКУ зі скаргою.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-31-000057 ● fff88762d1e94c738a0436f6837182e2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2023 20:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2022
№ 6-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.01.2023 №6-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2022-12-30-008660-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство Звягельської міської ради «Звягельсервіс» ознайомившись з результатами моніторингу UA-M-2023-01-31-000057 процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Лот №1 Бензин А-95 (паливні талони/відомість) ; Лот № 2 Дизельне паливо (паливні талони/відомість) за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти, унікальний номер UA-2022-12-30-008660-a повідомляє наступне. З фахівцем з публічних закупівель (уповноваженою особою) Бакало Г.М. 15.02.2023 року була проведена роз᾽яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, пунктів 24 та 28 Особливостей, пункту 3 Порядку № 1082 та направлено на навчання з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель. При оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано вказані зауваження.
2023-02-16 11:06:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності уповновженої особи, якою вчинено порушення.
2023-03-05 21:33:36
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 Бензин А-95 (паливні талони/відомість) |
Опис предмету закупівлі: |
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Розгорнути
Згорнути
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 040 376,74 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 201,88 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки між Постачальником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Постачальником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 7 (семи) банківських днів після його отримання | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2023 22:48 |
ТД 2022 з особливостями_Нафта і дистиляти_зі змінами.doc |
05 січня 2023 22:48 |
Перелік змін_паливо з особливостями_.pdf |
05 січня 2023 22:48 |
ТД 2022 з особливостями_Нафта і дистиляти_зі змінами.doc
|
||||
05 січня 2023 22:48 |
Перелік змін_паливо з особливостями_.pdf
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2023 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП" |
968 759,60
UAH з ПДВ
|
961 040,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" |
1 003 496,00
UAH з ПДВ
|
967 794,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ОЙЛ ГРУПП" #25392923 |
Переможець |
961 040,40
UAH з ПДВ
|
16 січня 2023 23:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2023 23:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 23:57
|
ДУ7 до договору 29.pdf | укладений |
27 грудня 2023 23:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2023 16:49
|
ДУ_6 до договору_29.pdf.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2023 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2023 16:46
|
ДУ_5до договору_29.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2023 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 серпня 2023 16:45
|
ДУ_4до договору_29.pdf | зміни до договору |
24 серпня 2023 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2023 16:05
|
ДУ_4 до договору_29.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2023 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2023 11:18
|
ДУ_3 до договору_29.pdf | зміни до договору |
19 червня 2023 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2023 16:33
|
ДУ_2до договору_29.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2023 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2023 10:06
|
ДУ_1до договору_29.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2023 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 23:27
|
Договір_29.pdf | укладений |
31 січня 2023 23:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення в новій редакції пункту 2.3. Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви Замовника та реквізитів викладені в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) та реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова); вірна скан-копія додаткової угоди № 4 до договору № 29 |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | скасування невірної додаткової угоди №4 від 21.08.2023 (в частині невірно визначеної суми та кількості); зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |