Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Свіжозаморожена морська риба Хек)
Очікувана вартість
124 000,00 UAH
UA-2022-12-30-008591-a ● d02e9cce6c3a435d89a642e2bc826a42
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ " |
Код ЄДРПОУ: | 02004999 |
Місцезнаходження: | 18010, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Олени Теліги, буд. 4 |
Контактна особа: |
Карпенко Анна Сергіївна +380685920510 dml.glavbuh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2022 23:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 124 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 620,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18010, Україна, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Олени Теліги, буд. 4. Процедура закупівлі: відкриті торги Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Під час проведення закупівлі усі документи, що подаються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі пропозиції закупівлі надається документ, складений на іншій ніж передбачено цим пунктом мові, учасник надає автентичний переклад цього документу. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Замовником НЕ приймається до розгляду тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 кілограм
Свіжозаморожена морська риба Хек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18010, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Олени Теліги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2023 18:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2023 17:58 |
ТД риба 2023 зі змінами.docx | |
04 січня 2023 17:58 |
Перелік змін від 04.01.2023.docx | |
30 грудня 2022 23:24 |
ТД риба 2023.docx |
04 січня 2023 18:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 січня 2023 17:58 |
ТД риба 2023 зі змінами.docx
|
|||
04 січня 2023 17:58 |
Перелік змін від 04.01.2023.docx
|
|||
30 грудня 2022 23:24 |
ТД риба 2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-12-30-008591-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Бузун Юлія Анатоліївна", Код ЄДРПОУ:2812513746
Дата подання: 05 січня 2023 08:39
Щодо системи управління якістю у сфері акредитації
Я, як майбутній учасник торгів, маю намір взяти участь у закупівлі.
Відповідно до пункту 51 Особливостей, які були затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Керуючись пунктом 51 Особливостей, звертаємося з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, які мають дискримінаційний характер по відношенню до нас, як учасника, а саме:
Відповідно до підпункту 5.2.3. пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Код ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Свіжозаморожена морська риба Хек) Замовник вимагає «Додатково учасники мають надати сканкопію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення (приміщення), транспортних засобів чинного на період виконання договору про закупівлю з установами, які сертифіковані за ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю у сфері акредитації – організація та проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних та фумігаційних робіт виданий акредитованим органом та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) системи екологічного управління у сфері акредитації – організація та проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних та фумігаційних робіт виданий акредитованим органом (додатково в складі пропозиції надаються відповідні сертифікати та атестат органу з сертифікації, який видав сертифікат), з актом оплати послуг за таким договором за попередній місяць.».
Органи що здійснюють дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення (приміщення), транспортних засобів, здійснюють свою діяльність відповідно до статті 33 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», а саме: «Порядок проведення профілактичних, поточних і заключних дезінфекційних заходів встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я з урахуванням особливостей збудників інфекційних хвороб, факторів передачі інфекції тощо». Отже вимога Замовника, щодо надання ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю у сфері акредитації – організація та проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних та фумігаційних робіт виданий акредитованим органом та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) системи екологічного управління у сфері акредитації – організація та проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних та фумігаційних робіт виданий акредитованим органом – є незаконною, такою що не підпадає під сферу дії Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб».
У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до тендерної документації.
Інакше я змушена буду звернутися зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі, оскільки згадані вимоги є такими, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 51 Особливостей, які були затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Керуючись пунктом 51 Особливостей, звертаємося з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, які мають дискримінаційний характер по відношенню до нас, як учасника, а саме:
Відповідно до підпункту 5.2.3. пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Код ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Свіжозаморожена морська риба Хек) Замовник вимагає «Додатково учасники мають надати сканкопію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення (приміщення), транспортних засобів чинного на період виконання договору про закупівлю з установами, які сертифіковані за ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю у сфері акредитації – організація та проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних та фумігаційних робіт виданий акредитованим органом та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) системи екологічного управління у сфері акредитації – організація та проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних та фумігаційних робіт виданий акредитованим органом (додатково в складі пропозиції надаються відповідні сертифікати та атестат органу з сертифікації, який видав сертифікат), з актом оплати послуг за таким договором за попередній місяць.».
Органи що здійснюють дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення (приміщення), транспортних засобів, здійснюють свою діяльність відповідно до статті 33 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», а саме: «Порядок проведення профілактичних, поточних і заключних дезінфекційних заходів встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я з урахуванням особливостей збудників інфекційних хвороб, факторів передачі інфекції тощо». Отже вимога Замовника, щодо надання ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю у сфері акредитації – організація та проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних та фумігаційних робіт виданий акредитованим органом та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) системи екологічного управління у сфері акредитації – організація та проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних та фумігаційних робіт виданий акредитованим органом – є незаконною, такою що не підпадає під сферу дії Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб».
У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до тендерної документації.
Інакше я змушена буду звернутися зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі, оскільки згадані вимоги є такими, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Дякую!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 січня 2023 23:52
Тендерна документація замовника складена у відповідності до норм чинного законодавства України. Зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Каштан-Плюс" |
123 992,00
UAH з ПДВ
|
123 992,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Каштан-Плюс" #30955757 |
Переможець |
123 992,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2023 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2023 15:01
|
д.у.риба.pdf | зміни до договору |
16 травня 2023 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 14:52
|
договір риба.pdf | укладений |
18 січня 2023 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, на підставі листа Постачальника від 15.05.2023 № 15/05-01, керуючись пп.7 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Індексами споживчих цін на товари та послуги у січні-квітні 2023 року, затвердженими Державною службою статистики України, згідно п. 11.1. та пп. 6 п. 11.3. Договору № 27 від 18.01.2023 (далі – Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.2. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 126003,90 (сто двадцять шість тисяч три гривні 90 коп.) з ПДВ.» 2. Додаток 1 до Договору, Специфікація Товару, викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними. Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 4. Дану додаткову угоду складено у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін. 5. Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами та діє протягом строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |