Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування та поточного ремонту персональних комп’ютерів, згідно коду ЄЗС ДК 021:2015 – 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2022-12-30-007304-a 757bbb36984b461fa404ded817fb2c4b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткач Юлія Вікторівна

380988312060 33695540_zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33695540
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., вулиця Велика Житомирська, будинок 15А
Контактна особа: Ткач Юлія Вікторівна
380988312060
33695540_zakupki@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2022 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 05 січня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2023 00:00
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обслуговування та поточного ремонту персональних комп’ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50322000-8 — Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги відповідно до цього Договору здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати підписання Сторонами відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг (далі – Акт). У разі затримки бюджетного фінансування оплата за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника для розрахунків за надані Послуги, при цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Шевчук Дмитро Олександрович" 60 000,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 січня 2023 17:21
Електронний підпис
05 січня 2023 17:18
Цінова пропозиція.pdf
05 січня 2023 17:18
4_Лист гарантія.pdf
05 січня 2023 17:18
2.2_Договір 7_27.11.2018.pdf
05 січня 2023 17:18
2.2_Договір 12_03.02.2020.pdf
05 січня 2023 17:18
2.2_Договір 3_10.01.2022.pdf
05 січня 2023 17:18
2.2_Договір 22_02.12.2019.pdf
05 січня 2023 17:18
2.2_Договір 7_03.02.2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Шевчук Дмитро Олександрович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Шевчук Дмитро Олександрович"
#2972909070
Переможець 60 000,00
UAH з ПДВ
11 січня 2023 18:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2023 18:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Шевчук Дмитро Олександрович"
#2972909070
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2024 09:09
Електронний підпис укладений
13 січня 2023 10:25
Договір_№_4 від 13_01_23.pdf укладений
13 січня 2023 10:23

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з обслуговування та поточного ремонту персональних комп’ютерів 1 послуга 60 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 60 000,00
UAH