Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об’єкту: «Нове будівництво водопроводу по вул.І. Франка та прилеглих вулицях у м. Винники з розробленням проектної документації»
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2022-12-30-006293-a 119e4c6a8c04409e960071ca5df27ca0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калиняк Леся Ярославівна

380322751703 lvk_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03348471
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64
Контактна особа: Калиняк Леся Ярославівна
380322751703
lvk_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2022 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 05 січня 2023 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2023 12:00
Початок аукціону: 11 січня 2023 14:04
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічний нагляд по об’єкту: «Нове будівництво водопроводу по вул.І. Франка та прилеглих вулицях у м. Винники з розробленням проектної документації»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд по об’єкту: «Нове будівництво водопроводу по вул.І. Франка та прилеглих вулицях у м. Винники з розробленням проектної документації»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2023
ДК 021:2015: 71521000-6 — Послуги з нагляду за будівельними майданчиками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за виконані роботи протягом 10 (десяти) календарних днів після підписання акту виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фінансова Звітність
Дата подання: 04 січня 2023 14:27
Дата відповіді: 05 січня 2023 10:48
Шановний замовник просимо надати розяснення або повідомити щодо виконання вимоги зазначеної в пункті 3.1.2.2. Додатку №3 до Оголошення, а саме: Для документального підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасники подають: Копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період – проміжна звітність щоквартальна, наростаючим підсумком з початку звітного року (якщо відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Постанови Кабінету Міністрів України №419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» Учасник подає скорочену за показниками виключно річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати – Учаснику до такої фінансової звітності необхідно долучити пояснення у довільній формі про приналежність до такої категорії підприємств з посиланням на норму Закону/Постанови), що передує даті укладення договору з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. Шановний замовнику чи буде достатнім для вас надати фінансову звітність за 9 місяців 2022 року, чи що саме ви маєте на увазі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно вимог пункту 3.1.2.2. Додатку №3 до Оголошення Учасник повинен надати копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період – проміжну звітність щоквартальну, наростаючим підсумком з початку звітного року, тобто за 9 місяців 2022 року, з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-12-30-006293-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬКОМУНІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32865587
Дата подання: 19 січня 2023 14:05
Неправомірне обрання переможця
Шановний замовнику відповідно до пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), додатку №3 до документації, вами була встановлена вимога а саме : "Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається про надання послуг згідно ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт." Розглянувши документи учасника ФОП Подрегуля Олександра Анатолійовича, було виявлено невідповідність, а саме в документі під назвою "Аналогічні договори та акти виконаних робіт".
В наявних сканованих документах, а саме аналогічних договорах відсутня інформація про державний класифікатор, а саме ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт, отже вами не дотримана вимога зазначена в пункті 3, додатку №3 до документації.
Просимо відмінити дане рішення та провести кваліфікацію відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням інших діючи законодавчих актів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2023 15:54
Вимогу Учасника не задоволено

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2023 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Подрегуля Олександр Анатолійович 89 800,00
UAH з ПДВ
54 990,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬКОМУНІНВЕСТ" 93 000,00
UAH з ПДВ
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІК ФОРТІС" 110 000,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" 115 700,00
UAH з ПДВ
106 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2023 08:32
Електронний підпис
20 січня 2023 08:26
Сертифікат
20 січня 2023 08:26
Довідки
20 січня 2023 08:26
Цінова пропозиція
09 січня 2023 10:09
Електронний підпис
09 січня 2023 10:00
технічне завдання.pdf
09 січня 2023 10:00
довідки.pdf
09 січня 2023 10:00
p-t.pdf
09 січня 2023 10:00
договір проект.pdf
09 січня 2023 10:00
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 січня 2023 10:27
Електронний підпис
10 січня 2023 10:26
Наказ на керівника.pdf
10 січня 2023 10:26
квитанція 2 2021.pdf
10 січня 2023 10:26
Витяг з ЄДР.pdf
10 січня 2023 10:26
Довідка аналогії.pdf
10 січня 2023 10:26
Довідка працівники.pdf
10 січня 2023 10:26
Статут.pdf
10 січня 2023 10:26
Довідка субпідряд.pdf
10 січня 2023 10:26
Акт І розрахунок.pdf
10 січня 2023 10:26
Аналогічний договір.pdf
10 січня 2023 10:26
Довіреність Чапрак.pdf
10 січня 2023 10:26
квитанція 2 2022.pdf

Публічні документи

09 січня 2023 21:38
Електронний підпис
09 січня 2023 21:37
Цінова пропозиція.pdf
09 січня 2023 21:37
Проект договору.pdf
09 січня 2023 21:37
досвід.zip
09 січня 2023 21:37
Звітність 2020.pdf
09 січня 2023 21:37
Виписка з ЄДР Фортіс.pdf
09 січня 2023 21:37
Звітність 2021.pdf
09 січня 2023 21:37
Протокол №1.pdf

Публічні документи

09 січня 2023 18:43
Електронний підпис
09 січня 2023 18:41
7 Рішення Учасника.pdf
09 січня 2023 18:41
9 Статут + опис.pdf
09 січня 2023 18:41
2 Технічне завдання.pdf
09 січня 2023 18:41
4 Проект договору.pdf.p7s
09 січня 2023 18:41
7 Рішення Учасника.pdf.p7s
09 січня 2023 18:41
9 Статут + опис.pdf.p7s
09 січня 2023 18:41
8 Наказ на директора.pdf
09 січня 2023 18:41
4 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Подрегуля Олександр Анатолійович

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬКОМУНІНВЕСТ"

ТОВ "ІК ФОРТІС"

ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Подрегуля Олександр Анатолійович
#2986212790
Переможець 54 990,00
UAH з ПДВ
18 січня 2023 11:57

Документи

18 січня 2023 11:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2023 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Подрегуля Олександр Анатолійович
#2986212790
54 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 січня 2023 11:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 11:12
ДУ №4 до Договору №01-88СЗЛ.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 11:11
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2023 09:08
ДУ №3 до Договору №01-88СЗЛ.pdf зміни до договору
28 серпня 2023 09:08
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2023 09:25
ДУ №2 до Договору №01-88СЗЛ.pdf зміни до договору
13 червня 2023 09:24
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2023 16:00
Додатковий договір №1 до Договору №01-88СЗЛ.pdf зміни до договору
04 квітня 2023 15:59
Електронний підпис укладений
06 лютого 2023 13:33
Договір №01-88СЗЛ.pdf укладений
06 лютого 2023 13:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 01-88СЗЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 01-88СЗЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 01-88СЗЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 01-88СЗЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML