Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, а саме придбання овочів та фруктів для закладів дошкільної освіти та загальноосвітніх шкіл підпорядкованих відділу освіти, культури, молоді та спорту Злинської сільської ради.
(закупівля проводиться на 2023 рік)
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2022-12-30-005237-a ● 25dd22d2041f494ba6cf5d1596d7c5d9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Злинської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44153624 |
Вебсайт: | https://sites.google.com/view/zlunka/%D1%84%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9-%D0%B7%D0%B2%D1%96%D1%82/%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96 |
Місцезнаходження: | 26232, Україна , Кіровоградська обл., село Злинка, вул.Центральна, будинок 76 |
Контактна особа: |
Наталя Лепецька +380506570231 osvita_zlunka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2022 13:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 09 січня 2023 15:05 |
Початок аукціону: | 09 січня 2023 15:05 |
Очікувана вартість: | 290 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Закупівля проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 кілограм
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
350 кілограм
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
550 кілограм
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
400 кілограм
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
710 кілограм
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
10 кілограм
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони
1400 кілограм
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
200 кілограм
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
200 кілограм
Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
150 кілограм
Ягоди сезоні (полуниця)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222310-9 — Ягоди
250 кілограм
Кабачки, Гарбуз свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221250-3 — Кабачки
30 кілограм
Зелень свіжа (кріп, петрушка,зелень цибулі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
15 кілограм
Часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
230 кілограм
Груші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
50 кілограм
Апельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
60 кілограм
Мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03222240-7 — Мандарини
100 кілограм
Баклажани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
100 кілограм
Кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2023 13:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2023 13:27 |
ВТО (Овочі та фрукти) 2023.docx | |
02 січня 2023 13:27 |
Перелік змін_pdf.pdf | |
02 січня 2023 13:27 |
Протокол внесення змін_pdf.pdf |
02 січня 2023 13:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 січня 2023 13:27 |
ВТО (Овочі та фрукти) 2023.docx
|
|||
02 січня 2023 13:27 |
Перелік змін_pdf.pdf
|
|||
02 січня 2023 13:27 |
Протокол внесення змін_pdf.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість та якість товару
Дата подання: 30 грудня 2022 17:12
Дата відповіді: 02 січня 2023 10:05
Добрий день.
будь ласка, деталізуйте, яка кількість товару Вам потрібна:
Скільки яблук. скільки груш, в них різна ціна
Які цитрусові: лимони, апельсини, мандарини, лайм, помело, кумкват, клементини та інше.
Яка зелень свіжа потрібна: зелень петрушки, зелель кропу, зелена цибуля, зелень кінзи, зелень орегано та інше.
Які ягоди: полуниця, смородина (яка?), малина та інше.
Скільки баклажанів, скільки кабачків?
Напішить кількість та найменування кожної позиції.
Згідно Додатку 3 учасник повінен надати експертний висновок або протокол випробувань (досліджень), яким засвідчується, що вміст антибіотиків, мікотоксинів, радіонуклідів, токсичних елементів в партії продукції виробника відповідає вимогам законодавства. До Вашого відома - овочах, зелені та фруктах не можуть знаходиться антибіотики та мікотоксини.
Крім того, ніхто не сможе надати експертний висновок або протокол випробувань (досліджень) на продукцію весняно-літнього періоду (кабачки, баклажани, ягоди, перець солодкий, помідори та огірки), прошу виключити вимогу надання вищезазначених документів на дану продукцію.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені в ТД.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-12-30-005237-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МПС-С", Код ЄДРПОУ:42777948
Дата подання: 11 січня 2023 18:15
не відповідність вимогам
не відповідність вимогам
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2023 19:54
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі на основі поданої вимоги не можна. Вимога використовується тільки для надання додаткових пояснень. Можливість змінити рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі, буде тільки в тому випадку, якщо була подана відповідна скарга в АМКУ і ця скарга була задоволена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-12-30-005237-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МПС-С", Код ЄДРПОУ:42777948
Дата подання: 16 січня 2023 11:41
Дата подання: 16 січня 2023 11:41
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Замовником - Відділ освіти, культури, молоді та спорту Злинської сільської ради було прийнято рішення про проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі товару – Код ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, а саме придбання овочів та фруктів для закладів дошкільної освіти та загальноосвітніх шкіл підпорядкованих відділу освіти, культури, молоді та спорту Злинської сільської ради (закупівля проводиться на 2023 рік) (ідентифікатор закупівлі - UA-2022-12-30-005237-a) (далі – Процедура закупівлі).
Очікувана вартість - 290 000,00 грн. з ПДВ.
Кінцева дата подання пропозицій призначена на 07.01.2023 р.
11 січня 2023 року відповідно до протоколу №7 рішення уповноваженої особи відділу освіти, культури, молоді та спорту Злинської сільської ради Замовником було визначено переможцем Учасника - ФОП Тесленко Денис Олександрович та направлено повідомлення про намір укласти договір.
Скаржник не погоджується з такими рішеннями Замовника, оскільки подана Учасником - ФОП Тесленко Денис Олександрович, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону в частині:
1. В додатку 3 до тендерної документації встановлено:
6 Вимоги до виробництва товару Учасник повинен передати (поставити) Замовнику товари, передбачені цією документацією, якість яких відповідає умовам (ГОСТ, ТУ) ДСТУ з підтвердженням строків придатності для кожної окремої партії товарів. Маркування товару повинно відповідати вимогам Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" та ст.38 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів".
У складі пропозиції учасник надає документи, що підтверджують походження товару, безпечність та якість, відповідність чинним державним стандартам України та нормам санітарного законодавства.
В такому разі в складі пропозиції учасник надає документи, що підтверджують походження товару, безпечність та якість, відповідність чинним державним стандартам України та нормам санітарного законодавства.
В додатку 3 вказано перелік товару, що є предметом закупівлі, в тому числі:
15 Гарбуз свіжий кг 50
Крім того, в додатку 3 до тендерної документації встановлено, що всі вищезазначені документи повинні бути чинними на дату подання тендерної документації.
Отже, документи, що підтверджують походження товару, безпечність та якість, відповідність чинним державним стандартам України та нормам санітарного законодавства мають бути чинними станом на дату подання тендерних пропозицій.
В складі тендерної пропозиції Переможця - ФОП Тесленко Денис Олександрович надано декларацію виробника № 180 від 25.08.2021 з інформацією про гарбуз (врожай 2021 року) та терміном зберігання 12 місяців. В такому разі, надана декларація виробника № 180 від 25.08.2021 з інформацією про гарбуз (врожай 2021 року) із терміном зберігання 12 місяців є нечинною станом на дату подання тендерної пропозиції.
Тому в складі тендерної пропозиції Переможця - ФОП Тесленко Денис Олександрович ВІДСУТНІ документи, що підтверджують походження товару – ГАРБУЗ СВІЖИЙ, безпечність та якість, відповідність чинним державним стандартам України та нормам санітарного законодавства.
В такому разі, подана Учасником - ФОП Тесленко Денис Олександрович тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та має бути відхилена згідно чинного законодавства України.
2. В додатку 3 до тендерної документації встановлено:
ІІ. Інші обов’язкові вимоги до предмета закупівлі
Вимога Зміст вимоги Примітка
Умови постачання товару Навантаження, транспортування, розвантаження товару, занесення до харчоблоку здійснюється працівниками Учасника, за рахунок Учасника і не оплачується окремо.
Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів Вказати чисельність водіїв, експедиторів або водіїв-експедиторів Учасника, які здійснюватимуть поставку товару Замовнику (Довідка в довільній формі та скан копіії медичних книжок з результатами проходження мед. оглядів)
В такому разі, Учасники мають надати в складі тендерної пропозиції скан копіії медичних книжок з результатами проходження мед. оглядів.
Проте, в складі тендерної пропозиції Переможця - ФОП Тесленко Денис Олександрович відсутні:
- копіії медичних книжок з результатами проходження мед. Оглядів.
Натомість ФОП Тесленко Денис Олександрович надано в складі тендерної пропозиції лист щодо ненадання медичної книжки наступного змісту:
Отже, в складі тендерної пропозиції Переможця - ФОП Тесленко Денис Олександрович відсутні:
- копіії медичних книжок з результатами проходження мед. Оглядів.
В такому разі, подана Учасником - ФОП Тесленко Денис Олександрович тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та має бути відхилена згідно чинного законодавства України та має бути відхилена згідно чинного законодавства України.
Враховуючи вище зазначене, Замовник визначивши переможцем Учасника – ФОП Тесленко Д.О. переможцем порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись ст.18 Закону, з урахуванням Особливостей та відповідно до п.56 таких:
- скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Ч.17 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
На підставі викладеного, Законом та враховуючи Особливості,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД № UA-2022-12-30-005237-a (предмет закупівлі- Код ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, а саме придбання овочів та фруктів для закладів дошкільної освіти та загальноосвітніх шкіл підпорядкованих відділу освіти, культури, молоді та спорту Злинської сільської ради (закупівля проводиться на 2023 рік) в частині визначення переможцем Учасника - ФОП Тесленко Денис Олександрович.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем Учасника - ФОП Тесленко Денис Олександрович у процедурі закупівлі за номером в ЦБД № UA-2022-12-30-005237-a (предмет закупівлі- Код ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, а саме придбання овочів та фруктів для закладів дошкільної освіти та загальноосвітніх шкіл підпорядкованих відділу освіти, культури, молоді та спорту Злинської сільської ради (закупівля проводиться на 2023 рік).
Додатки/документальне підтвердження:
- Лист від ФОП Тесленко Д. О. щодо ненадання медичних книжок;
- Декларація виробника № 180 від 25.08.2021;
- інші документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2022-12-30-005237-a .
Директор ТОВ «МПС-С»
ГЛІЖИНСЬКИЙ О. М.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 січня 2023 13:40
Рішення від 18.01.2023 № 583.pdf
Дата публікації: 18 січня 2023 13:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.01.2023 № 846.pdf
Дата публікації: 25 січня 2023 16:17
Рішення від 25.01.2023 № 846.pdf
Дата публікації: 27 січня 2023 13:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2023 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Тесленко Денис Олександрович |
262 850,00
UAH з ПДВ
|
262 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МПС-С" |
289 130,00
UAH з ПДВ
|
289 130,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Тесленко Денис Олександрович #3261510071 |
Переможець |
262 850,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2023 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2024 16:03
|
ДУ 8 до Договору 39 _pdf.pdf | зміни до договору |
05 січня 2024 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 19:07
|
ду 39.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 19:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 17:53
|
д.у.№7 до дог. №39 від 31.01.2023.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 17:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2023 11:50
|
ДУ 4 до Договору 39_pdf.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2023 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2023 10:14
|
ДУ 3 до договору 39 від 31.01.23_pdf.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2023 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2023 15:56
|
ДУ №2 від 06.02.23 _pdf.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2023 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2023 15:49
|
ДУ №1 від 06.02.23_pdf.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2023 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2023 14:04
|
Договір 39 від 31.01.23 to_pdf.pdf | укладений |
02 лютого 2023 14:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 39 від 31.01.2023 року (далі – Договір), доповнивши пункт 3.1. розділу 3 Договору абзацом наступного змісту: «Сума бюджетних зобов’язань по договору становить 262850,00 грн. (двісті шістдесят дві тисячі вісімсот п’ятдесят гривень 00 копійок) без ПДВ». |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з недостатністю кошторисних призначень, уклали цю угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму бюджетних зобов’язань по договору на 122850,00 грн. (сто двадцять дві тисячі вісімсот п’ятдесят гривень 00 копійок), у зв’язку з чим внести зміни до Договору № 39 від 31.01.2023 року (далі – Договір), а саме абзац 2 пункт 3.1. розділу 3 Договору викласти в новій редакції: «Сума бюджетних зобов’язань по договору становить 140000,00 грн. (сто сорок тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ». |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму бюджетних зобов’язань по договору на 49000,00 грн. (сорок дев’ять тисяч гривень 00 копійок), у зв’язку з чим внести зміни до Договору № 39 від 31.01.2023 року (далі – Договір), а саме абзац 2 пункт 3.1. розділу 3 Договору викласти в новій редакції: «Сума бюджетних зобов’язань по договору становить 189000,00 грн. (сто вісімдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ». |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму бюджетних зобов’язань по договору на 55000,00 грн. (п’ятдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок), у зв’язку з чим внести зміни до Договору № 39 від 31.01.2023 року (далі – Договір), а саме абзац 2 пункт 3.1. розділу 3 Договору викласти в новій редакції: «Сума бюджетних зобов’язань по договору становить 244000,00 грн. (двісті сорок чотири тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ». |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |