Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Сонько Валентина Григорівна 380442385807 V.Sonko@metro.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2022 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2023 11:47 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2023 11:47 |
Очікувана вартість: | 70 823 506,74 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 354 118,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44540000-7: Ланцюги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Для резидентів: Розрахунок за товар (партію товару) здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати поставки замовленої партії на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Для нерезидентів: Розрахунок за товар (партію товару) здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати поставки замовленої партії на склад Покупця на підставі рахунку-фактури (інвойсу) та міжнародної товарно-транспортної накладної (CMR). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2023 09:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
15 лютого 2023 09:15 |
Повідомлення учасникам від 15.02.2023.doc
|
|||||||||||||||||||||
15 лютого 2023 09:15 |
ТД зі змінами.zip
|
|||||||||||||||||||||
15 лютого 2023 09:15 |
ТД зі змінами.z03
|
|||||||||||||||||||||
15 лютого 2023 09:15 |
ТД зі змінами.z02
|
|||||||||||||||||||||
15 лютого 2023 09:15 |
ТД зі змінами.z01
|
|||||||||||||||||||||
10 лютого 2023 14:39 |
Повідомлення учасникам від 10.02.2023 №2.doc
|
|||||||||||||||||||||
10 лютого 2023 14:39 |
Додаток 6.doc
|
|||||||||||||||||||||
10 лютого 2023 14:39 |
Додаток 4.doc
|
|||||||||||||||||||||
10 лютого 2023 14:39 |
Додаток 3.doc
|
|||||||||||||||||||||
10 лютого 2023 09:43 |
Повідомлення учасникам від 10.02.2023.doc
|
|||||||||||||||||||||
30 січня 2023 09:16 |
Повідомлення учасникам від 30.01.2023.doc
|
|||||||||||||||||||||
20 січня 2023 15:10 |
Повідомлення учасникам від 20.01.2023.doc
|
|||||||||||||||||||||
13 січня 2023 13:58 |
Повідомлення учасникам від 13.01.2023.doc
|
|||||||||||||||||||||
06 січня 2023 13:47 |
Повідомлення учасникам від 06.01.2023.doc
|
|||||||||||||||||||||
30 грудня 2022 12:04 |
Додаток 2.z01
|
|||||||||||||||||||||
30 грудня 2022 12:04 |
Додаток 7.doc
|
|||||||||||||||||||||
30 грудня 2022 12:04 |
Додаток 1.doc
|
|||||||||||||||||||||
30 грудня 2022 12:04 |
Додаток 2.z02
|
|||||||||||||||||||||
30 грудня 2022 12:04 |
Додаток 2.z03
|
|||||||||||||||||||||
30 грудня 2022 12:04 |
Додаток 5.doc
|
|||||||||||||||||||||
30 грудня 2022 12:04 |
Додаток 2.zip
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Для відкриття документів (ТД та Додаток 2 до ТД) потрібно зробити наступне:
- всі тома винести/завантажити на робочий стіл;
- стати на скриньку ZIP натиснути правою кнопкою мишки;
- вікрити у «Win RAR»;
- стати на документ;
- обрати зверху «Вилучити»;
- обрати папку куди саме вилучити/завантажити документи;
- натиснути «Ok»;
- натиснути «Обрати файли із всіх томів, починаючи з поточного».
Основним завданням КП «Київський метрополітен» є надання транспортних послуг з масових швидкісних перевезень пасажирів із забезпеченням безпеки перевезень та високої культури обслуговування. Ескалатори є обладнанням підвищеної небезпеки, що використовуються для реалізації завдань метрополітену, тому до застосування комплектуючих та запасних частин для ескалаторів визначаються особливі вимоги до якості та надійності в роботі. З метою забезпечення утримання ескалаторів у технічно-справному стані експлуатаційні та ремонті підрозділи метрополітену використовують тільки перевірені в роботі комплектуючі, які мають позитивні відгуки експлуатаційного персоналу щодо їх якості та надійності.
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Замовником, з метою розширення кола учасників для отримання таких відгуків в тендерній документації підпунктом 7.1.3 пункту 7.1 підрозділу 7 «Підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпунктом 5.3 пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції: «Лист(и)-відгук(и), в довільній формі, ВІД БУДЬ-ЯКОГО МЕТРОПОЛІТЕНУ АБО ПІДРОЗДІЛУ (ОРГАНІЗАЦІЇ, ПІДПРИЄМСТВА), ЩО ЕКСПЛУАТУЄ (УТРИМУЄ) ТУНЕЛЬНІ ЕСКАЛАТОРИ, ВСТАНОВЛЕНІ В МЕТРОПОЛІТЕНІ, про позитивний досвід експлуатації ланцюгів тягових, виробництва виробника, що зазначений в технічній специфікації учасником» (далі – Вимога). У даній Вимозі Замовник НЕ ОБМЕЖУЄ УЧАСНИКІВ про надання листа(ів)-відгуку(ів) САМЕ МЕТРОПОЛІТЕНАМИ УКРАЇНИ.
Твердження «НАДАННЯ ДОВІДКИ, ВИДАНОЇ ЗАМОВНИКОМ», викладене у питанні/вимозі є ПОМИЛКОВИМ оскільки, ТАКЕ ФОРМУЛЮВАННЯ у Вимозі Замовника ВІДСУТНЄ.
Також, інформація, ЯКУ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ на момент подання тендерної пропозиції по Вимозі Замовника, а саме лист(и)-відгук(и) ПРО ПОЗИТИВНИЙ ДОСВІД ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЛАНЦЮГІВ ТЯГОВИХ, виробництва виробника, що зазначений в технічній специфікації учасником НЕ є публічною, що оприлюднюється у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" ТА НЕ міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Щодо посилання на Рішення від 17.09.2018 року Антимонопольного комітету України, воно є необґрунтованим, оскільки "питання наявності чи відсутності ознак порушень у діях суб’єктів господарювання, так само як і їх кваліфікація, розглядаються Антимонопольного комітету України щодо кожного конкретного випадку окремо, на підставі наявних доказів та враховуючи індивідуальні обставини, що мають значення".
Звертаємо увагу, що у разі, якщо покупцем (контрагентом) за договором зазначеним в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є метрополітен або підрозділ (організація, підприємство), що експлуатує (утримує) тунельні ескалатори, встановлені в метрополітені, а товаром за договором – ланцюги тягові, інформація про позитивний досвід експлуатації ланцюгів тягових зазначається в листі-відгуку, що надається від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), то лист(и)-відгук(и) передбачений(і) підпунктом 7.1.3 пункту 7.1 підрозділу 7 тендерної документації та підпунктом 5.3 пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації – не надається.
Отже, зважаючи на вищевикладене, виключення Вимоги підпункту 7.1.3 пункту 7.1 підрозділу 7 «Підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункту 5.3 пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації, вважаємо недоцільним.
Згідно з абзацом 5 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178: «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту».
На виконання даних вимог Замовником в підпункті 5.2.1 пункту 5.2 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені у статті 17 Закону» підрозділу 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону,…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначено: «ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДСУТНОСТІ передбачених Законом підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі ЗГІДНО СТАТТІ 17 ЗАКОНУ (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ через підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною першою статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ШЛЯХОМ САМОСТІЙНОГО ДЕКЛАРУВАННЯ ВІДСУТНОСТІ ТАКИХ ПІДСТАВ в електронній системі закупівель ПІД ЧАС ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ».
Звертаємо увагу, що підпунктом 5.2.2 пункту 5.2 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені у статті 17 Закону» підрозділу 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону,…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ТА пунктом 3 Додатку 4 до тендерної документації Замовника, вимагається надання довідки встановленого Замовником змісту, У РАЗІ подання тендерної пропозиції ОБ’ЄДНАННЯМ УЧАСНИКІВ.
1) згідно з пунктом 7.2 підрозділу 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу I «Загальні положення» тендерної документації: «Учасник-нерезидент може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою при цьому повинен надати ПЕРЕКЛАД УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ ЗАВІРЕНИЙ ПІДПИСОМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ».
Тому, внесення змін до тендерної документації в цій частині, вважаємо недоцільним;
2) згідно з пунктом 7.3 підрозділу 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу I «Загальні положення» тендерної документації: «ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ, надані в складі тендерної пропозиції учасником-нерезидентом, ПОВИННІ БУТИ ЛЕГАЛІЗОВАНІ ЗА СПРОЩЕНОЮ ПРОЦЕДУРОЮ ПРОСТАВЛЕННЯ АПОСТИЛЯ відповідно до статей 3 і 4 Гаазької Конвенції або за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції про консульські зносини від 24.04.1963. ЯКЩО ДОКУМЕНТ НЕ ПОТРЕБУЄ ЛЕГАЛІЗАЦІЇ згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента такий УЧАСНИК НАДАЄ в тендерній пропозиції НОТАРІАЛЬНО ЗАВІРЕНУ КОПІЮ ПЕРЕКЛАДУ НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ офіційного документу ТА ЛИСТ-РОЗ’ЯСНЕННЯ в довільній формі ЗА ПІДПИСОМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ УЧАСНИКА-НЕРЕЗИДЕНТА, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента».
- всі тома (ТД зі змінами.zip, ТД зі змінами.z01, ТД зі змінами.z02, ТД зі змінами.z03) винести/завантажити на робочий стіл;
- стати на скриньку ZIP (ТД зі змінами.ZIP) натиснути правою кнопкою мишки;
- вікрити у «Win RAR»;
- стати на документ;
- обрати зверху «Вилучити»;
- обрати папку куди саме вилучити/завантажити документи;
- натиснути «Ok»;
- натиснути «Обрати файли із всіх томів, починаючи з поточного».
Якщо у Вас після відповідних дій виникають проблеми при відкритті архівних файлів, радимо звернутися до системного адміністратора Вашого підприємства.
Повідомляємо, що Замовником після розміщення в електронній системі закупівель архівних файлів було здійснено перевірку їх відкриття. Файли завантажилися та були доступні до перегляду.
Також, Замовником додатково (26.01.2023) здійснено перевірку відкриття даних файлів, проблем НЕ виявлено.
Вимоги про усунення порушення
By Law and even by CMU Decree 1178, the minimum time after issue of tender or its amendment of the tender must be 7 days. You extend on Friday for 5 days - practically for 3 days. Who is able and motivated to work so fast? Chinese factory? Definitely not. Your order is complicated. If you want other result, I advise you to extend at least till 24.02.2023. Then your tender will be worth working on it.
Sincerely.
==========================
Шановний покупець!
Згідно із Законом і навіть Постановою КМУ 1178, мінімальний термін після оприлюднення тендеру чи внесення змін до тендеру має становити 7 днів. Ви продовжуєте в п'ятницю на 5 днів - практично на 3 дні. Хто здатний і мотивований працювати так швидко? китайський завод? Точно ні. Ваше замовлення складне. Якщо хочете іншого результату, раджу продовжити хоча б до 24.02.2023. Тоді ваш тендер буде вартий того, щоб над ним працювати.
З повагою
Відповідно до абзацу 3 пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та пункту 2.1 підрозділу 2 «Внесення змін до тендерної документації» розділу II «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації, встановлено: «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У РАЗІ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ СТРОК ДЛЯ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ замовником в електронній системі закупівель ТАКИМ ЧИНОМ, ЩОБ з моменту внесення змін до тендерної документації ДО ЗАКІНЧЕННЯ КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ залишалося НЕ МЕНШЕ ЧОТИРЬОХ ДНІВ.».
Замовником 10.02.2023 внесено зміни до тендерної документації на закупівлю: Ланцюги тягові, код 44540000-7 «Ланцюги» за ДК 021:2015 та продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій по 15.02.2023 до 16:00.
Враховуючи вищевикладене, Замовником не порушено вимог Особливостей.
Скарги до процедури
Дата подання: 12 квітня 2023 15:24
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-21-000013 ● bdbaea8136c04c838be1f228b05f9eee
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2023 13:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.07.2023 № 226
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
14 UA-2022-12-30-004265-a 30.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-25 11:14:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ланцюгів тягових (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-30-004265-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-28 11:44:11
Надання пояснень (інформації та документів) на запит від 25.07.2023.
Пояснення, інформацію та документи щодо запиту викладено в листі від 28.07.2023 №42/03-22.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2023 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ПРОМЕНЕРГОВУГІЛЛЯ" |
44 670 215,18
UAH з ПДВ
|
44 670 215,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
S&K Ltd. s.r.o. |
57 975 618,49
UAH з ПДВ
|
57 975 618,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" |
65 880 627,40
UAH з ПДВ
|
65 880 627,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКАПРОМ" |
70 736 495,76
UAH з ПДВ
|
69 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАВОРИТЛІФТ" |
70 077 710,07
UAH з ПДВ
|
70 077 710,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ПРОМЕНЕРГОВУГІЛЛЯ" #30597208 |
Відхилено |
44 670 215,18
UAH з ПДВ
|
21 березня 2023 12:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2023 11:30
|
S&K Ltd. s.r.o. #04413024 |
Переможець |
57 975 618,49
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2023 14:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2023 08:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2023 15:12
|
ДУ1 від 01.12.2023 до Договору №195-ЕС-23 від 11.05.2023 - S&K Ltd. s.r.o..pdf | зміни до договору |
01 грудня 2023 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2023 12:23
|
195-ЕС-23 від 11.05.2023 - S&K Ltd. s.r.o..pdf | укладений |
12 травня 2023 12:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей та відповідно до пункту 10.3 розділу 10 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та пунктів 11.3, 11.4 розділу 11 «ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ» договору, Сторони домовилися внести зміни до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 195-ЕС-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |