Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ДЖУЛИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41493701 |
Місцезнаходження: | 24450, Україна , Вінницька обл., с. Джулинка, вул.Соборна, будинок 1 |
Контактна особа: |
Кокошко Тетяна Петрівна 380967609244 osvita_dzhylunka@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2022 08:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 січня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 290 004,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 450,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2022 08:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2022 08:32 |
додаток_3_ Хакактеристи_ Предмету_Закупівлі.docx | |
30 грудня 2022 08:32 |
Дод.6_Заява_учасника.docx | |
30 грудня 2022 08:32 |
додаток-1_Форма_Тендерної_Пропозиції.docx | |
30 грудня 2022 08:32 |
Дод.5_Аплікаційна форма.docx | |
30 грудня 2022 08:32 |
ТД- з урахуванням Особливостей.doc | |
30 грудня 2022 08:32 |
Дод.2_(стаття_17).docx | |
30 грудня 2022 08:32 |
додаток_4_Проєкт_договору.docx | |
30 грудня 2022 08:32 |
Дод.7_Методика_оцінки ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-23-000037 ● b90b485121f1446d8a3073b1ec9dc896
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2023 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.01.2023 №10-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.01.2023 №10-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2022-12-30-000438-a 30.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-24 16:52:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі кефіру, йогурту та сметани (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-30-000438-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі;
2. Яким чином учасником ФОП Ульянов Володимир Іванович, якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- гарантійного листа про те, що всі завантажені файли учасником перевірені, є цілими та не мають пошкоджень та листа згоди, що усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою (пункт 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації);
- документу, виданого державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів та/або документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- копії акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника), який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складеного територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР та/або акт складений за результатами позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- довідки (складеної у довільній формі) про країну походження, екологічну безпеку товару, що пропонується для постачання (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- довідки на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі про те, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель (пункт 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації);
- довідок з обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідок з обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості по кредитах станом не раніше місяця оголошення даної процедури закупівлі (пункт 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації);
- листа згоди з істотними (основними) умовами договору та довідку у довільній формі, яка інформує позицію учасника закупівлі щодо умов та порядку змін умов договору про закупівлю (пункт 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації);
- листа, виданого (адресованого) на ім’я учасника від ДП «Держзовнішінформ» про те, що Державне підприємство «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» має повноваження надавати державним органам, установам, організаціям та іншим суб’єктам господарювання тощо на їх замовлення, відповідну обґрунтовану цінову інформацію належним чином оформлену документом (експертний висновок/цінова довідка) на відповідні товари (пункт 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації);
- гарантійного листа щодо забезпечення належних умов зберігання та транспортування товару (пункт 10 додатку №3 тендерної документації)?
3. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП Ульянова Володимира Івановича, у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (підпункт 2 пункт 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» та додаток 2 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-27 15:40:38
Відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби України від 23.01.2023 №10-з
У межах проведення моніторингу закупівлі кефіру, йогурта і сметани (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-30-000438-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 відділ освіти, культури і спорту Джулинської сільської ради надає пояснення
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок моніторингу УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (наказ №10-з від 23.01.2023) ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ДЖУЛИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ повідомляє: порушення законодавства у сфері публічних закупівель було усунено шляхом припинення зобов’язань за договором. Угода про розірвання договору про закупівлю №20 від 16.01.23 Кефір, йогурт, сметана код ДК 15550000-8 Молочні продукти різні (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-30-000438-a). Угода про розірвання договору про закупівлю додається.
2023-02-09 11:06:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом укладення додаткової угоди від 08.02.2023 №б/н про розірвання договору від 16.01.2023 №20
2023-02-09 11:47:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 січня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП УЛЬЯНОВ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ |
284 985,85
UAH з ПДВ
|
284 985,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП УЛЬЯНОВ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ #2500209297 |
Переможець |
284 985,85
UAH з ПДВ
|
09 січня 2023 09:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2023 11:08
|
угода про розірвання(кефір, йогурт, сметана).pdf | укладений |
09 лютого 2023 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 14:42
|
договір.pdf | укладений |
16 січня 2023 14:42
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 січня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку із наявністю об’єктивних причин, відповідно до ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України |