Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02000010 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г |
Контактна особа: |
Людмила Романчук +380989265588, +380362281692 skprokl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2022 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 016 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2022 12:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2022 22:33 |
Додаток 3.pdf | |
29 грудня 2022 22:33 |
ТД.pdf | |
29 грудня 2022 22:33 |
Додаток 4.pdf | |
29 грудня 2022 22:33 |
Додаток 5.pdf | |
29 грудня 2022 22:33 |
Додаток 2 ТЗ.pdf | |
29 грудня 2022 22:33 |
Додаток 1.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-16-000057 ● 36053b108cee46769db34eb54816ece6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2023 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.01.2023 № 4
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.01.2023 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2022-12-29-013415-a 29.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-16 16:38:06
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Риба свіжеморожена патрана, без голів, тушки (Хек) (код CPV за ДК 021:2015 15220000-6- Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-29-013415-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
У п.п.2 пункту 2 додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовником зазначено: що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні документи, а саме: документи, що підтверджують якість та безпечність запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (декларація виробника та/або сертифікат (паспорт) відповідності (якості) та експертний висновок на предмет закупівлі, що підтверджує інформацію відповідності ДСТУ.
У тендерній пропозиції учасника ФОП Галагуз Анатолій Володимирович відсутній експертний висновок на предмет закупівлі, що підтверджує інформацію відповідності ДСТУ.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Галагуз Анатолій Володимирович відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-20 10:12:04
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит UA-M-2023-01-16-000057 від 16.01.2023 щодо моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі Риба свіжеморожена патрана, без голів, тушки (Хек) (код CPV за ДК 021:2015 15220000-6- Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-29-013415-a повідомляємо наступне:
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідна пропозиція учасника містить всю необхідну інформацію у складі пропозиції, а саме. На вимогу п.п.2 пункту 2 передбачалося надання документу що підтверджує відповідність запропонованого товару ДСТУ(у дужках до цієї вимоги був зазначений перелік документів який може підтвердити відповідну інформацію), учасником у складі пропозиції надано Декларацію виробника де чітко зазначено відповідна інформація. Учасник надав додаткову інформацію щодо відповідності технічним характеристикам запропонованого товару та у Замовника не було законних підстав для відхилення пропозиції учасника.
З огляду на вище зазначене відхилення ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Галагуз Анатолій Володимирович відповідно до підпункту 2 пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 було б прямим порушенням законодавства в сфері публічних закупівель, адже вся інформація відповідно до вимог надана у складі пропозиції та наявна у публічному доступі на сайті уповноваженого органу.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-01-31 17:35:44
Рішення
Замовником прийнято рішення розірвати угоду, згідно Вашого рішення, відповідні листи до контрагентів були надіслані у відповідності до діючого законодавства.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано.
2023-02-09 10:28:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Галагуз Анатолій Володимирович |
1 956 696,00
UAH з ПДВ
|
1 956 696,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Галагуз Анатолій Володимирович #2623203177 |
Переможець |
1 956 696,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2023 09:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2023 10:26
|
ДУ 1 39.pdf | укладений |
09 лютого 2023 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 10:22
|
39.pdf | укладений |
17 січня 2023 10:21
|