Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування моторних транспортних засобів і супутнього обладнання
за ДК 021:2015: 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування моторних транспортних засобів і супутнього обладнання)
Очікувана вартість
13 800 000,00 UAH
UA-2022-12-29-012392-a ● 290b075c582a40e69fec9376dd7a3f3f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 34002938 |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ БАГГОВУТІВСЬКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Яна Логвіненко +380674089233 zakupivli.medpomosh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2022 18:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2023 15:54 |
Початок аукціону: | 10 січня 2023 15:54 |
Очікувана вартість: | 13 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі, становить 3%. Умови надання забезпечення пропозицій учасників: Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених пунктами 13 та 14 цього Розділу. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги) та Закону, а саме: 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі - форма) вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка міститься в додатку 4 до оголошення про проведення процедури закупівлі (далі - Форма), є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення процедури закупівлі зазначаються: - дата оголошення про проведення процедури закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)*. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 9. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. 10. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 4 до цього оголошення про проведення процедури закупівлі, з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від Форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. 11. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. До закінчення встановленого в оголошенні про проведення процедури закупівлі строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) відповідно до строку, на який продовжено пропозицію Учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. 12. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі. 13. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення процедури закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення процедури закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення пропозиції. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: «КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"»; Місцезнаходження Замовника: вул. Багговутівська, 1, м. Київ; ЄДРПОУ 34002938 ІПН 340029326592 UA203052990000026000026228353 В АТ КБ «Приват Банк» МФО 305299 Разом з гарантією учасник завантажує в електронну систему закупівель скановані документи, з накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку та кваліфікованої електронної печатки банку: - у сканованому вигляді з оригіналу або копію банківської ліцензії про надання банківських послуг, виданої банку; - у сканованому вигляді з оригіналу або копію документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Всі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції здійснюються за рахунок учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі) або надані з порушенням вимог визначених документацією, відхиляються замовником. На підвердження наявності грошового забеспечення (Покриття. Банківської гарантії) Учасник надає відповідну довідку від Банка гаранта. А також виписку з особового рахунку, щодо сплати відповідного покриття. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 414000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % (п’ять відсотків) від вартості договору про закупівлю. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена оголошенням про закупівлю, тощо). Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів – документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму що відповідатиме 5 відсоткам від вартості договору про закупівлю в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Інформація для оформлення банківської гарантії: КНП КОР «КОЦЕМД МК» ЄДРПОУ 34002938 ІПН 340029326592 UA203052990000026000026228353 В АТ КБ «Приват Банк» МФО 305299 Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуга з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки DEEWOO Sens Ланос Шевроле Лачетті Шевроле Нива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
1 послуга
послуга з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Peugeot Boxer
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
1 послуга
послуга з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Peugeot 2008
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
1 послуга
послуга з ремонту і технічного обслуговування до автомобілів CITROEN JUMPER (тип В)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
1 послуга
послуга з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Fiat Dukato
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
1 послуга
послуга з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Ford Transit
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
1 послуга
послуга з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки OPEL VIVARO
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
1 послуга
послуга з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Renault Master
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
1 послуга
Послуга Шиномонтажу автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50116500-6 — Шиноремонтні послуги, у тому числі шиномонтажні послуги та послуги з балансування коліс
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2023 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2023 16:40 |
Додаток 2 ТЗ зі змінами.pdf | |
05 січня 2023 16:40 |
Перелік змін №2 до ТД.pdf | |
03 січня 2023 20:43 |
Форма БГ.pdf | |
03 січня 2023 20:43 |
ТД зі змінами.docx.pdf | |
03 січня 2023 20:43 |
Перелік змін №1 до ТД.pdf | |
29 грудня 2022 18:55 |
Додаток 3 Проект договору ремонт авто на СТО.PDF | |
29 грудня 2022 18:55 |
Додаток 5 Цінова пропозиція.xls | |
29 грудня 2022 18:55 |
Додаток 1 - Квал. крит. та ст.17.pdf |
05 січня 2023 16:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 січня 2023 16:40 |
Додаток 2 ТЗ зі змінами.pdf
|
||||||
05 січня 2023 16:40 |
Перелік змін №2 до ТД.pdf
|
||||||
03 січня 2023 20:43 |
Форма БГ.pdf
|
||||||
03 січня 2023 20:43 |
ТД зі змінами.docx.pdf
|
||||||
03 січня 2023 20:43 |
Перелік змін №1 до ТД.pdf
|
||||||
29 грудня 2022 18:55 |
Додаток 3 Проект договору ремонт авто на СТО.PDF
|
||||||
29 грудня 2022 18:55 |
Додаток 5 Цінова пропозиція.xls
|
||||||
29 грудня 2022 18:55 |
Додаток 1 - Квал. крит. та ст.17.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо цінової пропозиції
Дата подання: 04 січня 2023 15:49
Дата відповіді: 04 січня 2023 16:13
Шановний Замовнику, враховуючи, що Форма "ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ" (Додаток 5) не містить стобця, для зазначення ціни самої роботи/послуги (без врахування запасних частин та витратних матеріалів) по кожній позиції, а лише стовбці, що відповідають за вартість запасних частин, прошу роз'яснити в якому стовбці пропозиції необхідно врахувати вартість самої роботи (послуги)?
Будемо вдячні за відповідь!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання.
Та по суті питання зазначаємо, що послуга закуповується в цілому, тому Замовник не вимагає окремий розрахунок вартості роботи.
А вартість запчастин вимагається з метою можливості коригування ціни у законодавчо передбачених випадках.
С свою чергу звертаємо Вашу увагу, що при формуванні пропозиції, вартість складових частин не повинно перевищуати 49% від вартості надання послуг з виконання відповідних робіт по технічному обслуговуванню, ремонту, або заміні складових частин.
Та по суті питання зазначаємо, що послуга закуповується в цілому, тому Замовник не вимагає окремий розрахунок вартості роботи.
А вартість запчастин вимагається з метою можливості коригування ціни у законодавчо передбачених випадках.
С свою чергу звертаємо Вашу увагу, що при формуванні пропозиції, вартість складових частин не повинно перевищуати 49% від вартості надання послуг з виконання відповідних робіт по технічному обслуговуванню, ремонту, або заміні складових частин.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-12-29-012392-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВТОЦЕНТР "ЄВРОПА", Код ЄДРПОУ:36555734
Дата подання: 02 січня 2023 20:18
Вигога щодо внесення змін до ТД
Шановний Замовнику, просимо внести зміни до ТД у зв’язку з наявністю в ній невідповідностей, що призведуть до некоректного розрахунку вартості пропозицій учасників, а в подальшому до проблем з виконанням договору про закупівлю. Зокрема, при підготовці тендерної пропозиції нами виявлено наступне:
1. Додатком 5 до ТД визначено форму цінової пропозиції. Зазначена форма містить таблицю для розрахунку, яка складаються з 7 стовбців, серед яких «Ціна за одиницю запчастин та витратних матеріалів в т.ч. ПДВ», «Вартість складових частин та матеріалів, грн. з ПДВ» та «Загальна вартість послуг та запчастин, грн. з ПДВ». Тобто, таблиця містить стовбець для розрахунку вартості запасних частин та витратних матеріалів, однак не містить стовбців для розрахунку вартості самої послуги (роботи), а саме стовбців, «Ціна однієї нормо-години, в т.ч. ПДВ, грн.», «Кількість нормо-годин для надання однієї послуги» та «Вартість послуги, грн. з ПДВ».
Отже, для коректного розрахунку цінової пропозиції вимагаємо додати до таблиці, що міститься у Форми цінової пропозиції (Додаток 5 до ТД), стовбці «Ціна однієї нормо-години, в т.ч. ПДВ, грн.», «Кількість нормо-годин для надання однієї послуги» та «Вартість послуги, грн. з ПДВ».
2. За змістом Додатку 5 до ТД в таблиці розрахунку вартості пропозиції учаснику необхідно зазначити модель автомобілів та перелік послуг згідно Додатку 2. Тобто, Учаснику потрібно фактично самостійно скласти таблицю для розрахунку цінової пропозиції, виходячи з даних, що містяться в Додатку 2.
Додаток 2 до ТД містить Таблицю 1. Перелік марок автомобілів та їх кількість та Таблицю 2. Перелік послуг. В Таблиці 2 Замовником визначено перелік послуг в розрізі марок автомобілів, перелік яких визначений в Таблиці 1. Однак, Таблиця 2 не містить переліку послуг для автомобілів Volkswagen Crafter, що не дає можливості розрахувати вартість пропозиції в цій частині. А тому, вимагаємо доповнити Таблицю 2 переліком послуг щодо автомобілів Volkswagen Crafter.
3. Додаток 2 містить таблицю «Шиномонтаж автомобілів». Однак, з поданої таблиці не зрозуміло значення чисел «1560» «500» «500» та «500» в 4-му стовбці таблиці. Крім того, не зрозуміло виходячи з якої кількості послуг з шиномонтажу необхідно провести розрахунок пропозиції в цій частині.
З огляду на зазначене вимагаємо конкретизувати інформацію зазначену в таблиці «Шиномонтаж автомобілів», зокрема вказати назву стовбців, що дасть змогу трактувати значення чисел «1560» «500» «500» та «500» в 4-му стовбці таблиці та зазначити кількість необхідних послуг.
4. Таблиця 2 в частині переліку послуг по автомобілях Peugeot Boxer в розділі «Кузов» містить позиції «2. Зварювальні роботи кузова та його складових частин» та «3. Ремонт складових частин, вузлів та деталей кузова». Враховуючи, що назва послуг є зовсім неконкретизованою, що не дає можливості визначити їх вартість, вимагаємо зазначити яких саме частин кузова необхідно провести зварювальні роботи та ремонт. Те ж саме стосується й найменування послуги щодо автомобіля Peugeot 2008 в позиції «2. Зварювальні роботи кузова та його складових частин».
5. Перелік послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Fiat Dukato, розділ «Система змащування» містить позицію «1. Ремонт масляного насоса». Однак, масляний насос системи змащування не підлягає ремонту, технологічними нормами передбачена лише його заміна. Тому, вимагаємо змінити назву послуги на «Заміна масляного насосу».
Розгорнути
Згорнути
1. Додатком 5 до ТД визначено форму цінової пропозиції. Зазначена форма містить таблицю для розрахунку, яка складаються з 7 стовбців, серед яких «Ціна за одиницю запчастин та витратних матеріалів в т.ч. ПДВ», «Вартість складових частин та матеріалів, грн. з ПДВ» та «Загальна вартість послуг та запчастин, грн. з ПДВ». Тобто, таблиця містить стовбець для розрахунку вартості запасних частин та витратних матеріалів, однак не містить стовбців для розрахунку вартості самої послуги (роботи), а саме стовбців, «Ціна однієї нормо-години, в т.ч. ПДВ, грн.», «Кількість нормо-годин для надання однієї послуги» та «Вартість послуги, грн. з ПДВ».
Отже, для коректного розрахунку цінової пропозиції вимагаємо додати до таблиці, що міститься у Форми цінової пропозиції (Додаток 5 до ТД), стовбці «Ціна однієї нормо-години, в т.ч. ПДВ, грн.», «Кількість нормо-годин для надання однієї послуги» та «Вартість послуги, грн. з ПДВ».
2. За змістом Додатку 5 до ТД в таблиці розрахунку вартості пропозиції учаснику необхідно зазначити модель автомобілів та перелік послуг згідно Додатку 2. Тобто, Учаснику потрібно фактично самостійно скласти таблицю для розрахунку цінової пропозиції, виходячи з даних, що містяться в Додатку 2.
Додаток 2 до ТД містить Таблицю 1. Перелік марок автомобілів та їх кількість та Таблицю 2. Перелік послуг. В Таблиці 2 Замовником визначено перелік послуг в розрізі марок автомобілів, перелік яких визначений в Таблиці 1. Однак, Таблиця 2 не містить переліку послуг для автомобілів Volkswagen Crafter, що не дає можливості розрахувати вартість пропозиції в цій частині. А тому, вимагаємо доповнити Таблицю 2 переліком послуг щодо автомобілів Volkswagen Crafter.
3. Додаток 2 містить таблицю «Шиномонтаж автомобілів». Однак, з поданої таблиці не зрозуміло значення чисел «1560» «500» «500» та «500» в 4-му стовбці таблиці. Крім того, не зрозуміло виходячи з якої кількості послуг з шиномонтажу необхідно провести розрахунок пропозиції в цій частині.
З огляду на зазначене вимагаємо конкретизувати інформацію зазначену в таблиці «Шиномонтаж автомобілів», зокрема вказати назву стовбців, що дасть змогу трактувати значення чисел «1560» «500» «500» та «500» в 4-му стовбці таблиці та зазначити кількість необхідних послуг.
4. Таблиця 2 в частині переліку послуг по автомобілях Peugeot Boxer в розділі «Кузов» містить позиції «2. Зварювальні роботи кузова та його складових частин» та «3. Ремонт складових частин, вузлів та деталей кузова». Враховуючи, що назва послуг є зовсім неконкретизованою, що не дає можливості визначити їх вартість, вимагаємо зазначити яких саме частин кузова необхідно провести зварювальні роботи та ремонт. Те ж саме стосується й найменування послуги щодо автомобіля Peugeot 2008 в позиції «2. Зварювальні роботи кузова та його складових частин».
5. Перелік послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Fiat Dukato, розділ «Система змащування» містить позицію «1. Ремонт масляного насоса». Однак, масляний насос системи змащування не підлягає ремонту, технологічними нормами передбачена лише його заміна. Тому, вимагаємо змінити назву послуги на «Заміна масляного насосу».
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 січня 2023 20:15
Шановний Учаснику, у відповідь на Вимогу, повідомляємо наступне:
1. Щодо визначення «Кількості нормо-годин для надання однієї послуги» та «Вартість послуги, грн. з ПДВ»:
Замовник самостійно вирішую в якому форматі здійснюється закупівля щодо визначення номенклатурних позицій. В даному Випадку замовником закуповується саме ПОСЛУГА! вартість Матеріалів для кожної конкретної послуги складає не більше 49% вартості конкретної послуги з переліку Послуг. Що в свою чергу не суперечить чинному законодавству України.
2. Щодо послуг для автомобілів Volkswagen Crafter:
В Додатку 2 чітко визначено, що для для автомобілів Volkswagen Crafter закуповуються лише послуги шиномонтажа.
3. Щодо таблицї «Шиномонтаж автомобілів»:
Значення чисел «1560» «500» «500» та «500» в 4-му стовбці таблиці - це кількість послуг, що особисто і визначено в 3-му стовбці таблиці, виходячи з загальної кількості автомобілів, які потребують ці послуги.
4. Щодо Таблиці 2 в частині переліку послуг по автомобілях Peugeot Boxer в розділі «Кузов» «2. Зварювальні роботи кузова та його складових частин» та «3. Ремонт складових частин, вузлів та деталей кузова»:
Учасник самостійно закладає вартість даної послуги виходячи із очікуваної вартості закупівлі, адже перелік не є остаточним, та може коригуватися від фактичних потреб Замовника.
5. Щодо внесення змін до Перелік послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Fiat Dukato, розділ «Система змащування» стосовно зміни назви послуги на «Заміна масляного насосу»:
Шановний Учаснику, найближчим часом до ТД будуть внесені відповідні зміни.
1. Щодо визначення «Кількості нормо-годин для надання однієї послуги» та «Вартість послуги, грн. з ПДВ»:
Замовник самостійно вирішую в якому форматі здійснюється закупівля щодо визначення номенклатурних позицій. В даному Випадку замовником закуповується саме ПОСЛУГА! вартість Матеріалів для кожної конкретної послуги складає не більше 49% вартості конкретної послуги з переліку Послуг. Що в свою чергу не суперечить чинному законодавству України.
2. Щодо послуг для автомобілів Volkswagen Crafter:
В Додатку 2 чітко визначено, що для для автомобілів Volkswagen Crafter закуповуються лише послуги шиномонтажа.
3. Щодо таблицї «Шиномонтаж автомобілів»:
Значення чисел «1560» «500» «500» та «500» в 4-му стовбці таблиці - це кількість послуг, що особисто і визначено в 3-му стовбці таблиці, виходячи з загальної кількості автомобілів, які потребують ці послуги.
4. Щодо Таблиці 2 в частині переліку послуг по автомобілях Peugeot Boxer в розділі «Кузов» «2. Зварювальні роботи кузова та його складових частин» та «3. Ремонт складових частин, вузлів та деталей кузова»:
Учасник самостійно закладає вартість даної послуги виходячи із очікуваної вартості закупівлі, адже перелік не є остаточним, та може коригуватися від фактичних потреб Замовника.
5. Щодо внесення змін до Перелік послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Fiat Dukato, розділ «Система змащування» стосовно зміни назви послуги на «Заміна масляного насосу»:
Шановний Учаснику, найближчим часом до ТД будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2022-12-29-012392-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВТОЦЕНТР "ЄВРОПА", Код ЄДРПОУ:36555734
Дата подання: 04 січня 2023 11:04
Вимога щодо внесення змін до ТД в частині забезпечення тендерної пропозиції
Пунктами 2-3 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації визначено вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, а також умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції.
Крім того, в п. 3 вказано, що розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі, однак тендерна документація Замовника не містить положення, яким визначено цей розмір.
В урахуванням зазначеного, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію в частині визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Крім того, в п. 3 вказано, що розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі, однак тендерна документація Замовника не містить положення, яким визначено цей розмір.
В урахуванням зазначеного, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію в частині визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 січня 2023 12:30
Доброго дня, шановний Учаснику!
Будь ласочка, зверніть увагу на те, що електроні поля оголошення, являються також тендерною документацією.
А отже, інформацію щодо суми баковскоїх гарантії внесенно у відповідні поля електроної тендерної документації.
Чекаємо Вас ще!!! ; ))
Будь ласочка, зверніть увагу на те, що електроні поля оголошення, являються також тендерною документацією.
А отже, інформацію щодо суми баковскоїх гарантії внесенно у відповідні поля електроної тендерної документації.
Чекаємо Вас ще!!! ; ))
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-12-29-012392-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КУРАТОР.ЮА", Код ЄДРПОУ:43438815
Дата подання: 20 січня 2023 15:28
Дата подання: 20 січня 2023 15:28
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 січня 2023 17:49
рішення від 23.01.2023 № 701.pdf
Дата публікації: 23 січня 2023 17:49
інформація про перенесення розгляду скарги від 30.01.2023 № 97.pdf
Дата публікації: 30 січня 2023 14:05
інформація про резолютивну частину рішення від 31.01.2023 № 1049.pdf
Дата публікації: 31 січня 2023 16:55
рішення від 31.01.2023 № 1049.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2023 16:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до пункту 64 Особливостей інформація про усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 07 лютого 2023 18:56
Номер скарги: UA-2022-12-29-012392-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЛІЯ "АВТОЦЕНТР НА СТОЛИЧНОМУ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:26315758
Дата подання: 17 березня 2023 21:19
Дата подання: 17 березня 2023 21:19
Оскарження рішення Замовника у порядку, визначеному статтею 18 Закону
Щодо неправомірності рішення Замовника у порядку, визначеному статтею 18 Закону
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 березня 2023 16:49
Рішення від 21.03.2023 № 3415.pdf
Дата публікації: 21 березня 2023 16:48
інформація про перенесення розгляду скарги від 29.03.2023 № 273.pdf
Дата публікації: 29 березня 2023 15:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2023 № 4019.pdf
Дата публікації: 31 березня 2023 15:25
Рішення від 31.03.2023 № 4019.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2023 17:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення АМКУ щодо Зобов'язання КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КИЇВСЬКОЇ
ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ
ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" скасувати рішення про відхилення
тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА
АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" в особі ФІЛІЇ "АВТОЦЕНТР НА СТОЛИЧНОМУ" за
процедурою закупівлі - "Послуги з ремонту і технічного обслуговування моторних
транспортних засобів і супутнього обладнання за ДК 021:2015:50110000-9 (Послуги з
ремонту і технічного обслуговування моторних транспортних засобів і супутнього
обладнання)", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі
Уповноваженого органу, за № UA-2022-12-29-012392-a.
Дата виконання рішення замовником: 12 квітня 2023 17:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2023 16:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КУРАТОР.ЮА" |
9 690 000,00
UAH з ПДВ
|
9 599 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЛІЯ "АВТОЦЕНТР НА СТОЛИЧНОМУ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" |
12 825 363,54
UAH з ПДВ
|
9 600 007,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛУБ АВТОСЕРВІС" |
12 765 583,00
UAH з ПДВ
|
9 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗС АВТО ЦЕНТР" |
13 645 625,40
UAH з ПДВ
|
11 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КУРАТОР.ЮА" #43438815 |
Рішення скасоване |
9 599 900,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2023 18:52
|
|
ФІЛІЯ "АВТОЦЕНТР НА СТОЛИЧНОМУ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" #26315758 |
Рішення скасоване |
9 600 007,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2023 18:52
|
|
ТОВ "КУРАТОР.ЮА" #43438815 |
Рішення скасоване |
9 599 900,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2023 16:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2023 19:02
|
ФІЛІЯ "АВТОЦЕНТР НА СТОЛИЧНОМУ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" #26315758 |
Рішення скасоване |
9 600 007,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2023 16:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2023 12:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛУБ АВТОСЕРВІС" #43927032 |
Рішення скасоване |
9 680 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2023 16:57
|
|
ТОВ "КУРАТОР.ЮА" #43438815 |
Відхилено |
9 599 900,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2023 17:57
|
|
ФІЛІЯ "АВТОЦЕНТР НА СТОЛИЧНОМУ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" #26315758 |
Переможець |
9 600 007,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2023 18:44
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 12 квітня 2023 18:44
Учасник | Пропозиція | Документи |
ФІЛІЯ "АВТОЦЕНТР НА СТОЛИЧНОМУ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" #26315758 |
9 600 007,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2024 17:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2024 17:45
|
ДУ3.PDF | зміни до договору |
21 березня 2024 17:33
|
П. 13. Форма Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx | зміни до договору |
21 березня 2024 17:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:32
|
ДУ укравто.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:28
|
П. 13. Форма Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2023 15:48
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf | зміни до договору |
23 червня 2023 15:44
|
Службова записка.PDF | зміни до договору |
23 червня 2023 15:44
|
ДУ№1.PDF | зміни до договору |
23 червня 2023 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2023 17:28
|
БГ.pdf | укладений |
21 квітня 2023 17:27
|
ДОГОВІР 13.pdf | укладений |
21 квітня 2023 17:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | підпункт 3 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Сторони погодились внести зміни у Специфікацію без зменшення загальної кількості послуг та без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; та викласти Специфікацію у редакції, що додається у Додатку 1 до даної додаткової угоди. підпункт 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Сторони погодились внести зміни до ціни договору про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), а саме, пункт 2.1. договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |