Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прання медичної білизни
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2022-12-29-012379-a ● 5c7b8b3410794d758a0abbbef19d95fe
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Городоцька центральна лікарня" Городоцької міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 01997863 |
Місцезнаходження: | 81500, Україна , Львівська обл., Городок, вул. Коцюбинського, 18 |
Контактна особа: |
Фалинський Павло Омелянович +380323130148 gorcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2022 18:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 кілограм
Послуги з прання медичної білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81500, Україна, Львівська область, місто ГОРОДОК, вул.Коцюбинського,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2022 19:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2022 18:54 |
Тендерна документацiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
гарантійні листи товаровиробників
Дата подання: 02 січня 2023 13:49
Дата відповіді: 05 січня 2023 10:45
Чи можливо замість гарантійних листів товаровиробників (на рідкі миючі засоби, ензимний дезінфікуючий засіб, водорозчинні мішки типу Біоблок) надати гарантійні листи від дистриб’ютора/офіційного представника/дилера, які є довіреною особою товаровиробника, оскільки гарантійний лист лише від товаровиробника є обмеженням конкуренції, адже товаровиробники як правило працюють через мережу офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, постачальників тощо ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення від 02.01.2023 року про гарантійні листи товаровиробників, повідомляємо наступне:
Тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства, зокрема, вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи специфіку роботи Замовника даних відкритих торгів, є обґрунтована потреба у якісному наданні послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, прання рідкими миючими, вибілюючими та дезінфікуючими засобами належної якості, що відповідають санітарно-гігієнічним вимогам. З метою дотримання належного стану медичної білизни та якісного її прання, при формуванні вимог Технічної специфікації на цю закупівлю, було передбачено умови про документальне підтвердження можливості учасника застосовувати рідкі миючі засоби, ензимний дезінфікуючий засіб, водорозчинні мішки типу Біоблок, шляхом подання в складі тендерної документації гарантійних листів від виробників вказаної продукції, що дає можливість уникнення під час прання медичної білизни використання фальсифікованих засобів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції, що особливо важливо при наданні послуг, що є предметом закупівлі, для медичного закладу за для безперебійної роботи його, від якої залежить життя та здоров’я громадян, які отримують лікування.
Вважаємо, що отримання відповідних документів є безперешкодним і доступним будь якому учасникові та не суперечить нормам та принципам чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства, зокрема, вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи специфіку роботи Замовника даних відкритих торгів, є обґрунтована потреба у якісному наданні послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, прання рідкими миючими, вибілюючими та дезінфікуючими засобами належної якості, що відповідають санітарно-гігієнічним вимогам. З метою дотримання належного стану медичної білизни та якісного її прання, при формуванні вимог Технічної специфікації на цю закупівлю, було передбачено умови про документальне підтвердження можливості учасника застосовувати рідкі миючі засоби, ензимний дезінфікуючий засіб, водорозчинні мішки типу Біоблок, шляхом подання в складі тендерної документації гарантійних листів від виробників вказаної продукції, що дає можливість уникнення під час прання медичної білизни використання фальсифікованих засобів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції, що особливо важливо при наданні послуг, що є предметом закупівлі, для медичного закладу за для безперебійної роботи його, від якої залежить життя та здоров’я громадян, які отримують лікування.
Вважаємо, що отримання відповідних документів є безперешкодним і доступним будь якому учасникові та не суперечить нормам та принципам чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2023 00:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Чернецький Станіслав Олексійович |
495 000,00
UAH з ПДВ
|
495 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Чернецький Станіслав Олексійович #3055805291 |
Переможець |
495 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2023 11:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 січня 2023 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 12:59
|
договір прання 2023.PDF | укладений |
20 січня 2023 12:58
|