Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991406 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Червоного Хреста, 3 |
Контактна особа: |
Бондар Наталія Сергіївна +380412430810 obllikzhytomyr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2022 18:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2023 11:07 |
Початок аукціону: | 06 січня 2023 11:07 |
Очікувана вартість: | 18 551 020,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 92 755,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 92 755,10 грн. строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; у разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється замовником відповідно до очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 92755.1 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі, у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави на р/р Замовника: UA713052990000026003016400166 в АТ КБ «Приватбанк». - розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5 відсотків від вартості договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | дата підписання Акту виконаних (наданих) послуг | Пiсляоплата | 180 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк усунення несправностей: | 15% |
2 години з моменту виявлення несправностей: | 15% |
1 доба з моменту виявлення несправностей: | 10% |
2 доби з моменту виявлення несправностей: | 0% |
Умови оплати: | 15% |
протягом 90-180 банківських днів з дати підписання Акту виконаних (наданих) послуг: | 15% |
протягом 30-90 банківських днів з дати підписання Акту виконаних (наданих) послуг: | 10% |
оплата протягом 30 банківських днів з дати підписання Акту виконаних (наданих) послуг: | 0% |
29 грудня 2022 18:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2022 18:26 |
додаток 4.doc | |
29 грудня 2022 18:26 |
Додаток 6.doc | |
29 грудня 2022 18:26 |
додаток 3.docx | |
29 грудня 2022 18:26 |
додаток 5.docx | |
29 грудня 2022 18:26 |
додаток 2.doc | |
29 грудня 2022 18:26 |
додаток 1.doc | |
29 грудня 2022 18:26 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації, а саме Замовником встановлено, що: «Для уточнення переліку послуг з утримання споруд та прибудинкових територій передбачається огляд комплексу будівель та прибудинкових територій, який є обов'язковим та здійснюється за спільною участю уповноважених осіб Замовника - головного інженера інженерно-господарської служби, головного енергетика інженерно-господарської служби та представника Учасника. Огляд проводиться на підставі офіційного листа-звернення на ім’я Замовника щодня з 09 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., крім суботи та неділі. За результатами огляду складається акт огляду споруд та прибудинкових територій за підписом представників Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами.»
Внесення Замовником зазначеної вимоги до Тендерної документації спрямоване на ознайомлення Учасників з фактичним переліком/обсягом послуг з утримання споруд та прибудинкових територій викладених в Додатку 1 до Тендерної документації. Дана вимога до Учасників є необхідною та правомірною.
Жодних обмежень щодо отримання акту огляду споруд та прибудинкових територій в Тендерній документації не встановлено. Таким чином, вимога про надання акту огляду надає можливість Учаснику ознайомитися з предметом закупівлі та оцінити свої можливості потенційної участі в закупівлі.
Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель в межах чинного законодавства України. Жодним чином не порушуються загальні принципи закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000043 ● 745c95908e9e47f0b926c6ff3d48ad8c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 12:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2023
№ 2-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.01.2023 № 2-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2022-12-29-012220-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-23 17:09:50
Запит про надання пояснення (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-29-012220-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2) Обґрунтуйте необхідність встановлення у тендерній документації інших критеріїв, а ніж ціна тендерної пропозиції, зокрема, умови оплати та строк усунення несправностей (критерій не передбачений статтею 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
3) Чому у проекті договору на закупівлю послуг (додаток № 5 до тендерної документації) зазначено інформацію про зміну істотних умов договору, яку передбачено підпунктом 2 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 ?
В той же час предметом закупівлі є послуги, що підтверджується інформацією, зазначеною Замовником у тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями.
При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками у разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей.
Пояснення (інформацію, документи) з приводу вище викладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-26 16:21:30
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Управління) по предмету «Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-29-012220-a) надаємо пояснення щодо: 1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості та
надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; 2) обґрунтування необхідності встановлення у тендерній документації інших критеріїв, а ніж ціна тендерної пропозиції, зокрема, умови оплати та строк усунення несправностей; 3) чому у проекті договору на закупівлю послуг (додаток № 5 до тендерної документації) зазначено інформацію про зміну істотних умов договору, яку передбачено підпунктом 2 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в той час, коли предметом закупівлі є послуги.
1. Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. Відповідно до пп. 22 п. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: послуг з експлуатаційно-господарського обслуговування, Замовником на підставі Наказу КНП «Обласна лікарня» (№129-адм від 19.12.2022 року) було створено комісію з обстеження технічного стану будівель, споруд, інженерних мереж та визначено перелік та періодичність обов’язкових послуг з утримання споруд та прибудинкових територій Замовника. Даний перелік та періодичність обов’язкових послуг було визначено на підставі даних про загальну площу будівель – 38021,30 м.кв., в тому числі: сім - 1-но поверхових будівель; три - 3-х поверхових будівель з підвалом; дві - 4-х поверхових будівель з підвалом; одна - 6-ти поверхова будівля з підвалом; одна - 8-ми поверхова будівля з підвалом; частина - 3-х поверхової будівлі з підвалом; загальну площу прибудинкової території - 14680 м.кв., з урахуванням особливостей наявної матеріально-технічної бази та специфіки її обслуговування, та наявного в особовому складі персоналу (Додаток 1 - Перелік та періодичність обов’язкових послуг з утримання споруд та прибудинкових територій).
Очікувана вартість предмета закупівлі згідно «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика), затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена Замовником у відповідності до пп. 2 п. 1 розділу ІІІ Методики, а саме: методом порівняння ринкових цін. Відтак, було направлено не менше 3-х запитів цінових пропозицій та отримані відповіді від можливих надавачів послуг (Додаток 2 – Цінові пропозиції).
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) №1266 від 16.12.2020 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» було внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 (далі – Постанова №710) «Про ефективне використання державних коштів», а саме, Постанову №710 доповнено пунктом 41такого змісту:
«41. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
Відповідно річного плану Замовника (ідентифікатор плану: UA-P-2022-12-29-003739-a), джерелом фінансування закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Послуги з експлуатаційно-господарського обслуговування) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-29-012220-a) є кошти Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ).
Постановою КМУ №1086 від 24 грудня 2019 року «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення» головним розпорядником бюджетних коштів є Міністерство охорони здоров’я (далі – МОЗ), а розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НСЗУ.
Відповідно п. 2 ст. 22 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) Замовник не є суб’єктом господарювання державного сектора економіки. Натомість, відповідно п.1 ст. 78 ГКУ, Замовник – є тим суб’єктом господарювання, який утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління. Крім того, у відповідності до п. 3 ст. 78 ГКУ майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві оперативного управління.
Під правом оперативного управління, згідно п.1 ст. 137 ГКУ, визнається речове право суб'єкта господарювання, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом) для здійснення некомерційної господарської діяльності, у межах, встановлених ГКУ та іншими законами, а також власником майна (уповноваженим ним органом).
Відтак, кошти, які Замовник отримує від НСЗУ, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Отже, враховуючи викладене вище, публікація обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості Замовником на сторінках власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) не здійснювалась.
2. Згідно п. 3 ст. 29 Закону критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Відповідно п. 8 ст. 29 Закону, якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції/пропозиції, крім ціни, замовником застосовуються інші критерії оцінки, у тендерній документацїї/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій/пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадків застосування процедури конкурентного діалогу.
Відтак, Замовником у Тендерній документації встановлено ціновий критерій питома вага якого не нижча ніж 70% та застосовано інші критерії оцінки: строк усунення несправностей – 15%, умови оплати – 15%, що не суперечить п. 3, 8 ст. 29 Закону. Дані критерії встановлені Замовником у тендерній документації з урахуванням характеристик предмету закупівлі та особливостей фінансування лікарні у період дії правового режиму воєнного стану в Україні.
Відповідно п. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
3. Підпунктом 2 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) передбачено, що істотні умови договору про закупівлю (крім договорів про закупівлю товарів, робіт та послуг для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками, погодженими Міненерго) не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
Замовником у проекті договору на закупівлю послуг (додаток № 5 до Тендерної документації) зазначено загальну інформацію про зміну істотних умов договору, яку передбачено підпунктом 2 пункту 19 Особливостей, та яка не впливає на зміст Тендерної документації та предмет закупівлі і як наслідок на предмет договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду. |
Дата публікації: | 13 лютого 2023 |
Номер відкриття провадження: | 240/3673/23/3687/23 |
Дата відкриття провадження: | 20 лютого 2023 |
Документи:
27 лютого 2023 12:52
|
Електронний підпис |
27 лютого 2023 12:51
|
Ухвала про відкриття загального позовного провадження в адміністративній справі |
13 лютого 2023 09:26
|
Електронний підпис |
13 лютого 2023 09:25
|
Опис документів до суду.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2023 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" |
14 734 134,00
UAH з ПДВ
|
14 734 134,00
UAH з ПДВ
|
1.3571428571 | 10 856 730.32 | Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Елітбуд-1" |
17 900 328,19
UAH з ПДВ
|
17 900 328,19
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 12 530 229.73 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" #20425612 |
Відхилено |
14 734 134,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2023 15:43
|
|
Приватне підприємство "Елітбуд-1" #33555092 |
Переможець |
17 900 328,19
UAH з ПДВ
|
20 січня 2023 08:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2023 08:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2023 16:03
|
Договір _55.pdf | укладений |
30 січня 2023 16:02
|