Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Універсальні послуги поштового зв’язку з пересилання поштових карток, листів та бандеролей (простих та рекомендованих) з оплатою шляхом нанесення на поштове відправлення відбитку кліше державного знака маркувальної машини, що знаходиться у замовника та послуги «Кур’єрська доставка» і послуги «Масовий кур’єрський забір або доставка»
Очікувана вартість
194 000,00 UAH
UA-2022-12-29-010299-a ed65879e86c64a20ab547f04861a88d7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Блащук

+380532563580 blashchuk@rada-poltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05384689
Вебсайт: http://www.rada-poltava.gov.ua/
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Сергій Блащук
+380532563580
blashchuk@rada-poltava.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Універсальні послуги поштового зв’язку з пересилання поштових карток, листів та бандеролей (простих та рекомендованих) з оплатою шляхом нанесення на поштове відправлення відбитку кліше державного знака маркувальної машини, що знаходиться у замовника та послуги «Кур’єрська доставка» і послуги «Масовий кур’єрський забір або доставка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця Соборності, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Тендерна документація

29 грудня 2022 16:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2022 16:12
Протокол №34 пряма угода.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОЛТАВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#21061678
Переможець 194 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2022 16:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 11:03
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 10:02
ДУ №2 до дог №3 від 28.12.22.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 09:58
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 16:09
ДУ до дог №3 від 28.12.2023.pdf зміни до договору
03 січня 2023 16:07
Договір №3 від 28.12.22.pdf укладений
29 грудня 2022 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати дату підписання Договору №3 від 28.12.2023 року технічною помилкою, та змінити дату підписання Договору на 28.12.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 94 606,80
UAH (в тому числі ПДВ 15 767,80 UAH)